Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (69. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.039
Cevap
199
Favori
986.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TEM'de git-gel 250 km. yol yaptım. Hız sınırlarına uymadım. 120-140-150 bastım. Bir ara 6000 devire falan çıkardım aracı. Yakıt ortalaması 7 litre oldu.. Genel ortalamam 8.4. Araba 4500 km.de..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Drunk Moose

    TEM'de git-gel 250 km. yol yaptım. Hız sınırlarına uymadım. 120-140-150 bastım. Bir ara 6000 devire falan çıkardım aracı. Yakıt ortalaması 7 litre oldu.. Genel ortalamam 8.4. Araba 4500 km.de..

    Bu hızda bu yakıt ortalamasını yakalayabilsem arabayı sırtımda taşıyacağım.

    Aracım 3500 km'de ve genel ortalama 8.6 lt.

    Yakıtı denemek için total yerine gittim shell'den aldım. Bir depo 275TL ile 650 km yol gitti, km'de 42 kr ,genellikle kısa mesafe ancak olabildiğince sakin,neredeyse hiç fren yok.

    Ben şu an için sakin kullanımda uzun yol tüketimi 100-110 hızda 7.8 lt altını pek göremiyorum.

    120-140-150 7 lt yakıt tüketimi sanırım ileriki km'lerde görülecek gibi...İNŞALLAH.
  • merhaba ben onceleri renault latitude dusunuyordum daha sonta bu araci sitede gordum sizce bu arac nasil ic meken kalitesi iyimi yumasak malzeme kullanilmismi arka koltuklar genis midir gorus acilari iyimidir ve suspansiyon sitemi iyimidir konforlumudur bide mitsubushi asx var bu 3 arac icinde hangisi iyidir bliemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arin Berke

    merhaba ben onceleri renault latitude dusunuyordum daha sonta bu araci sitede gordum sizce bu arac nasil ic meken kalitesi iyimi yumasak malzeme kullanilmismi arka koltuklar genis midir gorus acilari iyimidir ve suspansiyon sitemi iyimidir konforlumudur bide mitsubushi asx var bu 3 arac icinde hangisi iyidir bliemedim

    Latitude XV'den çok farklı bir araç. Latitude daha konforludur, malzemesi de daha yumuşaktır. Ama yol tutuş sıfır. XV ise simetrik 4 çeker ve boxer motorla bambaşka bir araç. Yol tutuşu mükemmel, konforu da sınıfına göre iyi. Yakıt tüketimi olarak XV daha müsrif tabi ki. XV gerçek bir crossover. ASX bildiğim kadarıyla 2 çeker olarak satılıyor. Bu da önemli bir fark.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xv bir aile arabasi olabilecek genisliktemidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lubnatsimehc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arin Berke

    merhaba ben onceleri renault latitude dusunuyordum daha sonta bu araci sitede gordum sizce bu arac nasil ic meken kalitesi iyimi yumasak malzeme kullanilmismi arka koltuklar genis midir gorus acilari iyimidir ve suspansiyon sitemi iyimidir konforlumudur bide mitsubushi asx var bu 3 arac icinde hangisi iyidir bliemedim

    Latitude XV'den çok farklı bir araç. Latitude daha konforludur, malzemesi de daha yumuşaktır. Ama yol tutuş sıfır. XV ise simetrik 4 çeker ve boxer motorla bambaşka bir araç. Yol tutuşu mükemmel, konforu da sınıfına göre iyi. Yakıt tüketimi olarak XV daha müsrif tabi ki. XV gerçek bir crossover. ASX bildiğim kadarıyla 2 çeker olarak satılıyor. Bu da önemli bir fark.


    ASX kötü bir araç değil. 30.000 KM dir şirkette kullanıyoruz. Yaklaşık 16 aydır. Hatta ilk kullanmaya başladığımda beklediğimden fazlasını verdi bana fakat geçenlerde 10 km lik bir mesafede kullanma fırsatı bulduğum XV ile aralarında çok büyük fark var. XV kesinlikle daha iyi. 2 çeker 4 çeker olmasına girmiyorum bile. Kesinlikle daha konforlu ve sessiz. Bir de oturma pozisyonu ve koltuklar çok daha rahat ve konforlu. LATITUDE ise bence tamamen farklı bir sınıf... Yani ikisi de uçmakla birlikte Helikopter ile bir uçağı karşılaştırmaya benziyor. Aradığınız özelliklere bakarak karar vermelisiniz...

    Bu arada dün Antalya da bir alışveriş merkezinin otoparkında bir XV ye rastladım. Bir kaç defa görmüştüm ama hep alakasız yerlerdeydi. Konuşma fırsatım olmamıştı. Yanına gittim. Bir bayan kullanıyordu. Çekinerek yani rahatsız etme korkusu ile bir şey sorabilir miyim diye sordum... Neyse güler yüzle buyrun dedi. Ben de düşünüyorum da yakıt tüketiminiz ne kadar o nu merak etmiştim. dedim. Şehir içi kullanıyormuş. Antalya şartlarında Yaz ın 8.7 - 8.8 , Kış ın 9.0- 9.2 litre yakıyor dedi. Gayet emin ve net. ama bu araç otomatik ve 4 çeker diye de ekledi. Teşekkür ettim uzaklaştım. Eğer bu rakamlar ise ben razıyım. Ama site de çok farklı yorumlar olduğu için kafam karışıyor her seferinde. Dediğim gibi bu ebatta bir 4x4 araç için hem de otomatik, ben 9 litre şehir içi ortalamaya razıyım. Şehir dışı da tabi 6 litre idealdir... ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arin Berke

    xv bir aile arabasi olabilecek genisliktemidir


    Bence XV nin arka kısmında ki genişlik hissi LATITUDE ile yarışabilir. Fakat sanırım biraz bagaj kısmı daha küçük. Burada da bagajı gerektiğinde tavana kadar doldurma şansınız var... ;) ama kesinlikle görüş açıları ve ferahlık hissi çok çok daha yüksek XV nin...
  • 1 ay daha sabah 4, akşam 4 km. Kullanmaya devam. Ağustos sonunda kısmetse bir İstanbul-Antalya-İstanbul yapacağım. Bakalım yakıt durumu ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XV 07

    quote:

    Orijinalden alıntı: lubnatsimehc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arin Berke

    merhaba ben onceleri renault latitude dusunuyordum daha sonta bu araci sitede gordum sizce bu arac nasil ic meken kalitesi iyimi yumasak malzeme kullanilmismi arka koltuklar genis midir gorus acilari iyimidir ve suspansiyon sitemi iyimidir konforlumudur bide mitsubushi asx var bu 3 arac icinde hangisi iyidir bliemedim

    Latitude XV'den çok farklı bir araç. Latitude daha konforludur, malzemesi de daha yumuşaktır. Ama yol tutuş sıfır. XV ise simetrik 4 çeker ve boxer motorla bambaşka bir araç. Yol tutuşu mükemmel, konforu da sınıfına göre iyi. Yakıt tüketimi olarak XV daha müsrif tabi ki. XV gerçek bir crossover. ASX bildiğim kadarıyla 2 çeker olarak satılıyor. Bu da önemli bir fark.


    ASX kötü bir araç değil. 30.000 KM dir şirkette kullanıyoruz. Yaklaşık 16 aydır. Hatta ilk kullanmaya başladığımda beklediğimden fazlasını verdi bana fakat geçenlerde 10 km lik bir mesafede kullanma fırsatı bulduğum XV ile aralarında çok büyük fark var. XV kesinlikle daha iyi. 2 çeker 4 çeker olmasına girmiyorum bile. Kesinlikle daha konforlu ve sessiz. Bir de oturma pozisyonu ve koltuklar çok daha rahat ve konforlu. LATITUDE ise bence tamamen farklı bir sınıf... Yani ikisi de uçmakla birlikte Helikopter ile bir uçağı karşılaştırmaya benziyor. Aradığınız özelliklere bakarak karar vermelisiniz...

    Bu arada dün Antalya da bir alışveriş merkezinin otoparkında bir XV ye rastladım. Bir kaç defa görmüştüm ama hep alakasız yerlerdeydi. Konuşma fırsatım olmamıştı. Yanına gittim. Bir bayan kullanıyordu. Çekinerek yani rahatsız etme korkusu ile bir şey sorabilir miyim diye sordum... Neyse güler yüzle buyrun dedi. Ben de düşünüyorum da yakıt tüketiminiz ne kadar o nu merak etmiştim. dedim. Şehir içi kullanıyormuş. Antalya şartlarında Yaz ın 8.7 - 8.8 , Kış ın 9.0- 9.2 litre yakıyor dedi. Gayet emin ve net. ama bu araç otomatik ve 4 çeker diye de ekledi. Teşekkür ettim uzaklaştım. Eğer bu rakamlar ise ben razıyım. Ama site de çok farklı yorumlar olduğu için kafam karışıyor her seferinde. Dediğim gibi bu ebatta bir 4x4 araç için hem de otomatik, ben 9 litre şehir içi ortalamaya razıyım. Şehir dışı da tabi 6 litre idealdir... ;)

    6 lt yakıt tüketi kesinlikle mümkün, ancak 75-80 km hız ile,ben şu an için şehir dışı 7 lt altını daha göremedim.Bu fiyata kesinlikle kaliteli bir araç.
    Ben hem iş hem kişisel kullanım için aldım ve işim gereği yüksek bir araoca ihtiyacım vardı,yakıt şu an için bana göre yüksek ancak bireysel kullanım için alacaklar için oldukça İdeal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Subaru İzmir bayisinden araç alan var mı? Bayi nasıldır, malum bazı bayiler araç satmak istemez gibi tavırlar takınıyor :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • xv nin suspansiyon sistemi nasildir iceriye cok ses alirmi bide xv'de xenon far varmidir ben gorsellerde gormedim bozuk yollarda cok ses aliyormu darbe emisi iyi mi arkadaki yolcu yasam alani genismidir ve dokunmatik paneli varmidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arin Berke

    xv nin suspansiyon sistemi nasildir iceriye cok ses alirmi bide xv'de xenon far varmidir ben gorsellerde gormedim bozuk yollarda cok ses aliyormu darbe emisi iyi mi arkadaki yolcu yasam alani genismidir ve dokunmatik paneli varmidir

    Suspansiyon sistemi sedan araçlara göre sert ancak yerden yüksek bir suv araç için olması gerektiği kadar.

    Zenon far sadece kısa hüzmede var, uzun hüzmede yok.

    Bozuk yollarda ses izolasyonu iyi ancak arka akslardan biraz derin bir engelden geçerken sert bir ses geliyor.

    Arka yolcu alanı incelediğim birçok araca göre oldukça geniş ve rahat.

    Dokunmatik ekran opsiyonel ve oldukça pahalı,sanırım 3700 yada 4000 TL gibi ufak bir rakam.




  • eyvallah hacılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanılan şanzıman eski tip dediğimiz tork konv. mü yoksa yarı otomatik robotize şanzıman mı? vites geçişlerinde yığılmalar oluyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nurtünay48

    Bir arkadaşımız 2012 model 3.000 km. de xv'sini satmak istiyor. Koyu Gri renkte İlgilenirseniz eğer

    az km'lerde araçlar var amaç nedir ki? neden memnun kalmayıp satıyorlar araçlarını
  • Maksat alışveriş olsun. Piyasa canlı kalsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çiftoldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zulu123 -- 21 Temmuz 2014; 13:03:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: portiwashere

    Kullanılan şanzıman eski tip dediğimiz tork konv. mü yoksa yarı otomatik robotize şanzıman mı? vites geçişlerinde yığılmalar oluyor mu?

    ne eski tip tork konvertörlü ne de yarı otomatik robotize şanzıman. CVT şanzıman bunlardan farklı sınıfta bir şanzımandır. vites olmadığı için vites geçişi de olmuyor, dolayısıyla yığılma diye birşey zaten olmuyor. basit olarak anlatmak gerekirse, bir adet motora bağlı bir tambur ve bir adet de aktarma organlarına bağlı bir tambur var. Bu iki tambur birbirine özel bir çelik zincir ile bağlı. bisiklet vitesine yandan baktığınızda pedaldaki vites dişlileri ve arka tekerlekteki vites dişlileri ve aradağı zincir bağlantısı mantığıyla hemen hemen aynıdır. motor devri, gaz pedalının konumu, yolun durumu vb. gibi bir çok kritere bağlı olarak bu iki tamburda çelik zincirin geçtiği yuva otomatik olarak kalınlaşır veya incelir. hiçbir vites geçişi hissetmeden hızınız bisiklet vitesi mantığıyla artar veya azalır.

    http://subaru.com.tr/sanziman.aspx

    http://www.youtube.com/watch?v=a3PF4fPXe9U

    http://www.youtube.com/watch?v=a3PF4fPXe9U&list=PLKRDhKrcZm0Ahk7svzf9PPnY8-jhtLQ8D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zulu123 -- 21 Temmuz 2014; 12:40:43 >




  • öğlen XV bakmaya gittim ellerindeoutback vardı o da güzel duruyordu XV olmadığı için göremedim araçlarınızdan memnun musunuz arkadaşlar.
    Ailem için almayı planlıyorum bende Rav4 var bir sorun yok şimdilik
  • Arkadasim bir önceki sayfadaki yorumumu okumani tavsiye ederim. Syg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolona -- 21 Temmuz 2014; 20:16:38 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.