Şimdi Ara

Türknet hız profil sorunları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türknet desteğe yazmama rağmen hız profilimi bir türlü güncellemediler. 100 mbps paketim fakat 78 mbps alıyorum. 25 gündür oyalanıyorum. Yaklaşık 7-8 tane türk telekoma arıza kaydı bırakıldı sonra iç tesisatıma laf edildi. Kendi içlerinde çelişiyorlar. Çözümü basit forumda da okudum ama yapmamak için uğraşıyorlar sankiTürknet hız profil sorunları
    varmıdır böyle bir sorunla karşılaşan.







  • benim hız profilimi yanlış tanımladılar 100 mbit istedik 10 mbit yazmışlar.
    koskoca 10k yazmasına rağmen 100 mbit aldığımı iddia ediyorlar valla pes.
    5 gün cevap yazmalarını bekledik, şimdi bi 5 gün daha keyiflerini bekleyeceğiz bakalım.

    Türknet hız profil sorunları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicans35 -- 10 Mayıs 2020; 15:47:38 >
  • alicans35 kullanıcısına yanıt
    seninki daha sıkıntıymış, türk net buna acil bir çözüm bulmalı müşteri hizmetlerindeki teknik ekip bilgisi baya düşük innsanlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akerol

    seninki daha sıkıntıymış, türk net buna acil bir çözüm bulmalı müşteri hizmetlerindeki teknik ekip bilgisi baya düşük innsanlar
    4 sene önce hizmet aldığım turknet ile şimdiki turknet arasında dağlar kadar fark var.
    bu kadar cahillik ve işbilmezlik olmaz ya.
  • alicans35 kullanıcısına yanıt
    benim tecrübem daha yeni 5 aylık aboneyim. Sağolsunlar hayatımda almadığım hızları aldım evimde fakat bu müşteri memnuniyetsizliği insanı bitiyor. tek derdim paketimdeki hızı veya en yakın hızı almak ama nafile. Bir an önce türk net yatırımlarının birazını buraya yönlendirmesi gerekiyor.
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
  • YellowBase kullanıcısına yanıt
    bu fiyata bu hızları veren bir firma da ben daha görmedim. Türk telekom yıllarca düşük hızlı interneti yüksek fiyatlara sattı, yaklaşık 10 yıllık türk telekom müşterisiyim ocak ayında yeni paket teklifleri 16 mbps 109 tl dediler sen olsan napardın?
  • Merhaba, kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alicans35

    benim hız profilimi yanlış tanımladılar 100 mbit istedik 10 mbit yazmışlar.
    koskoca 10k yazmasına rağmen 100 mbit aldığımı iddia ediyorlar valla pes.
    5 gün cevap yazmalarını bekledik, şimdi bi 5 gün daha keyiflerini bekleyeceğiz bakalım.

    helal olsun nasıl matematik varmış hiç bilemedi 99999 kbps tanımlarsın değil mi ?

    99999/8191 olması gerekiyor




  • akerol A kullanıcısına yanıt
    24 MBps 90 tl aldım
  • alicans35 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizin tekrar kontrol edilmesi için bilgi verdim. Kontrolleri hızlı bir şekilde tamamlayarak bilgi vereceğiz.
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Sence pahalı değil mi, şu anda Türk net e 75 mbps 85 tl veriyorum mesela. Benim için mükemmel bir fiyat. Benim derdim altyapım yeterli neden 100 olmasın derdindeyim biraz, yoksa internetimde hiç bir sıkıntı yok. Güncel speedtest testi

    Türknet hız profil sorunları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akerol -- 11 Mayıs 2020; 2:59:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akerol

    Sence pahalı değil mi, şu anda Türk net e 75 mbps 85 tl veriyorum mesela. Benim için mükemmel bir fiyat. Benim derdim altyapım yeterli neden 100 olmasın derdindeyim biraz, yoksa internetimde hiç bir sıkıntı yok. Güncel speedtest testi

    Speed test de belli olmayanlar packet lise gibi 3000 ms olur hız düşmesi yaşamadım tek

    Bu da turk telekom


    Türknet hız profil sorunları
    Türknet hız profil sorunları
    Türknet hız profil sorunları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yine arızam giderilmeden kapatıldı arıza kaydım. Bu kaçıncı artık bilemiyorum. İç tesisatımda arıza olsa hız alamam, ama hala inatla iç tesisata laf ediyorlar.

    Türknet hız profil sorunları

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • akerol A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınızı açarak içerisine iç tesisat kaynaklı bir sorun olmadığını detay ekler misiniz? Teknik ekibimiz tekrar kontrol ederek dönüş sağlasın.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    yaklaşık 2 -3 defa ekledim. ama her seferde bu söz konusu oluyor. İç tesisatımda sıkıntı yok çünkü hiç bir eksiz direkt telefon direğinden modeme kablo geliyor. bizzat telekom ekipleri tarafından çekilmişti geçen sene. Yapacağı işlem basit ama oyalanıyorum. Kimin yaptığı önemli değil hız profilimi güncelleyin yeter
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.