Şimdi Ara

VOGAS DUAL SIRALI SİSTEM DİYORLAR NEDİR ? NE DEĞİLDİR ? (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
414
Cevap
3
Favori
38.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Neden Polemige giriyorsunuz ben bir yazi yazdim kimse oralı olmadı.

    Saydıkları tüm özellikler Bedini IMP6 da var. Lpg ciler bu kiti ayarlayamadı fazla karışık geldi. Bende 2 ay uğraştım.

    http://www.dec2001.com/NewDEC2001/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=6&category_id=1&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=35


    IMP6 IMP6
    ( Dec2001 )





    --------------------------------------------------------------------------------

    Unità di controllo elettronico ad iniezione gassosa LPG-CNG, omologata euro4, capace di gestire motori 3/4 cilindri. Elektronik kontrol ünitesi LPG gaz enjekte için CNG onaylanmış Euro4, motor 3 / 4 silindir taşıma kapasitesine sahip.

    E' dotata di: E 'ile:

    Interfaccia PC PC Arayüzü
    Sistema di autoapprendimento Sistem kendini --
    Firmware aggiornabile via PC Bellenim PC üzerinden upgradeable
    Segnale indicatore di livello completamente personalizzabile Sinyal tamamen özelleştirilebilir ölçmek
    Sensoristica mappabile (pressione,temperatura) Mappabile sensörler (basınç, sıcaklık)
    Setup iniettore personalizzabile Enjektör kurulum özelleştirilebilir
    Parametri di commutazione completamente personalizzabili Parametreler tamamen özelleştirilebilir geçiş
    Mappatura iniezione personalizzabile Özelleştirilebilir enjeksiyon haritalama
    Elaborazione in tempo reale della pressione ideale gas Ideal gaz basınç Gerçek zamanlı işlem
    Integratore pressione gas personalizzabile. Integrator basınç gaz özelleştirilebilir.
    Integratore map personalizzabile. Integrator özelleştirilebilir haritası.
    Integratore regime rotazione motore. Devir motorlu sistem entegratörü.
    Integratore temperatura gas personalizzabile. Integrator sıcaklık gaz özelleştirilebilir.
    Disponibile con BOX in Plastica o Metallo. KUTU Plastik ve Metal ile kullanılabilir.



     VOGAS DUAL SIRALI SİSTEM DİYORLAR NEDİR ? NE DEĞİLDİR ?




  • Mustafacığım ben bildiğim konuda yazmaya çalışıyorum, bilmediğim konuyu ise elimden geldiğince araştırıp yazmaya çalışıyorum,
    IMP 6 hakkında siz çok iyisiniz, eğer birşey söylüyorsanız doğrudur bana göre.
    Bilgi sahibi olmadığım için yazınızı görmeme rağmen yanıt vermedim :)

    Sevgi ile kalın
  • Sistemimiz ile ilgili Şubat ayındaki bir gelişmeyi size sunmak isterim. Aşağıdaki resimde TOYOTA nın yurtdışındaki bir fabrikasında uyguladığı testler neticesinde onay verdiği 3 markayı görebilirsiniz.. burada ismi geçen 2 italyan markanın özellikleri aynı iken, TOYOTA Dual Sıralı Sistemi oluşturan bilgisayarı akreditasyon belgesinde yazma gereği duymuştur... Bir Türk üretici olarak bu ihalede bazı italyan, Polonya ve Türk markalarını geride bırakıp akreditasyon almayı başardık. İlk parti malımızı küçük bir sevkiyatla yolladık. TOYOTA gibi bir markanın bu belgeyi vermeden önce nasıl zorlayıcı testler yaptığını da söylememe gerek olmadığını düşünmekteyim...



     VOGAS DUAL SIRALI SİSTEM DİYORLAR NEDİR ? NE DEĞİLDİR ?




  • Mehmet Bey,

    Tebrik ederim, gurur duydum!

    Umarım bu üçü arasında da yine siz tercih edilirsiniz.

    Bu tarz bir girişimde bulunabilme cesaretiniz için bile kutluyorum sizi.

    Zira, Türkiye'de en çok satan kit üreticisi bile Avrupa'ya hazır değilim derken siz LandiRenzo'ya kafa tutuyorsunuz :)

    Ama nedense bayilerinizden iyi haberler alamıyoruz, sizi desteklemiyorlar, artık güven kaybımı oldu, ezbere mi konuşuyorlar bilmiyorum, ama umarım kısa sürede bu ön yargıları yıkar ve başarılı olursunuz.

    Bizi temsil ettiğiniz için tekrar teşekkür ederim ve ellerinize sağlık diyorum.

    Mümkünse ikinci sayfayı da görebilirmiyiz :)
  • 2 Sayfada ülke distribütörleri ve iletişim bilgileri var.. Bu sebeple yayınlamadım..
  • Arka plan neden Farklı anlayamadım ben.



     VOGAS DUAL SIRALI SİSTEM DİYORLAR NEDİR ? NE DEĞİLDİR ?
  • Copy Paste'nin ne olduğunu bilmiyorum da evet Hocam bir farklılık var
  • ne çekiyorsa bayiler yüzünden çekiyor bu üreticiler bayi adam gibi montajını kalibrasyonunu yapsa hiç bi problem çıkmayacak
  • Sevgili Arkadaşlar..

    Copy paste yapacak adam o arka planı bozmadan yapabilir...

    Bu ilgili ülkedeki arkadaşların bizim kit ile ilgili kısmı fosforlu kalemle işaretleyip fax gecmelerinden kaynaklanıyor.. Bu iddia çok ayıp olmuş... Copy paste ileride yalanın ortaya çıkması ile bizi rezil edecek bir sahtekarlık hatta ondan önce kendimizi kandırmak olurdu bizim icin... Lütfen bu konuda iddia eden arkadaş gerekli özürü dilesin....
  • ortada bir idda yok soruyorum sadece kafam karıştı sordum

    özür dilemek gerekiyorsa özür dileyim ama özürlük bir kabalık yok çünki ortada.

    ifade özgürlüğü olduğunu düşünüyorum. yoksa topiğinize yazı yazmam olur biter.
  • Bence de özürlük bir durum yok.Açıklama yeterli teşekkür ederim.
  • copy paste değil de,

    üretici ismi ile iletişim bilgileri silinmiş,

    evrakın kalanında bi oynama yok.
  • bence bu dual sistem olağanüstü bir yenilik getirmemiş..
    "Marka söylemiyorum ancak vogasplus haricinde kit takılı bir aracın benzin deposunu fulleyip uzun yolda 3-4. vites 6000 devir civari bir süre (gazda !) gidince tekrar fulleyip aslında gazda gittiğinizi zannedip benzin tükkettiğinizi göreceksiniz..."

    ben arabamı daha hiç 5000 devirin üstüne cıkarmadım...yani bu dual sistemi benim için gereksiz..
  • kısaca kuzey cephesinde yeni bir şey yok sadece ecu kapasitesi arttırılmış.önceki 1 megabaytlık bir ram a yazılıyorken şimdi kapasite 2 katına çıkarılmış yani 2 megabayt lık ram a yazılmış hadise bundan ibaret sanırım.birde zorlanan silindire benzin enjeksiyonu dikkatimi çekti. gözlerime inanamadım.bunu nasıl hesaplıyorsunuz.nasıl bir arayüz geliştirdiniz.bunu ölçecek silindir başına sensörmü koyuyorsunuz.yada silindir kendisimi bağırıyor beni zorluyorlar diye.lutfen yanlış anlamayın ben bir türk vatandaşının bir gelişmeye imza atmasından gurur duyarım .ancak eskiden uydu sistemlerindeki taktiğin bir benzerini burdada gözlemlemekteyim.bu pazarlama taktiğini terkedip şu söylense bizim eku muzun kapasitesi daha yüksek ve o nedenle daha fazla bilgi işleyebilmekteyiz.bu doğru bir ifade olurdu.siz bu yeni ecu den ancak 4 yıl sonra verim alabilirsiniz gibi geliyor bana.çünküyazılım firmalaraı ancak 3 4 yıl gibi bir zamanda yazılım güncelleyip bu kapasite fazlalığını değerlendirebilirler diye düşünüyorum.genede yeni bir ürün herkese hayırlı olsun.




  • Sayın vdss;

    Ar-ge'ye bu kadar destek vererek Türk mühendisliğine yeni temeller oluşturmuş bir marka/şirketi tebrik ederim.Hali hazırda bulunan sistemlerle yetinmeyip, "bizim de aklımız var, yapabiliriz" düşüncesinin sonuna kadar arkasındayım.

    Ayrıca bir mühendis adayı olarak bütün açıklamalarınızın gayet yeterli ve tatminkar olduğu halde, bazılarının(!) inatla bu açıklamaların tutarsız olduğunu iddia etmesi ve aynı şeyleri tekrar tekrar sorarak insanları ürününüz hakkında şüpheye itmelerini de kınıyorum.
    Bu açıklamaları gerçekten anlayamayıp tekrar tekrar aynı şeyleri soruyolarsa yada başka anlamlar çıkarıyorlarsa bu kurumların yada kişilerin LPG sistemlerinden uzak durmalarını veya bol bol kitap okuyup okuma/anlama becerilerini geliştirmelerini şiddetle tavsiye ederim.

    Bir donanım ve yazılım bütününün kullanım limitleri dışında denenmesinin sadece o ürünün işlem gücünün gösterilmesi için yapıldığını anlayamamak ancak anlamamak istemekle alakası olabilir.Bu ekstradan bilgilendirme amaçlı testler labaratuar ortamında yada simule ederek yapılmış olduğunu ve ürünün gücünü/yeteneğini test amaçlı olduğunu sayın vdss gayet açık bir şekilde açıklamıştır.

    Ayrıca Türk insanına değer verip bu işe beraber girerek sanayi gücümüzü ve ekonomimizi de desteklemiş oluyorsunuz. İnsanlarımızın bunu takdir ederek, insanımıza bu kıymeti veren bir markayı yabancı kökenli markalardan bir adım önde tutmalarını beklerdim.




  • Yüksek devirde lpg de görünüp benzine geçme olayı benim arabada olabilir zira ayda 800 km yapmama rağmen en az 35-40 tl lik benzinde tüketiyorum..Sonuçta lpg nin bana getirisi yüzde 15 oluyor..montajda sonra yaklaşık 10 bin km oldu ama kiti amorti etmek için en az 50 bin km yapmalıyım..!
  • olay türk yabancı olayı değil bu milletin canı türk girişimcilerden o kadar çok yanmışki o kadar çok kazık yemişizki eskiden beri yoksa türkler tabiki her işde yapdılarmı en iyisini yapıyorlar bakınız yurtdışında olan türk araba tasarımcılarımız pegeout da ford da harikalar yaratıyorlar mercedes de çalışan türk mühendilser zira..

    ama iş türkiyedeki üreticiler oldumu hep samimi yaklaşıp sonradan bir kazık atmayı becerip üstüne ortadan da yok oldukları için biz artık hepimiz yabancı öyle şey yapmaz yabancı dürüsttür bize kazık atmaz kaliteli iş yapar düşüncesine bürünmüşüz..
    bu yüzden türk mallarına pek güvenimiz kalmamış..

    bu genel bir açıklamadır vogas yada voltran firmasıyla bir ilgisi yok..

    bakınız mesela ben bu vogas ı voltran olduğunu bilmiyordum reklamlardan izlediğim başka bir marka sanıyordum şimdi bu forumu okumasam bilmezdimde
    soğudum neden soğudum tamda konumuz üstüne geldi neden voltran dual sistem olarak değilde vogas olarak çıkartıyorlarki ne gerek var..
    ben genede başarılar dilerim.. umarım türkiyenin gururu olurlar..




  • Sevgili arkadaşlar;

    Fuar yoğunluğundan dolayı yazmakta geciktim...

    Takdir eden ve etmeyen tüm arkadaşlara yorumları için teşekkür ediyorum. Ürünümüze teveccüh artıyor. Özellikle LPG/CNG fuarının ilk 2 gününde çok yoğun ilgi gördük. Ürünümüz ABD'de illinois eyaletindeki polis araçlarına takılabilir olduğunu belgeleyen yeni bir onay daha almak üzere. Bunu da en kısa sürede sizlerle paylaşacağım.

    Ürünümüz Voltran markalı ürünümüzün devamı değil , zaten daha önce almanya şubemizde linkini verdiğim FSI araçlara montajı yapılan 2006 da ilk versiyonu piyasaya çıkan VOGAS ürününün devamı olduğundan VOGASPLUS markasını almıştır. Voltran ürününün geçen sene çıkan yeni versiyonu Voltran VSGI Plus olarak piyasada zaten bulunmaktadır ve DUAL olmayan normal sıralı ürün kategorisindeki şirketimizin son ürünüdür. VOGAS markası her zaman innovasyon içeren ürünlerimiz için kullanıldı ve kullanılmaya devam edecek. VOGAS'ın ilk versiyonu dünyada "split fuel" özelliği barındıran ilk ürünür. Yani aynı anda motora hem benzin hem LPG gönderebilir. Bu konuda 2006 yılında uluslararası bir ödülü bulunmaktadır. VOGASPLUS da aynı şekilde DUAL SIRALI SİSTEM olarak bir ilktir ve bu sebeple VOGAS ürün kategorisine dahil edilmiştir. Şirketimizin sahip olduğu ürünleri kategorilerine göre Voltran ya da Vogas olarak adlandırması kendi iç işidir ve soğudum diyen arkadaşları niçin soğuttuğunu anlamak mümkün değildir.
    Şirketimizin Voltran ve Vogas dışında bir alman şirketi ile ortak ve iç piyasada bilinmeyen ama ihracatı yapılan 2 senelik bir markası daha vardır. O da GAS4CAR'dır. Bunu da peşin bildireyim zira ileride iç piyasada satma kararı alırsak "soğumaya" sebep olmasın.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: x15

    Yüksek devirde lpg de görünüp benzine geçme olayı benim arabada olabilir zira ayda 800 km yapmama rağmen en az 35-40 tl lik benzinde tüketiyorum..Sonuçta lpg nin bana getirisi yüzde 15 oluyor..montajda sonra yaklaşık 10 bin km oldu ama kiti amorti etmek için en az 50 bin km yapmalıyım..!


    Sayın X15

    Maalesef fuarda bu şikayetle gelip VogasPlus'ın da benzin yakıp yakmadığını soran o kadar çok vatandaşımız oldu ki! Üstelik bu çok benzin yakan bu sebeple bize şikayet edilen markanın standı birkaç stand ötemizde olduğundan, bu konuyu fuar ortamında özellikle alevlendirdiğimizi sanacaklar diye çok çekindik. Neticede birçok araca kitlerini söküp fabrikamız servisinde vogasplus montajı yapmak için randevu verdik, bu sök tak olayını bir kazanç değil milli servetin kaybı olarak gördüğümüzü özellikle belirtmek isterim. Ama maalesef kit montajı yaptırmak isteyen insanların %40-50 gibi bir kitlesi aşırı benzin yakan bu ürünü tercih etmeye devam edecek gibi görünüyor. Üstelik bu kişilerin pek çoğu bu tüketimi normal zannediyor.




  • ARACI 5000 -6000 DEVIRDE SUREN BIR INSAN NEDEN LPG TAKTIRIR ANLAMAM.

    YAPILACAK FANTEZI KALMAMIŞ SANIRIM. LPG EKONOMİ DEMEK DEĞİLMİ?

    VOGAS PLUSA BAŞARILAR DİLERİM UMARIM SORUNSUZ BİR ÇALIŞMA OLUR.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.