Şimdi Ara

TATA far ve tampon 1milyar olurmu yaa? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
9.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaş far + tampon demişte sonra başka bir bilgi vermeden çekilmiş. Araçta işçilik gerektirebilecek başka bir durum var mı? İthal bir arabadan bahsediyoruz, işçiliğiyle beraber bu ikili nereden baksak 700-800 milyonu aşacaktır.
  • yuh yani o ha
  • quote:

    Orjinalden alıntı: *GökCell*

    1000 lira sadece bi tampon bi far mı? Ne bu Mercedes mi


    mercedes in tsmponunu boyatamazsın 1000 ytl ye
  • Mübalaga yaptım biraz
    quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: *GökCell*

    1000 lira sadece bi tampon bi far mı? Ne bu Mercedes mi


    mercedes in tsmponunu boyatamazsın 1000 ytl ye




  • 98 Toyota Corollamiza iki metreden fireni bosalan minibus dokunmustu, iki sene once 1 milyarla ciktik servisten. Seninki bizimkine gore hayli hayli ucuz kaliyor...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: *GökCell*

    1000 lira sadece bi tampon bi far mı? Ne bu Mercedes mi


    mercedes in tsmponunu boyatamazsın 1000 ytl ye


    300 - 400 YTL arası birşey tutuyor...O da kazıkçı servisinde




  • Evet arkadaşlar, özellikle E5 te Kartal Köprüsünü geçince Çapa Otomotiv Tata servisi var, orda 40.000 bakım için 300 ytl istediler, Başka yerde 200 ytl dendi.. Ayrıyetten kalorifer düğmelerinin olduğu panel için 325 ytl fiyat istediler.. Onu da kendileri söküp kaloriferi yaparken kırmışlardı, ertesi gün gittiğim de siz kırmışsınız diye sıyrılmaya çalıştılar.. Eğer Tata marka aracı varsa bu servise gitmesin derim..

    Edit:
    Ekleme:

    Ücretsiz değiştirilen panelin ertesi gün tekrar köşesinden çatladığını farkettim.. Bu nasıl bir malzeme kalitesi, nasıl bir işçilik şaheseri...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXcom_Zkko -- 22 Ekim 2008; 15:05:09 >
  • Hiç kimse kızmasın lütfen. Zamanında 17.000 liraya hem dizel hemde donanımlı araç alırken neden kimse ucuz diye itiraz etmedi. Ucuz etin yahnisi ancak bu kadar olur. Haliyle ucuza verdiği aracı biryerlerden çıkaracak. Buda doğal olarak yedek parça. Daha ne olmasını bekliyorsunuzki.
  • ya buz dizel sevdası hiçde ucuz bi sevda değil , en güzeli alacaksın benzinli birde lpg işte bu kadar , dizel motor başa bela
  • evet pahalıymış ...
  • yaptırmadan sat bence..
  • mercedes parçaları var ya tata da
    sanırım onlara denk geldi
  • Ucuz diye servisinin pahalı olması gerekmez. Ama Turkieyede bu tip isletmecilerin mantıgı bu. Ayrıca arabanın ucuz olmasının nedeni. Malzeme kalitesinin dusuk olması ve eski teknoloji motor kullanılması. Tata mercedesin urettigi bir markadır. Mercedesin eski teknoloji motorlaruı vardır. Aynı dacia nın renaultun eski teknolojisi gibi. Ama fiyat oldukca abartı. Eger tata servisine gittiyseniz, Fiyat normal. Aracın garantisi falan yoksa dısarda bir yerde yaptırın. Cok daha ucuza yaptırırsınız. Hatta tamponun tamir edilme imkanı yok mu? Eger sadece tampon farsa tampon cok fazla zarar gormemistir tamir edilebilir. Ama tamir edilemeyecek durumdaysa, Daha baska masrafları da vardır demektir.
  • Bimeyenler için aşağıdaki bilgiler bence önem arz etmekte. Tata Marina 2007 kullanıcısı olarak oldukça memnunum ve servis olarakta inanılmaz ucuz. Sanırım bu arkadaş çıkmacıdan yada merdiven altı birisinden bu fiyatları almış. Orjinal servisinde daha 2 ay olmadı bütün öndüzeni değiştirdiler (147000Km olduğu ve artık eskidiği için) 7 saatlik bir çalışma ve sayısız yeni parçaya KDV dahil 270TL verdim çıktım (İşçilik dahil). Bence önyargılı arkadaşlar bu firmanın sistesine bile girip hiçbirşey okumadan yorum yapıyorlar. Bunu söylerken şunu da belirteyim, aracı alana kadar bende aynı onlar gibi düşünüyordum.




    Tata Motors Limited, Hindistan'ın en büyük otomotiv şirketidir. Ticari araçlarda her segmentte lider olup, pikap ve binek araçlarda ilk üç sırada yer almaktadır. Şirket dünyanın dördüncü büyük kamyon ve ikinci büyük otobüs üreticisidir.

    Şirketin 23.000 çalışanı "faaliyet gösterdiğimiz yolda en iyi, teslim ettiğimiz ürünlerde en iyi, değerler ve ahlak sistemimizde en iyi" olma vizyonumuzla yönlendirilmektedir.

    1945 yılında kurulan Tata Motors'un varlığı Hindistan sınırlarının ötesine geçmiştir. İlk aracın tanıtımının yapıldığı 1954 yılından bu yana Hindistan yollarında 4 milyondan fazla Tata araç bulunmaktadır. Şirketin Hindistan'daki üretim üsleri Jamshedpur (Jharkhand Eyaleti), Pune (Maharashtra Eyaleti), Lucknow (Uttar Pradesh Eyaleti) ve Pantnagar (Uttarakhand Eyaleti) ve Dharwad (Karnataka) kentlerinde yer almaktadır. Fiat ile 2005 yılında yürürlüğe giren stratejik ortaklığın ardından hem Fiat ve Tata otomobillerini hem de Fiat güç aktarım sistemlerini üretmek için Ranjangaon (Maharashtra) kentinde Fiat Group Automobiles ile endüstriyel bir ortak girişim kurulmuştur. Şirketin bayilik, satış, servis ve yedek parça ağı 3500 noktayı kapsamaktadır. Tata Motors Hindistan'da Fiat marka otomobillerin de distribütörü konumundadır.

    Hindistan'ın mühendislik sektörlerinde faaliyet gösteren şirketleri arasında New York Borsası'na kote olan (Eylül 2004) ilk şirket olan Tata Motors uluslararası bir otomobil şirketi düzeyine yükselmiştir. Tata Motors, iştirakleri ve ortaklıkları aracılığıyla Büyük Britanya, Güney Kore, Tayland ve İspanya'da da faaliyet göstermektedir. Bunlar arasında ikon haline gelmiş iki Britanyalı otomobil markası olan ve 2008 yılında satın alınan Jaguar ve Land Rover sayılabilir. Şirket 2004 yılında Kore'nin ikinci büyük kamyon üreticisi Daewoo Commercial Vehicles Company şirketini satın almıştır. Yeni ismiyle Tata Daewoo Commercial Vehicles Company, Kore pazarına pek çok yeni ürün sunduğu gibi bu ürünleri bir dizi uluslararası pazara da ihracat yapmaktadır. Bugün Güney Kore'nin ağır ticari araç ihracatının üçte ikisini Tata Daewoo gerçekleştirmektedir. Tata 2005 yılında ünlü bir İspanyol şehir içi ve şehirlerarası otobüs firması olan Hispano Carrocera'nın %21'ini, 2009 yılında ise tamamını satın almıştır. Hispano'nun mevcudiyeti sayesinde diğer pazarlarda büyüme kaydedilmektedir. Hindistan ve belirlenmiş bazı uluslararası pazarlarda tepeden tırnağa yapımı tamamlanmış şehir içi ve şehirlerarası otobüsler üretmek için gövde imalatı konusunda küresel bir lider olan Brezilya menşeli Marcopolo ile 2006 yılında bir ortak girişim kurulmuştur. Yine 2006'da, Tata Motors Taylandlı Thonburi Automotive Assembly Plant Company ile Tayland'da şirketin pikap araçlarını üretmek ve pazarlamak için bir ortak girişim kurarak işbirliğine girmiştir. Tata Motors (Tayland)'ın yeni fabrikası Xenon marka pikap kamyon üretimine başlamıştır ve Xenon'un tanıtımı Tayland'da düzenlenen 2008 Bangkok Motor Show'da yapılmıştır.

    Tata Motors, 1961 yılında ihracata başlamış ve uluslar arası pazarda hızla büyüyen bir yer edinmiştir. Şirketin ticari ve yolcu araçları halihazırda Avrupa, Afrika, Orta Doğu, Güney Doğu Asya, Güney Asya ve Güney Amerika'daki pek çok ülkeye pazarlanmaktadır. Şirket; Malezya, Kenya, Bangladeş, Ukrayna, Rusya ve Senegal'de bayilik ve ortak girişim yoluyla araç montaj faaliyeti göstermektedir.

    Şirketin büyümesinin sağlanması, geçen 50 yıldan uzun sürede ekonomik uyarıların ve müşteri ihtiyaçlarının doğru biçimde anlaşılması ile bu anlayışın lider nitelikli Ar-Ge vasıtasıyla müşteri isteklerine dayanan önerilere dönüştürme kabiliyetinden kaynaklanmaktadır. 2.000 mühendis ve bilim adamıyla şirketin 1966'da kurulan Mühendislik Araştırma Merkezi öncü rolü oynayan teknolojilerin ve ürünlerin ortaya çıkmasını sağlamaktadır. Şirket; günümüzde Hindistan'da Pune, Jamshedpur ve Lucknow'da ve ayrıca Hindistan dışında Güney Kore, İspanya ve Büyük Britanya'da Ar-Ge merkezlerine sahiptir. Tata Motors Hindistan'ın ilk yerli üretim hafif ticari aracını, ilk spor otomobilini ve ilk tamamen yerli üretim binek otomobili olan Tata Indica'yı (1998) üreten şirkettir. Piyasaya çıkışından itibaren iki yıl içinde Tata Indica kendi segmentinde Hindistan'ın en çok satan otomobili unvanını eline geçirmiştir. Tata Motors, 2005 yılında Hindistan'ın ilk yerli mini-kamyonu Tata Ace'i piyasaya sürerek yeni bir segment yaratmıştır.

    Tata Motors, Ocak 2008'de Hindistan'ın ve tüm dünyanın merakla beklediği halk otomobili Tata Nano'yu ortaya çıkarmıştır. Küresel otomobil endüstrisinde bir ilk olan Tata Nano, planlandığı gibi Mart 2009'da Hindistan pazarındaki yerini aldı. Nano, dünya otomobil pazarında bir ilke imza atarak, konfor ve güvenliği, binlerce ailenin sahip olabileceği koşullarla bir araya getirerek tüketicilerin beğenisine sundu.

    Tata Motors, Mayıs 2009’da tüm dünyaya hitap eden Prima isimli kamyonlarının lansmanını gerçekleştirdi ve Hindistan otomobil pazarında yeni bir çığır açtı. Prima kamyonları; gücü, hızı, taşıma kapasitesi, çalışma ekonomisi ve kabinleriyle, Hindistan pazarında yeni dönüm noktalarına imza atarken, kullanım ömrü boyunca düşük maliyetlerle en yüksek performansı sunmayı hedefliyor

    Tata Motors; Haziran 2009'da, Jaguar ve Land Rover markalarının etkileyici süper lüks modellerini Hindistan pazarına sundu. Bu modeller Jaguar XF, XFR ve XKR ile Land Rover Discovery 3, Range Rover Sport ve Range Rover olarak sıralanabilir.

    İlerleyen yıllarda tümü müşteri ihtiyaçlarından kaynaklanan pek çok diğer yenilikçi aracın piyasaya çıkarılmasına tanık olunacaktır. Ar-Ge, ürün geliştirmenin yanında emisyon ve alternatif yakıtlar alanında çevre dostu teknolojiler geliştirme konusuna odaklanmıştır.

    Şirket iştirakleri sayesinde mühendislik ve otomotiv çözümleri, inşaat makinesi üretimi, otomotiv araç aksam üretimi ve tedarik zinciri faaliyetleri, takım tezgahları ve fabrika otomasyon çözümleri, yüksek hassasiyetli kalıp sistemi ve otomotiv ve bilgisayar uygulamaları için plastik ve elektronik parçalar ve otomotiv perakende ve servis faaliyetlerini yürütmektedir.

    Tata Gurubu'nun geleneklerine sadık olan Tata Motors, Kolektif Sosyal Sorumluluk konseptine ruhunu adamış ve yazılı taahhütte bulunmuştur. Birleşmiş Milletler Küresel Sözleşmesi'ni imzalayanlardan biri olarak Küresel Sözleşme hükümleriyle uyum içinde emek ve çevre standartlarıyla ilgili toplumsal ve sosyal girişimler başlatmıştır. Buna uygun olarak kendi üretim üssünün bulunduğu bölgelerde yaşayan komşu kırsal topluluklara hizmet götürülmesi ve toplulukların gelişimine yardımcı olunmasında aktif bir rol oynamaktadır.

    Tata Motors temelinde bulunan zengin mirasla parlak bir geleceği hak etmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nneecoo -- 21 Aralık 2010; 15:07:01 >




  • Bu sadece pazarlama yöntemi..Ucuz araba satıp farkı servis ve parça fiyatıyla kapatmak...TATA .Arabaları piyasada çok ucuz...Bunca servis ve çalışan maaş bekliyor...ucuz araba sat, çok çok ucuz parça sat sonrası ? Yok....Aynı yöntemi 15 yıl önce MAZDA yaptı....Arabaları çok güzel, kaliteli ve ucuzdu...Ancak garanti süresi biten, servislere yolu düşen mazda sahipleri hemen arabayı satmaya koştu....Gül gibi arabalar satılmaz oldu....1990 dan bahsediyorum... Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 22 Aralık 2010; 20:54:46 >
  • TATA nın hangi arabası bu. Otomobil mi, kamyonet mi?
  • yetkili servis çekti galiba bu rakamı bende tata indigo var ben çok memnunum geçende sağ taraftan kaza yaptım sağ çamurluk sağ far birde motor kaputu aldım ankarada 3 parçaya 700 lira çektiler sonra internette buldum taiwan malıymış ustam yerine oturmaz falan dedi ben ucuza buldum 350 tly aldım istanbuldan geldi taktırdum ustam bile hayret ettin bire bir yerine oturdu bence sende benim aldığım yerden fiyat al adresini yazıyorum mtk otomotinwww.parcareyonum.com
  • 2000 yılında aldığım tata telcoline aracımı 2011 de sattım....marka imajı az...sıfır alınırken ve ikinci el satarken ucuz bir araç....
    fakat sanılanın aksine çok çok sağlam ve sorunsuz....
    ben fırıncıyım ve tata ile ekmek servisi yaptım yıllarca.....günde 140-150 kez marşa basılır bizim işte....
    kullandığım zaman zarfında 3, bilemedin 4 defa marş motoru söktürdüm bu çok çok çok iyi bir durum...motor-turbo neredeyse hiç sorun çıkarmadı en soğuk günlerde bile tek marşla çalıştı...yeterki aküsü ve ısıtıcıların tamamı bozuk olmasın...
    eksisi yere yakın olması ve bu yüzden kara ve çamura saplanmasıydı ama aynı zamanda virajları rayda döner gibi dönerdi...
    yeni modeller yüksek zaten sorun yok...
    ucuza al tepe tepe kullan ucuza sat ...işin kuralıda budur...
    servis ve yedek parça sorunu yok arayııpta bulamadığım parça hiç olmadı desem yeridir...bu arada far ucuz tampon pahalı olduğunu düşünüyorum...çünki her marka aracın tamponu küçük kazalardaki ihmali önlemek için pahalıdır...araştırırsanız bana hak verirsiniz....




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.