Şimdi Ara

TurkTelekom un alengirli işleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ttnet yazlık internet kullanıcısıydım. ve hattım temmuz başında aktif olup iki ay kullanıma açık kalıyordu. ancak ben mayıs ayında başka bi iss ye geçiş yapmaya çalıştım. bunu duyan ttnet bana alelacele smsler gönderip daha yaklaşık bir ay varken hattımı açtı ve faturalandırdı. 137 tl faturam var ve son ödemesi bugün. ben ne yapmalıyım?



    tarih: 29/06/2020 konu:azmin zaferi:)
    Bugün beni aradılar ve faturamı iptal ettiklerini söylediler.
    Vazgeçmeyin, uğraşın!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muallimus -- 29 Haziran 2020; 16:32:21 >



  • Hiç birşey yapamazsın. Önce o hattı iptal edip sonra diğer aboneliği açıcaktın. Ödeyeceksin. Bunu yaşayan çok kişi var.
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    taahütüm falan da yoktu. hizmet alma zamanıma bir aydan fazla süre vardı. neden ben mağdur oluyorum ki? ayrıca bunu normal yani yazlık olmayan bir tarifesi olan internet sağlayıcıdan başkasına geçsek bile o hattı iptal etmeden geçeriz ve faturamızı da kullandığımız gün kadar öderiz taahhütümüz yoksa. haksız kazanç değil mi bu
  • muallimus kullanıcısına yanıt
    Hocam burası Türkiye, insanların %90ı haksız kazanç elde ediyor.Boşuna uğraşmayın verip kurtulun o parayı. Yoksa internetsiz de kalırsınız :D
  • fatura iptal oldu arkadaşlar. böyle bir durum başınıza geldiğinde uğraşın, pes etmeyin.
  • Tebrik ederim Genel zihniyet sizin gibi değilde üst mesajlardaki gibi oldukça her alanda kazıklanmaya devam ederiz millet olarak.
  • Olayı nasıl çözdünüz acaba bilgi verebilir misiniz?
  • acblg A kullanıcısına yanıt
    tam olarak bn de nasil oldu bilmiyorum. ancak bir ihtimal çok israr etmiş olmam ve hakli olmam sebep olmustur.. şöyle gelisti sureç; mh aradim bir cok defa ya baglanamadim bir türlu ya da baglandigim birim ilgilenmedi ve fatura birimine yonlendirioz diyip baska yerlere attilar ,ordan bir sonuc cikmadi. kendi sitelerinde şikayet edebilecegim bir sayfalari buldum ancak göndere basinca hata veriyordu, ordan da bi şy cikmadi. btk ye sikayet ettim bn de ancak orasi hala beklemede yaziyor ordan da bisey cikmadi..sonra ttlkm face sayfasindan sikayet ettim kndilerini kendilerine bu sefer şikayet nosu falan olusturduklarina dair sms gonderdiler ve bir gun icinde de geri donüş sms i attilar ancak herhangi bir hata bulunamadi faturani öde gibisinden.. sonra tweterden ttlkmdestek ten şikayet ettim, yine şikayet kaydi olusturuldu ve bu sefer aradilar bir gun sonra faturamin iptal edildigini soylediler.. süreç boyle:)
  • muallimus kullanıcısına yanıt
    teşekkürler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.