Şimdi Ara

VAG'ın dizel araçlarının burnu uzuyormuş.Hileli Emisyon Testi (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
479
Cevap
4
Favori
12.631
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nkaradeniz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Ya boş boş konuşmayin bir vw niz olana kadar vw otomobillere camur atmaya vw sahiplerini kiskanmaya devam edeceksiniz. Otopark in passat testinden sonra hepiniz mort oldunuz zaten. Ne yol tutus ne malzeme kalitesi ne direksiyon tepkileri ne fren hicbir konuda araca laf edemeyeceginizi görünce en zon vergi diliminden dolayi 167 bin tl olan opsiyonlariyla 195 i bulan fiyatina takildiniz aciyorum hepinize.. neyse umarim birgun dogru yolu bulur bir vw alabilirsiniz

    Konu emisyonlar ile ilgili.
    Sanki anana babana sövülmüş gibi gelip tdi motor dünyanın en iyi motoru, işte çok güzel bloğu var, blok değişmez yıllardır hdi aynı bloğu kullanıyor falan dedin.
    ne alaka konuyla ?
    küçük çocukların sevdikleri şeyleri eleştirince konuyu başka yere çekip farklı özelliklerini vurgulaması gibi. IQ sevyesi falan.
    yada alakasaız konuda alakasız şeyler yazabiliyorsan gerçekten doğuşun paralı yazarlarındansın. parayla iş yapana ne derler bilirsin.
    buradan çıkan sonuç:
    ya para karşılığı çalışıyorsun ya da zeka seviyen çok düşük.

    sanırım senin zeka seviyen çok düşük ki konunun emısyon değerlerinden çıkıp vw nin motorlarına çamur atmaya döndüğünü göremiyorsun. VW konuları hep böyledir bu forumda vw ile ilgili herhangi bir konu sonunda hep vw yi karalamaya döner.

    Emisyon değerlerinin doğrudan motorla ilgisi olduğunu kavrayamıyor olduğuna göre hâlâ akülü arabaya biniyorsun

    Bilgilendirme için teşekkürler ben emisyon değerlerinin aracın multimedya sistemiyle ilgili olduğunu zannediyordum




  • aradım sordum bmw dizelden şaşma dedi cdi da arkasından gelir sanırım sizin dediklerinizden demedi
  • Türünüz tükenmedi gitti bıktık artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lanet olsun bu hayat nalet olsun bu sevgim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • buarada sozkonusu sahtekarligin vag a 18milyar dolara patlayacagi yaziyor bircok kaynakta.bburdaki saklabanlar fanboyluga devam etsin elin oglu acimiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 130 hp 316i yazılımla 200 hp yapan adamlar bunun için gerekli olan hava turbo basıncı ve en önemlisi gerekli soğutmayı nasıl sadece yazılımla cozebiliyorlar. Zamanında bu işlerle uğrasmıs biri olarak dogrusu ben sogutma işine çözüm bulamamıştım. Cunku 10 hp artış için değişen değerler ciddi ısı problemi olarak geri dönüyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar sahtekarlık yapmış,bildiğin üçkağıtçılar işte.Doğuş personeli hemen konuyu değiştirme derdinde.Bunların kravatından. bardağına,ayakkabisindan gözlüğüne kadar herşeyde vw logosu vardır kesin..Biri bana anlatsa gözümle gormesem inanmazdım fanatikliğin bu kadarına

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    130 hp 316i yazılımla 200 hp yapan adamlar bunun için gerekli olan hava turbo basıncı ve en önemlisi gerekli soğutmayı nasıl sadece yazılımla cozebiliyorlar. Zamanında bu işlerle uğrasmıs biri olarak dogrusu ben sogutma işine çözüm bulamamıştım. Cunku 10 hp artış için değişen değerler ciddi ısı problemi olarak geri dönüyor.

    Hocam konu şu ki 180 hp lik 320ied ile 136 hplik 316 f30 tamamen ayni motora sahip. Aradaki tek fark yazilimsal. O yuzden yazilimla bu gucleri elde etmek kolay oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayPatska


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeTheFuckUp


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    TDI motor cidden çok eskidi. Yeni güncel bir motor lazım VW'ye ama hala ısrarla chip-tuning yapar gibi yazılımla ayarlama çekiyorlar. En büyük başarıları DSG aslında başarısızlıkları ve DSG yüzünden TDI motoru yenileyemiyorlar. 250nm tork dayanıklılığı 7 ileri DSG yüzünden 1.6TDI motorda tıkanıp kaldılar. 2.0TDI motorları da youtube videoları gibi başarılı değil gerçek asfalt ve gerçek deneyim ile.

    Bukadar cahilce ve bukadar boş bir yorum ilk defa görüyorum. Tdi kaçkere yenilendi güncel 110 ve 120 hp lik tdi larda 105 lik tdi a gore motordaki parcalarin yarisindan cogu farkli. Turbo,cooler,enjektorler. Blok haric nerdeyse tamamen farkli bir motor. Niye ayni blok devam ediyor dersende bu dayanikliliga sahip baska bir dizel motor yok piyasada.ki zaten firmaların çoğu kolay kolay blok değiştirmez HDİ 10 senedir aynı motor sadece euro5 ve 6 normlarını sağlayabilmek için geliştirildi aynı şekilde DCİ da öyle. Sağlamlık konusunda ise 1.6 tdi polo nun sadece yazilimla 160 hp , stage 3 sekilde ise 300 hp yapilabildigi ortamda kimse TDI in basarisini sorgulamasin. Çok övülen HDI ve DCi 30% luk limitten sonra her tarafindan cortluyor cünkü. 1.6 TDI piyasada gelistirmeye en uygun en dayanikli en saglam motordur bunu ben söylemiyorum mehmet gazihan söyluyor ki örneklerde ortada.. azcik arastirin öyle gelin.

    1.6 tdi 300bg

    Makine yılan yılan

    Bizim komşu 1.4 TDİ motordan tekerlekte 550, motorda 600 beygir alıyor.

    Hem de sadece yazılım ile

    Yine aynı yerde farklı bi yazılımla arabayı 4Motion yaptırdı 4x4 oldu araba. Ortamlarda "Aventador Avcısı" olarak anılıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 20 Eylül 2015; 15:45:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biri şu konuyu Fransızca'ya çevirsin lütfen okumak istiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam bunu okudu ve haklı diyor düşün ülke ne halde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    y
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    TDI motor cidden çok eskidi. Yeni güncel bir motor lazım VW'ye ama hala ısrarla chip-tuning yapar gibi yazılımla ayarlama çekiyorlar. En büyük başarıları DSG aslında başarısızlıkları ve DSG yüzünden TDI motoru yenileyemiyorlar. 250nm tork dayanıklılığı 7 ileri DSG yüzünden 1.6TDI motorda tıkanıp kaldılar. 2.0TDI motorları da youtube videoları gibi başarılı değil gerçek asfalt ve gerçek deneyim ile.

    Bukadar cahilce ve bukadar boş bir yorum ilk defa görüyorum. Tdi kaçkere yenilendi güncel 110 ve 120 hp lik tdi larda 105 lik tdi a gore motordaki parcalarin yarisindan cogu farkli. Turbo,cooler,enjektorler. Blok haric nerdeyse tamamen farkli bir motor. Niye ayni blok devam ediyor dersende bu dayanikliliga sahip baska bir dizel motor yok piyasada.ki zaten firmaların çoğu kolay kolay blok değiştirmez HDİ 10 senedir aynı motor sadece euro5 ve 6 normlarını sağlayabilmek için geliştirildi aynı şekilde DCİ da öyle. Sağlamlık konusunda ise 1.6 tdi polo nun sadece yazilimla 160 hp , stage 3 sekilde ise 300 hp yapilabildigi ortamda kimse TDI in basarisini sorgulamasin. Çok övülen HDI ve DCi 30% luk limitten sonra her tarafindan cortluyor cünkü. 1.6 TDI piyasada gelistirmeye en uygun en dayanikli en saglam motordur bunu ben söylemiyorum mehmet gazihan söyluyor ki örneklerde ortada.. azcik arastirin öyle gelin.

    Bak birine cahil demeden önce, sanayi geçmişin ve bol bol araba tecrüben olması lazım. Sen de bu forumun internet teknik vericilerinden ve bol atıcılarından birisin. TDI motorun 120hp yani son versiyonu bile gayet eski bir motordur. 3-5 parça değiştirmek ile yeni motor yapılmıyor. Ayrıca chip tuning konusunda kahkaha attım zaten, 1.6 160hp değil 200hp'de olur ama ondan sonra o motor beyin yaktığında görürüm ben seni ve senin gibileri. Sanayi de kaç tane chip tuning yüzünden beyin yakmış TDI motor var gidip araştır önce. HDI ve DCI piyasanın en güncel dizel motorları bu arada. Euro 5 ve Euro 6 için motor güncelleyen ve eski teknoloji kullanan ise TDI motor işte, sen bence erken uyanmış ve karıştırmışsın.

    ya ben sana bizzat kendi arkadaşımın gözümün önündeki aracından bahsediyorum sen bana sanayide şu var bu var diyorsun. Gel seni 90 bin km dir 300 küsür hp ile yürüyen , panemra diesel,a5 2.0 tdi,piyasadaki type r ların alayı gibi araçlara saplayan 45 bin km dir orjinal baskı balatayla yürüyen Polo tdi a bindireyim ondan sonra konuş. Ben 1 sene boyunca 308 hdi kullandım 35 bin km. araçtan çök memnundum hadi onuda yükleyelim dedik yeni takılan orjinal baskı balatayı 10 bin km de bitirdi , motor kulağı kırdı,enjektör memelerini yırttı, ondan sonra şunu gördüm ki TDİ nekadar sağlam bir motorsa HDİ da okadar narin bir motor. O yüzden kimse bana TDİ ın sağlamlığıyla kalitesiyle ilgili laf söyelemesin. ben gözümle görüp tecrübe ettiğime inanırım. Sizin gibi forumlarda okuduklarımı yazmam buraya. Yahu benide geçin türkiyede dizelin uzmanı mehmet gazihandır adam bir telefon uzagınızda arayın sorun dizel araba yükleyeceğim HDİ mı DCİ mı TDİ mı daha sağlam diyin cevavınızı o versin bakın ben sallamasyon bir şey söylemiyorum referanslı herşeyim

    Arkadaşım 308 hdi 110 hp yaptım kaç senedir kullanıyorum hiç bir sorunla karşılaşmadım, ilk önce araçınızın motorunu tanıyacaksınız acemi adama yazılımlı araçı verirsen TDİ yada HDİ istersen Merso dizeli olsun elini semaya aç motoru eline al yazılımcı size devir saatini öğretmemiştir. Bilmeyen insanların kesinlikle yazılım yaptırmasını tavsiye etmem arkadaşımızın başına gelenler gelir, HDİ motor zayıf bir motor değildir çünkü kim demişse motordan anlama kıtlığı vardır. TDİ daha eski versiyon dizeldir ki, HDİ kadar hassas olmaz. VW ceo'nun yıl başında mevcut TDİ 'nin eski kaldığını söylemesi ve Yeni versiyon TDİ ile tamamen yenilenceğini duyurması ile belli olmuştur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Adamlar 1.6 dizel golfün yakıt tüketimini 3.5 litre gösteriyorlar.Her yeni kasada 1 litre düşük gösteriyorlar.Yakında dizel golfleri ortalama 2 litre yakıyor diye gösterirler.Ne hikmetse adamların 140 beygirlik turbo benzinli motorları neredeyse dizelden az yakıyor.Hangi benzinli tsı motor ile ortalama 4.5 litre yakan var?Bunların hepsi hile.

    kardeş

    al bakalım hile nerede






  • bu arada araç 1.2 tsi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrvolkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Adamlar 1.6 dizel golfün yakıt tüketimini 3.5 litre gösteriyorlar.Her yeni kasada 1 litre düşük gösteriyorlar.Yakında dizel golfleri ortalama 2 litre yakıyor diye gösterirler.Ne hikmetse adamların 140 beygirlik turbo benzinli motorları neredeyse dizelden az yakıyor.Hangi benzinli tsı motor ile ortalama 4.5 litre yakan var?Bunların hepsi hile.

    kardeş

    al bakalım hile nerede




    O senin fotoğrafını koyduğun 85 km ortalama hızda yapılan şehirdışı yakıt tüketimini gösteriyor.Koyduğun fotoğraf karışık tüketim değil uzun yol verisi.1.6 benzinli motorlarda zaten uzun yolda ona yakın bir tüketim yakalayabilir.Gösterdiğiniz aracın şehiriçi yakıt tütketimi 5.9 litre verilmiş.O veriyi ancak çevre yolunda yakalar o araba.Ben sakin kullanan biriyim ve bende bile o araç 7 litre altında asla yakmaz.Ha bu kadar yakar derseniz de o sizin bileceğiniz iş.Benim fazla söyleyecek sözüm olmaz.




  • evet şehirdısıydı

    zaten sehir ici 4,5 lt yakar demiyorki sehir ici yakıtı fabrika verilerine göre 5,9lt
    ama ben sehir ici genelde 6 lt ile 7 lt arası yakıyorum
    eger deseydiki sehir ici 4.5 lt yakıyor o zaman haklıydın
  • Dsg olaylarından sonra kimse vw ye güvenmez sanıyordum ama bu konuda bile vw yi savunanları görünce sadece üzülüyorum
  • Vw hayranı olanlar, biraz gerçekçi olsun. Saçmasapan şeyler yazacaklarına azıcık konuyu araştırsınlar.
    Adamlar resmen sahtekarlık yapmış ama ABD bunu yememiş, yakalamış.


    Volkswagen‚ VW ve Audi tdi arabalari ABD´de satabilmek icin araclara "egsoz testine girdigini algilayip egsozu kesen" bir sistem takmis. Normal kullanim sirasinda bu sistem devre disi kalip araba izin verilen sinirin çok üzerinde kirlilik yapiyormus (arabanin normal calismasi). California bu tur konulara cok onem veren bir eyalet. Orada enselemisler Volkswagen´i. Bu durumdan etkilenen 500 bin VW-Audi tdi varmis ABD´de...

    Araclari normal emisyon sinirlarina cekmek icin 1 yil zaman vermisler. Ayrica araba basina üst sınırdan yaklaşık 37 bin dolar ceza kesilebilirmiş‚ ki bu 18 milyar dolar ediyor.
    Buna ek olarak arabalara harciyacaklari para‚ satislarindaki dusme vs‚ kisa vadede 30 MİLYAR dolar civari bir kayıp girebilir Volkswagen´e.

    Amerika boyle bir yer iste. Sana guvenir‚ sozunu senet sayar‚ ama eger yalan beyanda bulundugun ortaya cikarsa adami öper.

    http://www.bbc.com/news/world-us-canada-34298259



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 20 Eylül 2015; 21:55:25 >




  • 'Dinsizin hakkından imansız gelir' sözü cuk oturuyor bu habere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    130 hp 316i yazılımla 200 hp yapan adamlar bunun için gerekli olan hava turbo basıncı ve en önemlisi gerekli soğutmayı nasıl sadece yazılımla cozebiliyorlar. Zamanında bu işlerle uğrasmıs biri olarak dogrusu ben sogutma işine çözüm bulamamıştım. Cunku 10 hp artış için değişen değerler ciddi ısı problemi olarak geri dönüyor.

    Hocam konu şu ki 180 hp lik 320ied ile 136 hplik 316 f30 tamamen ayni motora sahip. Aradaki tek fark yazilimsal. O yuzden yazilimla bu gucleri elde etmek kolay oluyor.

    Hocam bire bir aynı olduğundan eminmiyiz? aynı olmaz muhakkak turbo ve enjektör farklılıkları vardır diye düşünüyorum eğer benim düşündüğüm gibiyse ve aşırı zorlama ile çıkıyorsa bu hp ler motorun %50 ömrü gidiyordur en ufak bir hararet yükselmesinde enjektorler gümler turbo da sarma yapar fakat hakketten bire bir aynı toleranslara sahipse sorun yok.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.