Şimdi Ara

Tip23 Erişim Kabini (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
179
Cevap
2
Favori
3.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    19 Mayıs resmi tatil değil mi? Pazartesi gelebilir sinyal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    19 Mayıs resmi tatil değil mi? Pazartesi gelebilir sinyal.
    Kankaaa bir bakar mısın? Müşteri hizmetlerini aradım ankestra kutusunda sorun olduğu için net gitmiştir diyor.Dedim bu zamana kadar neden gitmedi ben bir şey yapmadım dedim burada alt yapı çalışması oldu ondan sonra kendiliğinden gitti dedim.Sistem de öyle gözüküyor dedi pazartesini bekliyim dimi müşteri hizmetleri hiç bir şey bilmiyor çünkü.Şok üstüne şok yaşıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Başkalarında olurdu öyle olsa diye tahmin ediyorum. Onlar bilgileri olmadığı için öyle söylemiştir.
    Asam bilgilerini sorun. Sonuçta ankastre de sorun varsa asam bilgilerini görüyor olmalılar.
    Asam bilgileri=>Altyapı sağlamlık bilgileri. Mesela altyapınız kaç mbps de buluşuyormuş?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Başkalarında olurdu öyle olsa diye tahmin ediyorum. Onlar bilgileri olmadığı için öyle söylemiştir.
    Asam bilgilerini sorun. Sonuçta ankastre de sorun varsa asam bilgilerini görüyor olmalılar.
    Asam bilgileri=>Altyapı sağlamlık bilgileri. Mesela altyapınız kaç mbps de buluşuyormuş?
    Kanka kac dowloand hızı alırım dedim maksimum 67 alırsınız dedi.Bu zamana kadar neden gitmedi dedim bilemiyorum dedi yaa çağırmıcam abi müşteri hizmetleri TT'nin çok bilgisiz o yüzden kafam rahat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Aynen, onların elinde bilgi olmadığı için sallamasyon cevap vermişler. Sorun yok sen beklemeye devam et.
    Sorun olursa müdürlük ile görüş sonuca daha çabuk ulaşırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Aynen, onların elinde bilgi olmadığı için sallamasyon cevap vermişler. Sorun yok sen beklemeye devam et.
    Sorun olursa müdürlük ile görüş sonuca daha çabuk ulaşırsın.
    Aynen hocam adamlar müşteri hizmetleri değil bildiğin müşteri soyucu. ben bir ara yine aramıştım kadın bana ne demişti biliyor musunn benim dedim internetim kopuyor akşamları 20.00 ve 21.00 arası "o saatler de kabloları çıkarın geri takın kopma geçecektir" demişti.Allah bunları ne yapmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    İyi yine geri tak demişler, onu da demeyebilirlerdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    İyi yine geri tak demişler, onu da demeyebilirlerdi
    Hahahaha gece gece iyiydi yanlız fiyatları sordum 50 megabitlik paket 180 TL felan dedi. Dedim indirim yok mu zaten indirimli hali dedi indirimsiz ne kadar dedim 300 küsürlü bir şeyler söyledi eyvah eyvah dedim içimden telemikasyon şirketi felan mı kursak dünya kadar kredi borcuna girip iyi para varmış boşuna Türk Telekom biz biz yeteriz kampanyasına 40 Milyon TL bağışlamadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    159 lira yazıyor 100mbps sitelerinde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    159 lira yazıyor 100mbps sitelerinde.
    İnan şimdi ona bakıyordum hangisi doğru acaba yoksa müşteri hizmetleri işe bugün felan mı başladı veya ben mi yanlış duydum dicem de yok ya eminim 180 TL felan dedi
    Tip23 Erişim Kabini
    Tip23 Erişim Kabini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Bunlar sana bayram kasığı atacak sanırım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Bunlar sana bayram kasığı atacak sanırım
    Hahaha simdi bir daha arayıp sorayım diyorum da evde net yok ki net gelince hallederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gooerge2 -- 17 Mayıs 2020; 2:51:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Bunlar sana bayram kasığı atacak sanırım
    Benim üstümdekiler turkcell superonline kullaniyor bizim nette kopma felan yok dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Çok zorlama mavi ekran verebilirler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Ahaaa olay var
    Senin devreyi mi bağlamamışlar yani. Hemen saha ekibi iste

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Ahaaa olay var
    Senin devreyi mi bağlamamışlar yani. Hemen saha ekibi iste
    Haydaaa valla üsttekiler bizim net var dedi ariyim mi müşteri hizmetlerini ne oldu şimdi yav niye sorunsuzca net kullanamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >








  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Kabloyu ek yapıyorlar malum, senin devre kim bilir nereye gitti
    Ara ankastre de sinyal yok de. Saha ekiplerini yönlendirsinler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Kabloyu ek yapıyorlar malum, senin devre kim bilir nereye gitti
    Ara ankastre de sinyal yok de. Saha ekiplerini yönlendirsinler.
    Yaaa kafayı yicem yarın gelirler mi bari bu ne iş abi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Yarın(pzt) gelirler. Sen kayıt açtırda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.