Şimdi Ara

FIFA ULTIMATE TEAM (ANA KONU) ( SIMAGE KULLANIN LÜTFEN )(COINS SATIŞI YASAKTIR) (1409. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
166.644
Cevap
269
Favori
4.879.776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
9 oy
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haki1234

    totem diregin kırıldı kara zenci hadi olum seni ben 1 milyon üstüne satıcam hadi koçum hadi aslanım


    tipe bakk ya defans oyuncusu olsam tırsarım bu adamdan :D geç abi yolun açık olsun derim
    _____________________________

    PSN: Muhibbi




  • Evet arkadaşlar biliyorsunuzdur elimde ispanya kadrosu vardı çok memnundum ama biraz ağır olduğu için bir değişikliğe gidip kısa bir süre önce ispanya kadromu sattım ve şuan ingiliz liginden takım kurdum bakalım beğenicekmisiniz....


    Yeni Kadrom ....

    _____________________________

    Ne Mutlu Türküm Diyene
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muhibbii

    quote:

    Orijinalden alıntı: GkhnFB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Muhibbii

    Torres'in if'i gelmez mi ya

    Hocam bu forumda Torres'in en koyu destekçisi benim. Defalarca Torresi yerden yere vurdukları konularda savundum ama artık bende ümidimi kestim.

    Torres bitti artık, büyük bir süpriz olmazsa giderek gözden düşecek ve sıradan bir oyuncu olarak futbol hayatını bitirecek. Henry bile 3 ay bulunduğu Arsenalde Torres'ten fazla gol attı bu sezon. 18 maçtır gol atamıyor ve gün geçtikçe tepkiler çığ gibi büyüyor. Dünyanın sayılı forvetleri arasında yer aldı 2009 da dünyanın en iyi 3. oyuncusu seçildi şimdi sürünüyor.

    Torres if mif olmaz dahası Fifa 13 de 82 overall felan yaparlar heralde

    Ben onu bu şekilde hatırlayacağım


    bende çok severim abi, sırf sana üzücü şeyler yazdığın için katılmıyorum x_tol kardeşime katılıyorumm

    bu adam yine canlanacak, maddi sıkıntıları olabilir ne bileyimm sevgilisiyle bi sıkıntısı vardır, şu sevgililer günü bi geçsin göreceksin düzelecek

    Sultanım Süleyman'ım Muhibbiim,

    Adam evli ve 2 çocuğu var

    Bu adama nolduysa Fifa 2010 dünya kupası öncesi sakatlanmasıyla oldu ameliyat oldu ve bir daha düzelmedi.

    İnşallah ben yanılırım, çünkü Torres bunu haketmiyor

    Ailesi;
    _____________________________
    Since:2004




  • beyler 700 bine drogba var en az 150 bin para bırakır kaçmaz biz ahmetle fakiriz alamadık
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shngzm

    Evet arkadaşlar biliyorsunuzdur elimde ispanya kadrosu vardı çok memnundum ama biraz ağır olduğu için bir değişikliğe gidip kısa bir süre önce ispanya kadromu sattım ve şuan ingiliz liginden takım kurdum bakalım beğenicekmisiniz....


    Yeni Kadrom ....



    Dostum kadron güzel de neden if veya sif aldın ki aynı adamların upgrade'leri geldi daha ucuza mal ederdin...
    _____________________________




  • 5M COİNS TEK SEFERDE SATACAĞIM İLGİLENENLER ARASIN ARKADAŞLAR

    M=250TL

    05544873337
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GkhnFB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Muhibbii

    quote:

    Orijinalden alıntı: GkhnFB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Muhibbii

    Torres'in if'i gelmez mi ya

    Hocam bu forumda Torres'in en koyu destekçisi benim. Defalarca Torresi yerden yere vurdukları konularda savundum ama artık bende ümidimi kestim.

    Torres bitti artık, büyük bir süpriz olmazsa giderek gözden düşecek ve sıradan bir oyuncu olarak futbol hayatını bitirecek. Henry bile 3 ay bulunduğu Arsenalde Torres'ten fazla gol attı bu sezon. 18 maçtır gol atamıyor ve gün geçtikçe tepkiler çığ gibi büyüyor. Dünyanın sayılı forvetleri arasında yer aldı 2009 da dünyanın en iyi 3. oyuncusu seçildi şimdi sürünüyor.

    Torres if mif olmaz dahası Fifa 13 de 82 overall felan yaparlar heralde

    Ben onu bu şekilde hatırlayacağım


    bende çok severim abi, sırf sana üzücü şeyler yazdığın için katılmıyorum x_tol kardeşime katılıyorumm

    bu adam yine canlanacak, maddi sıkıntıları olabilir ne bileyimm sevgilisiyle bi sıkıntısı vardır, şu sevgililer günü bi geçsin göreceksin düzelecek

    Sultanım Süleyman'ım Muhibbiim,

    Adam evli ve 2 çocuğu var

    Bu adama nolduysa Fifa 2010 dünya kupası öncesi sakatlanmasıyla oldu ameliyat oldu ve bir daha düzelmedi.

    İnşallah ben yanılırım, çünkü Torres bunu haketmiyor

    Ailesi;


    Öldü..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: van_hoijdonk

    quote:

    Orijinalden alıntı: shngzm

    Evet arkadaşlar biliyorsunuzdur elimde ispanya kadrosu vardı çok memnundum ama biraz ağır olduğu için bir değişikliğe gidip kısa bir süre önce ispanya kadromu sattım ve şuan ingiliz liginden takım kurdum bakalım beğenicekmisiniz....


    Yeni Kadrom ....



    Dostum kadron güzel de neden if veya sif aldın ki aynı adamların upgrade'leri geldi daha ucuza mal ederdin...

    Kardeşim zaten up lu fiyatlarla aynı aldım ;) o yüzden bişi değişmedi :)
    _____________________________

    Ne Mutlu Türküm Diyene




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haki1234

    beyler 700 bine drogba var en az 150 bin para bırakır kaçmaz biz ahmetle fakiriz alamadık

    şimdiii girdiim baktımmm ve baktığım an gitti

    fiyat kırmayın abi kırmışsınız dip fiyat 1300 :))
    _____________________________

    PSN: Muhibbi
  • Beyler Happy haours'un belli saatleri mi var? Dünkünü kaçırdım da bir daha ne zaman olur bilen var mı?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muhibbii

    quote:

    Orijinalden alıntı: haki1234

    beyler 700 bine drogba var en az 150 bin para bırakır kaçmaz biz ahmetle fakiriz alamadık

    şimdiii girdiim baktımmm ve baktığım an gitti

    fiyat kırmayın abi kırmışsınız dip fiyat 1300 :))

    kardeşim kırmak istemiyoruz ama ea spots bu işi belli olmaz bide alttan gelen drogbalar şaka fiyata geliyor ordanda kapmak lazım
    bi kadro karıştırmışım akıllara zarar defans çanakkale geçilmez forvet evlere şenlik bi kanat cr7 bi kanat robben olacak chemistry bi tek up rvp de 7 oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Haki_Tr -- 14 Şubat 2012; 12:33:42 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haki1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: Muhibbii

    quote:

    Orijinalden alıntı: haki1234

    beyler 700 bine drogba var en az 150 bin para bırakır kaçmaz biz ahmetle fakiriz alamadık

    şimdiii girdiim baktımmm ve baktığım an gitti

    fiyat kırmayın abi kırmışsınız dip fiyat 1300 :))

    kardeşim kırmak istemiyoruz ama ea spots bu işi belli olmaz bide alttan gelen drogbalar şaka fiyata geliyor ordanda kapmak lazım
    bi kadro karıştırmışım akıllara zarar defans çanakkale geçilmez forvet evlere şenlik bi kanat cr7 bi kanat robben olacak chemistry bi tek up rvp de 7 oluyor

    ya şu olabilir mi ? atıyorum bu adamlar dedi ki 100 adet drogba çıkacak, 20 tanesi çıktı diyelim, geriye kalan 80 tane ne oluyor ? çıkmadı paketlerden iptal mi edildi ? yoksa araya serpiştiriyolar mı ?
    _____________________________

    PSN: Muhibbi




  • valla öyle bişey olmuyordu kardeşim galiba ne kadar çıkacagı belli degil yani ben öyle biliyorum agzını hayıra aç
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muhibbii

    Torres'in if'i gelmez mi ya

    Bahtiyar ağzından bal damlıyor ama bu adamın ifi gelirse drogbayı ikiye katlar malum geçen sene gelmedi bu sene de , adam kötü oynuyor her düşüşün bir çıkışı vardır bende bekliyorum ama nafile..

    Oyundaki durumuna gelince benim vazgeçilmez forvetim oldu bu sene ne aguero nede drogba yerini tutamadı
    _____________________________
  • Market gene uctu ya
    _____________________________
  • Sinir krizinden öldürcek bu mod beni...

    Ulan her seferinde su rakibin oyunculari gözükürken takiliyor...

    Helal olsun EA'e çok iyi oyun yapmislar

    Delircem yemin ediyorum...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fifaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Muhibbii

    Torres'in if'i gelmez mi ya

    Bahtiyar ağzından bal damlıyor ama bu adamın ifi gelirse drogbayı ikiye katlar malum geçen sene gelmedi bu sene de , adam kötü oynuyor her düşüşün bir çıkışı vardır bende bekliyorum ama nafile..

    Oyundaki durumuna gelince benim vazgeçilmez forvetim oldu bu sene ne aguero nede drogba yerini tutamadı



    aynen abi fifada ki en'lerimden yani

    bir ben agüero'yu sevemedim :S abi o adamda başka bir olay var onu ben oynatamıyorum sanırım :))

    ama torres'le eyvah eyvahh ben bu kadar iyi oynuyor muyum ki la sorusu aklıma gelmiyor değill :D


    bu arada abi sana geçmiş olsun dileklerimi geçte olsa sunuyorum, hafta sonundan bu yana foruma pek göz atamadım arka sayfalarda birşey araştırırken birinin hesabı mı eksilmiş bişey olmuş gördüm ama senin olduğunu bilmiyordumm :( bu sabah incelerken senin olduğunu fakrettim ''çocuklardan uzak tutunuz'' yazısı şart abi FUT 12'ye :D

    _____________________________

    PSN: Muhibbi




  • arkadaşlar, şu oyunda 2-1 öndeyken kendi sahasında pas yapıp dakika geçiren kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz

    dün gece 3 tane denk geldi bana

    ya aslında o an sinirleniyorumda sonradan korkaklığını düşündükçe komiğime gidiyor
    _____________________________

    PSN: Muhibbi
  • saldırırım pres yaparım 1 tane atarım bişey yapmam ama 1 tane daha gol attın mı aklına gelicek bambaşka p*çlikleri yaparım yani muhibbi ataga çıkarken gk ye dönerim topla korner atarken yarı sahama atarım topu köşe bayragının oraya gider top sektiririm kayarım gol bulursam replay gol sevinci bitene kadar izletirim 3 tane start hakkımı bitesiye kullanır maç sonundada basmam golleri izletirim
    _____________________________
  • gece 230 a gervinho almıştım 365 e koymuştum çekmişler hata yaptık heralde daha çok yükselecek gibi
    _____________________________
    psn=AhmetSevinckanTR
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.