Şimdi Ara

Vodafone rezaletler silsilesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Borcundan kapanmış bir hattım vardı pandemi süresince , 645 TL olan borcun yasal takip dosyası açılmasına 1 hafta kala yetkili Vodafone bayiinden yatırdım kredi kartından tek çekim fişim dekontum herşeyim tam . Bayii ödeme gerçekleşti diyor ; Vodafone borçla akalalı beni arıyor ödememişsiniz diye , bende olur mu öyle şey ödedim diyorum sistemimizde gözükmüyor diyorlar . Peşine hat yasal takibe giriyor ve Vodafone avukatlık bürosu Ilhan-Duman bana ulaşıp efendim hattınız yasal takibe girdi yarın ödemeniz lazım diye ihtar çekiyor . Avukatlık bürosuna dekont fiş yolluyorum bakın ben bu borcu ödedim diye , onlarda topu Vodafone genel merkezine atıyor , bayiiye gidiyorum onlar avukatlık bürosunun numarasını veriyor , Vodafone genel merkezden kinseyle iletişime geçemiyorum saçmasapan bir 0850 numaraya bana fişi dekontu fakslattılar hala ne arayan var ne soran . Böyle bir rezillik olabilir mi ben 1 hafta öncesinde borcumu ödemişim ve beni yasal takibe sokuyorlar ortada ödeme belgesi var ödeme ! Gelin görün ki dekontu fişi göz ardı edip Efendim sistemde gözükmüyor gibi basit bir açıklamayla beni savuşturuyorlar benim ne yapmam gerek arkadaşlar ? Dekontu elime alıp Vodafone genel merkezine mi yürüyeceğim bu nasıl bir rezillik borcumu lütfen silin diye peşlerinde mi koşacağım???

    Müşteri hizmetlerini arıyorum beni yetkili bir birime aktarın borcumu ödediğim halde bunu kanıtlayamıyorum diyorum bana sitemize girin eee orda bize ulaşın var sizi ararlar diye bilgilendirme yapıyorlar . Peki beni kim arayacak yine müşteri hizmetleri , sizde müşteri hizmetlerisiniz ve bana yardımcü olamıyorsunuz diyorum , yok onlar uzman birimlerimiz diyor . Evet 5dk sonra aranıyorum ve bingo yine bana sistemde gözükmüyor efendim diyen bir müşteri temsilcisi . Dönüp dönüp avukatlık bürosuyla görüştünüz mü deyip duruyorlar çıldıracağım...

    Her yerden şikayet metni oluşturdum , avukatlık bürosuna saydım sövdüm siz nasıl Vodafone ile çalışıyorsunuz abi müşteri size dekont yolluyor bunu sallamayıp e sistemde gözükmüyor diyerek olayı kapatıyorsunuz . İnsanın hiç mi bu işlerle ilgilenen birimi olmaz ya , gider dersin ki bu müşteri borcunu ödediğini iddia ediyor elinde fiş var dekont var ben mi gidip bilgisayara oturup sistemde borcumu sileceğim ? Hattı açtırmam gerek ve bu saçmasapan telekomünikasyon şirketiyle ilişkimi keseceğim ben hayatımda böyle saçmasapan bir olayla daha karşılaşmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SkörtılReyiz -- 7 Ağustos 2020; 12:43:32 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.