Şimdi Ara

Toshiba teknik destek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Toshiba'nın İzmir Alsancak'taki şubesinin teknik servisine notebook arızası için arkadaşım başvurmuş.Bilgisayarının alt kasasında çatlaklar vardı ve açılıp-kapanan mandallarından biri kırılmıştı. Ona İzmir'deki şubenin teknik servisindeki görevliler alt kasa-üst kasa-klavye takımını değiştireceklerini ve bunun 550$+kdv olduğunu ama nakit ödeme yaparsa 350 tl'ye halledileceğini söylemişler. Fiyatların bu kadar uçuk olmasını geçtim arkadaşımın eline verdikleri formda servis ücreti 0 dolar gözükmekte.Arkadaşım kredi kartıyla ödemek isteyince,o zaman 550 lira tutar (dolar dememiş) denilerek bunu nakit ödemeye yönlendirmişler.Üstelik aldıkları paraya dair herhangi bir fatura verilmemiş.Hem fiyat hem de ücretin alınma yöntemi normal midir? Yoksa ilgili makamlara şikayet mi etmeli? Kısacası ne yapmalı?



  • şikayet edip paranı derhal al dolandırılmışsınız.
  • toshiba laptopum var ama joistik kısmında arıza oldu rahat kullanamıorum actıktan yarım saat sonra kullanamıorum servıse goturcem garanti süresı dolmadı kac gun beklerım dıe merak edıorum ve benden ucret talep ederlermı dıe merak edıorum bilen arkadasların yorumlarını beklıyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.