Şimdi Ara

Türknet Aktivasyon Sürecim (çözülmedi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Her gün konu açıp forumu kirletmemek adına tüm sürecimi bu konu altında toparlıyorum ve günlük editleyeceğim.

    8 :Nisan başvuru.
    13 Nisan :Belgeler Ulaştı.
    17 Nisan :Telefon başvurusu onaylandı.
    17 Nisan :İnternet başvurusu sonuç bekliyor.
    27 Nisan :Port yok, internet başvurusu sonuç bekliyor.
    30.04.20 : İnternetsiz 22. Günüm Herhangi bir gelişme yaşanmadı.
    01.05.20 : Port bahanesiyle beketiliyorum.
    02.05.20 : Hep aynı cevapları veriyorlar lanet olsun böyle firmaya.

    04.05.20 Hiçbir ilerleme yok.
    05.05.20 Üç gün sonra tam 1 ay olacak ve hiçbir şey yapmadılar, türktelekoma başvurdum bakalım önce hangisi bağlarsa..

    08.05.20 : Bugün 1 ay oldu, lanet olsun sizin gibi firmaya

    10.05.20 : 1 ay 2 gün oldu adamlar iplemiyor resmen

    12.05.20 : 1 ay 4 gün..
    Yeni abonelik başlatacak arkadaşlara tavsiye, eğer sıfırdan kurulum yapılacaksa türknete hiç bulaşmayın bile. Başka issden geçeceklere ise yine önermiyorum ama illa geçeceklerse aylarca beklemeye hazır olsunlar.
    Bir ay ücretsiz, taahhüt yok, yüksek hız gibi göz boyama oyunlarına kanmayın. Başvuru tamamlanana kadar 50 defa ararlar. Başvurduktan sonra türknete ulaşmak için twitterdan forumlardan sürünürsünüz, hep aynı cevapları almanız da cabası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uykusuzkoala -- 12 Mayıs 2020; 6:36:3 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hiçbir gelişme yok. Böyle umursamaz bir firma yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
  • Btkdan yeni şikayet de oluşturdum ama nafile

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, internet başvurunuzu yaptığımızda port hatası aldık. Bu konuda yerleşik operatör ile iletişime geçtik. Port hatası anlık olarak değişiklik gösterebiliyor. Gelişme olduğunda arkadaşlarım sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
  • Bende yeni turknetli oldum. 27 nisanda belgelerim ellerine ulaştı. Telekom ekipleri 29 nisanda gelip hattı bina dışına bağladılar 30 nisanda türknetin ekibinde biri iç hatları kurmak için geldi. Ama modem hala ulaşmadı. Birde telekomun çektiği hatta internet hizmeti çıkmadı. Şimdi onun düzeltlmesini bekliyorum. Bu arada türknetin müşteri hizmetlerine modemim ne zaman gelecek diye soruyorum cevap vermiyorlar. Üstelik ben ilk talep esnasında satın aldım. Modem gelmeden bu hattı bağlasalar bile interneti nasıl kullanacağım. Gelen servis elemanı interneti kendi modemi ile deneyip tamam oldu bitti yapacaktı sanki. Türknetin bu modem işini hemen çözmesi gerek satarken hiç modem kalmadı demiyorlar.

    BENİM MODEM NE ZAMAN GELECEK?

    Müşteri No : 1676671

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KOSKOCA 24 GÜN OLDU 24 GÜN ADAMLAR 20 GÜNDE FİBER ALTYAPI KURUYORLAR SİZ BİR İNTERNETİ BAĞLAYAMADINIZ BU KADAR REZİL BİR FİRMA OLAMAZ KESİNLİKLE TÜRKNETTEN UZAK DURMANIZI ÖNERİYORUM LANET OLSUN
    Türknet Aktivasyon Sürecim (çözülmedi)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • uykusuzkoala U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, internet başvurunuzu yaptığımızda şu anda port hatası almaya devam ediyoruz. Ama ilgili birimimiz takibini yapıyor. Size bilgi vereceğiz.
  • yazilim16 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilgili birimimize bilgi verdim. Pazartesi günü modem çıkışınızı yapacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ben şimdi türktelekoma geçsem, port olayını da genel merkeze giderek hallettirsem. Sonra türknete tekrar geçsem aynı port üzerinden geçiliyor mu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiçbir ilerleme yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk telekoma başvurdum arkadaşlar, uğraşılmaz bunlarla, btkdan bile aynı kopyala yapıştır cevapları veriyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sende kaşınıyon he Türktelekoma geçsem, port olayını da genel merkeze giderek hallettirsem. Sonra türknete tekrar geçsem aynı port üzerinden geçiliyor mu diye de soruyorsun aynı konuda ise türknete lanet okuyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uykusuzkoala U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon geçişini tamamladık. İnternet başvurunuzu yaptık. Ancak uzun süredir boş port bekliyoruz. Yerleşik operatör ile sürekli iletişim halindeyiz. Boş port olması durumunda aktivasyon işlemlerinizi tamamlayacağız.
  • Bugün 1 ay oldu, lanet olsun sizin gibi firmaya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • uykusuzkoala U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatör ile iletişim halindeyiz. Boş port olması durumunda port seçimi yaparak hizmetinizi aktif edeceğiz. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • Sorun devam ediyor, çözmemekte ısrarcılar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • uykusuzkoala U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, port kaynaklı yaşanan sorunlarda maalesef çözüm süreci uzayabiliyor. Ama yakından takip ediyoruz. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğiz.
  • Turktelekom ile beraber port sahibi olup sonrasında turknete geçmen gerekirdi.

    Ben TurkNet'e geçmeden önce telekomdayken VDSL geçişi bile yaptırmıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fr.BJK -- 12 Mayıs 2020; 8:56:12 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.