Şimdi Ara

Ultrasonic Buji ? (ilk sonuçlar geldi) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
8.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan


    Bu lafın kökenlerine inersek görüyoruz ki "gizli beygir" terimi ilk olarak lada forumunda samara diye bir vatandaş tarafından kullanılmış, belki de o arkadaş bu arkadaştır işte yorumu;

    quote:

    bu işlemler neticecinde doğru bir üygülama yapıldığı taktirde % 5 civarı gizli beygir ortaya çıkartılabilir :lol:


    bu da alıntı kaynağı site:http://www.guvenotolada.com/forum/viewtopic.php?f=46&p=9024

    Bu da temsili gizli beygir resmi:

     Ultrasonic Buji ? (ilk sonuçlar geldi)







    imzama ekledim süper




  • bujideki delik olayını konyalı bir adam yapıyordu baya konuşuluyordu dedemden bile duymuştum bujiye delik açıp daha iyi yanmasını sağlıyormuş fln filan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KRHTH

    quote:

    Orijinalden alıntı: batuhany
    quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan
    bor, ultra, nano, mega.... derken şimdi de ultrasonic, vallahi komik şeyler bunlar, bul fiyakalı bir isim uydur birşeyler gece kuşağında çıkıp ürün sat, oh ne ala..
    araçtaki gizli beygirleri uykusundan uyandırıyormuş bu bujiler

    Gizli beygirler sadece corolla için geçerli..


    Onu diyen arkadaş banlanmasa daha neler çıkardı ondanNe dicek diye takip ediyordum adamı





  • şu olayı birde ben sorayım ustama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ıspanak

    şu olayı birde ben sorayım ustama

    Sordunuz mu?
  • markası tam olarak nedır bu bujılerın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiatci

    Arkadaşım bu sistem 7-8 yıl önce çıkmıştı ve özellikle yarış araçlarında kullandık güce normal bujiden daha fazla etkisi var yarış motorlarında ancak belli km ler sonucu motoru açtığımızda özellikle ateşlemenin oluştuğu piston tepesinde muazzam bir aşıntı gördük bunun sebebide bu güçlü ateşlemedir. bunun dışında sistem çalışıyor ve güç veriyor ancak dediğim şekilde özelllikle piston tepesinde harabiyeti orjinal bujiye göre çok çok fazla eğer aracını performans amaçlı kullanmıyorsan alma derim. ayrıca bu sistemde opel diyorlar opelin ecoteclerinde eğer buji kabloları değişmezse güç düşüşü bile yaşayabiliyorsun haberin olsun..


    performans tipinde gerekli revizyonlar şart ancak standart bir araç için kesinlikle orjinal bujiyi tavsiye ederim çünki bunların ısıl değeri en iyi çalışma aralıkları motor üstündeki etkileri vs hesap edilmiştir fakat bunlar genelde üniversal olduğundan her araçta aynı gücü göstermeyebilirler..


    http://forum.donanimhaber.com/m_11214418/tm.htm




  • Yukarda fred baker arkadaşımızın alıntısındaki Fiatcı arkadaş güzel açıklama yapmış... Okumanızı tavsiye edeceğim, gayet mantıklı...

    Eğer aşınma söz konusu ise,aracı uzun yıllar kullanacaksanız yaklaşmayın derim bu ürüne...

    Sanayideki bu işin ustalarıda orjinalden şaşma abi dediler. Ben düşünüyordum, vazgeçtim...
  • slm.aranıza yeni katıldım.Ultrasonıc buji kullanan birisi olarak tavsiye etmiyorum.Nedeni normal bujıden teknik olarak sadece ateşleme kısmının ucunda toplu iğne ucu kadar bir delik olması bu delikten ateşleme
    sonmeyen çakmakların mor alevi şeklinde oluştuğu soylenmekte... brodway aracıma 4 tane taktırdım.yaklaşık 500 km filan yol gittikten sonra bujıleri sokturüp inceledık bujunin sözkonusu deliği kireç bağlayıp kapamıştı.Yani sonuç şu; özelliği delik kapanınca bitiyor.

    detay bilgi burada net şekilde anlatılmıştır.
    http://www.guvenotolada.com/forum/viewtopic.php?f=45&t=486




  • Sesle mi ateşleme yapıyor şimdi:):) Paranızın düşmanı olmayın lütfen
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.