Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (1323. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
53.709
Cevap
458
Favori
3.637.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13211322132313241325
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dtvolkanozbay kullanıcısına yanıt
    ne kadar yaylar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cromartie

    Merhaba,

    Arkadaslar bende 1.2 Golf DSG sanzimanli midline plus vardi ancak ne yazikki Besiktasta otoparki sel basmasi uzerine aracim pert oldu.

    Simdi sigorta firmasindan parayi aldim ve gene araba almayi dusunuyorum ancak benim Golfumde 70 ile bile hafif bir viraja girerken arac guven vermiyor. Sirketin dandik 2011 model accenti ile bile ayni viraja girerken daha iyiydi :)

    Neyse bu sefer 1.2 comfortline almayi dusunuyorum. 1.4 disinda hic birinde bagimsiz suspansiyon yok deniliyor. Virajdaki bu sikintinin sebebi ne olabilir? Comfortline da ayni midir?

    Yardimci olursaniz sevinirim

    Değerli Hocam;
    Öncelikle süspansiyon sisteminin donanımla ilgili olmayıp motor gücüne bağlı olarak değişim gösterdiğini ve bu sınırın 122 beygir olduğunu;
    122 ve üstündeki tüm güç ünitelerinin yol tutuşunu daha başarılı kılmak için kullanıldığını da belirtmeliyim.
    Ben 105 beygirlik 1.2 TSI kullanıcısıyım...
    Henüz aracın limitlerine alışamadığım dönemde normalde 40 km/s hızla girilmesi gereken U tipi viraja aceleciliğim nedeniyle 80 km hızla girdim.
    Aracın ne zaman yoldan kopacağını beklediğim saliseler bana yıl gibi gelmişti. Fakat elektronik müdahale tam zamanında ESP ile oldu ve bir baktım virajdan sağ salim çıkmışım...
    Eğer aracın ağırlık transferini/dengesini ani değiştirecek ani direksiyon hareketleri debriyaj, gaz ve fren gibi ivmelenmeyi değiştiren hareketler yapmadığınız sürece aracı kaydırmayı başarmak için özel bir gayret gerekli...
    Ben kendimi standart bir kullanıcı olarak tanımlarsam...
    Standart kullanıcı olarak aracın limitlerini zorlamam, hatta limitleri aşmalıyım ki sizin bahsini ettiğiniz yoldan çıkmaya meyletme veya yığılma gerçekleşsin...
    Bahsini ettiğiniz durum kullanım karakteriyle alakalı da olabilir...
    Örneğin son saniyeye kadar bekleyip virajın tam orta noktasında frene basarsak sonuç kaçınılmaz...
    Bir küçük ayrıntı daha bizim araçlarımız önden çekişli olduğu için arkadan kayması (oversteer), kullanım karakterine çok uygun bir durum değil, daha ziyade understeer olur yani kafadan kayar.
    Şimdi Mk7'nin yol tutuş ve viraj kabiliyetini anlı şanlı Hyundai Accent ile karşılaştırınca aklımda iki olasılık belirdi...
    İlki... siz aslında amatör bir yarışçısınız....fakat bunu her yerde söylemeyecek denli alçak gönüllüsünüz....
    İkincisi hani meşhur bir reklam vardı ya Hindistan'da aslen bir fil terbiyecisi olan kaporta ustasının Trabant'tan filin ve fizik kurallarının yardımıyla Peugeot 206 yaptığı bir reklam filmi... aklıma o geldi...
    Sizin bindiğiniz çok yetenekli bir kaporta ustası tarafından MK7 görüntüsü verilmiş Golf görünümlü serçe olabilir mi?



    Teşekkürler cevabınız için.

    Ancak 2011 dandik Hyundai Accent ile bile ben o savrulacak hissini hissetmedim Golfde hissettiğim gibi.

    Bunun da acaba benim arabamda mı problem var onu anlamak için sordum.

    Detaylı ve bilgilendirici cevabınız yanında bir fanatikten bir cevap almışım herhalde

    Ben yarışçı falan değilim 60 ile viraja girdiğimden bahsettim pek de keskin olmayan bir viraj, araç bildiğin savuracak hissine kapıldım.

    Aracım da has Alman malı DSGli GOLF MK VII.


    Burada da yazdım.


    http://forum.donanimhaber.com/m_95568565/f_//tm.htm#95583453

    Deneyin görün hocam kıyaslayın aynı virajı torsiyonlu bir Golf 7 ile başka bir aracı.




  • arkadaşlar ben fazla yol yapmayan birisiyim yılda 4 bin yada 5 bin km anca bulur bu durumda benim 1.4 TSİ DSG mi almam uygun yoksa 1.6 TDİ MANUEL mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FuNNx -- 2 Eylül 2014; 17:11:17 >
  • Golf 1.2 tsi comfort (isik gorus ve surus konfor paket) siparisi vermek icin bir bayideydim. Arac icin kasim sonu teslimat. Fiyat garantisi yok. 5 bin lira kapora istendi. Kredi karti kapora icin gecerli degilmis. Nakit isteniyor. Bu nedenle siparisi veremedim. Butun vw bayilerinde boylemidir?BMW aracimi(4 bin euro opsiyonlu) alirken sadece bin lira ve kredi kartiyla kapora vermistim.

    Daha arac alim asamasinda musteriye yaklasim bu sekilde ise satisdan sonrasi nasil dusunemiyorum. Istanbul icin onerebileceginiz yetkili satici var mi? Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 tsi manuel en ideali duruyor sizin için. 1.6 tdi manuel düşündüğünüze göre manuel tercih edebilirsiniz. Ne DSG'nin riskine girmiş olursunuz nede dizel için fazladan 10.000tl vermiş olursunuz.
    1.4 TSI DSG olacaksa da +2 yıl garanti almakta ciddi fayda var.
  • kaan27m K kullanıcısına yanıt
    Selam,
    Aracı sipariş etmedim ama Altur Halkalı bana 1000tl gibi bir kapora bırakırsınız demişti, peşin - kredi kartı konusunda bilgim yok ve bu bahsettiğim araçta 12.000tl opsiyon vardı.
    Işık görüş bilemem ama Sürüş Konfor paketi için bayi bayi gezip gelecek olan araçlardan uygun bir araç bulabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dragonxxxx

    ne kadar yaylar ?

    700k
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan27m

    Golf 1.2 tsi comfort (isik gorus ve surus konfor paket) siparisi vermek icin bir bayideydim. Arac icin kasim sonu teslimat. Fiyat garantisi yok. 5 bin lira kapora istendi. Kredi karti kapora icin gecerli degilmis. Nakit isteniyor. Bu nedenle siparisi veremedim. Butun vw bayilerinde boylemidir?BMW aracimi(4 bin euro opsiyonlu) alirken sadece bin lira ve kredi kartiyla kapora vermistim.

    Daha arac alim asamasinda musteriye yaklasim bu sekilde ise satisdan sonrasi nasil dusunemiyorum. Istanbul icin onerebileceginiz yetkili satici var mi? Tesekkurler

    arkadas zaten belirtmiş neredeyse tüm bayiler 500-1000 lira arası kaparo alıyor hatta kimisinin almadığını bile duydum.
    bayinin işgüzarlığı sizden fazla para koparıp, o parası işletmek istiyor olayın özü bu.

    hatta butür bayiler sizi zor duruma sokmak için atuyorum aracı almaktan vaz geçtiniz... o araba başka birine satılana kadar kaporayı vermiyor...
    bu tür bayilerle alışveriş yapmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FuNNx

    arkadaşlar ben fazla yol yapmayan birisiyim yılda 4 bin yada 5 bin km anca bulur bu durumda benim 1.4 TSİ DSG mi almam uygun yoksa 1.6 TDİ MANUEL mi ?
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SILVERSHADOW -- 12 Ocak 2016; 5:22:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan27m

    Golf 1.2 tsi comfort (isik gorus ve surus konfor paket) siparisi vermek icin bir bayideydim. Arac icin kasim sonu teslimat. Fiyat garantisi yok. 5 bin lira kapora istendi. Kredi karti kapora icin gecerli degilmis. Nakit isteniyor. Bu nedenle siparisi veremedim. Butun vw bayilerinde boylemidir?BMW aracimi(4 bin euro opsiyonlu) alirken sadece bin lira ve kredi kartiyla kapora vermistim.

    Daha arac alim asamasinda musteriye yaklasim bu sekilde ise satisdan sonrasi nasil dusunemiyorum. Istanbul icin onerebileceginiz yetkili satici var mi? Tesekkurler
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SILVERSHADOW -- 12 Ocak 2016; 5:23:43 >
  • arkadaşlar merhaba,
    aşağıdaki linkdeki araç nasıldır, fiyatı uygunmudur, yada kaç olursa uygundur?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-ilk-sahibinden-1.4-tsi-122-hp-highline-175880865/detay
  • SILVERSHADOW kullanıcısına yanıt
    hocam yazın için çok sağolun

    dediğin doğru nakit limitimiz yüksek sebebi özürlü aracı olarak alıncağından yani ÖTV-Motorlu taşıtlar vs. ödenmeyeceğinden
    aracı sizin değil de ailenizin alacak olması olasılığıda kısmen doğru araç aile bireyinin üzerine olcak fakat tek şöför ben oldugumdan aracı sadece ben kullancam kanunende başkasının kullanması yasak çünkü.
    dediğiniz 1.2 Tsi comforline alıpda doldurmakla uğraşmaktan ziyade ben dolusunu alıp üzerini doldurma amacındayım buda sunroof-yol bilgisayarı-geri görüş kamerasından ibaret olcak ayrıca son dakka değişikliği olmazsa garantiyi uzatma niyetinde değilim sadece kaskoyu onlara yaptırabilirim.
    burda öğrenmek istediğim 1.4 TSİ DSG Alırsam 1.6 TDİ ile olan arasındaki yaklaşık 8-9 bin liralık fiyat farkını yakıt parası olarak bir kenara koysak ve yılda ortalama 4 bin km yol yapan 100-120 km üstüne zorunlu olmadıkça çıkmayan ve agresif kullanmayan biri olarak sizce;

    Sen fiyat farkını öde dizel al hem az yakar hemde satarken rahat satarsın mı dersiniz ?
    yoksa dsg şanzıman keyiflidir dizelle olan fiyat farkınıda yakıta verir 5-6 sene biner satarsın mı görüşündesiniz ?




  • dilay02 D kullanıcısına yanıt
    fiyattan ziyade arabanın durumu nedir orda yazılanlara güven olmuyo pek hatta aldıktan sonra kazalı oldugunu öğrenenleri bile gördük
  • illakihb İ kullanıcısına yanıt
    teşekkürler manuel tercih edebilirim fakat şehir içi trafiğinde manuel baya yoruyo dsg bu yüzden yanaşıyom yoksa yüzüne bakmaz direk tdi manuel alırım dediğiniz garanti uzatma olayı şanzumanı kapsıyormu ?
  • kaan27m K kullanıcısına yanıt
    kesinlikle ilgilenmeyin eyvallah diyip çıkın gerekirse istanbul dışına ankara izmir bursa gibi bayileri gezin yada telefonla arayıp sorun ortada olmayan bir araç için 5 bin lira istemek küfretmek gibi bişey üstelik yasal hiçbir tarafı yok
  • dtvolkanozbay kullanıcısına yanıt
    aracı daha sportif gösterdiği doğrumu yani gözle görülür fark varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FuNNx

    hocam yazın için çok sağolun

    dediğin doğru nakit limitimiz yüksek sebebi özürlü aracı olarak alıncağından yani ÖTV-Motorlu taşıtlar vs. ödenmeyeceğinden
    aracı sizin değil de ailenizin alacak olması olasılığıda kısmen doğru araç aile bireyinin üzerine olcak fakat tek şöför ben oldugumdan aracı sadece ben kullancam kanunende başkasının kullanması yasak çünkü.
    dediğiniz 1.2 Tsi comforline alıpda doldurmakla uğraşmaktan ziyade ben dolusunu alıp üzerini doldurma amacındayım buda sunroof-yol bilgisayarı-geri görüş kamerasından ibaret olcak ayrıca son dakka değişikliği olmazsa garantiyi uzatma niyetinde değilim sadece kaskoyu onlara yaptırabilirim.
    burda öğrenmek istediğim 1.4 TSİ DSG Alırsam 1.6 TDİ ile olan arasındaki yaklaşık 8-9 bin liralık fiyat farkını yakıt parası olarak bir kenara koysak ve yılda ortalama 4 bin km yol yapan 100-120 km üstüne zorunlu olmadıkça çıkmayan ve agresif kullanmayan biri olarak sizce;

    Sen fiyat farkını öde dizel al hem az yakar hemde satarken rahat satarsın mı dersiniz ?
    yoksa dsg şanzıman keyiflidir dizelle olan fiyat farkınıda yakıta verir 5-6 sene biner satarsın mı görüşündesiniz ?
    ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SILVERSHADOW -- 28 Ağustos 2016; 18:25:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • söylenen dışında bir şey olmadığını söyledi. bu şartlarda fiyat nasıl acaba?
  • arkadaslar Golf alanlar 1.4 tsi act ve 1.6 tdi arasindan en çok hangisini tercih ediyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cromartie

    Merhaba,

    Arkadaslar bende 1.2 Golf DSG sanzimanli midline plus vardi ancak ne yazikki Besiktasta otoparki sel basmasi uzerine aracim pert oldu.

    Simdi sigorta firmasindan parayi aldim ve gene araba almayi dusunuyorum ancak benim Golfumde 70 ile bile hafif bir viraja girerken arac guven vermiyor. Sirketin dandik 2011 model accenti ile bile ayni viraja girerken daha iyiydi :)

    Neyse bu sefer 1.2 comfortline almayi dusunuyorum. 1.4 disinda hic birinde bagimsiz suspansiyon yok deniliyor. Virajdaki bu sikintinin sebebi ne olabilir? Comfortline da ayni midir?

    Yardimci olursaniz sevinirim

    hocam merhaba.
    sizin yaşadığınız kadar olmasa da astra j den (17 inç jant ve gayet sert bir süspansiyonlu bir araçtır oldukça spor sürüş hissi veren ve gerçekten çok sevdiğim bir araçtı ) 1.6 tdi golf 7 ye geçince ki 17 inç jantlı olmasına rağmen araç aşırı yatıyor hissi uyandı ve tedirgin oluyordum . ancak aracı daha uzun süre kullanınca anladım ki araç yatıyor ancak gayet iyi yol tutuyor. arada astra mı aradığım olmuyor değil tabi :) hattinden hızlı girdiğim virajlarda bile kaymıyor araç. benim size tavsiyem torsiyonlu golf 7 alacaksanız 17 inçli almanız. Merak etmeyin konfor konusunda pek fark etmiyor ancak yol sesi (225 tabandan ve tabiki bridgeston er300 lastikten kaynaklı) biraz artıyor. yol tutuş düşünüldüğünde yol sesi benim için çok da önemli değil. sizin pert olan aracınız midline donanımlı olduğundan 195 65 r15 yani yanakları kalın ve jant 15 olduğundan bu yatma hissi daha fazla olabilir. kendi aracımdan başka golf 7 kullanmadım bağımsız süspansiyonlu olanını deneme fırsatım olmadı. ancak şöyle düşünüyorum bağımsız daha güzel bir şey olmasa daha iyi yol tutuşu sağlamıyor olsa 1.4 122 ve üstüne hatta golf gti a hatta ve hatta golf R a koymazlardı bu tamamen maaliyetten kısmak için yapılmış bişey.

    Not: eğer durumunuz varsa alın 1.4 tsi highline manuel i hem bağımsız hem 17 inç, çok keyif veren bir araç olur.




  • 
Sayfa: önceki 13211322132313241325
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.