Şimdi Ara

Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
0
Favori
7.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet, karsilastirmak lazim. Tabii karsilastirirken sunu da sormali: Neden Fransa'da bile VW'de aylarca sira var? Paris'te yasayan bir yakinim gecen bahar Polo icin 3 ay sira bekledi de... Has Fransiz'lar hemen teslim, ama VW orada da arac yetistiremiyor. Bir de Fransizlari milliyetci saniriz... Almanlar onlarin da kanina girmis. Tam bir fiyasko.

    Tuhaf bir dunya vesselam. Ortalik keriz kayniyor. Daha ucuza cok daha donanimli Peugeot almak varken enayi takimi gidip elin bombos VW'lerine cil cil paralari sayiyor, bir de uzerine aylarca sira bekliyor, ustelik indirim filan da yok... Cok akilli su Peugeot alanlar. Hic yas tahtaya basmiyorlar. Takdirle karsiliyorum.

    Ah iste Peugeot bir girebilse Amerikan pazarina, tozunu attiracak ortaligin ama...yikamiyorlar Amerikan halkindaki Fransiz araclarina guven olmayacagi onyargisini. Amerikan pazarinda tutunabilmis, premium marka olmayan tek Avrupalilar VW ile Volvo. Amerikalilar da baska turlu keriz demek ki. En cevval tuketiciler oldum olasi bizim ulkemizde. Yatip kalkip dua edelim. Helal ki ne helal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Evet, karsilastirmak lazim. Tabii karsilastirirken sunu da sormali: Neden Fransa'da bile VW'de aylarca sira var? Paris'te yasayan bir yakinim gecen bahar Polo icin 3 ay sira bekledi de... Has Fransiz'lar hemen teslim, ama VW orada da arac yetistiremiyor. Bir de Fransizlari milliyetci saniriz... Almanlar onlarin da kanina girmis. Tam bir fiyasko.

    Tuhaf bir dunya vesselam. Ortalik keriz kayniyor. Daha ucuza cok daha donanimli Peugeot almak varken enayi takimi gidip elin bombos VW'lerine cil cil paralari sayiyor, bir de uzerine aylarca sira bekliyor, ustelik indirim filan da yok... Cok akilli su Peugeot alanlar. Hic yas tahtaya basmiyorlar. Takdirle karsiliyorum.

    Ah iste Peugeot bir girebilse Amerikan pazarina, tozunu attiracak ortaligin ama...yikamiyorlar Amerikan halkindaki Fransiz araclarina guven olmayacagi onyargisini. Amerikan pazarinda tutunabilmis, premium marka olmayan tek Avrupalilar VW ile Volvo. Amerikalilar da baska turlu keriz demek ki. En cevval tuketiciler oldum olasi bizim ulkemizde. Yatip kalkip dua edelim. Helal ki ne helal.

    Fransa 2010 otomobil satış rakamları.

    1 Renault 633,411 23.7% 1.8
    2 Peugeot 472,891 17.7% 6.5
    3 Citroen 398,984 14.9% -1.9
    4 VW 159,787 6.0% -1.3
    5 Ford 135,247 5.1% -11.8
    6 Fiat 107,376 4.0% -6.4
    7 Dacia 109,873 4.1% 66.6
    8 Opel 102,072 3.8% 6.3
    9 Toyota 69,403 2.6% -25.0
    10 Mercedes 64,663 2.4% -4.6
    11 Nissan 61,391 2.3% 17.2
    12 Audi 54,159 2.0% 8.6
    13 BMW 47,624 1.8% 9.3
    14 Seat 31,080 1.2% -19.9
    15 Kia 24,198 0.9% 13.8
    16 Suzuki 22,527 0.8% -24.0
    17 Chevrolet 21,256 0.8% 0.9
    18 Skoda 19,248 0.7% 0.1
    19 Hyundai 19,022 0.7% -13.1
    20 MINI 18,007 0.7% 1.3
    21 Alfa Romeo 13,203 0.5% 11.0
    22 Volvo 12,032 0.5% -1.4
    23 Iveco 11,610 0.4% 10.5
    24 Honda 11,270 0.4% -22.8
    25 Mazda 10,714 0.4% -19.9
    26 smart 6,408 0.2% -19.1
    27 Mitsubishi 6,153 0.2% 45.2
    28 Land Rover 4,285 0.2% 22.6
    29 Lancia 3,397 0.1% -30.2
    30 Chrysler 3,235 0.1% -17.5
    Other Makes 14,694 0.6%
    Total Sales 2,669,281 +1.0% increase.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 5 Kasım 2011; 17:14:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Evet, karsilastirmak lazim. Tabii karsilastirirken sunu da sormali: Neden Fransa'da bile VW'de aylarca sira var? Paris'te yasayan bir yakinim gecen bahar Polo icin 3 ay sira bekledi de... Has Fransiz'lar hemen teslim, ama VW orada da arac yetistiremiyor. Bir de Fransizlari milliyetci saniriz... Almanlar onlarin da kanina girmis. Tam bir fiyasko.

    Tuhaf bir dunya vesselam. Ortalik keriz kayniyor. Daha ucuza cok daha donanimli Peugeot almak varken enayi takimi gidip elin bombos VW'lerine cil cil paralari sayiyor, bir de uzerine aylarca sira bekliyor, ustelik indirim filan da yok... Cok akilli su Peugeot alanlar. Hic yas tahtaya basmiyorlar. Takdirle karsiliyorum.

    Ah iste Peugeot bir girebilse Amerikan pazarina, tozunu attiracak ortaligin ama...yikamiyorlar Amerikan halkindaki Fransiz araclarina guven olmayacagi onyargisini. Amerikan pazarinda tutunabilmis, premium marka olmayan tek Avrupalilar VW ile Volvo. Amerikalilar da baska turlu keriz demek ki. En cevval tuketiciler oldum olasi bizim ulkemizde. Yatip kalkip dua edelim. Helal ki ne helal.

    Fransa 2010 otomobil satış rakamları.

    1 Renault 633,411 23.7% 1.8
    2 Peugeot 472,891 17.7% 6.5
    3 Citroen 398,984 14.9% -1.9
    4 VW 159,787 6.0% -1.3
    5 Ford 135,247 5.1% -11.8
    6 Fiat 107,376 4.0% -6.4
    7 Dacia 109,873 4.1% 66.6
    8 Opel 102,072 3.8% 6.3
    9 Toyota 69,403 2.6% -25.0
    10 Mercedes 64,663 2.4% -4.6
    11 Nissan 61,391 2.3% 17.2
    12 Audi 54,159 2.0% 8.6
    13 BMW 47,624 1.8% 9.3
    14 Seat 31,080 1.2% -19.9
    15 Kia 24,198 0.9% 13.8
    16 Suzuki 22,527 0.8% -24.0
    17 Chevrolet 21,256 0.8% 0.9
    18 Skoda 19,248 0.7% 0.1
    19 Hyundai 19,022 0.7% -13.1
    20 MINI 18,007 0.7% 1.3
    21 Alfa Romeo 13,203 0.5% 11.0
    22 Volvo 12,032 0.5% -1.4
    23 Iveco 11,610 0.4% 10.5
    24 Honda 11,270 0.4% -22.8
    25 Mazda 10,714 0.4% -19.9
    26 smart 6,408 0.2% -19.1
    27 Mitsubishi 6,153 0.2% 45.2
    28 Land Rover 4,285 0.2% 22.6
    29 Lancia 3,397 0.1% -30.2
    30 Chrysler 3,235 0.1% -17.5
    Other Makes 14,694 0.6%
    Total Sales 2,669,281 +1.0% increase.

    Ne ilgisi var? Ben "VW Fransa'da yerli markalardan daha cok satiyor" mu dedim? Sadece Fransa'da da VW icin sira bekleyenlerin oldugunu, talebin karsilanamadigini soyledim. Yani tek enayiler bizim ulkemizde sanmayalim.

    Asil mesele Peugeot alanlarin VW alanlardan cok daha ustun zekali olmalari. Bunu herkes kabul etmeli artik. Zaten konunun amaci da bu degil mi? Yani simdi donanim olarak daha ustun bir araci ayni sinifta daha dusuk donanimdaki bir aractan daha ucuza almak ustun zeka ve uyaniklik gostergesi, tuketici bilincinin doruk noktasi degil de nedir? Sorarim size. Ve buna ragmen Peugeot gibi guzide, otomotiv dunyasinin gururu bir markaya kimi ortamlarda burun kivrildigi, "Uc-bes parca donanim icin uc-bes yilda dokulen dandik Peugeot'ya o paralar verilmemeli" yollu mesnetsiz imalarda bulunulabildigi olabiliyor. Kaba ve bilincsizce bir yaklasim bu. Elbirligiyle kinayalim.

    Bence Peugeot kullanicilari Hyundai-Kia, Renault, Citroen, Fiat vs. gibi VW'den daha fazla donanimi daha ucuza sunan diger marka araclari kullananlarla ortak hareket edip VW kullanicilarini bu hususta bilinclendirmeye gayret etmeli, onlara dogru yolu gostermeli. Bayram arifesinde sevaptir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Evet, karsilastirmak lazim. Tabii karsilastirirken sunu da sormali: Neden Fransa'da bile VW'de aylarca sira var? Paris'te yasayan bir yakinim gecen bahar Polo icin 3 ay sira bekledi de... Has Fransiz'lar hemen teslim, ama VW orada da arac yetistiremiyor. Bir de Fransizlari milliyetci saniriz... Almanlar onlarin da kanina girmis. Tam bir fiyasko.

    Tuhaf bir dunya vesselam. Ortalik keriz kayniyor. Daha ucuza cok daha donanimli Peugeot almak varken enayi takimi gidip elin bombos VW'lerine cil cil paralari sayiyor, bir de uzerine aylarca sira bekliyor, ustelik indirim filan da yok... Cok akilli su Peugeot alanlar. Hic yas tahtaya basmiyorlar. Takdirle karsiliyorum.

    Ah iste Peugeot bir girebilse Amerikan pazarina, tozunu attiracak ortaligin ama...yikamiyorlar Amerikan halkindaki Fransiz araclarina guven olmayacagi onyargisini. Amerikan pazarinda tutunabilmis, premium marka olmayan tek Avrupalilar VW ile Volvo. Amerikalilar da baska turlu keriz demek ki. En cevval tuketiciler oldum olasi bizim ulkemizde. Yatip kalkip dua edelim. Helal ki ne helal.

    Fransa 2010 otomobil satış rakamları.

    1 Renault 633,411 23.7% 1.8
    2 Peugeot 472,891 17.7% 6.5
    3 Citroen 398,984 14.9% -1.9
    4 VW 159,787 6.0% -1.3
    5 Ford 135,247 5.1% -11.8
    6 Fiat 107,376 4.0% -6.4
    7 Dacia 109,873 4.1% 66.6
    8 Opel 102,072 3.8% 6.3
    9 Toyota 69,403 2.6% -25.0
    10 Mercedes 64,663 2.4% -4.6
    11 Nissan 61,391 2.3% 17.2
    12 Audi 54,159 2.0% 8.6
    13 BMW 47,624 1.8% 9.3
    14 Seat 31,080 1.2% -19.9
    15 Kia 24,198 0.9% 13.8
    16 Suzuki 22,527 0.8% -24.0
    17 Chevrolet 21,256 0.8% 0.9
    18 Skoda 19,248 0.7% 0.1
    19 Hyundai 19,022 0.7% -13.1
    20 MINI 18,007 0.7% 1.3
    21 Alfa Romeo 13,203 0.5% 11.0
    22 Volvo 12,032 0.5% -1.4
    23 Iveco 11,610 0.4% 10.5
    24 Honda 11,270 0.4% -22.8
    25 Mazda 10,714 0.4% -19.9
    26 smart 6,408 0.2% -19.1
    27 Mitsubishi 6,153 0.2% 45.2
    28 Land Rover 4,285 0.2% 22.6
    29 Lancia 3,397 0.1% -30.2
    30 Chrysler 3,235 0.1% -17.5
    Other Makes 14,694 0.6%
    Total Sales 2,669,281 +1.0% increase.

    Ne ilgisi var? Ben "VW Fransa'da yerli markalardan daha cok satiyor" mu dedim? Sadece Fransa'da da VW icin sira bekleyenlerin oldugunu, talebin karsilanamadigini soyledim. Yani tek enayiler bizim ulkemizde sanmayalim.

    Asil mesele Peugeot alanlarin VW alanlardan cok daha ustun zekali olmalari. Bunu herkes kabul etmeli artik. Zaten konunun amaci da bu degil mi? Yani simdi donanim olarak daha ustun bir araci ayni sinifta daha dusuk donanimdaki bir aractan daha ucuza almak ustun zeka ve uyaniklik gostergesi, tuketici bilincinin doruk noktasi degil de nedir? Sorarim size. Ve buna ragmen Peugeot gibi guzide, otomotiv dunyasinin gururu bir markaya kimi ortamlarda burun kivrildigi, "Uc-bes parca donanim icin uc-bes yilda dokulen dandik Peugeot'ya o paralar verilmemeli" yollu mesnetsiz imalarda bulunulabildigi olabiliyor. Kaba ve bilincsizce bir yaklasim bu. Elbirligiyle kinayalim.

    Bence Peugeot kullanicilari Hyundai-Kia, Renault, Citroen, Fiat vs. gibi VW'den daha fazla donanimi daha ucuza sunan diger marka araclari kullananlarla ortak hareket edip VW kullanicilarini bu hususta bilinclendirmeye gayret etmeli, onlara dogru yolu gostermeli. Bayram arifesinde sevaptir.

    Satışların yüzde 56.3'ünü 3 fransız oluşturuyor. Dacia'yı da katarsak yüzde 60'ın üzerine çıkıyor. Fransızlar hala milliyetçi sayılır yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Evet, karsilastirmak lazim. Tabii karsilastirirken sunu da sormali: Neden Fransa'da bile VW'de aylarca sira var? Paris'te yasayan bir yakinim gecen bahar Polo icin 3 ay sira bekledi de... Has Fransiz'lar hemen teslim, ama VW orada da arac yetistiremiyor. Bir de Fransizlari milliyetci saniriz... Almanlar onlarin da kanina girmis. Tam bir fiyasko.

    Tuhaf bir dunya vesselam. Ortalik keriz kayniyor. Daha ucuza cok daha donanimli Peugeot almak varken enayi takimi gidip elin bombos VW'lerine cil cil paralari sayiyor, bir de uzerine aylarca sira bekliyor, ustelik indirim filan da yok... Cok akilli su Peugeot alanlar. Hic yas tahtaya basmiyorlar. Takdirle karsiliyorum.

    Ah iste Peugeot bir girebilse Amerikan pazarina, tozunu attiracak ortaligin ama...yikamiyorlar Amerikan halkindaki Fransiz araclarina guven olmayacagi onyargisini. Amerikan pazarinda tutunabilmis, premium marka olmayan tek Avrupalilar VW ile Volvo. Amerikalilar da baska turlu keriz demek ki. En cevval tuketiciler oldum olasi bizim ulkemizde. Yatip kalkip dua edelim. Helal ki ne helal.

    Fransa 2010 otomobil satış rakamları.

    1 Renault 633,411 23.7% 1.8
    2 Peugeot 472,891 17.7% 6.5
    3 Citroen 398,984 14.9% -1.9
    4 VW 159,787 6.0% -1.3
    5 Ford 135,247 5.1% -11.8
    6 Fiat 107,376 4.0% -6.4
    7 Dacia 109,873 4.1% 66.6
    8 Opel 102,072 3.8% 6.3
    9 Toyota 69,403 2.6% -25.0
    10 Mercedes 64,663 2.4% -4.6
    11 Nissan 61,391 2.3% 17.2
    12 Audi 54,159 2.0% 8.6
    13 BMW 47,624 1.8% 9.3
    14 Seat 31,080 1.2% -19.9
    15 Kia 24,198 0.9% 13.8
    16 Suzuki 22,527 0.8% -24.0
    17 Chevrolet 21,256 0.8% 0.9
    18 Skoda 19,248 0.7% 0.1
    19 Hyundai 19,022 0.7% -13.1
    20 MINI 18,007 0.7% 1.3
    21 Alfa Romeo 13,203 0.5% 11.0
    22 Volvo 12,032 0.5% -1.4
    23 Iveco 11,610 0.4% 10.5
    24 Honda 11,270 0.4% -22.8
    25 Mazda 10,714 0.4% -19.9
    26 smart 6,408 0.2% -19.1
    27 Mitsubishi 6,153 0.2% 45.2
    28 Land Rover 4,285 0.2% 22.6
    29 Lancia 3,397 0.1% -30.2
    30 Chrysler 3,235 0.1% -17.5
    Other Makes 14,694 0.6%
    Total Sales 2,669,281 +1.0% increase.

    Ne ilgisi var? Ben "VW Fransa'da yerli markalardan daha cok satiyor" mu dedim? Sadece Fransa'da da VW icin sira bekleyenlerin oldugunu, talebin karsilanamadigini soyledim. Yani tek enayiler bizim ulkemizde sanmayalim.

    Asil mesele Peugeot alanlarin VW alanlardan cok daha ustun zekali olmalari. Bunu herkes kabul etmeli artik. Zaten konunun amaci da bu degil mi? Yani simdi donanim olarak daha ustun bir araci ayni sinifta daha dusuk donanimdaki bir aractan daha ucuza almak ustun zeka ve uyaniklik gostergesi, tuketici bilincinin doruk noktasi degil de nedir? Sorarim size. Ve buna ragmen Peugeot gibi guzide, otomotiv dunyasinin gururu bir markaya kimi ortamlarda burun kivrildigi, "Uc-bes parca donanim icin uc-bes yilda dokulen dandik Peugeot'ya o paralar verilmemeli" yollu mesnetsiz imalarda bulunulabildigi olabiliyor. Kaba ve bilincsizce bir yaklasim bu. Elbirligiyle kinayalim.

    Bence Peugeot kullanicilari Hyundai-Kia, Renault, Citroen, Fiat vs. gibi VW'den daha fazla donanimi daha ucuza sunan diger marka araclari kullananlarla ortak hareket edip VW kullanicilarini bu hususta bilinclendirmeye gayret etmeli, onlara dogru yolu gostermeli. Bayram arifesinde sevaptir.

    Satışların yüzde 56.3'ünü 3 fransız oluşturuyor. Dacia'yı da katarsak yüzde 60'ın üzerine çıkıyor. Fransızlar hala milliyetçi sayılır yani.

    Ama iste o yuzde 6'lik VW'ciler yok mu... Sinek de kucuktur, velakin mide bulandirir. "Icimizdeki Almanlar" diyorlar onlara; vatan hainleri. Gondereceksin uc bes tanesini giyotine, bak bakalim ne oluyor VW'nin satislari... Ne demis atalarimiz: Nush ile uslanmayanin hakki tekdir, tekdir ile uslanmayanin hakki kotektir. Kotek ile uslanmayanin hakki da giyotindir. Guillotine yani. Yoksa Giuletta miydi?




  • madem %60'ı fransız, %22 civarında da alman var, bu hesaba göre geriye kalan %40lık dilimin %50sinden fazlası alman olması durumu da var?
  • rakamlar güzel oldu
  • bence de güzel oldu, fransanın bile içinde o kadar alman ve fransa içinde fransız olmayan araçları çıkarırsak (kaldı ki renault ile nissan arasındaki bağdan ötürü belki farklı bir satış politikası vardır diye de düşünüyordum ama) japonu italyanı amerikanının hepsinin toplamının yarısından fazlası alman olması da ilginç değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Evet, karsilastirmak lazim. Tabii karsilastirirken sunu da sormali: Neden Fransa'da bile VW'de aylarca sira var? Paris'te yasayan bir yakinim gecen bahar Polo icin 3 ay sira bekledi de... Has Fransiz'lar hemen teslim, ama VW orada da arac yetistiremiyor. Bir de Fransizlari milliyetci saniriz... Almanlar onlarin da kanina girmis. Tam bir fiyasko.

    Tuhaf bir dunya vesselam. Ortalik keriz kayniyor. Daha ucuza cok daha donanimli Peugeot almak varken enayi takimi gidip elin bombos VW'lerine cil cil paralari sayiyor, bir de uzerine aylarca sira bekliyor, ustelik indirim filan da yok... Cok akilli su Peugeot alanlar. Hic yas tahtaya basmiyorlar. Takdirle karsiliyorum.

    Ah iste Peugeot bir girebilse Amerikan pazarina, tozunu attiracak ortaligin ama...yikamiyorlar Amerikan halkindaki Fransiz araclarina guven olmayacagi onyargisini. Amerikan pazarinda tutunabilmis, premium marka olmayan tek Avrupalilar VW ile Volvo. Amerikalilar da baska turlu keriz demek ki. En cevval tuketiciler oldum olasi bizim ulkemizde. Yatip kalkip dua edelim. Helal ki ne helal.



    kardeş valla akşam akşam çok güldürdün beni sıfatlamaların süperdi sana gerçekten katılıyorum... fakat şunu da söyleyeyim avrupa ülkelerinde peugeot tutulur fakat bizdeki gibi 5008 508 407 giibi modelleri ile değil 206 207 308 gibi modelleri ile popüler.. bu fransız otomobili önyargısı bütün dünya ülkelerinde var anlaşılan... fakat yeni fransız otomobilleri oldukça kaliteli. vw , passat ve golf ile iyi satış rakamlarına sahip ama avrupada.. amerikada tutulan vwler beetle jetta vs. prestiji yüksek olmayan modeller. ha bir de touareg var tutulmuş o kadar... passat bir türlü satamaz... bir amerikalıya sorsanız iyi otomobil nedir diye.. size volvo der honda der subaru der mazda der infiniti der nissan der.... sonuç olarak vw avrupada mükemmel satış taktikleri ile iyi satış rakamları yakalamış bir firma. bu fahiş fiyatlar da avrupada daha düşüktür ama yine fahiştir... fransz otomobil end. yeni bir ülkeye açılması için iyi bir bütçe lazım... öncelikle avrupadaki prestijini geliştirmeli ki abdye açılsın




  • Sadece okuyun ve Le-Mans yarışlarının ne olduğunu araştırın.

    http://www.audi.com.tr/tr/brand/tr/experience/motorsport/Le_Mans.html

    http://www.mediacatonline.com/Home/HaberDetay/?haberid=53077



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 6 Kasım 2011; 0:37:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Evet, karsilastirmak lazim. Tabii karsilastirirken sunu da sormali: Neden Fransa'da bile VW'de aylarca sira var? Paris'te yasayan bir yakinim gecen bahar Polo icin 3 ay sira bekledi de... Has Fransiz'lar hemen teslim, ama VW orada da arac yetistiremiyor. Bir de Fransizlari milliyetci saniriz... Almanlar onlarin da kanina girmis. Tam bir fiyasko.

    Tuhaf bir dunya vesselam. Ortalik keriz kayniyor. Daha ucuza cok daha donanimli Peugeot almak varken enayi takimi gidip elin bombos VW'lerine cil cil paralari sayiyor, bir de uzerine aylarca sira bekliyor, ustelik indirim filan da yok... Cok akilli su Peugeot alanlar. Hic yas tahtaya basmiyorlar. Takdirle karsiliyorum.

    Ah iste Peugeot bir girebilse Amerikan pazarina, tozunu attiracak ortaligin ama...yikamiyorlar Amerikan halkindaki Fransiz araclarina guven olmayacagi onyargisini. Amerikan pazarinda tutunabilmis, premium marka olmayan tek Avrupalilar VW ile Volvo. Amerikalilar da baska turlu keriz demek ki. En cevval tuketiciler oldum olasi bizim ulkemizde. Yatip kalkip dua edelim. Helal ki ne helal.



    http://www.otomobilgazetesi.com/otomobil.php?id=9002

    Gerçekten çok başarısızlar. Başarının ölçütü zaten Kuzey Amerika pazarı. Orda tutulduysan iş bitmiş demektir.

    Vw'de sıra olmasının sebebi ticari bir başarımı yoksa başarısızlık mı orası ayrı bir konudur. Gerçi sıra bekleyince psikolojik olarak aracın gözünüzdeki değeri de artıyor. Yani müşteri kuyruğu başarı hissini güçlendiriyor.

    Dipnot : Kuyruk Alamanlara has değil. 2000 yılında 206 için 4 ay bekledik.




  • PEUGEOT 2011 Markalar Şampiyonu oldu!!!

    24 saat hiç durmadan gidilen 15.000km yarışlarının Şampiyonu olduu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Evet, karsilastirmak lazim. Tabii karsilastirirken sunu da sormali: Neden Fransa'da bile VW'de aylarca sira var? Paris'te yasayan bir yakinim gecen bahar Polo icin 3 ay sira bekledi de... Has Fransiz'lar hemen teslim, ama VW orada da arac yetistiremiyor. Bir de Fransizlari milliyetci saniriz... Almanlar onlarin da kanina girmis. Tam bir fiyasko.

    Tuhaf bir dunya vesselam. Ortalik keriz kayniyor. Daha ucuza cok daha donanimli Peugeot almak varken enayi takimi gidip elin bombos VW'lerine cil cil paralari sayiyor, bir de uzerine aylarca sira bekliyor, ustelik indirim filan da yok... Cok akilli su Peugeot alanlar. Hic yas tahtaya basmiyorlar. Takdirle karsiliyorum.

    Ah iste Peugeot bir girebilse Amerikan pazarina, tozunu attiracak ortaligin ama...yikamiyorlar Amerikan halkindaki Fransiz araclarina guven olmayacagi onyargisini. Amerikan pazarinda tutunabilmis, premium marka olmayan tek Avrupalilar VW ile Volvo. Amerikalilar da baska turlu keriz demek ki. En cevval tuketiciler oldum olasi bizim ulkemizde. Yatip kalkip dua edelim. Helal ki ne helal.



    http://www.otomobilgazetesi.com/otomobil.php?id=9002

    Gerçekten çok başarısızlar. Başarının ölçütü zaten Kuzey Amerika pazarı. Orda tutulduysan iş bitmiş demektir.

    Vw'de sıra olmasının sebebi ticari bir başarımı yoksa başarısızlık mı orası ayrı bir konudur. Gerçi sıra bekleyince psikolojik olarak aracın gözünüzdeki değeri de artıyor. Yani müşteri kuyruğu başarı hissini güçlendiriyor.

    Dipnot : Kuyruk Alamanlara has değil. 2000 yılında 206 için 4 ay bekledik.



    Megane II Sedan ilk çıktığında da almak isteyenler aylarca sıra beklemişti.




  • arkadaşlar ıyı markanın tum aracları super olmuyor. bazen vw peugeot gerisinde oluyor
    misal 5008 kesinlikle tourandan motor goruntu ve kullanım olarak cok daha iyi fakat golf tabii ki 308 den daha başarılı
    Bir araç için en onemli kriter kalite tip motor saglamlık olsa da diger etkenler de onemli olabiliyor
    1 Peugeot kesinlikle alırken de bakımlarda da ılgı ve alaka guleryuz ust seviyede vw burnundan kıl aldırmaz kapıda bekletir
    2 P 1.6 dizele babalar gibi otomatik vites yapar ve cokda uyumlu çalışır vw asla yapmaz turkıyede 1.6 dızel otomatik altın karışımdır
    3 p kucuk aracları daha hos kullanışlı
    ACTIVE - 1.6 VTi 120 bg - Otomatik 35.820
    Polo 1.4 85 PS Tiptr. DSG Comfortline 39.600,00

    evet vw yol tutuşu daha iyi iç mekan daha sessiz ama peugeot da iyi, motor iyi, guleryuz ılgı iyi, dizeller iyi bazen tip daha iyi, donanım daha iyi
    misal 5008 anahtarlık orjınal ken arkadaş tiguan anahtarlık için 25 tl ve 1 hafta ugraştı
    5008 bt video ekran orjınalken vw bt baglantı için gunlerce kafa patlatır




  • soyle bir durum da var,dogus eksik getirmekte,mesela ingiltere vw'e girip kendi aracini kendin yap seklinde arastrrsaniz turkiyede olmayan bir cok donanimi gorebilirsiniz... yani bi onceki kasada bile kendi kendini parketme vardi aracin icinde bile olmadan.. hic.gordunuz mu oyle bi passat?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    soyle bir durum da var,dogus eksik getirmekte,mesela ingiltere vw'e girip kendi aracini kendin yap seklinde arastrrsaniz turkiyede olmayan bir cok donanimi gorebilirsiniz... yani bi onceki kasada bile kendi kendini parketme vardi aracin icinde bile olmadan.. hic.gordunuz mu oyle bi passat?

    aracın içinde bile olmadan park etmiyor o özellik.... araç sadece direksiyon çeviriyor... manuellerde gaza basmak zorundasınız, otomatik ve manuellerde ise vites değiştirmek zorundasınız... bazı yeni kasa passatlarda var bu özellik çünkü 800 tl karşılığında opsiyonel sunuluyor.bahsettiğiniz özellikler artık hyundai'de de var. ve teknolojileri oldukça basit fakat yıllardır insanoğlunun hayali olduğu için insanlar çok abartıyor..
  • ben videosunda arac disindan parkettgni gormustum.. arac icindekini hatta touranlara falan bedava vermislerdi... bi yerde de farkli diye de okuyunca boyle yorum yaptm.. burdaki golflerde geri gorus kamerasi var.mi?. hani su vw ambleminden cikan??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    ben videosunda arac disindan parkettgni gormustum.. arac icindekini hatta touranlara falan bedava vermislerdi... bi yerde de farkli diye de okuyunca boyle yorum yaptm.. burdaki golflerde geri gorus kamerasi var.mi?. hani su vw ambleminden cikan??

    biri aşağıya çömelmiştir akıllarınca adam kekliyorlardır.. çok var öyle video.. buradaki golflerin geri görüş kamerası standart değil opsiyonel olarak biliyorum ve vw ambleminden çıkmıyor kamera tampona monte ediliyor diye biliyorum opsyionel yaptırıldığında ama orijinalde dediğiniz gibi. bu da artık sıradanlaşmış bir teknoloji tabi.. 2 000 tl'ye uzakdoğu malı geri görüş kameralı navili dvd tvli 8'' multimedya cihazları bulmak mümkün..
  • Bu ne ön yargı ya hocam? VW'nin tüm teknolojisi diğer herkeste var gibi bişi oldu...

    bu kendi kendine parketme özelliği

    http://www.youtube.com/watch?v=7rFTe0o9oC8

    http://www.youtube.com/watch?v=BOaDgpq2Z3c burda da kameranın yerini görebilirsiniz...
     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya



    tüm bunların yanında passatta türkiyede olmayan adc, şerit takip gibi güvenlik extralar mevcutken biz burda kötü bir distribitörden ötürü sağlıklı bir karşılaştırma bile yapamıyoruz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    Bu ne ön yargı ya hocam? VW'nin tüm teknolojisi diğer herkeste var gibi bişi oldu...

    bu kendi kendine parketme özelliği

    http://www.youtube.com/watch?v=7rFTe0o9oC8

    http://www.youtube.com/watch?v=BOaDgpq2Z3c burda da kameranın yerini görebilirsiniz...
     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya



    tüm bunların yanında passatta türkiyede olmayan adc, şerit takip gibi güvenlik extralar mevcutken biz burda kötü bir distribitörden ötürü sağlıklı bir karşılaştırma bile yapamıyoruz...

    kardeş amacım ön yargı değil... birşey bildiğimden konuşuyorum yoksa ben kesinlikle ön yargıya karşıyımdır...peki bunlara ne diyeceksin ??

    www.youtube.com/watch?v=jwvHjrxGf3E&feature=related
    www.youtube.com/watch?v=16Izr52lpFw
    http://www.youtube.com/watch?v=ZtBL47TF6WY&feature=related


    gördüğün kadarı ile araba %100 kendi park etmiyor. vitesi siz değiştiriyorsunuz.. sanırsam vw burda yine reklam kalitesini ve müşteriyi saf yerine koyma özelliğini kullanmış.. hee ama gerçekten öyle birşey yapabiliyorsa youtubeda hiç görmedim duymadım ama varmış demekki derim.. ama gördüklerimin hepsi böyle. bu teknolojiyi, audi bmw hyundai ford ve belki de bir sürü başka firma daha kullanıyor.hatta söyleyeyim... ford bu paket içerisinde öndeki aracı görünce otomatik durma ve şerit takip asistanını sunuyor... bu modellerin iç dikiz aynasına bakın. bir kutucuk vardır. aynanın dışından baktığınızda orada 3 sensör görürsünüz.. ne hikmetse aynı kutucuk ve aynı sensörlerin %100 aynısı volvo s60larda ve yeni gelecek mazdalarda bulunur(cx-5 ile başladı mazda). aynı mekanizmadır. arka kameraya değinmiyorum bile.. bütün firmalar fabrika çıkışı modellerde genellikle plakanın aydınlatma kısmına yerleştirir kamerayı. o oradan sarkar. vw gibi gizli değildir.. vw güzel bir tasarım yapmış o konuda. her gördüğünüz videoya inanmamanızı tavsiye ediyorum.. şunu da tekrarlıyorum bunların hiçbiri ahım şahım teknolojiler değiller.. bir nevi park sensörünün ritmine bağlı olarak fren sistemini devreye sokması.. park sensörü aynı zamanda fren sistemini ve direksiyon sistemini etkiliyor. program da sizin ne zaman vites değiştireceğinizi bildiriyor park sensörü son noktaya geldiğinde... bu kadar... kamera da dediğim gibi en ucuz teknoloji firmasının bile yaptğı birşey..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dh_userTR -- 8 Kasım 2011; 23:03:24 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.