Şimdi Ara

yagdan mazot yapmayı bilen varmı (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
129
Cevap
6
Favori
42.544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hort olsun bakalım 1.9 dti laguna almayı düşünüyorum yukardaki listede adı geçiyor yağ değilde bulunduğum yerde bolca kaçak mazot var herhangi bir dönüşüm yapmadan bu mazotla direkt kullansam bir sıkıntı olurmu merak ediyorum.
  • blackwolves1 B kullanıcısına yanıt
    ayıptır sorması nerdensın hocam :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackWindow

    ayıptır sorması nerdensın hocam :)

    gaziantep :) siz ?
  • bildiğiniz saf yağla çalışan jenerator yada su çekme motoru var mı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsi çalışabilir ama şartları yerine getirmen lazım önce mazotla çalıştırıp sonra yağa geçmen lazım veya yağı motor sıcaklığına yakın ısıtıp öyle start vermen lazım
  • arkadaşlar yanlış bilgi sahibisiniz 10 numarada mazota döner bio dizelde mazotun aksine motora daha faydalıdır ama bizde destilasyon sistemlerinde dram kullanımını bilen az ve reflux dramı koymuyorlar duz sistem çalıştıkları için kaliteyi yukseltemiyolar ve bir çok kimyasallarlada atık yağlar ilk önce sizin tabirinizle 10 numara yağa sonrada özel nötürülazisyon ünitesi aracılığı ve asit toprak karışımları ve amonyaklarla mozot haline gelir ve her türlü araç kullana bilir sizin kaçak mozot tabi ettiğiniz ürünlerinde çok ustunde bir urun ortaya çıkar ve tabiki bunun bir maliyeti var buda 1.85 değil satıcı fiyatı 2.75 ile 3.50 tl arasında değişir ben bu sistemlerin kurucusu ve işletmecisiyim oranlar ve kimyasallar için her türlü yardımdada bulunurum ama asıl iş kurduğunuzz destilosyon ünitelerindedir burada susuzlaştırma damıtma destile ve eşanjör takımları reflux ünitesi speratör ve kumlama asitleme mikserleri nötür ünitesi filitre ünitesi kimyasal karışımlar(renksizleştirme zararlı asit alma partekul çökertme zararlı gazların bertarafı ve kokusuzlaştırma )yapılması gerekir bir tesis ister 1 tonajlık ister 25 tonajlık olarak yapıla bilir 25 tonun üstündeki tesisler atık yağlar için uygun değildir ham petrol için uygulana bilir ama kule olarak şu an piyasada ki yağ lar kalite olarak düşüktür onun sebebide maliyetlerden dolayıdır ama tam teşekkul tesisiler belki satış maliyeti yuksek ama kullanıcılara sorunsuz ve faydalı dizel sağlar 1 litredede 1.5 oranında karbiniciye kar sağlamakta ve araçlarda sorunsuz kullanılır yatık ve dik reaktör kurulumu yapıyoruz ama biz müşterilerimize verim açısından ve kalite bazından dolayı kule tercihlerinde daha uyumlu olduğunu belirtiyoruz tabi bununda belli bir maliyati var ama kazaç %50,60 oranlarında olduğundan yaptığı yatırımı 6 ay içerisinde kar oranı%20 olarak geri kazanımı garanti ediyoruz işlenecek mazeme temininide sağlıyor ve 3 veya 6 aylık eğitime tabi tutuyoruz bu sure zarfı içindede sistemi biz çalıştırıp öğrenmelerine yardımcı oluyoruz bu sistemi bildiğini idda eden arkadaş çoktur ama önemli olan referanslarıdır nerelerde tesis kurdukları ve verimlilikleri ve arıza durumlarıdır basite alınacak ehli olmayan insanlara teslim edilemicek kadar ciddi bir iş sahasıdır ayrıca lisan alınmasıda zorunlu dur tam kurulum bu yüzden önemlidir lisansı ve çevre izinlerinde yardımcı olunmaktadır saygılar sunayol mühendislik..

     yagdan mazot yapmayı bilen varmı
     yagdan mazot yapmayı bilen varmı yagdan mazot yapmayı bilen varmı yagdan mazot yapmayı bilen varmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi makina_oparatör -- 27 Aralık 2014; 17:15:10 >




  • Adam solidde cizmis 😀

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaçak mazot ayrı sahte mazot ayrı şeyler. Kaçak mazot Türk rafineri çıkışlı olmayan ancak yurtdışından gelen kamyonların büyütülmüş depolarında getirdiği yakıtlardır. En fazla 1991 yılı körfez savaşı zamanında gelmiştir. Kamyonlar sol uçtan sağ uca sac depolar yaptırıp 6 tondan fazla yakıt getiriyorlardı. O yakıtlar Irak rafineri çıkışlı standartlara uygun yakıtlardı.
    Şimdilerdeyse kaçak yakıt pek yok, ancak sahte yakıt bol miktarda var. Sahte yakıt genel olarak:
    1) Türk rafineri çıkışlı motorinin içine çeşitli başka maddeler eklenerek çoğaltılması ile olur. Yani 1 ton rafineri malı motorinin içine yanık yağdan solvente kadar çeşitli maddeler karıştırılarak 5 ton sahte ve standart dışı yakıt elde edilir.
    2) 10 numara yağın yada trafo yağı gibi çeşitli yağların içine yine çeşitli solventler eklenmesiyle elde edilen sahte yakıttır.
    3) Suriye'de çeşitli gruplarca ham petrolün ilkel yöntemlerle işlenmesiyle elde edilmiş standart dışı yakıtlardır.
    Tüm sahte yakıtlar sonunda aracınızın motoruna zarar verir. Motor yeni nesil yada eski nesil olsun farketmez standart dışı yakıt motorunuzun arıza yapmasına neden olur. Yeni nesil yüksek basınçlı Common Rail motora sahip aracınızın motoru daha ilk sahte yakıt kullanımında arıza verebiliyorken eski nesil, düşük basınçlı mekanik pompalı püskürtme sistemine sahip motordaysa sahte yakıt daha ileri safhalarda zarar verecektir. Yani eski nesil motorunuz yada mekanik yakıt pompanız 500.000 km çalışacakken 100.000 km'de sorun çıkaracaktır. Bu tür yakıtları kullanan kamyon yada otobüs esnafı tasarruf ettiği rakamla, tamir masraflarını hesaplıyor yakıttan elde ettiği kar tamir masrafının altında kaldığı için sahte yakıt kullanıyor.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.