Şimdi Ara

Yeni BMW motorları ve Türkiye fiyat listesi (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
0
Favori
6.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre BİÇER


    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111

    arkadaşlar tartışma cıkarmak için söylemiyorum ancak söyle bir sey var ;
    2.0 218 dizel bmw motorununsıkıstırma oranı 18:1 ve yeni yanlıs bilmiyorsam 3 turbo destekli bir motor yani bu motorun acıkcası ne kadar saglıklı olacagından süpeliyim paran coktur alırsın 3 yılda satarsın o ayrı ancak uzun vazede bu motorun kıza dönemde turbo arzaları,rektifiye gibi sorunlar cıkaracagına eminim...

    gene tartısma cıksın diye söylemiyorum ;

    2.2 mazda su an 185 hp üretiyor sky la birlikte 200 hp civarlarında olacak ve tek turbo beslemeli ayrıca 14:1 gibi harika bi sıkıstırma oranına sahip olacak

    aslında bmw gibi harika bir marka biraz daha argeyi güçlendirip kısa vadede güç almak yerine mazda'yı biraz örnek alsa daha iyi sonuçlar ortaya cıkabilir tabi bu dediklerim uzun vade için geçerli....


    3 turbo nerden çıktı hocam. Twinscroll teknolojisine sahip 1 adet turbo var araçta.

    Bmw 3 yıllık bir motor yapmış olsaydı 177 hp olan 2.0d motorlu araçların hepsi şu an patlamış olurdu.

    Çünkü o dönemdeki diğer 2.0 d motorlar 130-140 hp civarındaydı.


    hocam ^turbo olabilir dedim çünkü 320d 184 hp ler bildigim kadarı ile ki yanlıs bilmediğimi düşünüyorum 2 beslemeli, bu benim görüşüm yanlıs olabilir ancak 177 p lik motorların 150 binde sorun cıkardıklarınıda bir sehir efsanesi olarak baya duydum :)




  • BMW 528i xDrive - M Sport Sedan Otomatik 1997 4 / 4 245 228.362 TL.
  • arkadaşlar bmw 5 serisi GT gelmicek mi türkiyeye? geçen gün yabancı plakalı bitane gördüm de süper araç , liftback kasa olandan bahsediyorum niye getirmiyolar acaba
  • Fiyatlar aşırı yüksek değil mi ? Yuhh be arkadaş daha ne kadar yüksek olabilir.
  • Euro 2.5 olunca fiyatlar uçmuş tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    arkadaşlar bmw 5 serisi GT gelmicek mi türkiyeye? geçen gün yabancı plakalı bitane gördüm de süper araç , liftback kasa olandan bahsediyorum niye getirmiyolar acaba


    Hocam zaten şatışda araç

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/5series/gran_turismo/2009/introduction.html

    Buda fiyatları.

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/index.html

    fiyat listesinde Gran Turismo yazıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi McLaren64 -- 29 Ağustos 2011; 16:13:57 >




  • 1 adet 25d istiyorum
  • insanların ithal araç alması önemli mi ki? ekonomist in biri diyordu tl nin düşük olması iyi bir şey yüksek olursa yabancı yatırımcı ülkede üretim yapmaz ithalat yaparmış mış. Türk Lirası yüksek olmamalı imiş ki yabancının burda ürettiğinden kazanması sağlansın mış mış. Türkiyede yaşayan Türk Vatandaşı önemli mi ki tl yüksek olsun.
    Dünyanın neresinde kendi parasının değersizliğinden memnun olan vardır ah ah...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    116i'nin yakıt tüketimi şöyle;

    ş.içi 7.1 - 7.2 / ş.dışı 4.6 - 4.8 / karma 5.5 - 5.7

    aynı motorun 0-100 değeri 8.5 saniye / max hız 210

    tork değeri ise 220nm / 1,350 - 4,300


    Bu nasıl bir motor böyle ; 220nm / 1,350 - 4,300

    1350 devirde max tork ve geniş tork dağılımı müthiş Yakıta bir şey diyemiyorum zaten.Tabii bu yazdıklarım benzinli motorsa geçerli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rosea -- 29 Ağustos 2011; 16:34:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Eski kasa 1 serisine yeni kasa nın motorlarını mı koymuşlar? 1.6 170 bg liğin fiyatı gayet iyi 73 bin tl.


    Hayır yeni kasanın motoru o. Sadece 1 serisi internet sitesinde güncellenmemiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel


    quote:

    Orijinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Mercedes E-Class'ta 2.1 litre motor gamını Tr'ye getirdiği sürece zor 5 serisini geçmesi.

    2.0 olsada çok fark olmazdı. O tiple zor :)


    Evet maalesef MB elini çabuk tutup kısa zamanda E serisini değişdirmesi lazım yoksa herkes BMW ci olur böyle gidişle


    Aynen.

    Hem tip olarak, hem motorlar olarak 5 serisi açık ara lider oldu bu sınıfta. 535d, 535i, 525d, 528i serileri Mercedes'teki karşılıklarından daha performanslı ve yakıt tüketim değerleri daha düşük.




  • Bmw gerçekten güzel motorlar üretti ve sonunda yeni araçlarında kullanmaya başladı.Yalnız ben bir noktaya takıldım.Benim bildiğim 116i ve 118i'de kullanılan motorlar aynı 1.6 litre.Arada 34 bg güç farkı var büyük ihtimalle yazılım farkı vardır.Belki birkaç parça.Fakat aradaki fiyat farkı 9.000 tl civarı.Çok acımasızca olmamışmı bu fark ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon


    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    6 Serisi Coupe ve 5 Serisi GT M paket gelmiş fiyatlarda o biçim yani. Özellikle 5 serisi, 5 serisi GT ve 6 serisi coupe-cabrio'da oldukça çok seçenek var adamı yine borca sokacaklar valla.


    Dikkatimi en çok çeken şey, 520i'nin tekrar gelmiş olması. Bakalım satacak mı yoksa yine piyasadan çekilecek mi ? Bu benzin fiyatlarıyla işi biraz zor gibi.


    520i, eski atmosferik 520i değil. TwinScroll Turbo teknolojisine sahip.

    Tüketim değerleri;

    520i 184 hp;

    0-100; 7.9 sn
    Şehir içi: 8.3 lt/100 km
    Şehir dışı: 5.3 lt/100 km
    Karma Tüketim: 6.4/100 km
    Co2 Salınımı : 149 g/km
    Max torque (Nm/rpm) 270 / 1250-4500




  • 525d'nin 520d'den tek farkı daha güçlü olması mı şimdi? Yoksa farklı bir teknoloji mi kullanılmış? Lafı dolandırmadan, 1-2 cümleyle cevap verebilecek olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: strify


    quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon


    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    6 Serisi Coupe ve 5 Serisi GT M paket gelmiş fiyatlarda o biçim yani. Özellikle 5 serisi, 5 serisi GT ve 6 serisi coupe-cabrio'da oldukça çok seçenek var adamı yine borca sokacaklar valla.


    Dikkatimi en çok çeken şey, 520i'nin tekrar gelmiş olması. Bakalım satacak mı yoksa yine piyasadan çekilecek mi ? Bu benzin fiyatlarıyla işi biraz zor gibi.


    520i, eski atmosferik 520i değil. TwinScroll Turbo teknolojisine sahip.

    Tüketim değerleri;

    520i 184 hp;

    0-100; 7.9 sn
    Şehir içi: 8.3 lt/100 km
    Şehir dışı: 5.3 lt/100 km
    Karma Tüketim: 6.4/100 km
    Co2 Salınımı : 149 g/km
    Max torque (Nm/rpm) 270 / 1250-4500


    TwinScroll Turbo teknolojisi ile 2.0 motordan 184 HP bana az geldi.

    2.0 motordan en az 240 HP çıkarması gerekirdi. Örneğin Mondeo 2.0 Ecoboost gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetcan44

    525d'nin 520d'den tek farkı daha güçlü olması mı şimdi? Yoksa farklı bir teknoloji mi kullanılmış? Lafı dolandırmadan, 1-2 cümleyle cevap verebilecek olan var mı?


    525d, TwinTurbo teknolojisi, 4.8 lt/100km ortalaması var. 520d ise tek turbo, nispeten daha eski teknoloji.
  • Teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *Reventon*

    Bmw gerçekten güzel motorlar üretti ve sonunda yeni araçlarında kullanmaya başladı.Yalnız ben bir noktaya takıldım.Benim bildiğim 116i ve 118i'de kullanılan motorlar aynı 1.6 litre.Arada 34 bg güç farkı var büyük ihtimalle yazılım farkı vardır.Belki birkaç parça.Fakat aradaki fiyat farkı 9.000 tl civarı.Çok acımasızca olmamışmı bu fark ...


    Arada manuel-otomatik şanzıman farkı var hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay


    quote:

    Orijinalden alıntı: *Reventon*

    Bmw gerçekten güzel motorlar üretti ve sonunda yeni araçlarında kullanmaya başladı.Yalnız ben bir noktaya takıldım.Benim bildiğim 116i ve 118i'de kullanılan motorlar aynı 1.6 litre.Arada 34 bg güç farkı var büyük ihtimalle yazılım farkı vardır.Belki birkaç parça.Fakat aradaki fiyat farkı 9.000 tl civarı.Çok acımasızca olmamışmı bu fark ...


    Arada manuel-otomatik şanzıman farkı var hocam.


    Hayır ikisinin baz modelleri 64bin ve 73bin, ikisi de manuel şanzıman.. Muhtemelen yazılım farkı ve belki birkaç ekipman farkı vardır ancak genel olarak aynı blok vs. kullanılmıştır. İsteyen alır istemeyen almaz 136 hp'yi chip ile 170 hp yaptırır veya 136 hp'yi zaten yeterli bulur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon


    quote:

    Orijinalden alıntı: strify


    quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon


    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    6 Serisi Coupe ve 5 Serisi GT M paket gelmiş fiyatlarda o biçim yani. Özellikle 5 serisi, 5 serisi GT ve 6 serisi coupe-cabrio'da oldukça çok seçenek var adamı yine borca sokacaklar valla.


    Dikkatimi en çok çeken şey, 520i'nin tekrar gelmiş olması. Bakalım satacak mı yoksa yine piyasadan çekilecek mi ? Bu benzin fiyatlarıyla işi biraz zor gibi.


    520i, eski atmosferik 520i değil. TwinScroll Turbo teknolojisine sahip.

    Tüketim değerleri;

    520i 184 hp;

    0-100; 7.9 sn
    Şehir içi: 8.3 lt/100 km
    Şehir dışı: 5.3 lt/100 km
    Karma Tüketim: 6.4/100 km
    Co2 Salınımı : 149 g/km
    Max torque (Nm/rpm) 270 / 1250-4500


    TwinScroll Turbo teknolojisi ile 2.0 motordan 184 HP bana az geldi.

    2.0 motordan en az 240 HP çıkarması gerekirdi. Örneğin Mondeo 2.0 Ecoboost gibi.


    .28i motoru twinscroll 2000cc 245hp zaten.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.