Şimdi Ara

Turkcell TV ve Turkcell TV Plus (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
335
Cevap
10
Favori
80.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yok arkadaş giremiyorum.. güya güncelleme yaptılar bilmem plus mlus ne gereği var ben bu Türkcell den bişey anlamıyorum ardakaş iyiye gitmesi gerekirken kötüye gider mi bi uygulama.. üç gündür giremiyorum hiç bi yerde de çözüm yok ..
  • Arkadaşlar fiber kampanyasından yararlandığım turkcell tv den dün turkcell tv+ geçtim öncekine göre daha daha iyi öncekinde canlı yayını izlerken donuyodu falan ama bunda hiç öyle bir sorun yok. Fakat herhangi bir film açmaya çalıştığımda şöyle bir hata ile karşılaşıyorum "Film izlenmiyor. hata kodu 105403" sebebi nedir bu hatanın ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitican

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkmenx

    Merhaba, ben de Fiber 3'lük Yeniden paketine geçenlerdenim. 24 ay taahhüt ve zaten kullanmakta olduğum superonline ev telefonum da var.

    Sormak istediğim benim servislerde gördüğüm Turkcelltv+ cep paketi. Yani sinema paketi yok. Bu paket hakkım mıdır ? Yoksa numara taşıma yeni yapılmadığı için sadece Turkcelltv+cep paketi mi hakkım var ?

    Teşekkürler :)

    Merhaba;

    Fiber 3'lük paketinde iken adı Sinema paketi idi, fakat Fiber 3'lük Yeniden'de adı +Cep paketi haline geldi. Yani paketinizin numara taşıma ile bir ilgisi yok. Bununla birlikte portföyü eski portalın sinema paketinden daha geniş.

    selam,

    1 Mayıs sonrası Fiber 3luk abonesiyim. 24 Ay Ücretsiz Turkcell TV+ Cep Paketi ve TV içerik (TVOD) Paketi olarak online işlemlerde paket geçiyor. Telefondan girdiğimde sinema tvler kapalı ve kilit resmi var. Benim paketim sinema kanallarını kapsıyor mu? Kapsıyorsa MHlerini arayayım açmaları için.




  • mitican kullanıcısına yanıt
    Bu son gelişmelerden sonra en son turkcelltv plus portalına Turkcell cep numaram ve şifremle girmiştim ve beni üye yapmıştı
    Bu ''Turkcell TV TV içerik (TVOD)'' Paketi superonline tarafından bana fatura edilecekmidir?
    Online işlemlerde hala görünmekte olan TV içerik (TVOD) Paketi nasıl iptal edebilirim?

    Hangi yolu denediysem ;
    '' Turkcell aboneleri +Net Paketi'ni iptal etmek için NETIPTAL, +Cep Paketi'ni iptal etmek için CEPIPTAL yazıp 2222'ye gönderebilirler''

    nafile çıkamadım işin içinden

    Adım adım yol gösterirseniz sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GILMOUR -- 6 Haziran 2014; 21:47:45 >
  • GILMOUR kullanıcısına yanıt
    Kardeşim o paket değil paket olarak gözükme nedeni şudur tvplusta kirala-izle seçeneği var ilerde birgün film kiralayıp izleyebilirsin diye izlersen faturana yansır.
    ancak kiralama yapmazssan fat. bir yansıma olmayacak
    TVOD:Kirala izle özelliğinin teknik adıdır.
  • Ronaldinho26 kullanıcısına yanıt
    Sağolasin bu paketi iptal ettirmek için çok uğraştım müşteri hizmetleri iptal etmeye çalışırken tüm asus tablet kampanyam iptal oldu ama bu paket iptal olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GILMOUR

    Sağolasin bu paketi iptal ettirmek için çok uğraştım müşteri hizmetleri iptal etmeye çalışırken tüm asus tablet kampanyam iptal oldu ama bu paket iptal olmadı.

    iptal olmaz ooo:)
    çok yeni bir süreç olduğu için zaman zaman eksikler oluyor ama bir süre sonra düzelicek:)
  • Ronaldinho26 kullanıcısına yanıt
    Demek bir hiç uğruna 3 gün iptal olan fiber +sabit numaram için uğraştım durdum:-)
  •  Turkcell TV ve Turkcell TV Plus


    Durum böyleyken film izlemek istediğimde neden hâlâ "Bu içeriği oynatabilmeniz için önce abone olmanız gerekmektedir" uyarısı ile karşılaşıyorum?
  • Geçenlerde eski sistemden girmiştim ama şimdi direk plus sayfasına yönlendiriyor. Eklentiyi kurayım dedim ama kurmama rağmen İE de görünmüyor ve giremiyorum. Chrome ile girmeyi denedim başardım. Fakat alışamadım yeni sisteme yani karışık geldi. Sinema paketim görünmüyor sanki yada ben göremedim. Kullanım kolaylığı hala yok bence yeni sitesinde.
  • ksfno1 kullanıcısına yanıt
    kısa bir süre sonra problem ortadan kalkacaktır.
  • Ronaldinho26 kullanıcısına yanıt
    inşallah biraz daha bekleyip düzelmezse arayacağım müşteri hizmetlerini
  • Bu görüntü kalitesine ne diyorsun? Böyle devam ederse iptal edeceğim. Rezillik zira.

    @mitican
     Turkcell TV ve Turkcell TV Plus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smyrna

    Bu görüntü kalitesine ne diyorsun? Böyle devam ederse iptal edeceğim. Rezillik zira.

    @mitican
     Turkcell TV ve Turkcell TV Plus

    Merhaba;

    Görüntü kalitesi bence de rezillik, fakat Turkcell TV+ kesilmeleri korumak için görüntü kalitesini anlık olarak optimize hale getirir.
    Yani şu anda rezil durumda olan Turkcell TV+ değil internet bağlantınız gibi gözüküyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mitican kullanıcısına yanıt
    25 mbit limitsiz internet kullanıyorum ve internetim stabil çalışmaktadır. Bu problem kesinlikle turkcell tv'den kaynaklanıyor. Geçen hafta iptal ettim. Bir daha almayı düşünmüyorum. Hizmet kalitesi oldukça kötü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 Mayıs öncesi Fiber 3 lükler nasıl sisteme giriş yapacak?
    Superonline hesap nosunu girebildiğimiz bir alan yok. Turkcell şifre ile girdiğimizde paketler gözükmüyor.Bu 2 hesabı birleştireceğimiz bir alan yok.
    Hep merak ettiğim bir şey var fiber 3 lük pakete sahip olup turkcell hatlı telden girdiğimizde telin internet kotası azalıyormuydu :D?
  • belki 10 kere arandım hala aynı problem. tableti değiştirin diyorlar. lan daha 3 gün öncesine kadar izliyordum. adamlar resmen çalışan sistemi bozdular ya. youtube, vk, vimeo gibi bir suru yere browser'dan bile girip izliyorum ama bu lanet turkcell tv+ calismiyor...
  • Superonline fiber 3 den hediye turkcel tv mi turkcell plus geçmeden önce sorunsuzca izliyordum. Şimdi turkcell tv plus dan giriş yapınca. ''Bu cihaz başka bir hesaba bağlıdır. Devam etmek için cihazı diğer hesaptan çıkarın şeklinde'' hata mesajı alıyorum var mı bunun çözümü müşteri hizmetleri bile sorunu çözecek hala?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiYaH

    Superonline fiber 3 den hediye turkcel tv mi turkcell plus geçmeden önce sorunsuzca izliyordum. Şimdi turkcell tv plus dan giriş yapınca. ''Bu cihaz başka bir hesaba bağlıdır. Devam etmek için cihazı diğer hesaptan çıkarın şeklinde'' hata mesajı alıyorum var mı bunun çözümü müşteri hizmetleri bile sorunu çözecek hala?

    merhaba,

    aynı şey benimde başıma geldi. sistemdeki telefondan değilde başka bir telefondan önceden turkcell tv plusa giriş yapmıştım. bu yüzden sistemdeki telefonla giriş yaparken aynı hatayı alyordum. belki senin durumun farklıdır emin değilim ama ben müşteri hizmetlerin çokça aramama rağmen ve birkaç kez mail atmama rağmen çözülememişti. sonra mitican isimli arkadaş bana yardımıcı oldu ve yeniden tanımladı turkcell tv plusu. şu anda izleyebiliyorum. kendisi bir konu üzerinden kullancılara bilgi veriyor. çok sağolsun onun sayesinde sorunum çözüldü. umarım seninde bir şekilde sorunun çözülür.




  • Aynen bende turkcell hattımdan giriş yapmıştım çok önceden ama sistemdeki telefon farklı. Sizle aynı sorunu yaşıyorum. Müşteri hizmetleri screen atmama istedi gönderdim mail adreslerine bakalım ne sonuç çıkacak. Müşteri hizmetleri sorunu anlamıyor bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiYaH -- 25 Haziran 2014; 0:20:08 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.