Şimdi Ara

TTNET 'port yok' diyerek başvurumuzu iptal etti (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
42.860
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Onceden superonline kullaniyordum nisan ayinda kapattirdim.yeni abonelik icin telwkom binasina gittim port yok dediler.10 ay sonra acilir dediler.ozaman superonline filan sorayim dedim.port olayini halletmeden bissy yapamayiz dediler.telekoma yenden gittim.ordaki baayan calisan dediki 3 ayda anca acilir..ee gecen 10 ay dediler dedim yanlis bilgilendirmisler dedi.ee napcam dwdim..basvurup bekliceksiniz dedi...ayrica sokakta karsi binamda fiber var disarda kutusu vR sokakta baska binada yok ama yan sokaklarda var..fibere gecme ihtimali yok sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar ben de yeni eve taşındım internet bağlantımı da taşımak için ttnete gittiğimde boşta port yok dendi üyeliğimi dondurdum şimdi smile adsl,superonline,uydunet filan bunlara başvursam yine port sorunu ile karşılaşır mıyım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boşuna beklemeyin port açılacak diye. en garanti yol turk telekom müdürlüğüne gidip olay çıkarmak. ne kadar büyük olay çıkartırsanız o kadar çok ilgileniyorlar. ben gecen gün ev tlfnunu kapatmak için gittim. 2 saat sıra bekledim sakince. sıra geldi oturdum masaya. dedim ev tlfnunu kapatıcam. olmuyor beyefendi dedi. bi bağırmaya başladım,üst kata yönlendirdi. çıktım yukarı baktım orda da sıra var. indim aşağı bi daha bağırdım. çıkın üst kata numaranız yanacak dediler. daha merdivenlerin yarısında benim numara yanıp sönüyodu. sırada onlarca bekleyen varken. girdim içeri o kızgınlıkla internetide kapattırdım. çıt çıkarmadı hiçkimse. şimdi başka firmadan internet alıcam.turk telekom port yok diyip duruyomuş. bunlar işi iyice azıttı. yarın öbür gün gidicem yine türk telekoma. bu sefer hiç sakin giriş yapamıcam. bakalım 24 saat içinde o portu açıyolarmı açmıyolarmı. nasıl dalavere çevirdiklerini gayet iyi biliyorum. o yüzden aşırı sinirliyim. yıl 2016 port için dilekçe yazıcakmışız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >






  • Şirket özel fakat mantık 1800 ler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala mı port yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • en azından port yok demişler size bana dalga geçer gibi saha dolabı uzak size bu kadar hız verebiliriz anca dediler 5 senedir aynı hızda olan internet yarısına düştü hocam bugün türk telekom kadar haysiyetsiz bir şirket yok haketmiyorlar bu kadar müşteriyi kimseninde kalkınmasına izin vermiyorlar belki turkcell kalkınıp bişeyler yapıcak ama onada yok kazı izni yok o izni yok port kullandırtmama izni vermiyolar türk telekomu delik deşik etmesi gerek firmaların artık bir araya gelip çok büyüdü düşüşe geçmediği sürece böyle krallar gibi devam edicek kimseyi umursamayarak port yoksa yeni saha dolabı yada genişletmek zorunda o dolabı ama genişletmezler gerek yok niye genişletip para versin ona niye müşterisini memnun etsinki ne gerek var birsürü müşterisi var zaten
  • Konuyu hortlatmis olacağım lakin bende bu sorunu yaşıyordum işlerimin yoğunluğu nedeniyle uğraşlarım sonucu 3 ay gibi bir sure de çözüme ulaştım.Oncelikle Superonline müş. Yeni bi eve taşındım malum boş port yoktu muş. temsilcisi alt yapı sağlayan firma Türk Telekomla halletmem gerektiğini söyledi,bende herkes gibi araştırdım neler yapabilirim diye sürecin uzun olacağını anladım.

    1.olarak üyeliğimi max. 3 aylığına dondurdum
    2.olarak şikayet yazdim Türk Telekoma ve şikayetim sitesine,sorunumdan haberdar olmaları gerekirdi
    3.olarak yazılı dilekçe yazdım vermek için en yakın Türk Telekom mudurlugune gittim portföy temsilcisi bunun mümkün olmadığıni eğer alt yapı yenilenmesi mümkünse yeni port açılacagini aksi takdirde yeni internet başvurusu yapıp yeni abonelikle port başvurusu olabileceğini söylediler demek istediği anladığım kadarıyla

    "alt yapı masraflarini Superonline karşılar ise port açılır yoksa bizim müşterimiz olursanız ilgileniriz"

    şeklindeydi olumsuz bir gelişmede Superonline üyeliğimi iptal ettirmem gerekiyordu,taahhütnamemin bitmesine daha 11 ay vardi yani tarafına masraf yansıtılacaktı bunun ne olacağını sorduğumda sizinle Superonline arasında ki mesele dediler neyse gözumu karartim Superonline üyeliğimi iptal edip mecburen TTNet alacaktım. Superonline muş hizmetlerini aradım olayı olduğu gibi anlattım bisey olacağından değil ama üyeliği iptal edersem mağdur olanın ben olduğumu bunun da sesli kayıt altına alımasi için uğraştım

    - "Sizin müşterinizim yeni eve taşındım bu apartman da boş port yok,Turk Telekom yeni port başvurumu bizzat kabul etmiyor,şu an x telekom müdürlüğündeyim dilekçem elimde ama bir işe yaramadı ya siz bu port işini çözün ya da ben süperonline üyeliğimi feshedip TTNet internet üyeliği alacağım.Ben sizden hizmet alıyorum bu sorunu aracı kurum siz olduğunuz için,sizin çözmeniz gerekiyor aksi taktirde oluşacak hukuki çatışma da hakkımı arayacağım"

    Blörf tabi

    Nitekim tahattutlu üyeyi kaybetmemek adına masraflari çektiler ki 2 hafta içinde yeni port açıldı.Evime port kutusundan internet kablosunu ben çektim,ama internet yine yoktu yine muş. hizmetlerini aradım fakat internet yok diye değil nakil devir başvurum da yeni portta sorun olduğunu hem sesli olarak hem dijital şekilde şikayet olarak yazdım.Türk Telekom ve Superonline sitesine 1'er tane şikayet şeklinde ve 1 tane de şikayet sitesine hoppp ertesi gün Türk Telekom saha ekibini port kutusuna bakmak için sevk ettiklerini kapıda rasladigim arkadaştan öğrendim hangi arıza için geldiğini sorduğumda adımı söylemesine şaşırdım yarım saat içinde internet oldu 3 gündür giriyorum,kisacasi telefon trafiği ve şikayetler ne kadar çok olursa süreç o kadar hızlanıyor iş ittirmeye,kaktirmaya bakıyor benzer sorun yaşayan arkadaşlara fikir vermesini umuyorum

    Son olarak dairem de interneti ilk kullanan benim,dolayısıyla zahmetini çekmek gerekti sıfır daire de oturmayanlar daha az zorlanacaktırlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayazzma -- 27 Mart 2017; 23:51:53 >




  • Ben bulunduğum çevre de 7 aydır TT den bağlantı alamıyorum. Bu süre içinde komşum ile bağlantıyı wifi ile paylaşmak zorunda kaldık. Wifi adaptör ile çevremde bir çok modemi görebiliyorum 5 er dbi lik antenlerle. Bu süreç içerisinde bir sürü modem ismi türedi mahallemde. yani sorun boş port olayı değil benim sorunum. bir bina yanımdaki bütün kullanıcılar yeni modem isimlerini görmem ile birlikte bağlantılarını aldılar. TT bu ülkenin bilişime vurulan bir darbedir. Olay tamamen diğer ISS ler ile yaşanan siyasi ve çıkarlara dayanan bir durum. Bu süreçte müşteri cayma bedelleri ile mağdur ediliyor. Bu eşkiyalar bağnaz herifler bu ülkede cirit attıkça bu ülkede bilişim darbe almaya devam edecektir. Eninde sonunda rekabet gelişecek bunun önünü kesemiyecekler. Bütün parsayı kendileri toplamaya çalışıyorlar beceriksizlikleri ile. Şu ara Tütknet ve Superonline cehpesinde ciddi atılımlar yapılmakta. Türknet kendi altyapsının olduğu yerlerde sadece telekomun kablosunu kiralayıp kendi sistemleri ile AKN yide ortadan kaldırmaktadırlar. Altyapılarının olmadığı yerlerde 150 GB akn yi sabit ve uygun fiyatta tutmaktadılar. Size tavsiyem TT den vazgeçin boykot edin bir süreliğine dondurun yada olmaz ise. Ben 10 yıla yakın bu eşkiyaların internetini kullandım twitch kullandığım için şubelerinde Dijital Dilenci gibi hakaretlerine bile şahit oldum. gerekli mercilere şikayetler iletildi.Allah topunun belasını versin bu soyguncuların.




  • alın size özelleştirme! 90'lı yıllarda özelleştirme diye zırvalayanların sayısı fazlaydı, şimdi o portu onların münasip bir yerine bağlamak gerekir.
  • şu port yok olayını çok şükür çözdüler sanırım

    eskisi gibi aylarca bekleyen insanlar yok.

    aynı şekilde yeni binalara alt yapı getirme durumunda biraz iyileşme var.

    ama yine malesef çok sıkıntı çekenler var.
  • vdsl port olup olmadığını telefonla arayıp lokasyon bildirerek öğrenebilir miyiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    şu port yok olayını çok şükür çözdüler sanırım

    eskisi gibi aylarca bekleyen insanlar yok.

    aynı şekilde yeni binalara alt yapı getirme durumunda biraz iyileşme var.

    ama yine malesef çok sıkıntı çekenler var.

    Ocak ayından beri kagithanede port bekliyoruz hocam çozdukleri falan yok maalesef. Sisli santral, Kâğıthane Mud. Defalarca gittim sonuç kocaman bir sıfır. En son bizim mevzunun onay aşamasında olduğunu öğrendim ama hiç inanmiyorum...yardımcı olacak birileri var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6-7 aydır Eyüp/Yeşilpınarda port açtıramadım. 2 kere türktelekoma gidip dilekçe verdim. farklı farklı firmalardan boş port aramaları için talimat verdim. Genede hala port felan yok ortada.
    Yıl olmuş 2018 millet uzaya dolmuş kaldıracak biz eve kıytırık bir net bağlatamıyoruz.

    Harika bir kurum harika bir yönetim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Port için ücret istiyorlarmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Memo167 M kullanıcısına yanıt
    Hayır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.