Şimdi Ara

Turkcell 1 - Ben 0

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cayma bedelli kontrat yapıldı fatura fazla gelmez diyordum. Online işlem merkezinden devamlı kontrol ettim ücretsiz konuşma dakikalarını. Hiçbir zaman bitiremedim 120 dakika heryöne olan dakikaları. Hep diğer aya ilave oluyordu. 3 ayda birde 12.5 tl civarı fatura geliyorduki az önce online işlem merkezinden faturama baktım tam 185tl gelmiş :(

    Telefonumda gprs bağlantı imkanı falan yok. Yani bilmeden nete falan girme durumum yok. Diğer abudik kubidik sitelere üye falanda değilim.

    Turkcell müşteri hizmetlerini aradım , faturamı incelemek istedim, fatura daha yeni kesilmiş, 5 günden önce bilgiler ekranda görünmüyor. 20'sinden sonra arayın dedi.

    Yani faturada ne var bilgi veremiyorlar. :(





  • faturalı demek onların eline düşmek demektir

    kontorlu demek her zaman iyidir fikrindeyim ve hiç kullanmaya niyetli değilim faturalıyı

    gormuyormusunuz turkcell kontorlu hatları faturalıya cevirmek için neler yapıyor neler
    hergun bana 100 kontor fiyatina tam 8 saat konusmak için faturalıya gec diyor
    bende yemezler deyip geçiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi termal1 -- 16 Mayıs 2009; 20:38:40 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: termal1

    faturalı demek onların eline düşmek demektir

    kontorlu demek her zaman iyidir fikrindeyim ve hiç kullanmaya niyetli değilim faturalıyı

    gormuyormusunuz turkcell kontorlu hatları faturalıya cevirmek için neler yapıyor neler
    hergun bana 100 kontor fiyatina tam 8 saat konusmak için faturalıya gec diyor
    bende yemezler deyip geçiyorum


    +1 gB
  • aman bırakın şu turkcelli
  • Valla konuyu bilmiyorum ama faturalı hatta geçtiğimden beri inanılmaz rahatım...

    Kontörlü hat artık mümkün değil hayatıma giremez benim
  • 100 - 140 arasında seyir eden telefon faturam biraz önce baktıgımda 360 tl oldugunu gördüm. oha fln dedim aradım. daha faturamı 29 unda keseceklermiş, sonra görebiliniyormuş...

    nasıl olsa ekstre gelecek, bakalım ne olmuş...

    Not: 3 hattım var, avea, telsim bide bu...
  • Geçen hafta güncel tutar 75 tl idi. Bende özellikle bu hattımı hiç kullanmadım. Diğer hattımla görüşme yaptım. Bir haftada 100tl daha eklendiki , hiçbir açıklaması yok bana göre.
  • abicim alın bi avea her yöne 2 dk 1 kontör ne konuştuğunuzu bilin olsun bitsin faturam ne gelecek kabusundan kurtulun gitsin..
  • hayatımın ilk faturalı hattını aldım. şimdi bunları okudun pişman olmaya başladım. kamu tarifesinde 1200 dk heryone 35 aldım
  • 98 yılından beri faturalı hat kullanıyorum
    kontürlü çöp hatlarımda var kampanyalar için ama
    faturalı gibisi yok, yanlışlık varsa paranızı alırsınız
  • İtiraz edicemde 5 gün sonra ekrana yansıyor diyor müşteri hizmetleri. Ancak o zaman itiraz edebilirsiniz diyor.
  • 5 gün sonra da yansısa son ödeme gününe kadar en az 3 gününüz kalır. o sürede yeter normal şartlarda.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: seiko1

    Cayma bedelli kontrat yapıldı fatura fazla gelmez diyordum. Online işlem merkezinden devamlı kontrol ettim ücretsiz konuşma dakikalarını. Hiçbir zaman bitiremedim 120 dakika heryöne olan dakikaları. Hep diğer aya ilave oluyordu. 3 ayda birde 12.5 tl civarı fatura geliyorduki az önce online işlem merkezinden faturama baktım tam 185tl gelmiş :(

    Telefonumda gprs bağlantı imkanı falan yok. Yani bilmeden nete falan girme durumum yok. Diğer abudik kubidik sitelere üye falanda değilim.

    Turkcell müşteri hizmetlerini aradım , faturamı incelemek istedim, fatura daha yeni kesilmiş, 5 günden önce bilgiler ekranda görünmüyor. 20'sinden sonra arayın dedi.

    Yani faturada ne var bilgi veremiyorlar. :(






    kesin bir yanlışlık vardır ve düzeltilir lütfen ama suçlamalara girmeyin..




  • Fatura görüntüleme seçeneğinde henüz bu son faturam çıkmadı. Sadece ödenmemiş faturanız var diyor ve fatura tutarını görebiliyorum. Birşeyler sapıttı benim online işlem merkezinde. Ücretsiz kullanıma bakıyorum mevcut dönem bitiş tarihi 17 temmuz görünüyor. Daha 2 ay var. Faturamın son ödeme tarihi 24 haziran yazıyor. Birşeyler karışmış bakalım sonuçta ne olacak.
  • Şimdi detaya bakmaya çalıştım. Mayıs faturamı seçiyorum ama şöyle bir mesaj çıkıyor;

    quote:

    Seçmiş olduğunuz aya ait faturanız bulunmamaktadır. Turkcell Müşteri Hizmetleri'ne 444 0 532 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: huseyinkarabal

    98 yılından beri faturalı hat kullanıyorum
    kontürlü çöp hatlarımda var kampanyalar için ama
    faturalı gibisi yok, yanlışlık varsa paranızı alırsınız


    99 dan beri faturalıyım bir kez sorun yaşadım. yurtiçi görüşmelerimi ydışı olarak faturalandırılmıştı. itirazım sonucu 20 TL gibi bir meblağ bir sonraki faturadan düşürmüşlerdi.

    hattım konturlu olsaydı detayıı nasıl takip debilecektim ?
  • valla ben 2 hat kullanıyorum biri faturalı.benimki herkesle 90 online takip ediyorsanız ve sınırınızı bildiginiz taktirde uçuk fatura gelmemeli .
  • Arkadaşlar benim izlenimim operatörler bu yanlışlıkları bilerek yapıyor daha doğrusu bilerek faturayı yüksek kesiyorlar tüm arkadaşlarımdan bu tip yüksek fatura şikayetleri alıyorum itiraz edince geri veriyorlar ama uğraştırıyorlar faturayı ödesen sorun yok bu adam her ay 10tl fatura ödüyor niye bu ay faturası 150 gelmiş diye kendileri bakmaz itiraz edeceksiniz benim kanaatim kesinlikle bunu bilerek yapıyorlar itiraz etmeyenleri yakalayıp onlara geçirmeye devam ediyorlar çoğu kişi itiraz olayını dahi bilmiyor. Sadece size şu bile ne kadar vafim bir durum var ordada onu görüyoruz 250yukleyince 5dakika 1kontöre konuşurken 30 gün sonra yüklemessek 5*.4,4 =22 kontor gider
    bir tarifede yükleme koşulu ile avantaş olabilir ama 22 katda konulurmu etik dışı
  • Turkcell'i zeki olan insan kullanır. Eğer kullanmasını bilirseniz Turkcell sizi bedava konuşturur. Kullanmasını bilmezseniz uçuk faturalar gelir. Cep telefonunu kullanmaya başladığımdan beri faturalı hat kullanıyorum. Aradan 8 sene geçti, sadece 1 kere sorun yaşadım.

    Şuan 2 tane Turkcell faturalı hattım var. Biri 120DK her yöne bedava, diğeri de 180 DK Turkcell içi bedava.

    Ben daha ne isteyebilirim ki?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tksharmely

    Turkcell'i zeki olan insan kullanır. Eğer kullanmasını bilirseniz Turkcell sizi bedava konuşturur. Kullanmasını bilmezseniz uçuk faturalar gelir. Cep telefonunu kullanmaya başladığımdan beri faturalı hat kullanıyorum. Aradan 8 sene geçti, sadece 1 kere sorun yaşadım.

    Şuan 2 tane Turkcell faturalı hattım var. Biri 120DK her yöne bedava, diğeri de 180 DK Turkcell içi bedava.

    Ben daha ne isteyebilirim ki?

    aynen katılıyorum, benimde 120 heryöne 2 hattım var
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.