Bildirim
FIFA ULTIMATE TEAM (ANA KONU) ( SIMAGE KULLANIN LÜTFEN )(COINS SATIŞI YASAKTIR) (1409. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
_____________________________ Since:2004
-
beyler 700 bine drogba var en az 150 bin para bırakır kaçmaz biz ahmetle fakiriz alamadık
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: shngzm
Evet arkadaşlar biliyorsunuzdur elimde ispanya kadrosu vardı çok memnundum ama biraz ağır olduğu için bir değişikliğe gidip kısa bir süre önce ispanya kadromu sattım ve şuan ingiliz liginden takım kurdum bakalım beğenicekmisiniz....
Yeni Kadrom ....

Dostum kadron güzel de neden if veya sif aldın ki aynı adamların upgrade'leri geldi daha ucuza mal ederdin..._____________________________
-
5M COİNS TEK SEFERDE SATACAĞIM İLGİLENENLER ARASIN ARKADAŞLAR
M=250TL
05544873337_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: GkhnFB
quote:
Orijinalden alıntı: Muhibbii
quote:
Orijinalden alıntı: GkhnFB
quote:
Orijinalden alıntı: Muhibbii
Torres'in if'i gelmez mi ya
Hocam bu forumda Torres'in en koyu destekçisi benim. Defalarca Torresi yerden yere vurdukları konularda savundum ama artık bende ümidimi kestim.
Torres bitti artık, büyük bir süpriz olmazsa giderek gözden düşecek ve sıradan bir oyuncu olarak futbol hayatını bitirecek. Henry bile 3 ay bulunduğu Arsenalde Torres'ten fazla gol attı bu sezon. 18 maçtır gol atamıyor ve gün geçtikçe tepkiler çığ gibi büyüyor. Dünyanın sayılı forvetleri arasında yer aldı 2009 da dünyanın en iyi 3. oyuncusu seçildi şimdi sürünüyor.
Torres if mif olmaz dahası Fifa 13 de 82 overall felan yaparlar heralde
Ben onu bu şekilde hatırlayacağım
bende çok severim abi, sırf sana üzücü şeyler yazdığın için katılmıyorum
x_tol kardeşime katılıyorumm
bu adam yine canlanacak, maddi sıkıntıları olabilir ne bileyimm sevgilisiyle bi sıkıntısı vardır, şu sevgililer günü bi geçsin göreceksin düzelecek

Sultanım Süleyman'ım Muhibbiim,
Adam evli ve 2 çocuğu var
Bu adama nolduysa Fifa 2010 dünya kupası öncesi sakatlanmasıyla oldu ameliyat oldu ve bir daha düzelmedi.
İnşallah ben yanılırım, çünkü Torres bunu haketmiyor
Ailesi;
Öldü..
_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: van_hoijdonk
quote:
Orijinalden alıntı: shngzm
Evet arkadaşlar biliyorsunuzdur elimde ispanya kadrosu vardı çok memnundum ama biraz ağır olduğu için bir değişikliğe gidip kısa bir süre önce ispanya kadromu sattım ve şuan ingiliz liginden takım kurdum bakalım beğenicekmisiniz....
Yeni Kadrom ....

Dostum kadron güzel de neden if veya sif aldın ki aynı adamların upgrade'leri geldi daha ucuza mal ederdin...
Kardeşim zaten up lu fiyatlarla aynı aldım ;) o yüzden bişi değişmedi :)_____________________________
-
-
Beyler Happy haours'un belli saatleri mi var? Dünkünü kaçırdım
da bir daha ne zaman olur bilen var mı?
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Muhibbii
quote:
Orijinalden alıntı: haki1234
beyler 700 bine drogba var en az 150 bin para bırakır kaçmaz biz ahmetle fakiriz alamadık
şimdiii girdiim baktımmm ve baktığım an gitti
fiyat kırmayın abi kırmışsınız dip fiyat 1300 :))
kardeşim kırmak istemiyoruz ama ea spots bu işi belli olmaz bide alttan gelen drogbalar şaka fiyata geliyor ordanda kapmak lazım
bi kadro karıştırmışım akıllara zarar defans çanakkale geçilmez forvet evlere şenlik bi kanat cr7 bi kanat robben olacak chemistry bi tek up rvp de 7 oluyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Haki_Tr -- 14 Şubat 2012; 12:33:42 >_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: haki1234
quote:
Orijinalden alıntı: Muhibbii
quote:
Orijinalden alıntı: haki1234
beyler 700 bine drogba var en az 150 bin para bırakır kaçmaz biz ahmetle fakiriz alamadık
şimdiii girdiim baktımmm ve baktığım an gitti
fiyat kırmayın abi kırmışsınız dip fiyat 1300 :))
kardeşim kırmak istemiyoruz ama ea spots bu işi belli olmaz bide alttan gelen drogbalar şaka fiyata geliyor ordanda kapmak lazım
bi kadro karıştırmışım akıllara zarar defans çanakkale geçilmez forvet evlere şenlik bi kanat cr7 bi kanat robben olacak chemistry bi tek up rvp de 7 oluyor
ya şu olabilir mi ? atıyorum bu adamlar dedi ki 100 adet drogba çıkacak, 20 tanesi çıktı diyelim, geriye kalan 80 tane ne oluyor ? çıkmadı paketlerden iptal mi edildi ? yoksa araya serpiştiriyolar mı ?
_____________________________
-
valla öyle bişey olmuyordu kardeşim galiba ne kadar çıkacagı belli degil yani ben öyle biliyorum
agzını hayıra aç
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Muhibbii
Torres'in if'i gelmez mi ya
Bahtiyar ağzından bal damlıyor ama bu adamın ifi gelirse drogbayı ikiye katlar malum geçen sene gelmedi bu sene de , adam kötü oynuyor her düşüşün bir çıkışı vardır bende bekliyorum ama nafile..
Oyundaki durumuna gelince benim vazgeçilmez forvetim oldu bu sene ne aguero nede drogba yerini tutamadı
_____________________________ -
Market gene uctu ya _____________________________ -
Sinir krizinden öldürcek bu mod beni...
Ulan her seferinde su rakibin oyunculari gözükürken takiliyor...
Helal olsun EA'e çok iyi oyun yapmislar
Delircem yemin ediyorum..._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Fifaz
quote:
Orijinalden alıntı: Muhibbii
Torres'in if'i gelmez mi ya
Bahtiyar ağzından bal damlıyor ama bu adamın ifi gelirse drogbayı ikiye katlar malum geçen sene gelmedi bu sene de , adam kötü oynuyor her düşüşün bir çıkışı vardır bende bekliyorum ama nafile..
Oyundaki durumuna gelince benim vazgeçilmez forvetim oldu bu sene ne aguero nede drogba yerini tutamadı
aynen abi fifada ki en'lerimden yani
bir ben agüero'yu sevemedim :S abi o adamda başka bir olay var onu ben oynatamıyorum sanırım :))
ama torres'le eyvah eyvahh ben bu kadar iyi oynuyor muyum ki la sorusu aklıma gelmiyor değill :D
bu arada abi sana geçmiş olsun dileklerimi geçte olsa sunuyorum, hafta sonundan bu yana foruma pek göz atamadım arka sayfalarda birşey araştırırken birinin hesabı mı eksilmiş bişey olmuş gördüm ama senin olduğunu bilmiyordumm :( bu sabah incelerken senin olduğunu fakrettim ''çocuklardan uzak tutunuz'' yazısı şart abi FUT 12'ye :D

_____________________________
-
-
saldırırım pres yaparım 1 tane atarım bişey yapmam ama 1 tane daha gol attın mı aklına gelicek bambaşka p*çlikleri yaparım yani muhibbi ataga çıkarken gk ye dönerim topla korner atarken yarı sahama atarım topu köşe bayragının oraya gider top sektiririm kayarım gol bulursam replay gol sevinci bitene kadar izletirim 3 tane start hakkımı bitesiye kullanır maç sonundada basmam
golleri izletirim
_____________________________ -
gece 230 a gervinho almıştım 365 e koymuştum çekmişler hata yaptık heralde daha çok yükselecek gibi
_____________________________ psn=AhmetSevinckanTR
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki










