Şimdi Ara

VDSL'e geçişde 48 saattir internet kesik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 07.05.2020'de turknet online işlem paneline girdiğimde paket değişikliği yapabileceğim çıktı karşıma kontrol ettim bir tanesini seçtim geçiş tarihi sordu sistem takvimden tarihi daha seçmeye kalmadı aynı günün tarihi otomatik olarak seçildi ve bir anda internetim kesildi sonrasında telefonuma "Gecis islemlerinizi yaparken bir gecikme yasiyoruz. Konuyu biz takip ediyoruz. Su asamada bir sey yapmaniza gerek yok. Bu mesaji size isler biraz gecikiyor, ozur dileriz demek icin gonderdik. Gelismeler oldukca size haber verecegiz." diye bir mesaj gönderildi.Ben işimi internet üzerinden yapıyorum sokağa çıkamıyoruz bütün sipariş giriş çıkışlarım ve müşterilerimle olan bağlantılarımın hepsini internet üzerinden yapıyorum.48 saattir yazmadığım herhangi bir yer kalmadı online işlem panelinden yazdım instagramdan yazdım twitterdan yazdım bir tane geri dönüş yok.Lanet olsun istemiyorum vdsl 16 mbps kullanayım yeterki şu internetimi hemen aktif edin diye 2 gündür yazıp yazıp duruyorum ama karşımda tek bir muhattap yok benim 2 gündür zararım bini aştı.Ayrıca panelden baktığımda aktif olan paketimin hala adsl paketi olduğu görünüyor daha herhangi bir geçişte söz konusu değil internetimin kesilmesi için hiçbir sebep yok ortada.

    bu da destek kaydı numaram : 33124571



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GökhanTAŞKIN -- 9 Mayıs 2020; 10:13:32 >







  • Kusura bakmada müşteri hizmetleri olsada yok gibler o yüzden birşey beklememelisin.Ttde iken hız değişimi yapılınca modemi açıp kapatınca hızı hemen görüyorsun ama bu firmada vaad edilen hızı alman veya geçişler çok sançılı oluyor.TTekiplerine kesinlikle iş yaptıramıyor bu firma.
  • gerçekten vdsl'den de vazgeçtim artık işlerimi yürütebilmem için bari 16 mbps adsl internetimi geri verinde böyle saçma bişey olabilir mi ya ne demek internetin kesilmesi 2 gündür varmı böyle bi uygulama başka bi iss'de bugünde artık çözülmezse taşıyacağım aboneliğimi uğraşamam böyle en ufak bi problemde günlerce parasını verdiğim hizmeti almak için
  • türknetten farklı bir iss öneriniz varsa yazın arkadaşlar geçiş yapacağım
  • Merhaba, paket değişikliği işleminiz tamamlanmıştır. Ancak DSL ışığınız yanmadığından dolayı arızanızı saha ekiplerine ilettim. En kısa süre içerisinde sorunu çözümleyerek size bilgi vereceğiz.
  • GökhanTAŞKIN G kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Altyapı internet türünüz gerçek fiber destekliyor ise fiber tercih etmelisiniz, ama adsl ve vdsl destekliyor ise TTnetten kesinlikle şaşmayın. 20-30 TL için ruh sağlığınızı bu gibi firmalar ile bozmayın.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    canım kardeşim ne yazmışım ben o destek talebinde vdsl istemiyorum adsl olarak verin hemen açılsın internetim diyorum bunun üzerine daha neden böyle bişey yapıyosunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, paket değişikliği işleminiz tamamlanmıştır. Ancak DSL ışığınız yanmadığından dolayı arızanızı saha ekiplerine ilettim. En kısa süre içerisinde sorunu çözümleyerek size bilgi vereceğiz.
    ayrıca paketimin değiştiği falan yok hala adsl görünüyor teknik bilgilerde ise fiziksel durum offline kapalı (VAE) yazmakta.ayrıca destek talebime cevap yazmamışsınız burdan veriyosunuz cevabı oraya yine bakan yok.Ne yapmaya çalıştığınızı anlamak mümkün değil istemiyorsanız iss işi yapmak yapmayın o zaman bizsi de mağdur etmeyin saha ekibiyle falan ilgisi yok bu sorunun 3 gündür yönlendiremediniz 1 tane adam bu iş için.Zaten çağrı merkeziniz yok aradığımızda ulaşamıyoruz kimseye bari online işlemlere bakan 1 2 kişi oturtsaydınız istemin başına twitterda milletin günaydın mesajını bile cevaplandıran teknik ekibiniz sorun olduğu zaman ölü taklidi yapıyor.




  • an itibari ile internetimi adsl'e geri çevirdiler fakat bu seferde daha önceden aldığım hız tam olarak 16mbps idi 9.4 mbps'e indirmişler o kadarda değil 75 tl fatura ödüyorum 9.4 kullanmayacağım eski hızına geri dönmesi lazım internetimin
  • GökhanTAŞKIN G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profiliniz ile ilgili kontrolleri hızlı bir şekilde tamamlayarak bilgi vereceğiz.
  • bekliyorum umarım pazartesi günü erken saatlerde halledilir
  • GökhanTAŞKIN G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profiliniz ile ilgili kontroller için teknik ekibe bende bilgi veriyorum. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • şuanda kontrol ettiğimde bir problem görünmüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GökhanTAŞKIN -- 11 Mayıs 2020; 20:33:27 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.