Şimdi Ara

STILO FOREVER :) (1502. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
33.436
Cevap
77
Favori
1.789.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15001501150215031504
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar benim de canımı sıkan bi konu var yardımcı olursanız mutlu olurum... skywindow sorunsuz çalışıyor ama bozuk yollarda rahatsız edecek şekilde ses çıkartıyor... bendan önceki aracım Megane idi... çıkan takırtılar yüzünden arabadan soğuyup değiştirmiştim... var mıdır bu ses olayının halletemenin yolu yordamı?
  • erener ciddimisin iyi bir seçim olduğu konusunda? ( yanlış anlama ama ilk ve tek arkadaş sen oldun iyi bir seçim diyen ) tel ile vs ile danıştığım herkes km cok yüksek sende satarken km daha da yüksek vs olucak birde sw saçmalık olur o paraya vs dediler. yarın adamın yanına gidicez hala bir karar veremedim doğrusu..:S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erener0101


    quote:

    Orijinalden alıntı: stilist07

    benim eski stilde de titreme değil de stop etme sıkıntısı olmuştu tüpden sonra..kelebek boğazını temizletince geçmişti 10 liraya..sky için de 1000 tl demişti servis burada ki arkadaşların tavsiyeleri üzerine tornacıya 10 tl ye yaptırmıştık:) sıkmayın canınızı yapmanız gereken gerçek bir stil ustası bulmak...

    stildaşlar aile olduğumuz için station wagon bir focus baktım.16 500 tl diyor..2001 model ghia lacivert ve 170 000 km de ..kaza yok sadece 20 25 cm lik boya var tek parçada..tüplü araç..sizce bu araç alınır mı ? alınırsa da bu fiyat eder mi? yarın görüşelim diyoruz yardımlarınızı esirgemeyin lütfen ...


    hocam iyi bi secim gibi geldi bana.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: gencmemo880

    arkadaşlar benim de canımı sıkan bi konu var yardımcı olursanız mutlu olurum... skywindow sorunsuz çalışıyor ama bozuk yollarda rahatsız edecek şekilde ses çıkartıyor... bendan önceki aracım Megane idi... çıkan takırtılar yüzünden arabadan soğuyup değiştirmiştim... var mıdır bu ses olayının halletemenin yolu yordamı?


    Öncelikle hoşgeldiniz,

    Öncelikle bu işlem için 2 kişi olmanız gerekiyor sky cam panellerini sabitleyen sağlı sollu 2 şer adet vida var (vidaya ulaşmak için plastik kaplamayı çıkarman gerekiyor) gevşetip bir kişi dışarıdan cam panelin köşesine doğru eliyle bastıracak diğer kişi de içeriden daha önce gevşettiği vidaları sıkacak his edilir biçimde sesin azaldığını göreceksiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stilist07

    erener ciddimisin iyi bir seçim olduğu konusunda? ( yanlış anlama ama ilk ve tek arkadaş sen oldun iyi bir seçim diyen ) tel ile vs ile danıştığım herkes km cok yüksek sende satarken km daha da yüksek vs olucak birde sw saçmalık olur o paraya vs dediler. yarın adamın yanına gidicez hala bir karar veremedim doğrusu..:S


    günaydın.
    hocam bence km takılı kalmamak gerekiyor.benim aracım 155 binde ama gercekten coğu düsük km göre daha diri.sw sanırım aile için alıyorsun.bu fiyata da öyle aile için baska hangi arac var?olsa zaten sana tavsiye ederlerdi.ayrıca yanılmıyorsam bu modelde baya donanım var.ben genelde focusun bu kasalarını sevmem ama ihtiyacına,fiyatına ve donanımına bakınca benim görüsüme göre iyi secim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stilock


    quote:

    Orijinalden alıntı: gencmemo880

    arkadaşlar benim de canımı sıkan bi konu var yardımcı olursanız mutlu olurum... skywindow sorunsuz çalışıyor ama bozuk yollarda rahatsız edecek şekilde ses çıkartıyor... bendan önceki aracım Megane idi... çıkan takırtılar yüzünden arabadan soğuyup değiştirmiştim... var mıdır bu ses olayının halletemenin yolu yordamı?


    Öncelikle hoşgeldiniz,

    Öncelikle bu işlem için 2 kişi olmanız gerekiyor sky cam panellerini sabitleyen sağlı sollu 2 şer adet vida var (vidaya ulaşmak için plastik kaplamayı çıkarman gerekiyor) gevşetip bir kişi dışarıdan cam panelin köşesine doğru eliyle bastıracak diğer kişi de içeriden daha önce gevşettiği vidaları sıkacak his edilir biçimde sesin azaldığını göreceksiniz.


    Hocam teşekkür ederim...
    Ses olayını bahsettiğiniz şekilde gidermek için el becerisi lazım gibi...
    Bi kaportacıya gidip durumu yazdığınız gibi izah etsen halledebilir sanırım...




  • Merhaba arkadaşlar , sizlerin acilen yardımına ihtiyacım var.
    Aracımla geçen gün seyir halinde iken birden engine fault hatası verdi ve araç rolentide çalışmaya başladı , hiç bir şekilde gaza hükmedemiyorum.
    Aracın kontağını kapatıp tekrar çalıştırıyorum sonuç aynı.
    aracı kapatıp gaz pedalına sonuna kadar basarak aracı çalıştırıyorum fakat araç yine rolentide çalışıyor.
    Bulunduğum yerde fiat servisi yada bosch car servisi yok , normal bilgisayarlara bağlatıryorum üniversal olaral wowo würth online world programı kullanıyorlar hata kodu 120030 fakat wow pragramı hatayı anlayamıyor.
    sizlerden isteğim bu araza ile karşılaşan varsa sorunu nasıl giderdiğini haber vermesi.
    saygılar.

  • Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba...
    Yoğun bir iş temposu içinde istemeyerekte olsa burayı ihmal ettim biraz..

    Ağustos ayı başında ortaya çıkan ve sevgili stilock ile paylaştığım yüksek hızlarda
    (130 km ve üstü) motor arızası uyarısını bugün çözümledik...Bu kadar geç çözmemizin nedeni
    malum iş temposu ve verdiğim parça siparişinin dün elime geçmesi..Aslında sorunu eylül ayı
    başında tespit etmiştik..Arıza aracın normal koşullarda kullanılmasına bir engel teşkil etmediği
    için acil olarak değiştirmedim..
    Arızayı tespit için Fiat servisinden ayrılıp kendine işyeri açan,daha önceden tanıdığım bir
    ustaya gittim..önce mevcut hata silindi,yola çıktık 130 km hızda hata verdi,dönüp cihaza
    bağlayınca şu an tam olarak hatırlamıyorum ama ........ sensör 2 yazısı belirdi ekranda..
    usta giriş ya da çıkış lambda sensörlerinden birinin arızalı olduğunu söyledi..girişteki
    sensörü söküp ,rölantide gaz vererekyüksek devirde test ederken yine aynı hatayı verdi..
    usta büyük ihtimalle çıkış sensörü arızalı dedi..
    Bomba servisi arayıp parça fiyatlarını öğrendiğimizde patladı..
    sıkı durun giriş lambda sensörü (no.1) = 467 tl. çıkış lambda sensörü (no:2)= 355 tl.
    biraz araştırma yaparak ve daha önce her iki sensörü de değiştiren bir arkadaşımın
    tavsiyesiüzerine parçaları otostart.com sitesinde buldum..arkadaşım bana daha önce
    değiştirdiğive sağlam olduğunu belirttiği giriş sensörünü gönderdi..benim Stil'deki ile
    değiştirdik,sonuç aynı yine arıza veriyor.böylece çıkış sensörünün arızalı olduğu kesinleşti..
    servisin 355 lira fiyat verdiği çıkış lam. sensörü otostart.com'dan kargo dahil 130.63 liraya
    alındı..sensör bugün değiştirildi..test'e çıkıldı ve yol şartları dahilinde 160 km. hız yapıldı,
    herhangi bir uyarı gelmedi. ustanın işyerine geri dönüldü,öncesinde 4/5 kez cihaza bağlama
    ve hata silme, 3 kez giriş sensörü söküp takma ve çıkış sensörü değiştirme işlemi için 30 tl
    ödendi ve toplamda 160 liraya sorun halledildi..

    İşler çok yoğun olduğu için yine bir süre giremeyebilirim.bu yüzden konu ile ilgili olası
    soruları tahmin ederek yardımcı olmaya çalışayım..
    arıza iki durumda ortaya çıkıyor..ilki genelde 130 , nadiren 140 km ile giderken,ikincisi
    düşük vites yüksek devir durumunda uyarı veriyor..göstergedeki dikkat işareti yol almaya
    devam ederseniz bir süre sönüyor,kenara çeker , kontağı kapatıp biraz bekledikten sonra
    yine sönüyor ancak her uyarı beyinde kayıtlı kalıyor araç cihaza bağlandığında ortaya çıkıyor ..

    İleride bu arıza ile karşılaşabilecek arkadaşların yetkili servis tarafından öpülmemeleri
    için her iki sensörün FIAT VE BOSCH ürün kodlarını ve otostart.com'daki linklerini veriyorum..
    Aklınıza parça orijinal mi acaba diye bir soru gelebilir,parça tamamen orijinal parça ve bosch
    Almanya üretimi,gerek hologramlı kutusunda,gerekse sensör üzerinde Bosch ürün kodu var...
    araç üzerinden çıkan sensörde basılı olan kod,genel görünüm,kablo uzunluğu ile herşeyi birebir aynı..


    giriş lam.sensörü:
    FIAT KOD: 46762182
    BOSCH KOD: 0 258 006 376

    http://www.otostart.com/index.php?option=com_otostart&task=urun&ref=s&sid=KHB4MMI5TS&referer=&urunid=35733&urunbasligi=ALFA-ROMEO-FIAT--ORIJINAL-ORJINAL-ESDEGER-LAMBDA-SENSORU-0258006376-BOSCH

    çıkış lam.sensörü:
    FIAT KOD: 46750243
    BOSCH KOD: 0258 006 193

    http://www.otostart.com/index.php?option=com_otostart&task=urun&ref=&sid=&referer=&urunid=37958&urunbasligi=-ORIJINAL-ORJINAL-ESDEGER-LAMBDA-SENSORU-0258006193-BOSCH

    Aldığım fiyat ile şu an ki fiyat farkı indirim kuponu kullanmam ve havale ile ödeme yapmamdan kaynaklanmaktadır..

    Biraz uzun oldu,Stil'ini seven ve sıkılmadan okuyan herkese teşekkürler..
    Hepinize keyifli sürüşler....


    Not: sensörler 1. ve 2. lambda sensörü ya da üst ve alt lambda sensörleri olarakta tanımlanıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gendarme -- 28 Kasım 2010; 12:39:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DesertEagle_Tr

    Merhaba arkadaşlar , sizlerin acilen yardımına ihtiyacım var.
    Aracımla geçen gün seyir halinde iken birden engine fault hatası verdi ve araç rolentide çalışmaya başladı , hiç bir şekilde gaza hükmedemiyorum.
    Aracın kontağını kapatıp tekrar çalıştırıyorum sonuç aynı.
    aracı kapatıp gaz pedalına sonuna kadar basarak aracı çalıştırıyorum fakat araç yine rolentide çalışıyor.
    Bulunduğum yerde fiat servisi yada bosch car servisi yok , normal bilgisayarlara bağlatıryorum üniversal olaral wowo würth online world programı kullanıyorlar hata kodu 120030 fakat wow pragramı hatayı anlayamıyor.
    sizlerden isteğim bu araza ile karşılaşan varsa sorunu nasıl giderdiğini haber vermesi.
    saygılar.




    Sayın DesertEagle_Tr

    Bahsettiğiniz durum aklıma direk gaz kelebeği tesisatını getirdi çünkü kaz kelebeği söketi yerinden oynayınca araç çalışıyor fakat hiç bir şekilde gaz pedalına tepki vermiyor ve motor arıza ışığını beraberinde yakıyor bu arada gaz pedalı potansınada baktırmanda fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gendarme


    Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba...
    Yoğun bir iş temposu içinde istemeyerekte olsa burayı ihmal ettim biraz..

    Ağustos ayı başında ortaya çıkan ve sevgili stilock ile paylaştığım yüksek hızlarda
    (130 km ve üstü) motor arızası uyarısını bugün çözümledik...Bu kadar geç çözmemizin nedeni
    malum iş temposu ve verdiğim parça siparişinin dün elime geçmesi..Aslında sorunu eylül ayı
    başında tespit etmiştik..Arıza aracın normal koşullarda kullanılmasına bir engel teşkil etmediği
    için acil olarak değiştirmedim..
    Arızayı tespit için Fiat servisinden ayrılıp kendine işyeri açan,daha önceden tanıdığım bir
    ustaya gittim..önce mevcut hata silindi,yola çıktık 130 km hızda hata verdi,dönüp cihaza
    bağlayınca şu an tam olarak hatırlamıyorum ama ........ sensör 2 yazısı belirdi ekranda..
    usta giriş ya da çıkış lambda sensörlerinden birinin arızalı olduğunu söyledi..girişteki
    sensörü söküp ,rölantide gaz vererekyüksek devirde test ederken yine aynı hatayı verdi..
    usta büyük ihtimalle çıkış sensörü arızalı dedi..
    Bomba servisi arayıp parça fiyatlarını öğrendiğimizde patladı..
    sıkı durun giriş lambda sensörü (no.1) = 467 tl. çıkış lambda sensörü (no:2)= 355 tl.
    biraz araştırma yaparak ve daha önce her iki sensörü de değiştiren bir arkadaşımın
    tavsiyesiüzerine parçaları otostart.com sitesinde buldum..arkadaşım bana daha önce
    değiştirdiğive sağlam olduğunu belirttiği giriş sensörünü gönderdi..benim Stil'deki ile
    değiştirdik,sonuç aynı yine arıza veriyor.böylece çıkış sensörünün arızalı olduğu kesinleşti..
    servisin 355 lira fiyat verdiği çıkış lam. sensörü otostart.com'dan kargo dahil 130.63 liraya
    alındı..sensör bugün değiştirildi..test'e çıkıldı ve yol şartları dahilinde 160 km. hız yapıldı,
    herhangi bir uyarı gelmedi. ustanın işyerine geri dönüldü,öncesinde 4/5 kez cihaza bağlama
    ve hata silme, 3 kez giriş sensörü söküp takma ve çıkış sensörü değiştirme işlemi için 30 tl
    ödendi ve toplamda 160 liraya sorun halledildi..

    İşler çok yoğun olduğu için yine bir süre giremeyebilirim.bu yüzden konu ile ilgili olası
    soruları tahmin ederek yardımcı olmaya çalışayım..
    arıza iki durumda ortaya çıkıyor..ilki genelde 130 , nadiren 140 km ile giderken,ikincisi
    düşük vites yüksek devir durumunda uyarı veriyor..göstergedeki dikkat işareti yol almaya
    devam ederseniz bir süre sönüyor,kenara çeker , kontağı kapatıp biraz bekledikten sonra
    yine sönüyor ancak her uyarı beyinde kayıtlı kalıyor araç cihaza bağlandığında ortaya çıkıyor ..

    İleride bu arıza ile karşılaşabilecek arkadaşların yetkili servis tarafından öpülmemeleri
    için her iki sensörün FIAT VE BOSCH ürün kodlarını ve otostart.com'daki linklerini veriyorum..
    Aklınıza parça orijinal mi acaba diye bir soru gelebilir,parça tamamen orijinal parça ve bosch
    Almanya üretimi,gerek hologramlı kutusunda,gerekse sensör üzerinde Bosch ürün kodu var...
    araç üzerinden çıkan sensörde basılı olan kod,genel görünüm,kablo uzunluğu ile herşeyi birebir aynı..


    giriş lam.sensörü:
    FIAT KOD: 46762182
    BOSCH KOD: 0 258 006 376

    http://www.otostart.com/index.php?option=com_otostart&task=urun&ref=s&sid=KHB4MMI5TS&referer=&urunid=35733&urunbasligi=ALFA-ROMEO-FIAT--ORIJINAL-ORJINAL-ESDEGER-LAMBDA-SENSORU-0258006376-BOSCH

    çıkış lam.sensörü:
    FIAT KOD: 46750243
    BOSCH KOD: 0258 006 193

    http://www.otostart.com/index.php?option=com_otostart&task=urun&ref=&sid=&referer=&urunid=37958&urunbasligi=-ORIJINAL-ORJINAL-ESDEGER-LAMBDA-SENSORU-0258006193-BOSCH

    Aldığım fiyat ile şu an ki fiyat farkı indirim kuponu kullanmam ve havale ile ödeme yapmamdan kaynaklanmaktadır..

    Biraz uzun oldu,Stil'ini seven ve sıkılmadan okuyan herkese teşekkürler..
    Hepinize keyifli sürüşler....


    Not: sensörler 1. ve 2. lambda sensörü ya da üst ve alt lambda sensörleri olarakta tanımlanıyor..








    Gendarme, hoş geldin

    Sorunun çözüldüğüne sevindim ayrıca paylaşımın içinde tşk. ederim.




  • herkese günaydın.
  • torpağım PM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gendarme


    Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba...
    Yoğun bir iş temposu içinde istemeyerekte olsa burayı ihmal ettim biraz..

    Ağustos ayı başında ortaya çıkan ve sevgili stilock ile paylaştığım yüksek hızlarda
    (130 km ve üstü) motor arızası uyarısını bugün çözümledik...Bu kadar geç çözmemizin nedeni
    malum iş temposu ve verdiğim parça siparişinin dün elime geçmesi..Aslında sorunu eylül ayı
    başında tespit etmiştik..Arıza aracın normal koşullarda kullanılmasına bir engel teşkil etmediği
    için acil olarak değiştirmedim..
    Arızayı tespit için Fiat servisinden ayrılıp kendine işyeri açan,daha önceden tanıdığım bir
    ustaya gittim..önce mevcut hata silindi,yola çıktık 130 km hızda hata verdi,dönüp cihaza
    bağlayınca şu an tam olarak hatırlamıyorum ama ........ sensör 2 yazısı belirdi ekranda..
    usta giriş ya da çıkış lambda sensörlerinden birinin arızalı olduğunu söyledi..girişteki
    sensörü söküp ,rölantide gaz vererekyüksek devirde test ederken yine aynı hatayı verdi..
    usta büyük ihtimalle çıkış sensörü arızalı dedi..
    Bomba servisi arayıp parça fiyatlarını öğrendiğimizde patladı..
    sıkı durun giriş lambda sensörü (no.1) = 467 tl. çıkış lambda sensörü (no:2)= 355 tl.
    biraz araştırma yaparak ve daha önce her iki sensörü de değiştiren bir arkadaşımın
    tavsiyesiüzerine parçaları otostart.com sitesinde buldum..arkadaşım bana daha önce
    değiştirdiğive sağlam olduğunu belirttiği giriş sensörünü gönderdi..benim Stil'deki ile
    değiştirdik,sonuç aynı yine arıza veriyor.böylece çıkış sensörünün arızalı olduğu kesinleşti..
    servisin 355 lira fiyat verdiği çıkış lam. sensörü otostart.com'dan kargo dahil 130.63 liraya
    alındı..sensör bugün değiştirildi..test'e çıkıldı ve yol şartları dahilinde 160 km. hız yapıldı,
    herhangi bir uyarı gelmedi. ustanın işyerine geri dönüldü,öncesinde 4/5 kez cihaza bağlama
    ve hata silme, 3 kez giriş sensörü söküp takma ve çıkış sensörü değiştirme işlemi için 30 tl
    ödendi ve toplamda 160 liraya sorun halledildi..

    İşler çok yoğun olduğu için yine bir süre giremeyebilirim.bu yüzden konu ile ilgili olası
    soruları tahmin ederek yardımcı olmaya çalışayım..
    arıza iki durumda ortaya çıkıyor..ilki genelde 130 , nadiren 140 km ile giderken,ikincisi
    düşük vites yüksek devir durumunda uyarı veriyor..göstergedeki dikkat işareti yol almaya
    devam ederseniz bir süre sönüyor,kenara çeker , kontağı kapatıp biraz bekledikten sonra
    yine sönüyor ancak her uyarı beyinde kayıtlı kalıyor araç cihaza bağlandığında ortaya çıkıyor ..

    İleride bu arıza ile karşılaşabilecek arkadaşların yetkili servis tarafından öpülmemeleri
    için her iki sensörün FIAT VE BOSCH ürün kodlarını ve otostart.com'daki linklerini veriyorum..
    Aklınıza parça orijinal mi acaba diye bir soru gelebilir,parça tamamen orijinal parça ve bosch
    Almanya üretimi,gerek hologramlı kutusunda,gerekse sensör üzerinde Bosch ürün kodu var...
    araç üzerinden çıkan sensörde basılı olan kod,genel görünüm,kablo uzunluğu ile herşeyi birebir aynı..


    giriş lam.sensörü:
    FIAT KOD: 46762182
    BOSCH KOD: 0 258 006 376

    http://www.otostart.com/index.php?option=com_otostart&task=urun&ref=s&sid=KHB4MMI5TS&referer=&urunid=35733&urunbasligi=ALFA-ROMEO-FIAT--ORIJINAL-ORJINAL-ESDEGER-LAMBDA-SENSORU-0258006376-BOSCH

    çıkış lam.sensörü:
    FIAT KOD: 46750243
    BOSCH KOD: 0258 006 193

    http://www.otostart.com/index.php?option=com_otostart&task=urun&ref=&sid=&referer=&urunid=37958&urunbasligi=-ORIJINAL-ORJINAL-ESDEGER-LAMBDA-SENSORU-0258006193-BOSCH

    Aldığım fiyat ile şu an ki fiyat farkı indirim kuponu kullanmam ve havale ile ödeme yapmamdan kaynaklanmaktadır..

    Biraz uzun oldu,Stil'ini seven ve sıkılmadan okuyan herkese teşekkürler..
    Hepinize keyifli sürüşler....


    Not: sensörler 1. ve 2. lambda sensörü ya da üst ve alt lambda sensörleri olarakta tanımlanıyor..







    Yazmaktan sıkılmadan yaşadıklarınızın hepsini paylaştığınız için teşekkürler. Bende de Kat. sonrasındaki (alt sensör) lambda düzgün çalışmıyor, ama arızada vermiyor, değiştirecem galiba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oxxooxxo


    quote:

    Orijinalden alıntı: stilock

    quote:

    Orijinalden alıntı: oxxooxxo


    quote:

    Orijinalden alıntı: oxxooxxo

    Herkese günaydın, Varsa aramızda öğretmenlerimiz, onlara ayrıca selam.

    FiatEcuScan kullanan arkadaşlara sorum olacak... Kat.den önce ki O2 sensör(Lambda) değeri hakkında bilgisi olan var mı? yani benim ki sürekli oynuyor, stabil değil, 20-30 a kadar düşüyor sonra tekrar 750-800-850 gibi değerlere çıkıyor, fakat arıza lambası yanmıyor ve ya FiatEcuScan da arızada gözükmüyor. Değiştirmem gerekir mi sizce? Kat.den sonraki sensör ise sabit değerlerde seyrediyor, Aşağı yukarı 20-30 fark ile oynuyor ve "sistem yalın" diyor. bahsettiğim sensörde ise "sistem zengin" diyor. Zengin demesi fazla benzin tükettiğim anlamına geliyor galiba :( ne dersiniz?

    Bu arada bir önceki sayfada arkadaşın biri deri döşeme yaptırmayı düşünüyormuş, kapıları falan sormuş. Benim aracım deri döşeme yapılmış, kapılar dağil, orj. döşemeye göre çok daha şık duruyor. En kısa zamanda buraya fotoları koyarım, fikriniz olur.





    Fikri olan yok mu acaba?



    Öncelikle aracınızla ilgili bilgi verirseniz daha isabetli cevaplar verilecektir.

    1-Aracınızda LPG kiti var mI?
    2-Bu devir dalgalanması LPG'de mi? yoksa benzinde mi yapıyor?


    Devir dalgalanmasının sebeplerinden biri de motor şaselemesinin zayıf olmasından kaynaklıdır.Öncelikle şase direncini ölçtürün eğer değerler normal ise boğaz kelebeği temizliği ve ardından kalibirasyonu yaptırın oksijen sensörü son bakacağınız yer bana kalırsa



    Günaydın herkese, LPG yok, cvp için teşekkürler ama siz yanlış anlamışsınız... Benim bahsettiğim dalgalanma motor devrinde olmuyor ki..! Katalizör den önceki O2 (lambda) sensörünün değerinde oluyor. Ve sistem zengin diyor, o yüzden sordum FiatEcuScan kullanan var mı diye. Programda gözüküyor çünkü.



    Herkese merhaba, yahu burası hareketlenmiş haberim yok, maşallah maşallah,
    şimdi Fiatecuscan programını ilk kullanan biri olarak olaya müdahil olayım dedim,
    program çok güzel ama insanlarda araçtan kuşku duymaya veya aracı sürekli dinlemeye yönlendirmesi kötü :)
    aracın standart değerlerini de bilmediğimiz içinde böyle sorular ile karşılacağız sürekli,
    şimdi daha önce de yazdığımız gibi lamda sensörü tam da arkadaşımızın bahsettiği gibi çalışır sürekli dalgalanıp bir zengin bir fakir der, sürekli zengin veya süreki fakir olursa farklı farklı zararları olur araca ki bu da elimizi çabuk değiştirirsek sensörler ile, değiştiremezsek kat, buji vs. değişiklikleri ile sonuçlanır,Allah korusun, bu sorunlar veya durumlar LPG den ötürü olmaz onu da söyleyelim, iyi ayarlanmış bir lpg ile benzin arasında aracın değerleri açısından çok fark olmaz diye düşünüyorum
    sonuçta Lamda egzos çıkışından çıkan atık gazın içindeki O2 ye odaklanmaktadır, lpg'de yanıyor,benzinde :)


    daha detaylı anlatırız inşallah....
    herkese iyi akşamlar


    NOT: aracı duyarsızlaşan DesertEagle_Tr arkadaşa; hata kodu o kadar uzun olmaz, tahmin ettiğim kod ise aracınızın boğaz kelebeğinin dişlileri gitmiştir, WURTH'ün programı güzel bir programdır, kodu tam alın veya daha kısası kelebeğin plastik kısmını açığ dişlilerini kontrol edin, ona göre bir tavsiyede bulunalım, geçmiş olsun.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moguz -- 30 Kasım 2010; 0:40:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: master_monster


    quote:

    Orijinalden alıntı: Catharsis33

    Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık olarak 15 gün önce hevesle aldığım 3K stilime LPG taktırmak istedim ve güvendiğim ustama braktım aracımı. Taktı teslim etti verdi fakat araç tüpten çıkıp benzine geçip duruyordu. Hemen ertesi gün tekrar gittim ve o gün bugündür araba yatıyor hala. Aracın sıkıntısı rölantideki titreme..

    Bunun çözümü için değişen parçalar;

    4 Adet Bobin
    Boğaz kelebeği temizliği
    Manifolt kapağı açılıp, sibopların taşlanması
    Triger kayışı değişimi
    Vantilatör kayışı değişimi
    Boğaz kelebeğinin arka kısmında bulunan siyah kutunun temizliği (elektronik devreler varmış sanırım içinde)
    Buji takımı değişimi

    Sonuç: HALA TİTREME VAR

    (Bu arada, aracı ilk aldığımda böyle bir titreme yoktu, herşey LPG olayından sonra başladı)

    Ne olabilir bunun sebebi diye soruyorum, enjektörler olabilir diyorlar. İşeme varmış (ne demek olduğunu bilmyorum).
    E deneme yanılma yoluyla motoru değiştirdik nerdeyse, hala bişi yok. Enjektör ne kadardır dediğimde 1000-1500 TL diyorlar.

    Benzer sorunu yaşayan var mı ?
    Bu sorun ve çözümü hakkında fikri olan var mı ?

    Stilime daha doğru düzgün binemedim bile, aldığımın 3. gününden beri araç yatıyor öylece.
    Çok ACİL önerilerilerinize ihtiyacım var.
    Tşk ederim şimdiden..Sağolun..



    Araç ilk çalıştığındada titreme yapıyor mu? Yani soğukken otomatik jikle ile devir 1200 civarında mı duruyor yoksa 800-850 civarı mı?



    Gerçekten geçmiş olsun, maalesef işini bilmeyen ustalar çok abartıyor bu işleri, şu fiatecuscan programı ve bunu okumyaı anlacak usta gerçekten çok lazım, bir kere bobinler bozuk değilse değiştirmek niye,
    boğaz kelebeğinin metal kısmını temizlemenin gerçekten bir faydası yok, çünkü sorun oradan değil, potasyiometrenin temizlenmesi lazım,
    sibop taşlama niye onu bilemicem ??? triger kayışı değişirken doğru aparatları kullandılar mı (orjinal serrvis olmadığını var sayıyorum) bir
    en ilginci hangi bujileri taktılar, tutup ta bunlar güzel deyip stilocuklarımıza 2 tırnaklı takıyorlar inanın bosch bile şaşıyordur yapılanlara, bizim araç için çift veya dört tırnaklı buji yok !!!!!! ya orijanl buji ya da LPG bujisi
    ayrıca orjinal bujinin bile bence 0,2 mm daha daratılması lazım,ayrıca LPG'yi takan usta egzos gaz analiz cihazını bağlayığ arkadan çıkan değerleri ölçüyormu acaba,,

    birde en kolayı var motor gergi kulağı kontrol edildi mi (bu direksiyon titremesi içindi :) )

    ayrıca naçizane tavsiyem titreme benzinde varmı buna dikkat edin, carbon clean güzel lakin dizel araçlara daha faideli, benzin de malum epey bir temizleyici var ve yakıt kalitesi dizellerden iyi,temizleme işlemi de motora yapılıyor,lpg sistemi ile bir ilişkisi yok!!!!!

    tekrar geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moguz -- 30 Kasım 2010; 0:37:14 >




  • herkese merhaba ,
    2008 şubat ayından beri çok severek ve büyük bir zevkle kullandığım siyah stilo'mu yeni bir araç alacağım için (inşallah sıfır olur) sattım. Allah hayırlısını verirse haftaya yeni aracıma bakacağım, bu arada araç tavsiyeniz olursa ve uygun olursa çok müteşekkir olurum.
    forum üyeliğim devam ediyor, forumdan ve aslıında buradaki arkadaşlıktan kopmam mümkün değil, bildiğim her konuda yine yardıma hazırım.

    herkese hayırlı günler dilerim.

    murat oğuz
    546 213 42 91
  • moguz hocam hayırlı olsun
  • Murat abi hayırlı olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moguz

    herkese merhaba ,
    2008 şubat ayından beri çok severek ve büyük bir zevkle kullandığım siyah stilo'mu yeni bir araç alacağım için (inşallah sıfır olur) sattım. Allah hayırlısını verirse haftaya yeni aracıma bakacağım, bu arada araç tavsiyeniz olursa ve uygun olursa çok müteşekkir olurum.
    forum üyeliğim devam ediyor, forumdan ve aslıında buradaki arkadaşlıktan kopmam mümkün değil, bildiğim her konuda yine yardıma hazırım.

    herkese hayırlı günler dilerim.

    murat oğuz
    546 213 42 91


    Hayırlı olsun, stilo forever dan kopmadan önce full ya da craklı FiatEcuScan linki verseniz süper olurdu valla




  • Moguz,

    Hakkında hayırlısı olsun.Bravo 120 BG F1 otomatik şanzıman yakışır sana
  • 
Sayfa: önceki 15001501150215031504
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.