Şimdi Ara

TURKNET KULLANMAYIN 2-6 GÜN YALANI VE DAHA FAZLASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.164
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 28.03.2019 tarihinde türktelekom internet hizmetini çıkarılan faiş fiyat yüzünden iptal etmek zorunda kaldım. Arkadaşların ve insanların tavsiyesi üzerine Turknete başvuruda bulundum bulunmaz olaydım.

    Hemen evrakları yolladılar bende evrakları geri yolladım.cumartesi günü ellerine ulaştı bana dönüş yaptılar ve sesli onay aldılar.ne güzel dedim cumartesi bile çalışan firma taahüt esilen sürede internetimi bağlar dedim.
    Ama yanılmışım pazartesi bir mesaj telefon hizmetinizin geçişini tamamladık ama interner hizmet geçişinde HATA ile karşılaştık denildi.açıklama sadece hataydı.aradığımda hata olduğu kendilerinin halledeceği 48 saat içinde çözümleneceğini söyledi.bu ilk 48 demeleriydi ve inandım.sonra 2 gün geçti ne arayan var nede soran.tekrar aradım online işlemlere mesaj bıraktım.hergün aradım 2 gün sonra biri aradı ve internet hizmetimin başvurusunu tekrar yaptığı ve 48 saat içinde açılacağını söyledi.anladımki 48 saat bir yalan.aradan iki gün daha geçti.tekara bu sürede hergün arıyor ve online işlemlere mesaj bırakıyordum.aradan 10 geçmiş ev telefonu bağlanmış ama arama yapamıyorum.internetinde durumu belirsiz.6 nisanda yine biri aradı ve başvurumun bilinmeyen bir sebebten düştüğünü yeniden başvurduğunu söyledi.48 saat sonra herşeyin düzeleceğini işlemleri hızlandıracağını söyledi.ve bugün 48 saat dolduüu için tekrardan yazıp aradım.ve yine aynı masal anlatıldı.bende yaşadığım deneyimi sikayet vara donanım haber gibi mecralara yazacağımı söyledim.aradan sadece yarım saat geçmeden hemen bir mail geldi.ve internet hizmetimin bağlanıldığı söylendi.ayarlarımı yaptım.oda ne modeme sinyal gelmiyor. Reset attım.bina içindeki kıtıyu kontrol ettim hersey yerli yerindeydi.hemen telefonla aradım.müşteri hizmetlerindeki hanım efendi interneti bağladıklarını arıza kaydı bırakmamı söyledi kendileriyle alakalı olmadığı söyledi.VE TEKRARDAN 48 SAAT BEKLEMEMİ SÖYLEDİ.

    Daha ne bahaneler bulacaklar bilmiyorum.siz siz plın sakın ama sakın bulaşmayın.bir sorun çıktığında kimseye ulaşamıyorsunuz ve 48 saat masalıyla sizi oyalıyorlar.

    Ucız etin yahnisi yavan okur derler ya o hesap.
    5 10 lira daha verin saha ekiplerine ulaşabileceğiniz karşınozda muhattap buşabileceğiniz bir firma seçin ben ettim siz etmeyin.

    Bu arada turknet destek hesabınada pm atmama rağmen dönüş olmadı.hani diyorlarya bize heryerden ulaşabilirsiniz diye.HAYIR 48 saat sonra tekrar deneyin

    Sağlıcakla kalın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Neden kullanmayalım?? Senin yaşadığın sorundan dolayımı? Çok gereksiz bi konu açmışın. Bu şekilde firmayı karalayacana mh takım lideriyle görüş sana dönüş yapmasını iste bir şekilde çözülür. Muhtemel sorunun kaynağıda ztn belli türk telekom. 6 tane farklı firma kullandım içlerinde en çok memnun kaldığım turknet idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunumun temeli turknet yada telekom olması önemli değil.bu konuda bana dönüş yapması sorunumun açık açık anlatılması bana taahüt edilen süreyle ilgili bilgi verilmesi gerekirdi.ama bunlar yerine HATA denilip geçildi hem MH lerine hem online işlemlere bana teknik ekipten birini yada liderinin sorunları bana açık şekilde anlatmasını istedim ama 12 gündür dönüş sağlanmadı.

    Evet etrafımdaki arkadaşlarım sorunsuz geçti ama sorun çıkınca çözüm için ulaşılmasının imkansı ve pişmanlık yarattığı söyleyebilirim.

    Bu benim yaşadığım.her ıss de sorun yaşarsın ama bilirsinki benim sorunum bu ortalama şukadar güne çözülür ama böyle birşey olmayıp saşak yerine koyulup her aradığımda 48 saat sonra deniyor.

    Benim istediğim senin sorunun şu şu kadar zamana çözülür yada çözülmez bahanesiz şartsız şurtsuz. Ve en önemlisi karşımda işten anlayan bir kişinin bulunması sisteme yazılanları okuyan papağan gibi bir mh istemiyorum.

    Bunlar benim düşüncem
    Sağlıcakla kalın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar, sizinle PM üzerinden iletişime geçtim. 28.03.2019 tarihinde bize başvuruda bulunmuşsunuz. Belgelerinizin elimize ulaşmasından sonra aktivasyon işlemlerimizi tamamlamamız için ortalama 3-5 iş gününe ihtiyacımız oluyor. Sizin aktivasyon sürecinizde herhangi bir sorun yaşanmamış ve hizmetiniz belirlenen süre içerisinde aktif hale gelmiş ancak yerel operatör kaynaklı bir arıza ile karşılaştığınız için şuan hizmetinizi kullanamıyorsunuz.

    Arkadaşlarım sorununuzu hemen iş emri oluşturarak yerel operatöre iletmişler ve onlardan geri dönüş bekliyorlar. Bir gelişme olması durumunda size daha detaylı bir şekilde bilgi verip yardımcı olmaya çalışacağım.
  • Teşekkür ederim en azından sorunumun kimden kaynaklandığını öğrenmiş oldum.

    Sağlıcakla kalın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu insanların karalama kampanyalarına bayılıyorum. Bir sorun varsa eğer bunu "yaşadığım sorun" diye dışa vurabilirsiniz. Direkt kötülemek çok gereksiz. Çünkü insanın bile kötüsü ve iyisi vardır. bir insan kötü diye her insan kötü olacak diye bir şey yok. Kısacası sen türknet ile kötü bir şey yaşıyorsan başka birisi aynı şeyi yaşayacak değil. Ben üç senedir kullanıyorum ve gayet memnunum. 100 mb hız kullanıyorum, ve diğer sağlayıcılara göre daha az para veriyorum. Şimdi sen çıkıp diceksin ki bana "burada herkes kullanmayın vb diyor" Hangi insan kusursuzdur ? Sonuçta sen bir internet kullanıyorsun, ve bu internetin altyapısı TTnet e ait. Senin altyapın kötü. Burada tepki gösterilmesi gereken şey TTnet. Superonline 2000'li yıllarda türkiyenin her yerine fiber altyapı döşeyecekti, ama TTnet o zamanlarda devlete ait olduğu için buna müsade etmedi :) Çünkü kendisi kullanıcıları şimdi olduğu gibi o zamanlarda iyi sömürüyordu. Hiçbir şekilde altyapısına yatırım yapmadı. Türknet ise elinde olduğu imkanları zorlayan bir firma. İlk olarak kotayı kaldıran Türknettir. Beğenmiyorsan üyeliğini iptal edebilirsin. Ki türknet taahhüt yok. Konu açıp "bunu bunu yaşadım, kullanmayın" demek saçma. Sanki görende bana iyilik yaptığını sanacak. Tek derdin istediğin bir şeye sahip olamadığın için sahip olmaya çalıştığın şeyi suçlamak.




  • Evet burda yaşadığım şeyi anlatmaktı 12 gün boyunca hizmet alamayıp bunun üstüne nedeninide bilmiyordum.Birine ulaşamadan sürekli aynı şeyleri duymak ve size verilen cevabın sürekli 48 saat sonra düzelecek denmesi benim sinirimi bozdu düşünsüklerimi fikirimi buraya yazdım.

    Turknetdestek e de burdan pm yoluyla ulaştım sorunlar hakkında bana detaylı açıklamada bulundu ve ekipleri tarafıma yönlendirdi aynı gün içinde bize ulaşılmış oldu.

    Keşke bu açıklamalar MH üzerindende şu şu şu sebeblerden dolayı yaşandı diyebilseydi.

    Ama Turknetdesteğe burdan teşekkür ettim dönüşü için.

    Yazılarımın arkasındayım.Türknetin müşteri hizmeti olarak karşıdaki abonesine sorunu HATA olarak tanımlamak yerine açık açık yazması yada söylemesi gerektiğini düşünüyorum.ve çözüm süresini bilmiyorsa ortalama bir gün vermesi gerektiğini düşünüyorum.48 saat gibi her arızaya aynı şeylerin söylenmesi yanlış.

    İnternet hizmetinde sorun yoksa mükemmel eğer bir sorun olursa sorun süresince yardım edecek insanı mumla arıyorsunuz.

    Günün sonunda turknetdestek pmle geri dönüş sağladı ve yardımcı oldu ama bir takım olaylara hala olumsuz bakıyorum.


    Sağlıcakla kalın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tabi ki sorunlar olacak. Malesef Türkiye'de hiçbir şeyin altyapısı iyi olmadığı gibi internetimizinde altyapı olayı kötü :) İyi olabilir mi ? Elbette. Ama bizim sistemimiz biz insanlarına iyi olmaktan çok onları nasıl sömürürüm, onları nasıl kendime benzetirim zihniyetinde. Dediğim gibi, Türknet'in adsl ve vdsl altyapısı kendisine ait değil, TTnet'e ait. İnternet ülkemizde uzun zamandır var. Yani adsl'den bahsediyorum. Muthiş paralar kaldırdılar, ki o kadar reklamları bile oldu. Bunun üzerine zam ve kotayı bu seneye kadar kaldırmadılar. Kalitesiz hizmet, sınırlı, ve pahalı şekilde kullandık. Sene oldu 2019 ve hala kotalı internet var, bunu düşünebiliyor musun. Ve bir şey olduğu zaman kendileri bile "alt yapı durumunuz kötü" diyerek salıyor seni başından..İyi de canım sen yıllardır Türkiye için internet sunuyorsun, kotalı bağlantı verip standardın üstünde parasını alıyorsun. Neden yatırım yapmıyorsun ? Türknette sorun yaşanlar var. Kesinlikle sorun yaşamayanlardan daha çok diyemeyiz. Çünkü öyle olsaydı bu firma ayakta kalamazdı. Türknet kotayı kaldırmadan öncede diğer firmalara göre hem maddi açıdan, hem kota kullanım açısından daha faydalıydı, ve sonunda kotayıda kaldırdılar. Mesela benim engelli raporum var. Bir indirim var bütün firmalarda. Ama ne indirim :) Mesela atıyorum TTnette 8mb hızında sınırsız bağlantı veriyorlar aylık 60 tl, ama normal 16mb 50 gb kotalı bağlantıda 60 tl, kota aşımında 8mb düşüyor, ve engelli indirimli paketle aynı oluyor. E hani bunun engelli indirimi ? Her şekilde çakallık söz konusu var. Ama Türknet direkt her hız için %25 indirim yapıyor. Ve gözlemlediğim kadarıyla bu kişiler cidden iyi niyetli, ve kullanıcıyı düşünen kişiler. Tamam kazanacaklar da, ama düşünüyorlarda. Geçenlerde bir gelişme oldu. Pingler için bi sistem geliştirdiler, ve ben mesela eskiden cs go oyununda 80 ping alırken, şu an 60 ping alıyorum. Biraz yüksek gibi gelebilir sana ama allahın dağında yaşıyorum. Yani kısacası Türknet kullanıcısını düşünüyor, yatırımını ve güzelliğini yapıyor. Taahhüt yok, bildiğim kadarıyla ilk ay beğenmezsen paran iade ediliyor. TTnet in müşteri hizmetleri var da ne oluyor mesela ? Sorun çözülemediği zaman müşteri hizmetleri senin sorununu olduğu gibi çözmüyor ki, robot gibi aynı şeyleri tekrar ediyor. Biliyorum çünkü başıma geldi bunlar :) Neyse işte "türknet kullanmayın" demek yanlış olmuş. Çünkü bana göre sorun yaşamayanlar sorun yaşayanlardan daha çok.




  • Zaten kesintisizi kullanan yok ki 200 kerr net mi gider hala cozum bulamadilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.