Şimdi Ara

TR ENDURANCE F1 2013 LEAGUE (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
404
Cevap
5
Favori
26.968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • F1 2013 sonrası düzenleme: Alex Gillon, ARLNoble gibi çok hızlı birkaç kullanıcının videosundan sonra hala karakteristik ayarlarının etkisinin devam ettiğini görmüştüm. Ancak oyunu kendim oynadığımda özellikle Aero, Balance ve süspansiyon sertliğinin hıza çok etki ettiğini fark ettim. Ama benden 0.5-1 saniye hızlı, yani düşük aero ayarıyla iyi turlar atabilen birilerinin önerilerine de ihtiyacım var. Umarım myrath, SLaYeR KiNG, DaRK LoRD gibi çok hızlı oyuncular da tecrübelerini paylaşırlar. Özellikle oyuna sahip olduğunu bildiğim DaRK LoRD'dan geçen seneye göre ayarların nasıl fark ettiğini açıklamasını bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 6 Ekim 2013; 0:37:41 >
  • Beyler :(
     TR ENDURANCE F1 2013 LEAGUE
  • Furkan Özcan kullanıcısına yanıt
    Furkan benim kullandığım araç ayarlarıyla ligimizin hızlı pilotları arasında mutlak fark vardır diyerek söze başlayayım. 2012'de kullandığım ayarları 2013 denediğimde (2012 vites kutusu 1. ve 2. vites ayarlarıyla 2013 arasında fark olmasına rağmen) 2012 ayarlarının işe yaramaz olduğunu gördüm. Quick setup ile kendi ayarlarım arasında piste göre 0.1 ile 0.3 sn fark oynuyor. Benim anladığım kadarıyla 1-1 1-1-11-11... gibi ayarlar 2013 çok iş görecek ayarlar değil. Tabii pistine göre fark eder ama bu konuda çok araştırma yapmam gerekiyor.Hele ki, F1 teknik bilgim "tanışma" seviyesindeyken "çok" bile yetersiz kalacak gibi.
    İyi ki yukarıda paylaştığın doküman var.




  • eagle kullanıcısına yanıt
    Dediğine tamamen katılıyorum. Zaten fotoğrafı paylaşmadan önce ben de düzeltme yazısı koymak zorunda kaldım Buna rağmen yukarıda attığım tur tamamen alışılmış 2012 ayarıyla. Belki biraz aero, daha sert süspansiyonlar ve tabi ki daha iyi bir sürüşle daha hızlı turlar gelebilir.
  •  TR ENDURANCE F1 2013 LEAGUE
    [simage][/simage]
  • DeVaST@ToR kullanıcısına yanıt
    Hocam bu hırsla birimiz alacağız 1.liği .
  • ARL YARIŞ KURALLARINA KISMEN GEÇİŞ ÖNERİSİ

    Hepimizin bildiği gibi F1 2012 ile başlamış ligimiz gün geçtikçe daha da gelişti, hızlandı ve ünlendi. 130'un üzerinde üyesi ve pilot alımı için yazın şampiyona açmak zorunda kalan büyük yapısıyla güzel bir ortam oluşturdu hepimize. Maalesef bu gelişimi engelleyen değişik faktörler var. Öncelikle yarışan herkesin video kaydedecek bilgisayar donanımı, kaydetse bile bunu zamanında yükleyecek bağlantı hızı yok. Bu da özellikle yarış sonu tartışmalarda öznelliğin kabul edilemez seviyelere çıkmasına neden oluyor. Yapımcıların çoklu oyunculu modlara tekrar oynatma seçeneği koymaması ve koysa bile bu görüntüleri inceleyerek karara varmanın verimli bir düşünce olmamasından dolayı oyunun gelişen ama hala soru işaretleri olan ceza sistemini kullanmak zorunda kalıyoruz. Oyun yalnızca viraj kesmelere yaptırım uygulayan ceza sistemi koyarak işimizi biraz kolaylaştırmış gibi gözükse de özellikle start kazalarında karar vermenin çok zor olmasından dolayı bu sistem de pek verimli değil. Ben de işte tam bu yüzden ARL'nin kullandığı ceza sistemine kısmen geçmeyi öneriyorum: REDUCED. Bu sayede özellikle startlarda ağır ve bilinçli darbelere otomatik olarak ceza verilirken kaos ortamında ve tamamen rastgele olan(özellikle bu terimi kullandım çünkü dikkatsizlikten ötürü yanlışlıkla yapılan temaslardan bahsetmiyorum, tamamen start anındaki kaostan kaynaklanan ve sürücünün hiçbir sorumluluğunun bulunmadığı) temaslara ceza uygulanmayacak.

    Ceza sistemine değindikten sonra ikinci olarak toplu bağlantı problemlerinin sonunda verilecek karar önerileriyle devam etmek istiyorum. Bu kurallarda da her zamanki gibi ARL'yi temel alacağım.(TAMAMEN ALINTIDIR)
    • If half, or more, of the drivers in a race disconnect at the same time, or over a short period of time, that counts as a mass disconnection.

    ~Açıklama: Eğer sürücülerin yarısından veya yarısından fazlasının bağlantısı aynı anda kısa bir zaman diliminde koparsa bu toplu bağlantı problemi olarak nitelendirilir.



    • If less than 50% of the race was completed at the time of the mass disconnection, the race will be restarted immediately, preferably with a new lobby host. If several drivers are unable to restart the race at that time, the race will be rescheduled for a later date.

    ~Açıklama: Eğer toplu bağlantı problemi anında yarışın yarısından azı koşulmuşsa yarış tercihen yeni bir host ile tekrar başlatılır. Eğer birkaç sürücü yarışa tekrar başlayamazsa yarış belirlenen başka bir zamana atanır.



    • If more than 50% of the race was completed at the time of the mass disconnection, the race will end, and the race order from the time of the first disconnection becomes the final result. Half points are awarded to all drivers.

    ~Açıklama: Eğer toplu bağlantı problemi anında yarışın yarısından fazlası tamamlanmışsa yarış bitirilir ve bağlantı probleminin olduğu andaki sıralama nihai sonuç olur. Tüm sürücülere bulunduğu pozisyonun karşılığındaki puanın yarısı verilir.



    • If more than 90% of the race was completed at the time of the Mass Disconnection, the race will end, and the race order from the time of the first disconnection becomes the final result. Full points are awarded to all drivers.

    ~Açıklama: Eğer toplu bağlantı problemi anında yarışın %90'nından fazlası tamamlanmışsa yarış bitirilir ve problemin olduğu andaki sıralama nihai sonuç olur. Tüm sürücülere bulunduğu pozisyonun karşılığındaki puanın tamamı verilir.




    Son olarak ikili ve toplu mücadelelerdeki tutumdan bahsetmek istiyorum.

    ATAK YAPAN PİLOT İÇİN;
    ~Kontrolsüz dalışlar(10-15 metreden apex noktasına hali hazırda yönelmiş olan öndeki pilotun içine dalmak), arkadan bilinçli olarak dışarı itmek, yan yana giderken rakibi pist dışına itmek yasaktır.

    SAVUNMA YAPAN PİLOT İÇİN;
    ~Düzlükte birden fazla yön değiştirmek, çok az alan bırakmak yasaktır.

    ~Savunma yapan pilot iç çizgiyi tuttuktan sonra viraja yaklaşırken yarış çizgisine yaklaşabilir ama arkadaki aracı sıkıştırmadığından emin olmalıdır.

    ~Eğer atak yapan sürücü hizaya gelmişse(atak yapan aracın ön kanadı savunma yapan aracın side-pod hizasına gelmişse) savunma yapan sürücü temastan kaçınmak için çizgisini belirlemek zorundadır.

    ~"Brake test" denilen saçmalığı yapmayın. Break test: düzlükte veya viraja yaklaşılırken veya normalde fren yapılmayan virajlarda olağanüstü bir durum dışında arkadakini engellemek için fren yapmak.(BU BENİM ÖNERİM)


    Durum 1

    Eğer araçlar yan yanaysa(geçiş yapan araç içeride ve ön lastikleri savunma yapan aracın arka lastiklerinin hizasındaysa) içeride olan pilot viraj önceliğine sahiptir ve savunma yapan araç yeterli boşluğu bırakmalıdır.

    Durum 2

    Öndeki araç dışarıdaysa geçiş yapmaya çalışan araç öndekinin hizasında değilse öndeki araç viraj önceliğine sahiptir ve temastan kaçınması gereken pilot arka taraftaki pilottur.

    Durum 3

    Savunma yapan araç içeride ve takip eden araç savunma yapan aracın hizasında veya arkasındaysa viraj önceliği savunma yapan araca sahiptir ve temastan kaçınması gereken pilot arkadaki pilottur.(DIŞARDAN GEÇİŞ SERBEST TABİ Kİ, EĞER YAPILABİLİYORSA)


    Not: Bu yazı sadece bir öneridir. Alınacak her türlü kararı(kararın oylama ya da yöneticilerin ortak kararı ile alınması da dahil) yöneticilere bırakıyorum ve alınacak her türlü karara saygılı olacağımı da belirtmek istiyorum.


    Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.




  • Furkan Özcan kullanıcısına yanıt
    Önerin için teşekkürler Furkan.

    Şimdi lig yönetimi adına yazdıklarına cevap vermek istiyorum.

    Öncelikle ilk paragrafta yazdıkların, Steam'de 'Corner Cutting Only'li bir ceza sistemini uygulamayı önerdiğinde bunun neden uygulanamayacağını açıklarken sana söylediklerimle neredeyse kelimesi kelimesine aynı. Burada paylaştığına göre aynı doğrultuda düşünüyoruz. Bir kez daha vurgulamam gerekirse, oyundan kaynaklanan sebeplerden ötürü sadece viraj kesmelere ceza uygulayan bir sistemi kullanma ihtimalimiz yok.

    'Reduced' hakkında fazla bir bilgim yok. Açıkcası yarışlarda meydana gelecek temaslar için yeterli olur mu olmaz mı bilemiyorum. Ama uygulanabilir bir öneri. Bunu önce yönetimde tartışmamız gerekiyor. Sezon başlamadan önce Steam üzerinden düzenlemeyi ve tüm pilotları davet etmeyi planladığımız toplantıda bu konuyu da gündeme getirebiliriz. Böylece herkesin görüşünü alma şansımız olacaktır.

    Ceza sisteminin ardından bağlantı problemleriyle ilgili önerilerine gelelim.

    İlk madde zaten uyguladığımız bir madde. Toplu bağlantı problemi yaşanırsa oyun tekrar kuruluyor. Geçtiğimiz sezon örnekleri yaşandı.

    İkinci madde uygulamayı düşündüğümüz bir madde. Geçtiğimiz sezon bu çapta bir bağlantı problemi yaşanmadı. Ancak yaşansaydı maddede belirtilenler uygulanacaktı.

    Üçüncü madde daha önce aklımıza gelmeyen bir çözüm getiriyor. Yönetim bunu değerlendirecektir.

    Dördüncü ve son madde için de üçüncü maddeyi yorumlarken söylediklerim geçerli. Yalnız burada eklemek istediğim bir şey var:

    Toplu bağlantı problemi gibi büyük çapta bir bağlantı problemi dışında yarışın %90'ından fazlasını tamamlamış olsa bile, herhangi bir pilot damalı bayrağı görmeden yarışı noktalarsa yarıştan puan alamayacaktır. Bunun sebebi, puan almayı garantilemiş bir pilotun yarışı erken noktalamak için aracını isteyerek parçalama ihtimalinin bulunmasıdır. Aynı şekilde böyle bir durumda isteyerek yarıştan ayrılan ancak yarıştan sonra bunu bir bağlantı problemi olarak aktaran pilotlar olabilir.

    Ligde yarışan pilotların tamamına güvenimizin tam olmasının yanında lig yönetimi olarak tüm ihtimalleri göz önünde bulundurmalıyız.

    Ayrıca yeri gelmişken bu sezon aldığımız bir başka karara da dikkat çekmek istiyorum. Geçen sezon sıralamalarda bağlantı problemi yaşayan sadece bir kişi bile olsa oyunu tekrar kuruyorduk. Fakat bu sezon sıralamalarda bağlantı problemi yaşayanlar için de yarış son bulmuş olacak. Bunun sebebi, geçen sezon hava şartlarını kendisi için dezavantaj olarak görüp oyundan ayrılan, bu şekilde haksız avantaj sağlamaya çalışan pilotlar olduğunu düşünmemizdir.

    Son olarak ikili ve toplu mücadelelerdeki pilot davranışlarıyla ilgili bahsettiklerine tamamen katıldığımı söylemeliyim. Zaten bunlar aslında tutumdan ziyade uyulması gereken kurallardır. Ne yazık ki, yine oyundan kaynaklanan sebeplerden ötürü bunları denetleme şansımız yok. Ancak bu sezon herkesin çok daha olgun bir şekilde yarışacağına inanıyorum. Tüm pilotların saygı çerçevesinde ve F1 etiğine uygun bir şekilde yarışacağına inancım tam.

    Unutmayın, bu sezon adil yarışmayanlara karşı çok daha sert bir tutum içerisinde olacağız. Alacağınız bir uyarı veya yarıştan men cezasından sonra isteyerek yapacağınız bir 'hata', ligden atılmanıza bile sebebiyet verebilir. Durumu tek cümleyle özetlemem gerekirse:

    THINK BEFORE YOU DRIVE.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorbetto -- 6 Ekim 2013; 15:27:02 >




  • Bayramda alıyorum oyun ve interneti inşallah:D şu an acayip hırs yaptım steamden baktığımda darklord yavuz furkan tt kasıyorlar. 2 haftaya alt üst edicem orayı bekleyin
  • yavocka Y kullanıcısına yanıt
    Sen sanmam diyerek varsayımda bulunuyorsun. Benim söylediğimse tecrübeyle ilgili bir şey. Kimin iyi kimin kötü niyetli olduğunu anlayacak kadar tecrübe kazandık. Endişen olmasın
  • Ligde 2 pilot değişikliği oldu. alperenkara111 yerine BARCODE, ihsanTR ''Rai'' yerine BULUT lige katıldı. Aramıza katılan arkadaşlara yeni sezonda başarılar diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorbetto -- 6 Ekim 2013; 23:41:16 >
  • alexgillon un yayınladığı f1 2013 videolarından baktığım kadarıyla kerblere girerken araç aşırı titriyor. benim gibi kerblere sert giren arkadaşlar adına kötü bir haber
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sorbetto

    Ligde 2 pilot değişikliği oldu. alperenkara111 yerine BARCODE, ihsanTR ''Rai'' yerine BULUT lige katıldı. Aramıza katılan arkadaşlara yeni sezonda başarılar diliyorum.

    Lige katılma imkanı bulduğum için gerçekten çok sevindim fakat değinmek istediğim bir konu var.malumunuz eylül ayı başlarında üniversite kayıtları vardı bende kilis 7 aralık üniversitesine 2.öğretim olarak kayıt yaptırdım.
    Cuma akşamlarım ders programıma göre boş.yalnız ben oyunu direksiyon ile oynadığım için klavye ve joystickle pek oynamadım.joystickle oynayabilirmiyim bayram tatilinde deneyeceğim.oyunu da elimden geldiğince kısa süre içinde almaya çalışacağım.malum öğrenci olduk şartlar bellibayramda gerek steamdan gerekirse buradan durumumu bildireceğim




  • Merhaba arkadaşlar, yine ben yine bir düşüncemle buradayım.

    Bugün konuşmak istediğim konu takım seçimlerinden sonra oylaması yapılacak, çekiş kontrol(Traction Control) ve dinamik yarış çizgisi(Dynamic Racing Line) ile ilgili. Takdir edeceğiniz gibi oylamada verilecek kararlarda genelde direksiyon ve klavye sahipleri karşı oylar kullanacaklar. Ben ise bu iki kullanıcı grubundan klavye kullananlardan biri olarak görüşlerimi belirtmek istedim.

    TRACTION CONTROL

    Sanırım bu yardımın ne işe yaradığını hepimiz biliyoruz. Viraj çıkışında çekişi düzenleyerek(kısıtlayarak) spini veya patinajı engellemeye çalışan bir sistem. Genelde kademeli bir şekilde gaza basan kullanıcıların bu yardımı açması pek de bir önem arz etmiyor. Ancak klavye kullanıcıları tuşa bastığında %100 gaz verdiği için bu seçenek kapalıyken hem oversteer yaşıyor, hem patinaja kalıyor hem de lastik aşınması artıyor. Anladığım kadarıyla direksiyon kullanıcılarının rahatsız olduğu nokta da sanırım burası. Yani direksiyon kullanıcıları gazı %100 verebildiği ve kendileri ne kadar hızlı basarsa bassın direkt %100 orana geçmediği için klavye kullanıcılarının bir avantaj sağladığını düşünüyorlar. Bu düşünce kısmen doğru ama hala atladığımız bir şey var. Klavyeliler gazı sadece %100 verebildiği için gaza geç basmak durumundalar, direksiyon sahipleri ise gaza %100 oranlı olmadığı için daha erken kademeli basabiliyorlar. Bu sayede klavyelilerin kazanacağı bir avantaj olmuyor.

    DYNAMIC RACING LINE

    Dinamik yarış çizgisi ucu biraz daha açık bir konu bana kalırsa. Ligimizde klavyeli kullanıcıların bazıları da bu yardımın kapanmasını isteyebilirler. Benim önerim ise bu yardımın da açık kalması. Çünkü ligimizde birçok pilotun okulu, işi var ve bu kullanıcılar antrenman yapmaya yeterli zamanı bulamıyor. Ayrıca bu yardımın ARL gibi tüm yardımların yasak olduğu bir ligin en üst grubunda bile açık olması önümüzde bir örnek olarak duruyor.



    Benim görüşlerim bu kadar. Gerçekçiliğin zedeleneceğini düşünen arkadaşların durumunu da anlıyorum. Bu arkadaşların bu yardımlar serbest bırakılsa dahi kullanmama hakları var. Bu arkadaşlardan tek ricam ligde yardımsız kullanamayan(benim gibi) pilotları da düşünmeleri. Bu oyunu sırf bu lig için aldım, mevcut kurallarla ancak limiti bulabiliyorum. Halihazırda mevcut oyunun(F1 2013) arkadan kayması kontrol edilemez durumda, bir de üstüne bu yardımları yasaklamayın. Tekrar hatırlatmak istiyorum, yardımları serbest bıraksanız bile bunları kullanmadan sürebiliyorsunuz. Sadece sizin durumunuzda olmayan insanları da düşünün. Eğer bu yardımlar kapanırsa oyundan beklentilerim tamamen sıfıra inecek. Eğer yardımlar kapatılırsa oyunu aldıktan ya da lige girdikten sonra değişen kurallar nedeniyle mücadele şansı sıfıra inecek benim durumumdaki birçok kullanıcı var. Yardımlar açıkken herhangi bir haksız avantaj yok. Sizden tek beklentim ve ricam halim(iz)i anlamanız ve yarı yolda kalmamıza izin vermemeniz. Şimdiden anlayışınız için teşekkür ederim. Umarım herkes için aynı geçen sezon gibi hatırlarda kalacak bir sezon yaşanır.



    ÇOK ÖNEMLİ NOT!!!BİR1!1!!!: myrath Allah'ını seversen gel artık. Takım seçimleri başlasın :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 9 Ekim 2013; 22:34:31 >




  • Furkan Özcan kullanıcısına yanıt
    Furkan kaygılarını anlıyorum ve senin açından hak veriyorum. Bende bir direksiyon kullanıcısı olarak (logitech momo) 2012 'de yaşadığımız durumlardan bahsetmek istiyorum.
    Yazın yapılan organizasyonda en hızlı tur zamanı yapan arkadaşlarımız klavye kullanan Emre ve Yavuz'du. Piste iyi hazırlanıyorlardı ama bunun dışında iki nedenden dolayı hızlıydılar. Biricisi direksiyon çevirme hızları klavyede, direksiyona oranla en az 3-4 kat daha hızlı. İkincisi de bırak viraj çıkışlarında erken gaza basmalarını, virajda bile ara gaz yaparak daha hızlı ve rahat dönmeleri.
    Şimdi ben direksiyon kullanıcı olarak direksiyon dönme hızını oyun ayarlarından direksiyon açısını düşürerek klavye hızına ulaşma imkanım var gözükse de bu gerçekten ,en azından benim açımdan, imkansız gibi duruyor. Çünkü direksiyonda en ufak sağ sol oynamasında araç düz yolda bile pistten çıkıyor. Virajı ara gaz yaparak dönmek için çok fazla deneme sürüşü yaptım. Klavye kadar hızlı ara gaz yapmak imkansız hatta ona yaklaşmak da imkansız olduğunu gördüm. Yani ben virajları dönerken hızım düşerken, klavye kullanan arkadaşların keskin virajlarda hızı ya sabit kalıyor yada yükselişe geçiyor. Viraj çıkışlarında erken gaza yüklenmelerini söylememe gerek yok.
    Bu oyun yarış oyunu olduğu için normal şartlarda direksiyon kullanıcılarının klavye ve gamepad kullananlardan 1 adım önde alması gerekirdi ama bırak önde olmayı artık eşit olması bile bize mutluluk verecek pozisyondayız.

    Birde gündemde sadece TC ve RL asistleri var gibi ama 2013 de abs kapatıldığında bile rahatlıkla sürüş gerçekleşiyor.




  • Direksiyonla yarışmama rağmen tc ve racing line kapatılırsa ligden çıkmayı talep ederim.Sebebine gelince bu oyun öncelikle benim için eğlence ve stres atma.Zaman olarak kısıtlı zamanım var.Her zaman oyunu oynama şansım yok.Bu iki asistin kapatılması durumunda pistleri ezberlemek ve virajlarda çekiş kontrolun dezavantajını ortadan kaldırmak için ciddi çalışma gerekir.Bu da benim açımdan oyunun eğlence kısmını bitirir.Şunu diyen olursa da bir şey diyemem orası ayrı.'Kardeşim bu oyun simulasyon oyunu gerçekte de racing line ve çekiş kontrol olmadığına göre ligde de olmamalı'Herkesin görüşüne saygım var.Birileri girer veya çıkar sonuçta lig bir şekilde koşulur orası da ayrı.
  • yavocka Y kullanıcısına yanıt
    yavuzun da dediği gibi biz bu oyuna fazlasıyla emek verdik, boşuna çıkmadı yani o dereceler :) tc ve racing line konusuna gelirsek bunların açık olup olmaması beni fazla etkilemez.Zaten kapalı durumdalar ama bu şekilde oynayamayanlar için tc ve racing line ın açık kalması benim için sorun olmaz.
  • eagle kullanıcısına yanıt
    Anlıyorum demek istediklerini. Fakat senin de dediğin gibi oyun F1 2012 idi. Her ne kadar F1 2012 oyununda direksiyon hamleleri klavyede rahat olsa da şu gaza basış olayını artık açıklığa kavuşturalım. Alttaki yazımda da irdeleyerek değindim zaten. Ara gazı verme olayına da şöyle değinmek istiyorum. Bizde ya hep ya hiç durumu olduğu için mecburen bunu yapmak zorundayız. Eğer ileri ve geri yön tuşlarımız kademeli olsaydı kesinlikle bizim için daha avantajlı olurdu bu. Ondan hiç şüphen olmasın. Açıkçası bir ara parmaklarımın çalışmasını gösteren bir video çekip yüklemeyi düşünüyorum. Tuşları ne kadar hassas kullanarak direksiyona ve pedala yaklaşmaya çalıştığımızı göstermek adına. Ek olarak, direksiyon kullanıcılarının avantajını görmek için özellikle Alex Gillon'un şu videosuna bakmanı öneririm. Gaz fren kullanımını, sürücünün kendisini direk görebilirsin. Virajın ortasında nasıl yarım gaz kullandığına nasıl uçuşa geçtiğine bir bak.

    Buradan tüm arkadaşlara da seslenmek istiyorum. Hafta sonu denk geldikçe medium'da yarışlar yapalım ağır yakıt yüküyle. Klavyeliler olarak ne kadar sürüneceğimizi göreceksiniz.

    Son olarak zaten Yavuz ve Emre arkadaşlarımın da değindiği gibi klavyeli hızlı olmamızın sebebi klavyenin limitlerini bulmuş olmamız. Açık konuşacağım, sorun bence hala direksiyonluların sınıra yaklaşamamış olmaları. Eğer yukarıda paylaştığım videoyu izlerseniz daha ne kadar gelişebileceğinizi görebilirsiniz ve ben neredeyse hepinizde o potansiyeli görüyorum.


    Not: Alberto Ascari'ye ise buradan teşekkür etmek istiyorum. Benim gibi tüm hafta sonu okulda olan, cuma akşamı 20:30-21:00 gibi eve gelen birini iyi anlatan bir yazı olmuş. Bazı kişilerin yaptığı(kuralların iptal olmasını isteyen herkesi kastetmiyorum) gibi birlikte eğlenmekten ve mücadele etmekten çok sadece rakiplerini elemek amacıyla kural kısıtlamasını savunan arkadaşlar gibi düşünmemiş, içinde empati duygusunun olduğunu da göstermiş.




  • Açıkcası ben de bu sene klavyeyle yarışacagım ve bunların kapatılmasını istemem, kaldı ki gamepadle geçen sene yarıştım fakat bir türlü isteğim verimi alamadım. Tabi karara saygılı olmak lazım.
  • Yavuz,

    sizin hızınızı anladığım ve gördüğüm kadarıyla ifade ederken özellikle cümlenin başına "Piste iyi hazırlanıyorlardı ama bunun dışında iki nedenden dolayı hızlıydılar." diye özellikle belirttim ama ya gözünden kaçtı ya da okumak istemedin.

    Yukarıda ki yazımda TC,RL ve ABS mutlaka kapatılmalı diye bir ifadem yok ya da yorgunluğumdan yazdığımı anlayamaz durumda mıyım bilmiyorum. Taktir sizin.

    Furkan kapatılması halinde ne gibi zorluklar çekeceğini belirtmiş ve bu konuda ona hak verdiğimi ilk cümlede belirtmişim. Buna rağmen hala bencillik yapıyormuşum gibi herşeyi kendi açınızdan bakmayın lafı açıkçası ağrıma gitti. Orada bahsettiğim şey, Furkan'ın klavye kullanımı hakkında zorluklarına karşın benimde direksiyon kullanımında ki zorluklarından bahsetmem. Nasıl Furkan klavye zorluklarını direksiyon ile kıyaslamış ise ben de ,müsaade edin, aynı kıyaslamayı yapayım.

    Furkan,

    2012 ile 2013 arasında ki farklardan emin ol farkındayım. 2012 örnek vermemin sebebi ise önceki oyunda ara ara klavye ile deneme sürüşleri yapmamdan kaynaklandı. 2013'ü örnek vermem doğru olmaz çünkü klavye ile hiç oynama zamanım olmadı. Bu arada 2012 oyununda Monaco pistinde en iyi derecemi klavye ile yaptığımı da belirtmek isterim (ilk ve tek klavye ile en iyi zaman turu). Hatta bu yarışa klavye ile girsem mi diye çok düşündüm. %25 lik yarış denemesini bitiremeden vazgeçtim. Çünkü parmaklarım ağrıdı. Bu konuda sizleri taktir ediyorum.

    Bu arada notta bahsettiğin kişilerden birisi ,görüşlerimi bahsettiğim için, ben isem emin ol o kişi ben değilim. Çünkü şartlar ne olursa olsun bir şekilde yarışı bitirmek benim için en büyük keyiftir. Bunu kanıtlamam gerekiyorsa lütfen TRYOUTS 2012 konusunun son videosunu izlemeni rica edeceğim. Bu kadar rezilliğe ve talihsizliğe rağmen ne aracımı bir yere vurup parçaladım, nede Alt+F4 yaptım.

    Alberto Ascari,

    Seninde kaygının bir kısmına bende ortağım. Yeni iş, yeni mesai saatleri... Sabah 8 akşam 21. Kısmen diyorum çünkü, bende emek verdiğim, hazırlandığım hobilerimden daha çok keyif alıyorum. Dereceme bakmaksızın. Zaman olur podyum zaman olur + tur. Önemli olan benim için cezasız bitiş çizgisini görebilmek.
    ---

    Yardım konusunda Steam üzerinden konuştuğum hiçbir arkadaşıma şu yardım mutlaka kapatılmalı diye bir söz söylemedim. Konuştuğum arkadaşlara söylediğim tek şey, oyunu onlardan daha önce deneme imkanım olduğu için TC ve ABS kapatıldığında da 2012'ye göre daha rahat sürüş gerçekleşebileceği yönünde oldu.
    Kısa süreli deneme sürüşlerimden edindiğim düşünce ise oyunun yardımlarından çok pit ve lastik seçim stratejisi yarışların galibini belirleyecek.

    İlave:
    Yorgunluktan aklımda olmasına rağmen unutmuşum.
    Emre,
    Klavye zorluklarının konuşulduğu yerde kendine güvenin bana manidar geldi. Bu konuda daha önce ki ligde sana olan saygımı bir kat daha arttırdın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eagle -- 10 Ekim 2013; 23:56:30 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.