Şimdi Ara

Turkcell Vınn da Ip değiştirme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: biracizkul Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
8.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turkcell Vınn kullanıyorum Huawei e177 modelini ve vodafone hat ile beraber Ip adresini nasıl resetleyebilirim veyahut resetlemek için bir program var mı ?



  • VINN bağlantısını kapatıp açmanıza rağmen IP'nizin değişmeme nedeni;
    http://forum.donanimhaber.com/m_61268771/mpage_10/tm.htm#msglink_64789352

    quote:

    Orijinalden alıntı: plusnettr

    VINN data hatları ile arasında bariz bir upload farkı var. Hatta hız düşmeden önce de var bu fark. Ayrıca bölgeden bölgeye değişen bir durum var network uzmanları daha iyi anlar anlattığımı.

    VINN data hattı ile başlı başına bir IP adresi veriyor size mesela Apache kurdunuz doğrudan 80 portundan www yayınını dışarı yapabiliyorsunuz.

    Telefonda kullandığımız nette ise bir ip adresi ile bizden başka birileri de nete cikabiliyor. Bunlarda 80 portunu www ye açmak mümkün değil. Aynı şekilde başka bir uygulama portunu da. Burada mesela ana ipmiz 188.88.0.0 olsun. Bize bu ipden önce 10.x.x.x le baslayan bir ip veriyor. Örneğin 10.30.211.255 gibi. Ama bazı yerlerde de VINN gibi doğrudan ip veriyor. Bizim evde lokal ipye düşerken Pendik te ana ip adresini aldı.




    Bu durumu aşmak için deneyebileceğiniz seçenek kullandığınız APN'in "internet" yerine "mgb" olarak değiştirilmesini sağlamaktır. Bu değişiklik Turkcell tarafından, iPad kullanıcıları için daha önce yapılmıştır. Detaylar;
    http://forum.donanimhaber.com/m_46812359/tm.htm#msglink_47067342

    quote:

    Orijinalden alıntı: DrMaestro

    Sorunum halloldu. Ne yaptığım konusunda bilgi vereyim: Turkcell'i aradım ve durumu aktardım. Cihazın APN ayarlarını mgb olarak değiştirttiler (eskisi internet idi) ve ayrıca tam olarak neyi değiştirdiklerini anlamadım ama kendi bilgisayarlarından benim cihazım için internet çıkışlarını aktive ettikleri gibi bir bilgi verdiler (Ipad update esnasında "carrier" bilgilerini de update edeyim mi diye sormuştu, ben de et demiştim, problemler ondan sonra başlamıştı. Call center'daki yetkili bu tip update'lerden sonra benzer sorunlar olabildiğini ancak artık bundan sonra internet çıkışlarımı aktive ettikleri için benzer bir problem yaşamayacağımı belirtti).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wayofway -- 27 Ağustos 2012; 15:23:17 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.