Şimdi Ara

Ttnet arıza rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 22/10/2019 tarihinde internetim kesildi. Arıza kaydı oluşturdum. 30/11/2019 tarihinde internetin geleceğini söylediler. Tabii ki gelmedi. Tekrar aradığımda 30/01/2020 tarihinde geleceğini söylediler. Fatura gelmeye devam ediyor. Sözleşmenin iptal edilmesini istedim. Tazminat ödeyeceğimi söylediler. İnanılmaz gerçekten. Artık gülüyorum TTNET e. Aylardır bir arızayı gideremediler. Bir de üstüne sözleşmeyi iptal etmiyorlar. Siz sözleşmede söz verdiğiniz internet hizmetini sağlayamadınız. Ben neden cayma bedeli ödemek zorundayım. Gerekli bütün birimlere şikayet ettim. Bu sorunla sonuna kadar uğraşacağım. Çoğu kullanıcı zorunluluktan kullanıyor biliyorum. Ama zorunda değilseniz şu firmayı kullanmayın lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • mstdk06 M kullanıcısına yanıt
    Kardeşin öyle diyorsun ttnet dışındaki firmalar çoğu yine Türk Telekom alt yapısı yani teknik ekip yine Türk Telekom ttnet müşterilerine öncelik veriliyor öbür firmalar daha kötü bence siz de biraz Umursamazlık var 22-10-2019 tarihinden 30-11-2019 kadar nasıl beklediniz bir şey demiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mustafaeae43 kullanıcısına yanıt
    Altyapı konusunda haklısın. Diğer konununda umursamayla alakası yok maalesef. Neredeyse her gün müşteri hizmetlerini aradım. Defalarca bölge müdürlüğüne gittim. Her yere şikayet ettim. Hâlâ sonuç alamadım. Ne yapmam gerekiyor? Cidden soruyorum. Kaçırdığım birşeymi var ? İlk arıza sürecinde oturup beklemedim yani. Yapilacak herşeyi yaptığımı düşünüyorum. Onlar üzerine düşeni yapmıyorlar. Sorun orada. Siz yanlış anlamışsınız yada ben anlatamamışım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mstdk06 M kullanıcısına yanıt
    Kardeş tamam sorun onlarda 2 ay diyorsun 2 ayda yeni hat çekilir adamlar 2 ay da müstakil ev yapıyorlar bence sen arkasında durmamışsın çünkü Türk Telekom sonuçta başka firma olasa telefon ile bir yere kadar yardım ederler ben 2 ay olacak böyle sorun Türk Telekom binasının önünde yatar kalkarım size intenet veremiyorlarsa tahattüt iptal olur saten bence pazartesi yine gidin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dostun benimde 2 ekimden beri internetim yok.30 nisan 2020 ye kadar genel arıza var dendi, BTK’ya yazdım kablo arızası var dendi.Cayma bedeli yansıt falan aynı şeyleri söylediler banadaSeninle aynı konumdayım müdürlük,çağrı hizmetleri hiç kimse yardımcı olmuyor ya da olamıyor.Vaadedilen internet veremiyor, mağduriyet giderilmesi adına da hiçbir şey yapılmıyor...Mağarada yaşıyoruz sanki!!!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bunu anlatmaya çalıştım. Cezaevinde çalışıyorum. Çok yoğunum. Bunları takip edecek zamanım yok. Bugün tekrar konuştum. İptal etmem halinde bin lira ücret talep ettiler. Ulaşabildiğim her yere şikayet ettim. Onlardan cevap bekliyorum. Gerçekten insanların sinirini bozuyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mstdk06 M kullanıcısına yanıt
    Durmadan arayacaksın eve teknik eleman getirtene kadar ara dur eve gelen teknik eleman sorunu bulur belki tesisatın belki kablon belki modemin sorunun neyse ben 1 gün intenet gitse direk ararım dayanamam 2 ay nasıl dayandın bilmiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eve teknik ekip üç kez geldi. Karayolları yol çalışması sırasında kabloyu koparmış. Buralar merkezi yerler değil maalesef. Büyük sıkıntı orada zaten. Orada çalışan ekibe bile ulaştım. Adam 3 kişi çalışıyoruz . Destek ekip gelmiyor. Elimizde çok arıza var . Elimizden geleni yapıyoruz. Burada olay firmayla alakalı. Bende biliyorum ısrarla olduğunu. Ama izin almak büyük sıkıntı. Her gün çalışıyorum maalesef .2 gün izin aldım. Müdürlüğe gidip bağdaş kuracam:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türketici hakem heyetine sıkayet edip fazla odenen fatura bedellerinin iadesini isteyin bence.
  • mstdk06 M kullanıcısına yanıt
    Bencede izinli bir gününüzde bu işi halledin üstüne 2 ay ödediniz fatura geri isteyin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Btk ya ve hakem heyetine başvuru yaptım. Salı günü bölge müdürlüğüne gidip sorunu halletmeye çalışacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mstdk06 M kullanıcısına yanıt
    Benim 3 aydır fiber yapmıyor.
    Yan daki eski dolaptan hizmet alıyorum 6 Mbps resim upload yapılmıyor artık

    Ttnet arıza rezilliği

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafaeae43 kullanıcısına yanıt
    Benim 2 alt sokakta nisan dan beri genel arza var diye gözüküyor dediğim soğuk hava deposu internet şart olan bir yer daha internet yok adamlar en son superbox aldılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-Kullanmadığın internettin parasını ödemezsin. (bu konuda sıkıntı yok)
    2-kablo kopması olduysa tüm binanızda internet erişimi olmaz. (toplu dilekçe daha çabuk işleri halleder).
    3-iptal bedelini yaz bir kağıda. Speronline ve turknete git. Benim çayma bedelinin ne kadarını karşlıyorsunuz ve telekomla aynı altyapıyımı kullanıyorsunuz diye sor.
    Komşular bu duruma ne diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.