Şimdi Ara

TENSİP TUTANAĞI mı bekleyeceğiz PROSEDÜR nedir? (BİR BİLEN) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
4
Favori
4.182
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun. 1TL bile olsa uğraşmak lazım aslında. Böyle yaparak çok kişiyi dolandırırlar çünkü.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada en kârlı çıkan sanırım bilirkişi. 5 tane perde ölçmeye 158 TL para almış
  • torku42 T kullanıcısına yanıt
    Dostum izin verirsen bu kararını facebook Tüketici hakları platformu sayfamızda yayınlamak isteriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kıdemli Yarbay

    Dostum izin verirsen bu kararını facebook Tüketici hakları platformu sayfamızda yayınlamak isteriz.


    Burada benim önemsediğim kısım, linkini verdiğim ilk konuda da belirttiğim gibi, ürünü almış bulunmanız o kötü işçiliğe katlanmanızı gerektirmiyor, gönderin düzeltiriz gibi gevşek cevaplar yada uğraşsanız da bir şey çıkmaz gibi bitirim laflar gördüğünüz gibi kuru sıkı ve bir temele dayanmıyor.

    Hakem heyeti kararında da ''sökerim tekrar dikerim olmaz ürün bozulur'' demiş, yani satıcının sorumluluğu ilk seferde düzgün şekilde teslim etmek ürünü, hatalıysada müşteriye dayatmada bulunamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torku42 -- 29 Şubat 2016; 17:45:51 >
  • Kıdemli Yarbay kullanıcısına yanıt
    Hocam bu sayfanın ismi nedir ? Tüketici haklarını koruma platformu mu ? logoda el ele tutuşmuş rengarenk 4 kişi var ?
  • SPaCeLoRD kullanıcısına yanıt
    Evet o
    www.facebook.com/TuketiciHaklariniKorumaPlatformu/
  • Satıştan kaçınma ile ilgili olarak bir mağazayı mahkemeye verdim. Daha önce hakem heyeti konusu olan başka bir şikayetimde lehime karar almıştı. Ancak bu şikayetimde mağaza savunma yapmamasına rağmen haksız bulunmuşum. Gerekçe olarak da para iadesi yapıldı denilmiş. İyi niyetli olmadığım sonucunu çıkarmışlar.

    Ben de hakem heyetinin kararına itiraz için Tüketici Mahkemesi'nde dava açtım. Bakalım süreç nasıl işleyecek. Hepsinden önemlisi hakem heyetindeki bazı memurlar bu tarz şikayetleri (konusu satıştan kaçınma olan) gereksiz buluyor. Mahkeme'de dava açarken sadece 155 TL gider avansı ödedim. Avukat tutmadım gerekirse talebim için savunmamı kendim yapacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rush10

    bende flo yu hakem heyetine vermeyi planlıyorum. 3 çift ayakkabı aldım. ayakkabıların fiyatı normal piyasada 150-200 arası 30 liradan aldım.Ürünü kargoya verdiler kargo şubeye geldi daha sonra geri çektiler.sonradan da iptal edip para iade ettiler.fiyat hatası ya da stok hatası deyip arayıp iptal etmemi istelerdi ederdim.ama yaptıkları ve müşteri hizmetlerinin inanılmaz olumsuz tavrı sinirlerimi bozdu.kafaya koydum şikayetimi yapacağım

    Yapacaksan PM at elimde emsal karar var vereyim ;) %99 seni haklı bulurlar. Tüketici hakları yasalarına göre parayı ödediğin anda ürün senindir. Göndermek ZORUNDALAR!
  • Para yattıktan sonra perdelerini UPS kargoya verip göndermiştik ama UPS ile anlaşmam yok diyerek almamış kargoyu

    Tüketicinin böyle bir zorunluluğu yada ayıplı üründe kargoyu karşılama yükümlülüğü var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torku42 -- 8 Mart 2016; 14:47:59 >
  • torku42 T kullanıcısına yanıt
    İadede kargoyu satıcı öder. Almadıysa nolur bilemiyorum. Sanırım onlardan da oldu
  • Tüketicinin korunması hakkında kanun ve Mesafeli satışlar sözleşmesinden iki ayrı paragraf, bu durumda hangisi geçerli?
    Bizim ürünümüzün ayıplı olduğu mahkeme kararıyla kesinleşmiş olduğuna göre, tüm masraflar da satıcıya aittir dediği halde anlaşmalı kargoyla gönderme yükümlülüğümüz var mı yoksa o sadece keyfi cayma hakkı durumlarında mı geçerli?
    Burada baştan sona bir süreci paylaşmaya çalışıyorum ki sonrakilere örnek teşkil edebilsin

    Tüketici hakları hakkında kanunun seçimlik hakkı ve ayıplı malla ilgili
    (5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
    (6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.


    Mesafeli satışlar sözleşmesinden cayma hakkıyla ilgili
    (3) Cayma hakkının kullanımında, 5 inci maddenin birinci fıkrasının (g) bendi kapsamında, satıcının iade için belirttiği taşıyıcı aracılığıyla malın geri gönderilmesi halinde, tüketici iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz. Satıcının ön bilgilendirmede iade için herhangi bir taşıyıcıyı belirtmediği durumda ise, tüketiciden iade masrafına ilişkin herhangi bir bedel talep edilemez. İade için ön bilgilendirmede belirtilen taşıyıcının, tüketicinin bulunduğu yerde şubesinin olmaması durumunda satıcı, ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen malın tüketiciden alınmasını sağlamakla yükümlüdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torku42 -- 16 Mart 2016; 8:46:52 >




  • İlkinde kabul etmemşti kargoyu, UPS ile tekrar gönderdim bu sefer teslim almış beyefendi

    THE END
  • Bu da perdecinin karara itirazı sonucu gelen tebligat

    Mahkeme tamamen red mi etmiş, yoksa konyada mı görülmesine karar vermiş anlamadım

     TENSİP TUTANAĞI mı bekleyeceğiz PROSEDÜR nedir? (BİR BİLEN)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torku42 -- 28 Nisan 2016; 13:11:01 >




  • Davaya konya tüketici mahkemesi bakacak...
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jerryh -- 28 Nisan 2016; 22:11:56 >
  • adam itiraz etmiş ve itirazı kabul edilmiş helal olacak ne var ki @DougH
  • aborjin06 A kullanıcısına yanıt
    arkadaşa yanlış ölçülerde perde satmışlar, arkadaş para iadesi istemiş, satıcı da atarlanmış arkadaşa.
    yanlış anlamadıysam durum böyle. arkadaş da hakkını aramış. para iadesini alacak.
    helal olsun demeyim de ne deyim :) geçmiş bayramın kutlu olsun mu deyim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jerryh -- 28 Nisan 2016; 14:22:48 >
  • Hakem heyeti kararını verdi, para iadesi yapıldı ve ayıplı ürünler gönderildi.

    Şimdi o karara itiraz edilmiş mr perdeci tarafından

    Yeni süreçte tüketici mahkemesine sözlü savunma mı verilecek yoksa dilekçe yeterli mi

    Konyadaki mahkemeden tensip tutanağı ve ihtarname mi bekleyeceğiz, dilekçemizi ne zaman vermek uygun olur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torku42 -- 28 Nisan 2016; 17:45:33 >
  • Arkadaş zaten hakem heyetinden parasını kurtarmıştı karar o yönde çıkmıştı, şimdi perdeci karşı atağa geçip kararı durdurma kararı çıkartmış. Son durum bu sen çok ters yanlış yöndesin takip etmemişsin. Helal olsun deyince perdeciye diyorsun sandım. Takip etmemişsin konuyu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında perdecinin itiraz etmesi iyi oldu, başından sonuna tüm süreci görmüş oluyoruz

    Ben de istanbul vergi dairesine kesmediği faturanın akibeti için tekrar dilekçe yazdım.

    Ayrıca burayı okuyor selam göndermek isterseniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torku42 -- 28 Nisan 2016; 19:19:47 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.