Şimdi Ara

SuperBoxDolandırıcılık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,
    #turkcell #superbox rezaletini anlatıyorum.

    2.gün önce superbox'a başvurdum çünkü internetim adsl ve çok yavaştı.
    Superbox için bugün personel gelip kontrol sağlayacağız dedi ve adrese geldi.
    Adrese gelen personel kontrol etmiş ve evde superbox kullanılabilir demiş ve annemden imza almış. B
    ugüne ve geldim evi gezdim evde sadece 1 noktada çok az superbox çekiyor.

    532 müşteri hizmetlerini aradım, hizmetten menmun olmadığım için inceleme yapılıp aboneliğimin cayma bedelsiz iptalinin yapılmasını istedim. Bana süreci anlatırken adresini sorgulayalım dedi ve bana kalkıp alakasız bir adres söyledi.
    Adres benim yaşadığım adres değil ve benim adresimi sorguladığında superbox zaten kullanılamıyor.

    Bugün 23:00 saatinde görüşmeyi müşteri hizmetleri ile görüşmeyi bitirdim.

    Kısaca sırf abonelik satmak için turkcell ve altbayileri katakulliye getirip başka adres gibi gösterip abonelik açmışlar.









  • Bunu hep yapıyor zaten Turkcell

    Kalite ne beklersiniz

    Cama yakın bir yer telefon ile bakın daha iyi kaliteli sinyal bulmaya çalışın

    Yada kullanamadığızı belirtip cayarsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firma cayma bedeli çıkarırsa şu linki doldurabilirsiniz.https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi
  • Benimki de farklı adres çıktı. Itiraz ettim ? Çözüm merkezi kontröl sonrası cayma bedelsiz ve vergisiz iptal be iade edebilirsiniz dedi bilgin olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Telefon çok iyi de çekse her bölgede SuperBox hizmeti verilmiyor. Bayiler de müşterinin ihtiyacını karşılamak için farklı adres göstererek hizmeti başlatıyor ki, kimse buna itiraz etmiyor. Çünkü gerçek adreste Turkcell hizmeti onaylamayacak ve bağlantı sağlamayacak zaten. Sizde ise en azından bir verimli çalışıp çalışmadığını kontrol etmesi gerekirdi görevlinin.
    Kullanma ihtiyacınız varsa cam kenarında kullanın cihazı. Hem daha iyi sinyal alır orada, hem de evin içinde çekmeyip radyasyona boğmaz evi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehtnc1

    Benimki de farklı adres çıktı. Itiraz ettim ? Çözüm merkezi kontröl sonrası cayma bedelsiz ve vergisiz iptal be iade edebilirsiniz dedi bilgin olsun.
    Nasıl itiraz ettiniz ne söylediniz temsilciye?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    Kendi sistemlerinde adres farklı olunca sikayet talepi oluşturdum. 10 gün sonra döndüler araştırıracaklarını sözleşmeye bakıp döneceğini söyledi. 2 gün sonra döndüğünde bayi hatası denilerek kurlum bedeli ve vergi ücretleri alınmadan iptal edebilirsiniz dendi dün itibarı ile iptal oldu ve modemi teslim edeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mehtnc1 kullanıcısına yanıt
    Bayi sizi aramadı mı konuyla ilgili?
  • Mehtnc1 kullanıcısına yanıt
    Allah Allah iyiymiş valla ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hayır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mehtnc1 kullanıcısına yanıt
    Ararlar diye düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Zannetmiyorum çok tan ararlardı ya bayi hatası deniyor sahte adres tanımı superbox satış birimi Geçenler de isterseniz size destekleyen bir yeri adres gösterelim sonrada sizi arayan ekibe kendi evinizi söylersiniz diyor. Bayi sahtede yapsa yine de turkcell kazançlı ben biraz bu işlerin girdaplarında hep iyi çıkarım onlar mevzuat bilmeyenleri iyi korkutma görevi var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mehtnc1 kullanıcısına yanıt
    Bu durumu btk ya yazdınız mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Yok hocAm direk talep oluşturuldu çözüm merkezi araştıma yaptı bayi hatası dendi kullandığımı ödedim. 82 tl gibi bi şey 16 günlük vergiler bir de biraz önce de modemi teslim ettim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mehtnc1 kullanıcısına yanıt
    Anladım teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Bunu hep yapıyor zaten Turkcell

    Kalite ne beklersiniz

    Cama yakın bir yer telefon ile bakın daha iyi kaliteli sinyal bulmaya çalışın

    Yada kullanamadığızı belirtip cayarsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • evet değişen bir şey yok... arayan soran yok 3 gün oldu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.