Şimdi Ara

Yeni ADSL başvurusu yaptım ve sorun yaşıyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni ADSL başvurusu yaptım ve ttnet in kablosuz modemini aldım. Herşey tmm herşeyi kurdum kablolar tamam ve DSL PPL vs. tüm ışıklar yanıyor modemimi kuruyorum hatta ttnet in modem kurulum cd siyle işlemi yapıyorum en sonunda Tebrikler şu anda internete bağlanıyor olmalısınız diyor ve modemin sitesine atmaya çalışırken çat...please wait while you are redirected yazıyor ve siteye bağlanamıyor.

    Şu anda telefonumda bide şöyle bi durum var. Dışarıdan bir arama olduğu zaman arayan kişide telefonu çalıyor gösteriyor yani dııt dııt sesi geliyor ama bizim telefon çalmıyor. Sorun telefondan değil, (başka telefonla denendi) ama bu durumun dsl e sorun yaratacağını düşünmüyorum. + ttnet i aradığımda DSL şu anda bağlı deniliyor bana.

    Nasıl bir sorunla karşı karşıyayım nasıl düzeltebilirim? Teşekkürler.



  • statik ip talebinde bulundun mu ?
  • Spliter (yanlış yazmış olabilir) da bir sorun olmasın ?
  • Modemin numarasını yaz (198.162.1.1 veya 10.0.0.2) gibi burdan kullanıcı adını gir yada başka modem dene sorunun neyden kaynaklandığını gör...
  • Ev telefonundan kendi cep telefonuna tel. et.Büyük ihtimalle göreceğin numara seninki olmayacak.Bana da olmuştu.Tel. hattını sokaktaki kutudan yanlış bağlıyorlar,numara yanlış olduğu için senin kaydettiğin kul. adı ve şifre geçerli olmuyor.
  • Aynı şey bana da olmuştu. 4440375' i arayıp kullanıcı ismi ve şifreni yeniden tanımlatıyorsun o zaman düzeliyor...
  • Çok sağolun arkadaşlar gelişmeleri buraya yazacağım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SysEdit

    Aynı şey bana da olmuştu. 4440375' i arayıp kullanıcı ismi ve şifreni yeniden tanımlatıyorsun o zaman düzeliyor...


    Bu sorun ttnet de 1 aydan beri devam ediyor. Sorunu hala cozemedi ttnet bu arada
  • Hattının henüz açılmadığı anlamına gelir eğer sana verilen bilgileri doğru girdiysen.Sysedit doğru söylemiş.Bilgilerin tanımlanması gerek önce telefonla bilgi verirseniz işlem daha kısa sürebilir.Yoksa resmi süre içinde kullanıma açılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FA5T -- 13 Ocak 2009; 14:25:14 >
  • soruların için aşşagıdsaki adrese sora bilirisiniz?
    www.by10line.com
    info@by10line.com
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.