Şimdi Ara

Kız Starbucks'tan 8 liraya 1 tane kahve almış (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
191
Cevap
6
Favori
7.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Executor06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fx_57,5

    Forumda baya kıskanç fakir varmış

    Starbucks'a gitmedim, gitmeyi de düşünmüyorum. Kıskanç ya da fakir mi oluyorum ?

    gitmiyor olabilirsin fakir olduğunu göstermez ama elinde kahve bardağı ile yürüyen insanlarıda ergen görgüsüz vs gibi yaftalamayın.
    _____________________________
  • Benim anlamadığım durum ise insanlarin bu kadar umrunuzda olmasi.Hic starbucks'a gitmedim ama giden adaminda neden gittigini sorgulamam cani isterse bi kahveye 15 lira verir isterse 50 lira verir kendi tercihidir.Laptopla isterse sokaklarda dolassin bu kadar umursancak bir durum oldugunu dusunmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MenÇısTıRSiTi

    quote:

    Orijinalden alıntı: khanjui

    Beleş Wifi var daha ne.

    bide laptopla oturan tipler var ya sinir oluyom ya

    fakir onlar fakir...akıllı telefonları yok ya ondan :D
    _____________________________
  • Maddi durumum iyi ama starbucks'a hayatım boyunca gitmedim.

    Fakir miyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Samsung Galaxy S4 / iPhone 4S.
  • Starbucks konsepti oturmuş bir firma olduğu için insanlar orayı tercih ediyor. Fiyatı ne olursa olsun 8 liraya bir kahve alıyorsun ama iyi vakit geçiriyorsun. Ortam güzel mobilyalar güzel. Işıklandırma güzel.
    _____________________________
    İzmir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Mirliva.

    Starbucks'ın Amerikanosu iyidir, piyasadaki çoğu kahvelere göre de gayet uygun fiyatlıdır, sizin beyninizin basmasının aksi yönünde Starbucks kahvesi bir zenginlik göstergesi değildir. Kahve kültürünüz 3ü1 arada ile sınırlı ise böyle şeyleri garipsemeniz gayet normal.

    tutmayın kafa göz girecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • O milletin 2,5-3 saatte içtiği kahveyi ben alıp yarım saatte içmiştim. İçim dışım yanıyordu ya baya kaynar.
    _____________________________

    [sm=You_Rock_Emoticon.gif]
    Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.
  • Aslında biraz daha yükseltmeleri lazım fiyatları alıpta iki saat elinde taşıyan olmasın diye
    _____________________________
  • Öyle yerderde ya tel ya da tablet uygun bence. Hiç gitmedım bu arad

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1OOOOOO -- 21 Nisan 2021; 9:48:41 >
    _____________________________
  • Şehir turu atıyor elinde kahveyle sen ne diyorsun
    _____________________________
    "BenÇokAyrılıklarYaşadımOYüzdenBitişikYazdımHerşeyi"



  • nerde wifi bedava

    ttnet wifi çıkıyor

    ttnet kullanmayanlar ne yapacak
    _____________________________
  • 1 liraya 8 kahve aldı sandım ne var bunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: George Jetson

     Kız Starbucks'tan 8 liraya 1 tane kahve almış


    Cuk oturmuş
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MenÇısTıRSiTi

    quote:

    Orijinalden alıntı: khanjui

    Beleş Wifi var daha ne.

    bide laptopla oturan tipler var ya sinir oluyom ya



    Sana kalsak tum Turkiye simit sarayina donusur. Adam uyuz oldugu seye bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sorma Kalbim Sorma

    quote:

    Orijinalden alıntı: George Jetson

     Kız Starbucks'tan 8 liraya 1 tane kahve almış


    Cuk oturmuş

    dağılabiliriz.

    solda ki sarı saçlı kızın tenasül uzvu???????????????????????????????
    _____________________________




  •  Kız Starbucks'tan 8 liraya 1 tane kahve almış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zendagi Migzara -- 21 Mayıs 2013; 11:53:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    For You A Thousand Times Over

  • Bende geçen eskişehirde göl kenarında sıcak çikolataya 6.50 verdim ama değdi değişik yapmışlar
    _____________________________
  • 20 liraya 1 kutu nescafe alır evde içerim
    sırf cool görünmek, hava atmak için böyle boş yerlere gidenleri anlamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Adamım benim

     Kız Starbucks'tan 8 liraya 1 tane kahve almış
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.