Şimdi Ara

Tiguan 1.4tsi dsg izlenimlerim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
38.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün firsat bulunca tiguan test ettim. Test araci 1.4tsi dsg 150hp, comfortline donanim olmasi lazim. Normalde test araclari biraz sert kullanilir ama ben sakin kullandim, tuketimine yogunlastim.

    Arac ic mekan olarak gayet basarili. Genisligi, ferahligi guzel. Bagaji biraz kucuk.

    Direksiyon yumusacik, kullanimi cok rahat. Yalitimi, konforu cok iyi. Bozuk yolda yol sesi artiyor ama normal bir durum. Tok yapisi konforunu olumlu etkiliyor, darbeleri iyi absorbe ediyor.

    Teste cikmadan tuketimi sifirladim. Sadece bir yerde performansina burada bakabilirsiniz deyince biraz bastim, onun disinda normal sekilde kullandim. Testi tamamladigimda tuketim 8.1 litre yaziyordu. Test icin bu rakam az gelebilir ama sonra trip B ortalamasi 10.6 olan aracimin trip B sini sifirladim ve ayni guzergahta benzer kullandim. Testi tamamladigimda tuketim 7.0 di :) Tabii tiguani taniyarak tuketimi daha da dusurebilirim ama olsa olsa 7.0 falan olur. Ozetle tsi tiguan az falan yakmiyor. Az yaktigina inanan arkadaslar varsa onlar adina da uzgunum. Tecrubeme gore rav4 2.0 atmosferikten daha az yakmiyor bu arac. Cok da yakmiyor, normal bir tuketimi var. Performansa oranlanirsa iyi bile sayilir ama performansli kullanimda tuketimle zor basedilir.

    Benim aracin fabrika verisi sehir ici tuketimi 9.8 litre, tiguan 7.4litre. Merak edenler icin test guzergahi pendikten kartala yan yoldan gidilip(alt gecit - opet kavsagi) kartal koprusunden donuluyor, tekrar adana kahveci duraginin oradaki kopruden e5 in karsisina geciliyor.

    Ozetle one cikan olumlu yanlar

    - konfor
    - yalitim
    - ic mekan kalitesi, ergonomisi
    - kullanim kolayligi
    - tok yapisi

    Olumsuz yanlar

    - donanim
    - fiyat
    - tuketim
    - dsg sanziman?

    Dusunenler icin aldigim fiyatlari da yazayim.

    Trendline manuel 125hp126bin,
    Trendline dsg 160bin
    Comfortline dsg 150hp 172bin.


    Tiguan 1.4tsi dsg izlenimlerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 29 Nisan 2018; 10:59:33 >







  • Tiguan alanın haline acırım. 1 yıldır 1,4 tsı dsg Ateca kullanıyoruz. Araç aldığımız zaman yarı dolu bir araçtı style olarak geçiyor ama excelance paketten farkı yoktu. Tiguanla kıyaslayınca highline da bile front assist yok (iki kez net 10 bin maddi hasar oluşabilecek kazadan kurtardı). Elektrikli ayak hareketli bagaj kapağı güzel özellik.

    Üstelik Act motor tüketimi iyi düşürüyor. Yelken modda 20 km boyunca sıfır tüketim ile gittiğimi bilirim. Şehir içi daha da işe yarıyor.

    Motora alıştıktan sonra uzun yolda bayır çıkarken az yakıt yakarak ile çıkabiliyorsunuz.Bayıra gelmeden deviri 2800 civarlarına getirip ayağı pedaldan biraz çekerek iki silindir moduna geçiyor ve hız azalmadan bayırı tırmanabiliyorsunuz.

    Araç dizel olsa böyle şeyler dert olmayacak ama uğraşırken keyif alıyorum.



    Biraz fazla uzun yazmışım araç hakkında konu açmak farz oldu bize de :D
    Trendline ile comfort arasinda da pek fark yok. Hiz sabitleme, jant farki, krom citalar disinda pek fark yok.



    Guvenlik donanimi dediginiz gibi cok zayif. Ateca da olmasi cok iyiymis. Seat da vw ye gore dolu oluyor genelde.



    Subaru xv 160bine i-sight li, elektrikli deri koltugundan cam tavan, adaptif sabitleme vs vs donanimli, ustune 4*4 arac veriyor. Motoru zayif olmasina ragmen her turlu tercih edilir.



    Tiguan guzel arac ama o fiyata alinmaz.
  • Gozlerım yasardı :D
  • Benzinli bomboş trendline araç 160 bin

    Tamam araç fiyatları çok arttı ama Vw modellerinde aşırı bir şişirme var fiyatlarda. İyice tadı kaçtı bu işin. 90 lı yıllara geri döndük artık. Yakında arabayı satıp ev alacak insanlar.
  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    Bu daha inmis hali. Liste fiyati 180bin, saka gibi. Hiz sabitleme bile yok.
  • Tiguan alanın haline acırım. 1 yıldır 1,4 tsı dsg Ateca kullanıyoruz. Araç aldığımız zaman yarı dolu bir araçtı style olarak geçiyor ama excelance paketten farkı yoktu. Tiguanla kıyaslayınca highline da bile front assist yok (iki kez net 10 bin maddi hasar oluşabilecek kazadan kurtardı). Elektrikli ayak hareketli bagaj kapağı güzel özellik.

    Üstelik Act motor tüketimi iyi düşürüyor. Yelken modda 20 km boyunca sıfır tüketim ile gittiğimi bilirim. Şehir içi daha da işe yarıyor.

    Motora alıştıktan sonra uzun yolda bayır çıkarken az yakıt yakarak ile çıkabiliyorsunuz.Bayıra gelmeden deviri 2800 civarlarına getirip ayağı pedaldan biraz çekerek iki silindir moduna geçiyor ve hız azalmadan bayırı tırmanabiliyorsunuz.

    Araç dizel olsa böyle şeyler dert olmayacak ama uğraşırken keyif alıyorum.



    Biraz fazla uzun yazmışım araç hakkında konu açmak farz oldu bize de :D




  • kerotobil K kullanıcısına yanıt
    Trendline ile comfort arasinda da pek fark yok. Hiz sabitleme, jant farki, krom citalar disinda pek fark yok.



    Guvenlik donanimi dediginiz gibi cok zayif. Ateca da olmasi cok iyiymis. Seat da vw ye gore dolu oluyor genelde.



    Subaru xv 160bine i-sight li, elektrikli deri koltugundan cam tavan, adaptif sabitleme vs vs donanimli, ustune 4*4 arac veriyor. Motoru zayif olmasina ragmen her turlu tercih edilir.



    Tiguan guzel arac ama o fiyata alinmaz.
  • Elinize sağlık güzel yazı.



    Tiguan iyi araç ama fiyatı gereksiz yüksek.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Evet subaruyu zamanında bizde düşündük ama geçen sene makyajlanmamıştı daha adaptif vs özellikleri yoktu . Ve genelde şehir içi kullanacağımız için ateca tercih ettik. Yoksa 1,6 4x4 atmosferik aşırı yakar istanbulda.
  • kerotobil K kullanıcısına yanıt
    Xv de fazla yakmiyor. Tiguan kadar yakar, daha fazla yakmaz. Performans, keyif noktasinda tat vermez tiguan ateca gibi ama tuketim konusunda memnun eder. Atmosferik motor yakiti abartmiyor turbo gibi. Xv yi de test ettim, test aracinin bile tuketimi makul seviyedeydi. Onda tuketime bu kadar dikkat etmedim ama tekrar test edersem dikkat edecegim.



    Bundan sonraki test suruslerinde ayni guzergahta kendi aracimi da kullanip kiyaslama yapacagim.
  • Tiguan ile subaru xv karşılaştırmamak lazım. Tiguan çok daha üstün bir araç. XV yüksek hatchback diyebiliriz. Kurdan dolayı fiyatı çok arttı malesef. 4 yıl kadar manuel ve otomatik bir önceki kasa tiguan kullandım çok çok memnundum.
  • Tredlıne manuelın fıyatı makul herseye ragmen, dsg comfortlıne ıcın araya b sınıfı bı araba sıkısıyor resmen
  • deniz_86 kullanıcısına yanıt
    Tiguan ve xv bildigim kadariyla ayni sinif, karsilastirilmasi normal. Tiguan gercekten iyi bir arac ama cok daha ustun falan degil. Yeni xv de cok basarili. Yalitimi, konforu, donanimi cok iyi. Guvenlik donanimi, fiyati ve 4*4 ozelligiyle tiguana her turlu tercih edilir. Hatta bu arac varken neden o kadar para verip tiguan alinir enteresan. Bizim milletin tercihleri diyorum.



    Skoda kodiaq da test ettim. Tiguandan pek bir eksigi yok, yalitim konfor yerinde, ideal bir arac. Bir tek fiyati biraz pahali.
  • Bence testiniz yanlis 7.0 imkansiz 0.7 litre tuketmistir o. Ti ess ayy motor hatta ekonomik kullansaniz uretiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forduna61 -- 29 Nisan 2018; 16:8:58 >
  • Tiguan ve vw cok abartiliyor objektif yorum yapiyorum ve arkadasimin aracina bindim 1.6 tdi full idi benim 2002 mondeo ne kadar icine yol sesi motor sesi aliyorsa 2017 tiguanda ayni oyleydi aman aman bir ozlligi yoktu suspansiyonlari her darbeyi tasi hissettiriyor araci mondeomla ayni guzergahta kullandik onda hissettigim yollari cikinti girintileri aynen hissettim yani beklerdimki bi sedan aractan daha az yol ve ses hisssettirsin ama farki yoktu
  • ne kadar çevreci ya az da yakıyor.
  • bu araba hiç jip gibi değil ya en soldaki kırmızı hyundai ile aynı yükseklikte. Ebatları çok küçük gibi
  • Arabayı test yaparken yanınızda biri varmıydı görevli yoksa tek mi çıktınız?
  • CiwanBarani21 kullanıcısına yanıt
    Jip degil zaten. Binek aracin birkac cm yerden yukseltilmisi. Araziye pek uygun araclar degil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Jip degil zaten. Binek aracin birkac cm yerden yukseltilmisi. Araziye pek uygun araclar degil.
    Peki test sürüşleri ücretsiz bildiğim. Benzinide onlarmı veriyo yoksa sizmi alıyosunuz?
  • CiwanBarani21 kullanıcısına yanıt
    Teste tek cikarmazlar. Gorevli ve esim vardi.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.