Şimdi Ara

Yeni bir devir başlıyor, 2019'da direksiyonsuz, pedalsız otomobiller (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
2.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Direksiyonsuz vitessiz arabamı olurmuş ağa. İyice bazı şeylerin tadı kaçmaya başladı...

  • İyi de madem direksiyon pedal yok o zaman iç dizayn niye nerdeyse direksiyonu olan otomobil gibi form da.
    Daha değişik tasarımlar yapılabilir.

  • 80 li yıllarda direksiyonsuz,pedalsız,direksiyonu lojistik olan,parmakla dönen çay tabağı kadar,bisiklet dümenine benzeyen vs. bir çok model geliştirildi ve denendi.(TRT de yayınlanırdı)sonuçta kullanışlı olması,güvenlik gibi kriterleri aşamadı.buda zamanla belli yollarda sürme şartıyla olabilir ama yolların düzenlenmesi ve koruma kriterlerini aşmak epey zaman alır.
  • General motorsun piyasaya tutunma cabalari. Gittikçe batıyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Direksiyonsuz ve pedalsız arabanın yola çıkabilmesi için trafikteki bütün araçların bu özellikle olması gerektiğini düşünüyorum. Araçlar birbirleriyle konuşması gerekiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam otomatik pilot olsun da manuel kontrol da olsun. Tüm kontrolü arabaya mı bırakacağız? Hele ki bu İstanbul trafiğinde.
  • Konuyu açanı görünce YERLİ direksiyonsuz araba sandım Hayret. Yerli bir haber değilse ümmetin ilgisini çekmez

    Bu arada general motors geç kalmış. Kuran'da zaten direksiyonsuz arabanın tarifi ayetlerde şifreli şekilde yazıyor
  • insanoğlunu bir az önce şöför koltuğundan alamak lazım.
    böylelikle kazalar ve ölümler çok çok azalacak.
  • Otomotiv sektöründe hala daha donanımdan konfordan önce motor performansı araç sattırıyor. Bir çok marka daha iyi yol tutan, limitleri daha yüksek araçlar üretmek için çabalıyor. Aynı aracın daha hızlı versiyonuna insanlar daha fazla para veriyorlar. Bunun sebebi bir yerden bir yere daha çabuk ulaşma isteği değil. Otomobil kullanırken alınan keyif. Bu bahsettiğim şeyleri tüketici süpersportlardan değil neredeyse her sınıf araçtan istiyor. Otomobil sektöründe hislere hitap eden araçlar özellikle avrupada çok daha iyi satış adetlerine ulaşıyor. Hisleri ortadan kaldırdığınızda, piyasa bir anda 70 li 80 li yıllarda olduğu gibi dayanıklılık ön planda olduğu bir piyasaya evrilebilir. Daha dayanıklı ürünler üretmek şuan üreticilerin isteyeceği bir şey değil. Gelişmiş ülkelerde otomobil algısı beyaz eşya gibi, kullan at noktasına geldi. Kısaca şuan ki otomobil piyasası için direksiyonsuz pedalsız araçlar mantıklı gözükmüyor. Bu tarz bir araçta insanlara daha güçlü motorlu olanını satamazsınız. Daha iyi yol tutanını satamazsınız. Daha iyi frenleri olanını satamazsınız. Sadece daha lüksünü satabilirsiniz. Lüks kavramı bir noktaya kadar etkilidir. Bir noktadan sonra çok ufak nüanslarla araç tercihleri değişmez.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.