Şimdi Ara

Teknik Destek Olaydan Habersiz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. Bir süredir Blade and Soul oynayamıyorum. Disconnect yiyorum serverlara girerken. Oyunun desteği ile 3 gündür konuşuyorum. Olayı Pingplotter denilen bir program ile çözdük. Oyunun serverına bağlanırken package loss yaşıyorum ve paket hiç gitmiyor. Yani sorun TTNET tarafında. 2 kişi ile görüştüm 444 0 375 üzerinden. Adamlar ağzımdan 1 kere oyun çıktı diye beni direk TTNET Playstore'a bağlıyor. Hanımefendi diyorum spesifik bir IP'ye bağlanırken sorun yaşıyorum. Bana diyor modeminizi kapatıp açarsanız yeni bir IP alabilirsiniz. Bu durumu nasıl anlatabilirim veya ne yapabilirim oynamak için bana yardımcı olabilirseniz sevinirim.








  • Az önce aradılar arıza kaydı bırakmışsınız kopma yaşadığınızla ilgili sorununuz çözülmüş dediler. Bayanı telefonda beklettim ve oyuna girmeye çalıştım. Sorun devam ediyor hala. Bana oyunun desteği ile görüşmemi söylediler.
  • onlar hat değerine bakarlar boşuna uğraşma. Sen mtu ayarlarını bi değiştir bakalım işine yarıyacakmı
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Benim modemde değiştirilmiyormuş sanırım. TTNET'in verdiği modem zaten.

    Edit: Modemim TP-LINK TD-W9970



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybolin12 -- 4 Mart 2016; 21:39:44 >
  • Bump atayım
  • en basit ve sade bir dille anlatmalisin belki öyle anlarlar öyle spesifik ip filan adamlar direk error verir
    sen onlara ping'im çok yüksek online bir oyun oynuyorum ve oyun destegiyle konuştugunu sorun olmadıgını servis saglayıcıma yönlendirdiklerini yani size gibi anlatabilirsin.

    tabii bunu müşteri temsilcileri çözer mi ? ve çözüm üretir mi bilemiyorum. bence yapabilecekleri pek bişey yok. belki port değişikligi çözüm olabilir sizin için.
  • McCarty kullanıcısına yanıt
    Port değişimini nasıl yapacağım veya nerede bulabilirim bir anlatan? Yamultmak istemiyorum modemi
  • onu santralde değiştirebilirler. eger baglı oldugunuz santralin numarasını bulursanız teknik ekibe baglanıp bu durumu anlatın. boş port varsa değişiklik yapabilirler.
  • McCarty kullanıcısına yanıt
    Bulabileceğimi sanmıyorum müşteri hizmetlerinden rica etsem olur mu acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybolin12

    Bulabileceğimi sanmıyorum müşteri hizmetlerinden rica etsem olur mu acaba?

    tabii müşteri hizmetlerini arayın sorun. eger olmazsa bagli oldugunuz telekom müdürlügüne gidipte söyleyebilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.