Şimdi Ara

Yeni abonelik iptali (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
3
Favori
570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ahmedinzm A kullanıcısına yanıt

    altyapı olduğu onlarda biliyor bilerek yapıyorlar.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    İtiraz ettim hocam Altyapı var bilerek benim kutuyu pasif hale getirmişler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam il müdürlüğüne de gittim benim kutuyu pasif hale getirmişler lafla geçiştirdiler gelip bakacağız falan diye

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ahmedinzm A kullanıcısına yanıt

    Altyapı yok demiyorlar zaten port yok diyorlar hocam. Bu sebeple de bağlantı alamıyorsun veya nakil yapamıyorsun hocam ilgili ikamete. Yani port açıldığında ilgili sorgulama sayfalarında gözükmeye başlıyor bağlantı alınabilir şeklinde.

  • Geçen sene altyapı yok gösteriyordu 1 kişi Türk telekom kullanıyor diye port yok diye 6 daire müstakil evin altyapısı kapatmışlar o adam nakil etti sonra 6 daire 3 bina da altyapı gösterdi ben millenicom aldım bağlandı port yok göstermiyor geçen sene hep port yok veya altyapı yok gösteriyordu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam tekrardan merhabalar, 1.5 ay önce TTNet müdürlüğüne gittim boş port yok diyip geçiştirdiler. Bugün tekrar yeniden gittim bu defa ise fiber yapılıyor diye yeni abonelik almadıklarını ve boş port olmadığını, eğer başka biri internetini iptal ederse ve boş yer kalırsa o şekilde dönüşümlü kullanabileceğimi söylediler. Şimdi 1.5 yıl önce fiber döşemek için buraya geldiler kabloları döşediler ancak daha sonra gelip bir çalışma yapmadılar. Sizce bu süreçte beklemekten başka bir şeyim var mı? Tahmini ne kadar sürede fiber döşeme biter bilginiz var mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt

    Aynı durumu yaşıyorum hocam 1 kişi kullanıyor diye 6 mahallenin altyapısını kapatmışlar şimdi hiçbiri alamıyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmedinzm -- 13 Kasım 2023; 12:41:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bildiğin gibi altyapının hiç olmaması (kablo, ankastre kutusu vs) ile portun olmaması (kablo, ankastre kutusu var) çok farklı şeyler.

  • ahmedinzm A kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba. Size verilecek tüm bilgiler verilmiş zaten ama aklıma gelen şöyle bir şey var. Bu birisi iptal ederse abonelik veririz demişler ya, onunla alakalı bir kayıt açabilir misiniz ilgili işletmeciye iletilmek üzere?

    Fiberin son durumu neymiş bu arada hocam bölgenizde? Yani süre verdiler mi şu kadar sürede aktif edeceğiz gibisinden.


    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365-4#157041525

  • Maalesef hocam süre vermediler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmedinzm A kullanıcısına yanıt

    bilerek yapıyorlar turk telekom alcağım derseniz açıyorlar.

  • Almak istedim yine açmadılar. Sadece ön talep oluşturup port boş olunca direkt geçiş yapabilirsiniz dediler bende yok dedim. Ayrıyetten bizim yan mahallede 4-5 evin altyapısı görünüyor hepimizin kablosu tek bir kutudan geliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmedinzm A kullanıcısına yanıt

    planlama erişime gidin

  • Nasıl yani hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmedinzm A kullanıcısına yanıt

    turk telekom planlama erişim altyapıyı görebilir kaç port var size gelen kablo kaçlık vs hepsini görüyorlar. ona fiber projesi hazırlanıyor.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.