Şimdi Ara

Tesla sonunda elektrikli tırının beklenen fiyatını açıkladı (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
159
Cevap
0
Favori
6.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_

    Bunun gücünü verebilecek miymiş





    Tesla sonunda elektrikli tırının beklenen fiyatını açıkladı

    Güç derken, 0-100 20 saniye mi?

    3150 NM TORK VE 750 HP demek istiyorum

    Sonuç olarak 0-100 değeri 20 saniye mi?

    100-0 değeri kaçmış onuda öğrenelim. her araç hızlanır ama asıl mesele durması.


    tesladanda bu şekilde videolar bekleriz. bir arabanın 0-100 ne kadar sürede çıktığından ziyade insan canına ne kadar önem verip güvenlik sağlayabiliyor. elektrikli motorteknolojisi içten yanmalılardan daha eskiye dayanır. var olan birşeyi sizlere rakam oyunları ile sunarak sizde omg naralarıyla buna alkış tutmanız insanları iğrendiriyorsunuz. gerçi sizler yeni nesilsiniz dünyayı elektrikten zannedersiniz.






    Saçmaladığınızın farkına varırsınız umarım hayatınızın bir döneminde.

    Dayı Tesla sana forum donanım da bizim reklamımızı yap diye para mı ödüyor?

    Adam gayet güzel bir noktaya değinmiş. Neden sen de güzelce cevap vermiyorsun? Çünkü verecek cevabın yok.

    Tesla vs. herhangi bir markayı savunduğum yok. Tesla'nın elektronik sürüş destek sistemleri konusundaki yerini bilmiyorsanız benim de diyecek bir şeyim olmaz tabiki. Bir aracın kalkışından çok duruşü önemli deyip kenara çekilirseniz durmasıyla ilgili bir problem olduğu iddiası oluşur otomatik. Bu da bana ve herkese komik gelir sanırım.

    Tesla Semi nin 0-100 ü 5 saniye olsa ne faydası olacak bunu açıklar mısınız?

    Bir kamyonun 0-100 değerinin ne önemi var anlam veremiyorum. Bana kalırsa 100 km hıza 1 dakikada çıksın ama yokuşlarda araç bayılmasın, çekişten düşmesin. Ben tır kullanıyorsam bunlara bakarım 0-100 değerine değil. Birde arkadaşın da belirttiği gibi fren mesafesine tabiki

    Yokuş çıkarken bayılacağını ve fren mesafesinin uzun olacağını düşündünüz sanırım ki böyle bir şey yazma ihtiyacı hissettiniz?

    Yok öyle bir şey söyleyemem fakat volvo dan iyi olacağını sanmıyorum. Volvo nun fren testlerini izlerken bile insan hayran kalıyor. Ayrıca Tesla Semi daha seri üretime bile geçmedi fakat siz kullanmış gibi savunuyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_

    Bunun gücünü verebilecek miymiş





    Tesla sonunda elektrikli tırının beklenen fiyatını açıkladı

    Güç derken, 0-100 20 saniye mi?

    3150 NM TORK VE 750 HP demek istiyorum

    Sonuç olarak 0-100 değeri 20 saniye mi?

    100-0 değeri kaçmış onuda öğrenelim. her araç hızlanır ama asıl mesele durması.


    tesladanda bu şekilde videolar bekleriz. bir arabanın 0-100 ne kadar sürede çıktığından ziyade insan canına ne kadar önem verip güvenlik sağlayabiliyor. elektrikli motorteknolojisi içten yanmalılardan daha eskiye dayanır. var olan birşeyi sizlere rakam oyunları ile sunarak sizde omg naralarıyla buna alkış tutmanız insanları iğrendiriyorsunuz. gerçi sizler yeni nesilsiniz dünyayı elektrikten zannedersiniz.






    Saçmaladığınızın farkına varırsınız umarım hayatınızın bir döneminde.

    Dayı Tesla sana forum donanım da bizim reklamımızı yap diye para mı ödüyor?

    Adam gayet güzel bir noktaya değinmiş. Neden sen de güzelce cevap vermiyorsun? Çünkü verecek cevabın yok.

    Tesla vs. herhangi bir markayı savunduğum yok. Tesla'nın elektronik sürüş destek sistemleri konusundaki yerini bilmiyorsanız benim de diyecek bir şeyim olmaz tabiki. Bir aracın kalkışından çok duruşü önemli deyip kenara çekilirseniz durmasıyla ilgili bir problem olduğu iddiası oluşur otomatik. Bu da bana ve herkese komik gelir sanırım.

    Tesla Semi nin 0-100 ü 5 saniye olsa ne faydası olacak bunu açıklar mısınız?

    Bir kamyonun 0-100 değerinin ne önemi var anlam veremiyorum. Bana kalırsa 100 km hıza 1 dakikada çıksın ama yokuşlarda araç bayılmasın, çekişten düşmesin. Ben tır kullanıyorsam bunlara bakarım 0-100 değerine değil. Birde arkadaşın da belirttiği gibi fren mesafesine tabiki

    Yokuş çıkarken bayılacağını ve fren mesafesinin uzun olacağını düşündünüz sanırım ki böyle bir şey yazma ihtiyacı hissettiniz?

    Yok öyle bir şey söyleyemem fakat volvo dan iyi olacağını sanmıyorum. Volvo nun fren testlerini izlerken bile insan hayran kalıyor. Ayrıca Tesla Semi daha seri üretime bile geçmedi fakat siz kullanmış gibi savunuyorsunuz

    Siz de o halde elektrikli motorların motor freni mantığını bir öğrenin. Her yere 0-100 5 saniye ne işe yarayacak demeyi bırakın bence. 0-100 iyi olan araç güç-tork dengesi iyi olan araçtır, çekişi iyidir. Kullanmasak da elektrik motorun verimi ve bariz üstünlüğü tartışılmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 150 Bin dolar deyince az gibi geliyor ama 600 bin TL deyince neler oluyor diyesi geliyor insanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_

    Bunun gücünü verebilecek miymiş





    Tesla sonunda elektrikli tırının beklenen fiyatını açıkladı

    Güç derken, 0-100 20 saniye mi?

    3150 NM TORK VE 750 HP demek istiyorum

    Sonuç olarak 0-100 değeri 20 saniye mi?

    100-0 değeri kaçmış onuda öğrenelim. her araç hızlanır ama asıl mesele durması.


    tesladanda bu şekilde videolar bekleriz. bir arabanın 0-100 ne kadar sürede çıktığından ziyade insan canına ne kadar önem verip güvenlik sağlayabiliyor. elektrikli motorteknolojisi içten yanmalılardan daha eskiye dayanır. var olan birşeyi sizlere rakam oyunları ile sunarak sizde omg naralarıyla buna alkış tutmanız insanları iğrendiriyorsunuz. gerçi sizler yeni nesilsiniz dünyayı elektrikten zannedersiniz.






    Saçmaladığınızın farkına varırsınız umarım hayatınızın bir döneminde.

    Dayı Tesla sana forum donanım da bizim reklamımızı yap diye para mı ödüyor?

    Adam gayet güzel bir noktaya değinmiş. Neden sen de güzelce cevap vermiyorsun? Çünkü verecek cevabın yok.

    Tesla vs. herhangi bir markayı savunduğum yok. Tesla'nın elektronik sürüş destek sistemleri konusundaki yerini bilmiyorsanız benim de diyecek bir şeyim olmaz tabiki. Bir aracın kalkışından çok duruşü önemli deyip kenara çekilirseniz durmasıyla ilgili bir problem olduğu iddiası oluşur otomatik. Bu da bana ve herkese komik gelir sanırım.

    Tesla Semi nin 0-100 ü 5 saniye olsa ne faydası olacak bunu açıklar mısınız?

    Bir kamyonun 0-100 değerinin ne önemi var anlam veremiyorum. Bana kalırsa 100 km hıza 1 dakikada çıksın ama yokuşlarda araç bayılmasın, çekişten düşmesin. Ben tır kullanıyorsam bunlara bakarım 0-100 değerine değil. Birde arkadaşın da belirttiği gibi fren mesafesine tabiki

    Yokuş çıkarken bayılacağını ve fren mesafesinin uzun olacağını düşündünüz sanırım ki böyle bir şey yazma ihtiyacı hissettiniz?

    Yok öyle bir şey söyleyemem fakat volvo dan iyi olacağını sanmıyorum. Volvo nun fren testlerini izlerken bile insan hayran kalıyor. Ayrıca Tesla Semi daha seri üretime bile geçmedi fakat siz kullanmış gibi savunuyorsunuz

    Siz de o halde elektrikli motorların motor freni mantığını bir öğrenin. Her yere 0-100 5 saniye ne işe yarayacak demeyi bırakın bence. 0-100 iyi olan araç güç-tork dengesi iyi olan araçtır, çekişi iyidir. Kullanmasak da elektrik motorun verimi ve bariz üstünlüğü tartışılmaz.

    Sizin o mükemmel mantığınızla yorumlamak gerekirse şöyle bir sonuç çıkıyor ortaya



    Nissan GTR 0-100:2.7 Saniye

    Koenigsegg Agera R: 2.9 saniye





    Nissan GTR son hız : 350 km/h

    Koenigsegg Agera R son hız : 427 km/h





    Koenigsegg in son hızı GTR ninkinden çok daha fazladır. Ama önemi yok ne de olsa GTR nin 0-100 ü daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_

    Bunun gücünü verebilecek miymiş





    Tesla sonunda elektrikli tırının beklenen fiyatını açıkladı

    Güç derken, 0-100 20 saniye mi?

    3150 NM TORK VE 750 HP demek istiyorum

    Sonuç olarak 0-100 değeri 20 saniye mi?

    100-0 değeri kaçmış onuda öğrenelim. her araç hızlanır ama asıl mesele durması.


    tesladanda bu şekilde videolar bekleriz. bir arabanın 0-100 ne kadar sürede çıktığından ziyade insan canına ne kadar önem verip güvenlik sağlayabiliyor. elektrikli motorteknolojisi içten yanmalılardan daha eskiye dayanır. var olan birşeyi sizlere rakam oyunları ile sunarak sizde omg naralarıyla buna alkış tutmanız insanları iğrendiriyorsunuz. gerçi sizler yeni nesilsiniz dünyayı elektrikten zannedersiniz.






    Saçmaladığınızın farkına varırsınız umarım hayatınızın bir döneminde.

    Dayı Tesla sana forum donanım da bizim reklamımızı yap diye para mı ödüyor?

    Adam gayet güzel bir noktaya değinmiş. Neden sen de güzelce cevap vermiyorsun? Çünkü verecek cevabın yok.

    Tesla vs. herhangi bir markayı savunduğum yok. Tesla'nın elektronik sürüş destek sistemleri konusundaki yerini bilmiyorsanız benim de diyecek bir şeyim olmaz tabiki. Bir aracın kalkışından çok duruşü önemli deyip kenara çekilirseniz durmasıyla ilgili bir problem olduğu iddiası oluşur otomatik. Bu da bana ve herkese komik gelir sanırım.

    Tesla Semi nin 0-100 ü 5 saniye olsa ne faydası olacak bunu açıklar mısınız?

    Bir kamyonun 0-100 değerinin ne önemi var anlam veremiyorum. Bana kalırsa 100 km hıza 1 dakikada çıksın ama yokuşlarda araç bayılmasın, çekişten düşmesin. Ben tır kullanıyorsam bunlara bakarım 0-100 değerine değil. Birde arkadaşın da belirttiği gibi fren mesafesine tabiki

    Yokuş çıkarken bayılacağını ve fren mesafesinin uzun olacağını düşündünüz sanırım ki böyle bir şey yazma ihtiyacı hissettiniz?

    Yok öyle bir şey söyleyemem fakat volvo dan iyi olacağını sanmıyorum. Volvo nun fren testlerini izlerken bile insan hayran kalıyor. Ayrıca Tesla Semi daha seri üretime bile geçmedi fakat siz kullanmış gibi savunuyorsunuz

    Siz de o halde elektrikli motorların motor freni mantığını bir öğrenin. Her yere 0-100 5 saniye ne işe yarayacak demeyi bırakın bence. 0-100 iyi olan araç güç-tork dengesi iyi olan araçtır, çekişi iyidir. Kullanmasak da elektrik motorun verimi ve bariz üstünlüğü tartışılmaz.

    Sizin o mükemmel mantığınızla yorumlamak gerekirse şöyle bir sonuç çıkıyor ortaya



    Nissan GTR 0-100:2.7 Saniye

    Koenigsegg Agera R: 2.9 saniye





    Nissan GTR son hız : 350 km/h

    Koenigsegg Agera R son hız : 427 km/h





    Koenigsegg in son hızı GTR ninkinden çok daha fazladır. Ama önemi yok ne de olsa GTR nin 0-100 ü daha iyi

    Son hız ile hızlanma ve çekiş çok farklı konular yalnız. Motorun çevorsiğo devir ve dişli oranlarıyla alakalı bir durum son hız. Hızlanma ve çekişi bu konuda yorumlamak yanlış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_

    Bunun gücünü verebilecek miymiş





    Tesla sonunda elektrikli tırının beklenen fiyatını açıkladı

    Güç derken, 0-100 20 saniye mi?

    3150 NM TORK VE 750 HP demek istiyorum

    Sonuç olarak 0-100 değeri 20 saniye mi?

    100-0 değeri kaçmış onuda öğrenelim. her araç hızlanır ama asıl mesele durması.


    tesladanda bu şekilde videolar bekleriz. bir arabanın 0-100 ne kadar sürede çıktığından ziyade insan canına ne kadar önem verip güvenlik sağlayabiliyor. elektrikli motorteknolojisi içten yanmalılardan daha eskiye dayanır. var olan birşeyi sizlere rakam oyunları ile sunarak sizde omg naralarıyla buna alkış tutmanız insanları iğrendiriyorsunuz. gerçi sizler yeni nesilsiniz dünyayı elektrikten zannedersiniz.






    Saçmaladığınızın farkına varırsınız umarım hayatınızın bir döneminde.

    Dayı Tesla sana forum donanım da bizim reklamımızı yap diye para mı ödüyor?

    Adam gayet güzel bir noktaya değinmiş. Neden sen de güzelce cevap vermiyorsun? Çünkü verecek cevabın yok.

    Tesla vs. herhangi bir markayı savunduğum yok. Tesla'nın elektronik sürüş destek sistemleri konusundaki yerini bilmiyorsanız benim de diyecek bir şeyim olmaz tabiki. Bir aracın kalkışından çok duruşü önemli deyip kenara çekilirseniz durmasıyla ilgili bir problem olduğu iddiası oluşur otomatik. Bu da bana ve herkese komik gelir sanırım.

    Tesla Semi nin 0-100 ü 5 saniye olsa ne faydası olacak bunu açıklar mısınız?

    Bir kamyonun 0-100 değerinin ne önemi var anlam veremiyorum. Bana kalırsa 100 km hıza 1 dakikada çıksın ama yokuşlarda araç bayılmasın, çekişten düşmesin. Ben tır kullanıyorsam bunlara bakarım 0-100 değerine değil. Birde arkadaşın da belirttiği gibi fren mesafesine tabiki

    Yokuş çıkarken bayılacağını ve fren mesafesinin uzun olacağını düşündünüz sanırım ki böyle bir şey yazma ihtiyacı hissettiniz?

    Yok öyle bir şey söyleyemem fakat volvo dan iyi olacağını sanmıyorum. Volvo nun fren testlerini izlerken bile insan hayran kalıyor. Ayrıca Tesla Semi daha seri üretime bile geçmedi fakat siz kullanmış gibi savunuyorsunuz

    Siz de o halde elektrikli motorların motor freni mantığını bir öğrenin. Her yere 0-100 5 saniye ne işe yarayacak demeyi bırakın bence. 0-100 iyi olan araç güç-tork dengesi iyi olan araçtır, çekişi iyidir. Kullanmasak da elektrik motorun verimi ve bariz üstünlüğü tartışılmaz.

    Sizin o mükemmel mantığınızla yorumlamak gerekirse şöyle bir sonuç çıkıyor ortaya



    Nissan GTR 0-100:2.7 Saniye

    Koenigsegg Agera R: 2.9 saniye





    Nissan GTR son hız : 350 km/h

    Koenigsegg Agera R son hız : 427 km/h





    Koenigsegg in son hızı GTR ninkinden çok daha fazladır. Ama önemi yok ne de olsa GTR nin 0-100 ü daha iyi

    Son hız ile hızlanma ve çekiş çok farklı konular yalnız. Motorun çevorsiğo devir ve dişli oranlarıyla alakalı bir durum son hız. Hızlanma ve çekişi bu konuda yorumlamak yanlış.

    Kendi ağzınızla söylüyorsunuz hızlanma ile Çekiş farklı şeylerdir diye. Sonra da kalkıp "Tesla Semi nin 0-100 ü daha iyi her konuda volvo yu ezer" diyorsunuz. Önce kendinizle çelişmekten kurtulun sonra tartışalım hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_

    Bunun gücünü verebilecek miymiş





    Tesla sonunda elektrikli tırının beklenen fiyatını açıkladı

    Güç derken, 0-100 20 saniye mi?

    3150 NM TORK VE 750 HP demek istiyorum

    Sonuç olarak 0-100 değeri 20 saniye mi?

    100-0 değeri kaçmış onuda öğrenelim. her araç hızlanır ama asıl mesele durması.


    tesladanda bu şekilde videolar bekleriz. bir arabanın 0-100 ne kadar sürede çıktığından ziyade insan canına ne kadar önem verip güvenlik sağlayabiliyor. elektrikli motorteknolojisi içten yanmalılardan daha eskiye dayanır. var olan birşeyi sizlere rakam oyunları ile sunarak sizde omg naralarıyla buna alkış tutmanız insanları iğrendiriyorsunuz. gerçi sizler yeni nesilsiniz dünyayı elektrikten zannedersiniz.






    Saçmaladığınızın farkına varırsınız umarım hayatınızın bir döneminde.

    Dayı Tesla sana forum donanım da bizim reklamımızı yap diye para mı ödüyor?

    Adam gayet güzel bir noktaya değinmiş. Neden sen de güzelce cevap vermiyorsun? Çünkü verecek cevabın yok.

    Tesla vs. herhangi bir markayı savunduğum yok. Tesla'nın elektronik sürüş destek sistemleri konusundaki yerini bilmiyorsanız benim de diyecek bir şeyim olmaz tabiki. Bir aracın kalkışından çok duruşü önemli deyip kenara çekilirseniz durmasıyla ilgili bir problem olduğu iddiası oluşur otomatik. Bu da bana ve herkese komik gelir sanırım.

    Tesla Semi nin 0-100 ü 5 saniye olsa ne faydası olacak bunu açıklar mısınız?

    Bir kamyonun 0-100 değerinin ne önemi var anlam veremiyorum. Bana kalırsa 100 km hıza 1 dakikada çıksın ama yokuşlarda araç bayılmasın, çekişten düşmesin. Ben tır kullanıyorsam bunlara bakarım 0-100 değerine değil. Birde arkadaşın da belirttiği gibi fren mesafesine tabiki

    Yokuş çıkarken bayılacağını ve fren mesafesinin uzun olacağını düşündünüz sanırım ki böyle bir şey yazma ihtiyacı hissettiniz?

    Yok öyle bir şey söyleyemem fakat volvo dan iyi olacağını sanmıyorum. Volvo nun fren testlerini izlerken bile insan hayran kalıyor. Ayrıca Tesla Semi daha seri üretime bile geçmedi fakat siz kullanmış gibi savunuyorsunuz

    Siz de o halde elektrikli motorların motor freni mantığını bir öğrenin. Her yere 0-100 5 saniye ne işe yarayacak demeyi bırakın bence. 0-100 iyi olan araç güç-tork dengesi iyi olan araçtır, çekişi iyidir. Kullanmasak da elektrik motorun verimi ve bariz üstünlüğü tartışılmaz.

    Sizin o mükemmel mantığınızla yorumlamak gerekirse şöyle bir sonuç çıkıyor ortaya



    Nissan GTR 0-100:2.7 Saniye

    Koenigsegg Agera R: 2.9 saniye





    Nissan GTR son hız : 350 km/h

    Koenigsegg Agera R son hız : 427 km/h





    Koenigsegg in son hızı GTR ninkinden çok daha fazladır. Ama önemi yok ne de olsa GTR nin 0-100 ü daha iyi

    Son hız ile hızlanma ve çekiş çok farklı konular yalnız. Motorun çevorsiğo devir ve dişli oranlarıyla alakalı bir durum son hız. Hızlanma ve çekişi bu konuda yorumlamak yanlış.

    Kendi ağzınızla söylüyorsunuz hızlanma ile Çekiş farklı şeylerdir diye. Sonra da kalkıp "Tesla Semi nin 0-100 ü daha iyi her konuda volvo yu ezer" diyorsunuz. Önce kendinizle çelişmekten kurtulun sonra tartışalım hocam

    Son hız ile hızlanma ve çekiş dedim, anlamamışsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • isyankar97 kullanıcısına yanıt
    Vergileri unuttun kardeşim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumları okudum. 3500nm torkun, 10.000nm den yüksek olduğunu düşünen Matematik Dehaları var. Ve ölesiye 3500 ün 10.000 den yüksek olduğunu savunuyorlar ya.
    Herkes uzman anasını satıyım..

  • yollarda sollama yaparken görür müyüz bunları.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'nin yaptığı şeyler eleştiriliyor sanıyordum meğer tesla nin kiler de eleştiriliyormuş rahatladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu eleştiren yerli otoyu niye eleştirmesin ki:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_

    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_

    Bunun gücünü verebilecek miymiş





    Tesla sonunda elektrikli tırının beklenen fiyatını açıkladı

    Güç derken, 0-100 20 saniye mi?

    3150 NM TORK VE 750 HP demek istiyorum

    Sonuç olarak 0-100 değeri 20 saniye mi?

    Kardeşim ne diyorsun sen? Skyline mi bu adama bak ya tırın 0-100 ünü soruyor hey Allahım

    Edit : Volvo Fh16 dünyanın en güçlü çekicidir. 0-100 ü Tesla dan fazla diye kötü mü diyeceksin şimdi? Tesla dediğin tırın kasasına bak sen önce. 40 ton alıyor. Fh16 50 ton çekerken bile normalde otomobil sürer gibi gider çekişten düşmez yokuşlarda bayılmaz. Neyin kafasındasın sen?


    Edit 2:

    Tesla Semi 750 ton çekebilirse haber ver belki o zaman Fh16 ile kıyaslama yapabiliriz

    https://m.youtube.com/watch?v=5UUz1zTZFfU

    Yorum fail olmuş. Adamlar 35 ton yukle 0-100 20 sn diyor sen 750 bg diyosun. Adamların ürettigi otomobil 700 bg zaten tırını sen tahmin et.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yorumlar şaka gibi. Beyler adamlar eğimde dizel tırlara göre avantajını açıkladılar. Hala daha birisi hızlanmanın ne faydası var yazmış. Lojistik sektöründe hıza senin günlük kullandığın arabandan çok daha fazla ihtiyaç var. Hele autopilot ve full self driving capability gibi konvansiyonel Tırların Fransız kaldığı kazaları senden çok önce tahmin edebilen sistemlerden bahsetmeme bile gerek yoktur diye düşünüyorum.



    Başka biri de “teker torku o, motor torku volvo’nun daha iyi” gibi bişey yazmış ki tamamen insanları detaya boğup büyük resmi göstermeme çabası. Adamlar 4 tane elektrik motoruyla en ağır yükte 20 saniyede 100 kilometreye çıkıyor ve %5 eğimde dizellere göre çok daha hızlı gidebiliyor. Gayet basit ve net. Eveleyip gevelemeye gerek yok. Adamlar yapmış. Bize ancak takdir etmek düşer.



    Bu arada 4 elektrik motoru olduğu için yavaşlamayı regenerative brake ile yapıyor ve balatalara çoğu zaman iş düşmüyor. Volvo gibi durabiliyor mu diyen arkadaş için açıklayım dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hakaniko kullanıcısına yanıt
    0-100 ile performans karsilastirirsaniz hataya dusersiniz, zira vites araliklari da 0-100u cok etkiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: muharremsubas

    0-100 değeri boş halde 5 saniye tam dolu haldeyken 20 saniye

    Ben ne işine yarayacak diyorum hala 5 saniye diyor

    Tırın taşıdığı bir yük var ve bunun da bir teslimat süresi var. Hızın taşımacılık sektöründe önemi çok fazla. Örnek veriyorum bir yükü 10 saatte teslim etmek var 8 saatte teslim etmek var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geleneksel tırlar tıslaya tıslaya, bu teslaya teslaya gider artık.
  • Güzel bi karavan dorse ile mükemmel bi dünya turu aracı olur gelecek yıllarda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Krone


    quote:

    Orijinalden alıntı: unalper_


    quote:

    Orijinalden alıntı: muharremsubas

    0-100 değeri boş halde 5 saniye tam dolu haldeyken 20 saniye

    Ben ne işine yarayacak diyorum hala 5 saniye diyor

    Tırın taşıdığı bir yük var ve bunun da bir teslimat süresi var. Hızın taşımacılık sektöründe önemi çok fazla. Örnek veriyorum bir yükü 10 saatte teslim etmek var 8 saatte teslim etmek var.

    Hızın ne önemi var dan kasıt şudur. Bir tırın saatte maximum 120 km h yapması yeterlidir. Bu tır tük taşıyacak. Daha üst hızlarda çıkması zaten yasak. Fh16 da 120 ye çok rahat çıkabilen bir çekicidir. Sanırım anlaşıldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Yorumlar şaka gibi. Beyler adamlar eğimde dizel tırlara göre avantajını açıkladılar. Hala daha birisi hızlanmanın ne faydası var yazmış. Lojistik sektöründe hıza senin günlük kullandığın arabandan çok daha fazla ihtiyaç var. Hele autopilot ve full self driving capability gibi konvansiyonel Tırların Fransız kaldığı kazaları senden çok önce tahmin edebilen sistemlerden bahsetmeme bile gerek yoktur diye düşünüyorum.



    Başka biri de “teker torku o, motor torku volvo’nun daha iyi” gibi bişey yazmış ki tamamen insanları detaya boğup büyük resmi göstermeme çabası. Adamlar 4 tane elektrik motoruyla en ağır yükte 20 saniyede 100 kilometreye çıkıyor ve %5 eğimde dizellere göre çok daha hızlı gidebiliyor. Gayet basit ve net. Eveleyip gevelemeye gerek yok. Adamlar yapmış. Bize ancak takdir etmek düşer.



    Bu arada 4 elektrik motoru olduğu için yavaşlamayı regenerative brake ile yapıyor ve balatalara çoğu zaman iş düşmüyor. Volvo gibi durabiliyor mu diyen arkadaş için açıklayım dedim.

    Hiç bir şey beni o tırın maximum (altını çizerek söylüyorum) maximum torkunun 5 haneli rakamlardan oluştuğuna inandıramaz hocam. Tamam elektrik motoru dizele nazaran daha çok tork üretebilir ama abartmamak lazım.

    Edit : Burda bilmişlik taslayarak olaya son noktayı koyma havasında oldugun gayet anlaşılıyor. Fakat teker torku diye bir şey var arkadaşım. Dodge challenger srt demon bunun en güzel örneği arkadaşın da belirttiği gibi. Arabada 1 viteste gazı köklediğin zaman ön iki teker o aşırı torktan havaya kalkıyor. Fakat bu hareketi 5.viteste yapamazsın çünkü teker torku en yüksek 1.viteste olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unalper_ -- 23 Kasım 2017; 22:27:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.