Şimdi Ara

stilo özellikleriçversiyonlar,donanımlar v.b..........

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
3
Favori
8.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • foruma yeni gelen arkadaslar devamlı stilonun versiyonlarını ve paketlerini sormaktadır.bu bölümün acılma sebebi her seferinde aynı seyleri yazmaktansa arkadasları buraya yönlendirmektir.

    STILO'DA KULLANILAN PAKETLER VE İÇERİKLERİ

    CN+: Navigasyon,telefon,mp3 ve yol bilgisayarındaki ile my car menü den yapılan ayarların bulunduğu 7'' ekrana sahip bir CD playerdır.
    Güvenlik paketi: 8 airbag,ASR,MSR,ESP,HBA ve EOBD değişmez paket içeriği. (Stilo'da ABS ve EBD standarttır.)
    Ses paketi: 8 hoparlör,bagajda subwofer bunun içinde 260w gücünde bosse amplifikatör ve CD-Changer.
    Stil paketi: Dikiz aynaları, yan koruma çıtaları ve kapı kollarının komple gövde rengi olmasıdır.
    Elit paket: Göğüslükdeki bazı plastik aksamların gri renkde sunulmasıdır.
    Spor paket: 17'' jantlar,arka cam üstü spoiler ve komple body sistemi
    Konfor paketi: Yağmur sensörü,aydınlık sensörü, park sensörü.


    SKY(SUNROOF) HERHANGİ BİR PAKETİN İÇİNDE YER ALMAZ.

    benzinli versiyonları:
    1.6 actual
    1.6 active
    1.6 dinamic

    VERSİYONLAR YILLARA GÖRE DONANIM OLARAK DEĞİŞİKLİK GÖSTERMEKTEDİR.





    serxad arkadasımızın yazısından alıntıdır

    Stilo düşünüpte aklı tamamen karışmış vaziyetteki arkadaşlarımın dikkatlerine önemle duyurulur;

    Bugün Ankara Merkez Fiat Distüribütörlüğünde Uzman Danışman olarak görev yapmakta olan çok yakın bir dostumla yapmış olduğum görüşmeler sonucunda Stilo hakkında edindiğim önemli teknik ve sosyal bilgileri sizinle paylaşmaktan mutluluk duyarım,

    1.- Motor;
    Fiatın bugüne kadar Türkiye de satışa sunduğu en nitelikli ve kullanım ömrü en yüksek motor sistemi mevcut. Kesinlikle Fiatın diğer segment araçları ile kıyaslanamaz. min. 350.000 km ye kadar ( periyodik bakımlarının düzenli ve işinin ehli ustalara yaptırılması şartı ile ) ilk günkü performans ve sağlamlık,
    Sıralı sistem LPG uyumu üst düzey ve özellikle İtalyan LPG firmalarının ürünleriyle 1. sınıf yakıt ve güç performansı,
    Servis ve bakım masrafları Türkiye ortalamasının kesinlikle altında,
    Ve kesinlike bütün Fiat servisleri Stilo konusunda uzmanlar, çünkü bütün Fiat çalışanlarının tartışmasız en büyük aşkı Stilo !!
    2.- Dizayn, Ergonomi ve Yol Tutuşu;
    Segmentindeki diğer araçlarla kıyaslandığında ortalamanın çok üzerinde yol tutuşu. Ana sebebi ise ergonomik dizaynı ve aracın normalin üzerindeki ağırlığı. Bu ağırlıkta bir aracın yakıt tüketiminin şehiriçinde normal şartlarda 12-13 lt / 100 km civarlarında olması gerekirken mevcut motor sistemi ile bu değeri 11 lt / 100 km nin altına indirebilmiştir Fiat. ( kullanıma göre 9,5 - 10,5 lt / 100 km )
    İç dizaynı kıyaslama yapmak için fotoğraflara bakmak asla yeterli değildir. Şu bir gerçek ki Stilo kabinine oturduğunuz zaman ( gerçekten alıcı gözü ile bakıp alıcı ruhu ile yaklaşarak ) hayatınızdaki yeri şu sıralamaya dönüşüyor; 1- Yüce ALLAH (c.c.) 2- Aileniz ve Sağlığınız 3- Stilo 4- Diğer hayat unsurları

    3- Donanım;
    İki kelime ile ifade ediyor : Mükemmel ötesi. Bu kadar donanımın bir arada sunulması aslında zordur diyor ve ekliyor; " Çok üst sınıf araçlarda bu donanımların bir arada sunulması mümkün çünkü maliyet açısından hiç bir problemleri yok. Pazardaki satış rakamları, fiyatlarına rağmen üst seviyelerde olan Audi, Mercedes, BMW gibi firmaların bir çok donanım özelliğini birarada sunmaları sıkıntı teşkil etmiyor çünkü her halikarda % 20 lere varan kar marjlarıyla satılabiliyorlar. Fakat ekonomik ve orta sınıfa hitap eden araç firmalarının çok farklı bir sistem üretmedikçe bu kadar donanımı bir arada sunmaları çok ama çok maliyetli bir olay. Çünkü nerde çokluk orada sıkıntı. Diğer orta sınıf firmalarının markalarıyla yarışı önde götürmekte olmaları böyle bir arayışa itmiyor onları. Mesela Volkswagen. Boş kutuda üretse özellikle toplumumuzun göz bebeği. Halbuki Volkswagen yedek parça ve periyodik bakım masrafları azımsanacak miktarlarda değiller. İşte bu noktada Fiat Stilonun farkı devreye giriyor. Çünkü Stilonun donanım sistemlerini bir arada devreye sokan elektronik ve mekanik sistemleri Fiat ve Alfa Romeo mühendislerinin ciddi çalışmaları sonucunda üretilmiştir. Bugün bile bu sistemlerde oluşabilecek problemlere karşı yedek parça ve servis desteği tam randımanlı ve ekonomik bir şekilde verilebilmektedir."
    4.- Malzeme kalite ve işçiliği;
    Çok iyi olmasada Fiatın en iyisi. Bütün bu özelliklerine bir de çok üst düzey malzme ve işçilik kalitesini sokmak 30.000.-TL değerindeki Stilonun 40.000.-TL nin üzerine çıkması demek. Bu niteliklerde 30.000.-TL ye zor satılan aracın 40.000.-TL ye satışa sunulması demek Fiatın Türkiye pazarında komik bir vaziyete geçmesi demek. Çünkü Türk toplumu ezbere dayalı bir otomobil pazarı oluşturmakta. Atalardan ve çevreden ne görüldü ise o.

    Gelelim "30.000.-TL ye zor satılırken" cümlesindeki ZOR ibaresine. Neden mi zor?
    Kalite ve güvenlikle hiç ama hiç alakası olmayan bir durum. Çünkü Fiatın reklam politikası ve sunum yetenekleri, dönemin reklam koordinatörü tarafından yanlış hamlelerle yönetildi. Türk insanı gerçekten Stilo yu hiç tanımadı. Tanıyamadı. Çok acıdır ki bu nitelikte bir araç bu gün İtalya da parmakla gösteriliyor.

    2003 ve 2006 yılları arasında özellikle İtalya ve İspanyada ve tüm Avrupada en çok satılan C Segmenti aracın Stilo olduğunu biliyormuydunuz??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adanabravo01 -- 6 Ocak 2011; 15:40:53 >







  • eline sağlık...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afiLi_01 -- 12 Şubat 2011; 22:24:01 >
  • Gerçekten fiyatına göre çok güzel araba bu Stilo.
    Eniştemde 2004 model olanından var 1.6 benzinli motor, donanım Dynamic sanırsam alaşım jant filan var. Kullanımı kolay, city modu ile direksiyonu iyice hafifliyor özellikle park ederken ya da sokak aralarındaki manevralarda çok rahatlatıyor. Yol tutuşu, frenleri çok güzel. Süspansiyonlar ne sert, ne de çok yumuşak. Bagaj konusu ise göreceli biraz. Çünkü arka koltuklar ileriye geriye gidebildiği için ihtiyaca göre değiştirilebiliyor. Fakat özellikle arka tekerlerin sesi biraz fazla geliyor

    15bin TL cıvarı bütçe için HB tarzı alınacak en uygun araç diyebilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HaCKeRBoY64 -- 12 Şubat 2011; 23:38:55 >
  • 1.6 benzinli
    ile
    1.9 jtd
    hangisini tasiye edersiniz

    alırsam uzun süre kullanırım, ve ayda -1.000+ km
  • şuanki aracımı babama hibe edersem eğer alıcağım tek araba stilodur.
  • Hocam bilgiler için sağolun. Emek harcamışsınız.
    Stilo şu anki fiyatlarına göre çok dolu bir araç. tasarımına zaten bişey demiyorum.
  • Güzel araçtı ancak hatırladıgım kadarıyla Çift bölgeli dijital klima ve güvenlik paketi donanım seviyesinden ayrı satılan opsiyonlardı. Analog klimalı dynamic donanımlı araçlar da var piyasa da. Bir dönem donanım seviyesi ile ilgili oldukça kafa karıştırıcıydı.
  • stil den vazgeçmek çooook zor...
  • stilo mareadan sonra ucuz olarak en dolu arac cogu mareacilar stiloya gecti skywindow aldi mareaci arkadas cok dolu ve ozellikli ama cok hantal deneme yaptik 8 kere hic tutunamadi gitmiyor marea gibi videolarida var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bravomdan sonra alacağım araç ya stilo yada 156...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.