Şimdi Ara

TURKNET 2 Aydır Çözülmeyen Kopuk Kablo Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
531
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Biraz uzun olacak ama hem tecrübeli forumdaşlardan yardım almak hem de TURKNET'e geçmeyi düşünen arkadaşlara fikir vermek için yazıyorum.


    26.09.2017 tarihinden bu yana Turknet abonesiyim. Turknete geçtiğimden bu yana meydana gelen ufak tefek arızalar forumdaki TurkNetDestek’in yardımlarıyla çözülmüştü… Ta ki 16.01.2021 tarihine kadar….


    16.01.2021 tarihinde yoğun kar yağışı ve fırtına nedeniyle Telekom hattı direğinden evime gelen kablo ortadan koptu. Çok basit bir problem olduğunu düşünerek hata yapmışım.


    19.01.2021 tarihinde kablomun koptuğuna dair 40726862 numaralı destek kaydını oluşturdum. “ 48 saat içerisinde destek talebinizi çözeceğiz ya da size problemin ne olduğunu, nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri bildireceğiz.” diye cevap geldi.


    21.01.2021 tarihinde arızanın iç tesisat kaynaklı olduğu dolayısıyla benim sorumluluğumda olduğuna dair bir cevap geldi. Aşağıda görebileceğiniz fotoğrafları ekleyerek durumun iç tesisatla alakalı olmadığını izah ettim ama 04.02.2021 tarihine kadar robot gibi otomatik cevap veren müşteri temsilcilerini ikna edemeyince Turknetten ücretli servis talebinde bulundum. Bu arada internete acil ihtiyacım olduğu için ekipler gelene kadar idare etsin diye ev tipi hat kablosuyla kopan yerlere fotoğraflarda görebileceğiniz gibi ek yaptım fakat kablo ince iç mekan kablosu olduğu, toprak üzerinde ve 2 yerden ekli olduğu için en ufak nem veya yağmurda kopan, hızı 1 mbpslere kadar düşen bir bağlantı oldu.


    04.02.2021 tarihinde Turknet anlaşmalı Tekiz Servis adlı firma geldi; iç tesisatı, kabloları ve modemi inceleyerek fotoğrafladı. Bizim yapabileceğimiz bir şey yok diyerek “İÇ TESİSATTA HERHANGİ BİR SORUN BULUNAMADI. FIRTINA NEDENİYLE KOPAN KABLONUN TURK TELEKOM EKİPLERİNCE DEĞİŞTİRİLMESİ GEREKİYOR” diye bir rapor tuttu.


    17.02.2021 tarihine kadar Telekom ekipleri haftaya geliyor, yarın geliyor diye oyalandıktan sonra kimse gelmediği ve herhangi bir işlem yapılmadığı halde “Telekom ekiplerince kablolar değiştirildi” diye yalan beyanlı rapor düzenlendi tabiki ben raporu onaylamadım.

    Tekrar defalarca randevu verildi ama ne gelen ne giden oldu.


    Son olarak 09.03.2021 tarihinde başından beri adeta benle dalga geçen MUHAMMED D. adlı müşteri temsilcisi tüm sorunun kopuk kablolardan kaynaklı olduğunu bilmesine rağmen  “Hizmetinize ilişkin altyapısal kontroller tamamlanmış durumda saha ekiplerimiz bölgenizdeki şebekenin şu an 35 mbps hızı desteklemediğini iletmişler, konuya ilişkin onayınız olması durumunda hattınızın 16 mbps ADSL çekilmesi yönünde işlem sağlayabilirim, hattınızın 16 mbps ADSL olarak sağlıklı bir şekilde çalışacağı yönünde bilgi iletmiş ekiplerimiz, anlayışınız için teşekkür ederim.” diye bir cevap yazdıktan sonra telefonla arayarak “Bizim yapabileceğimiz bir şey yok gidin Turk Telekoma başvurun” anlamında bir şeyler söyledi.

    Evet yanlış okumadınız Hizmet Sözleşmesinin tarafı, yani benim tek muhatabım olan Turknet benden Turk Telekom firmasına bireysel olarak başvurmamı istedi. Turk Telekoma başvuracaksam size niye fatura ödüyorum dedim ama mantık emaresi yok ki mantıklı cevap alayım.


    10.03.2021 tarihinde BTK üzerinden şikayette bulundum yine robotik cevaplarla kaydı kapattılar, bugün tekrar BTK üzerinden itiraz ettim ama büyük ihtimalle yine bir çözüm olmayacak.

    Sonuç olarak tam 2 aydır 50 metrelik kabloyu ücretle dahi değiştiremedim üstelik Muhammed D. isimli temsilci yüzünden sinirsiz stressiz bir günüm geçmedi. Bu 2 aylık süreçte forum üzerinden TurkNetDestek’e de 4 defa yazmama rağmen herhangi bir sonuç alamadım. Yine bu süreçte tüm faturalarımı eksiksiz ödedim.

    Usta çağırıp kendim yaptırayım diyorum ama Turk Telekom hat direğindeki kutuya müdahele edemeyiz diyorlar.


    Bu konularda tecrübesi olanlardan yardım bekliyorum. BTK’ dan sonuç alamazsam Tüketici Hakem Heyetine mi gideyim yoksa başka bir yolu var mı ? 


    Kopan kabloların fotoğrafları;

    TURKNET 2 Aydır Çözülmeyen Kopuk Kablo Sorunu


    Kendi imkanlarımla yaptığım ekler;

    TURKNET 2 Aydır Çözülmeyen Kopuk Kablo Sorunu
    TURKNET 2 Aydır Çözülmeyen Kopuk Kablo Sorunu







  • Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Gönderdiğiniz fotoğraflar ile birlikte teknik destek arkadaşıma bilgi verdim. Tekrardan yerleşik operatör ile görüşerek size bilgi verecektir.
  • Kopuk kablo ile 16mbps hizmet... Bravo valla... Siz kimleri çalıştırıyorsunuz MH olarak allah aşkına? @TurkNetDestek




    "Son olarak 09.03.2021 tarihinde başından beri adeta benle dalga geçen MUHAMMED D. adlı müşteri temsilcisi tüm sorunun kopuk kablolardan kaynaklı olduğunu bilmesine rağmen  “Hizmetinize ilişkin altyapısal kontroller tamamlanmış durumda saha ekiplerimiz bölgenizdeki şebekenin şu an 35 mbps hızı desteklemediğini iletmişler, konuya ilişkin onayınız olması durumunda hattınızın 16 mbps ADSL çekilmesi yönünde işlem sağlayabilirim, hattınızın 16 mbps ADSL olarak sağlıklı bir şekilde çalışacağı yönünde bilgi iletmiş ekiplerimiz, anlayışınız için teşekkür ederim.” diye bir cevap yazdıktan sonra telefonla arayarak “Bizim yapabileceğimiz bir şey yok gidin Turk Telekoma başvurun” anlamında bir şeyler söyledi."

  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Direkten daireye gelen hattın sorumluluğu size ait. Ankastreye girmeden kopsaydı Telekom sorumluluğunda olurdu.
  • NT2L kullanıcısına yanıt

    Yanlışınız var hocam, ankastre kutusu bina içerisinde olsaydı benim sorumluluğumdaydı ama bu kutu direkte ve 3 farklı binaya aynı direk üzerinden hat gidiyor.

    Dediğiniz gibi olsaydı zaten ben Turknetin ücretli servisini istedim, gelen ekip "Bizim yapabileceğimiz bir şey yok Turk Telekom sorumluluğunda" diyerek aşağıdaki gibi rapor tuttu.

    Yine piyasadan elektrikçiye sordum "direkteki Turk Telekom kutusuna müdahele edemeyiz" diye cevap aldım. Yani parayla da yaptıramıyorum.



    TURKNET 2 Aydır Çözülmeyen Kopuk Kablo Sorunu


    TURKNET 2 Aydır Çözülmeyen Kopuk Kablo Sorunu




  • Ancestorman A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşanan sorun ile ilgili gönderdiğiniz resimlerle birlikte iç tesisat kaynaklı sorun olmadığını ve ana hattın kopuk olduğunu hattın sağlama alınması için bilgi verdik. Ekipler dönüş yaptığı zaman gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • Ancestorman A kullanıcısına yanıt
    İlginç, bu işte bir yanlış var gibi geliyor. Umarım sorununuz çözülür.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.