Şimdi Ara

SPRİNT BOOSTER KULLANANLAR ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
12.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kısa bir süre önce çıkan ve bir farklı yoruma maruz kalan sprint booster kullanan var mı acaba üstünden biraz zaman geçti ve bu konu hakkındaki bilgi ve tecrübelerin oturduğunu düşünüyorum tam randımanlı bilgi verecek arkadaşlardın yardım istiyorum aracım otomatik 2.0r impreza 0-100 ü 11.6 sn 2.0 160 hp bir araç için berbat fakat manuel vitesi 8.8 sn yani ben motorumun performansını hiç alamıyorum booster bana ne gibi bir yarar sağlar ?



  • arkadaşlar kullanan yok mu hiç ?
  • 2.0 160bg ve 0-100 11sn ustunde kardes sen o aracı kullandıgına degmez verdıgın vergıye yazık benım focus bıle 0-100 10.9sn ve 1.6 katalog degerımı sen mı olçtun bı sorun olmasın araçta boosterın amacı su beyıne gaza daha cok basıyormus gıbı gaz tepkısı verıyo yanı normalde gaza sonuna kadar bastıgındakı tepkıyı az basınca verıyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysyselimy -- 31 Mart 2011; 1:26:00 >
  • 1.6 fwd ve 2.0R AWD Arasında dağlar kadar fark var :)

    Chip ve havafiltresi işini görür diye düşünüyorum.

    Sprint booster bir yere kadar etki ediyor tabiki.
  • hayır ben ölçmedim katalog değeri hantal 4 tam otomatik şanzımandan kaynalanıyor manueli 8.5 sn otomatik hantallığı var araçta ama sadece kalkıştaki hantallık bu yoksa 3k devire kadar 4 ten 7.5k devire baya iyi çıkıyor rollingde iyi 0 -100 de otomatik araçlarda boosterın etkili olduğunu duydum bilgili arkadaşlardan yardım istiyorum ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi j.c ferhat -- 1 Nisan 2011; 2:13:28 >
  • arkadaşım SPRİNT BOOSTER senin işine yaramaz burda arakdaşlarla hemfikirim alıcağın çok ufak bir performans getirisi seni tatmin etmicektir gerçekten 2.0 motor için çok kötü bir veri 0-100 ü 11.6 sn en basit bir fiat bravo 10 milyarlık bir araba bile yer seni bende İMPREZA WRX STİ kullanıcısıyım arabanın özelliklerini anlatmaya gerek olmadığını düşünüyorum ferhat şiddetle geçmeni tavsiye ederim SAYGILAR...
  • bende 2.0 wrx sti ya geçicem ztn ama bu araçta kalacak bu böyle çok hantal sinirimi bozuo tamamen şanzımandan kaynaklanio sprint booster hiç mi işe yaramaz yaa 500 tlye onun yerine ne tavsiye edersiniz kalkışta gaz yemiyor resmen araba
  • Arkadaslar sprint booster'in olayi gaz tepkisini arttirmak yada aradaki iletisimi hizlandirmak falan degil. 3farkli aracta da kullandim ve denedim(3u de performansi yuksek araclardi). Sprint booster'in yaptigi tek sey siz pedala bastiginiz miktari daha fazla basiyormus gibi gostermek. Ornek verecek olursam, pedala 3cm ileri bastiginizda, sprint booster denilen kutucuk bunu ecu'ya siz 5cm basmissiniz gibi iletiyor. Bu sayede gaza normal bastiginizda sanki arac daha cabuk tepki veriyormus gibi oluyor.

    Kisacasi bence 500tl'ye kesinlikle degecek bir urun degil. Pedala biraz daha ani ve fazla basin ayni etkiyi yarattigini goreceksiniz mutlaka..

    Ayrica hava filtresi vs de beklediginiz etkiyi kesinlikle saglamaz. Verdiginiz parayla kalirsiniz sadece benden soylemesi..
  • Arkadaslar sprint booster'in olayi gaz tepkisini arttirmak yada aradaki iletisimi hizlandirmak falan degil. 3farkli aracta da kullandim ve denedim(3u de performansi yuksek araclardi). Sprint booster'in yaptigi tek sey siz pedala bastiginiz miktari daha fazla basiyormus gibi gostermek. Ornek verecek olursam, pedala 3cm ileri bastiginizda, sprint booster denilen kutucuk bunu ecu'ya siz 5cm basmissiniz gibi iletiyor. Bu sayede gaza normal bastiginizda sanki arac daha cabuk tepki veriyormus gibi oluyor.

    Kisacasi bence 500tl'ye kesinlikle degecek bir urun degil. Pedala biraz daha ani ve fazla basin ayni etkiyi yarattigini goreceksiniz mutlaka..

    Ayrica hava filtresi vs de beklediginiz etkiyi kesinlikle saglamaz. Verdiginiz parayla kalirsiniz sadece benden soylemesi. Sizin beklentilerinizi ancak asiri besleme karsilar, bunun disinda 0-100 hizlanmanizi aracin 4ceker ve otomatik oldugunu dusunerek baska bir sekilde istediginiz seviyelere indirmeniz pek mumkun degil..




  • youtubeda sprintbooster açıkken ve kapalıyken diye videolar mevcut.bende düşündüm ama o parayı hak etmediğine karar verdim.bir bmw 5.20 d kullanan arkadaşım sp.bstr ile aracın yerinde durmadığını mükemmel bir şey olduğunu söylemişti ama sonuçta altındaki makine zaten stok halde 185 beygir ve dayanılmaz bir tork üreten dizel motora sahip, elbette gazına basınca arkası yolda durmaz.ben 90 beygirlik 1.3 dizel astra için düşündüm ve değmez diye karar verdim. 2.el ucuzu bulursam affetmem alırım.o zaman sitemizden daha bilgilendirici yorumlarımı eklerim. yalnız sprint booster sizlerin açıklamalarındaki gibi az bastığın halde çok gaz veriyormuş gibi yapan bir cihaz değil. standarda göre daha kısa sürede aracı daha yüksek devirlere ulaştırıyor. pedal ile motor arasındaki sinyalizasyonu son derece hızlı. peki bu ne kadar işe yarar? cevap hiç... evet hiç bir işe yaramaz.çünkü vites boşta iken gaz pedalına dokunduğunuzda anında son devire ulaşabiliyor olmanız(sprint booster bunu yapıyor) vitesteyken aracınızın mevcut gücünün tekerleklere aktarılması sırasında aynı etkiyi yapmaz.sonuçta değişen bir güç veya tork yok. aynı motor aynı ağırlıktaki araca eskisine kıyasla daha kısa sürede hareket vermek istiyor ama motor aynı motor güç aynı güç değişen bişey olmaz.en mükemmel ihtimalle 1 sn daha kısa 0-100 yaptığımızı farz edelim(izlediğim videolarda hızlanmaya faydası olmadığını tespit ettim)o paraya değer mi? bence değmez... saygılar




  • topkapı odak opelde 2. el bölümünde sprint booster ürünün denemesini yapa bilirsin ben bugün yaptım araç kalkıslarda değilde turbo devreye girdikten sonra gaz tepkimesini daha çok belli etmekte
  • Budaha açıklayıcı olur

    Gözlemlerime göre


    (Değerler tamamen hayal ürünüdür)

    Sarıda Pedala 5 CM bastığınızda yani spboost yokken 5 cm basıyor ama motora iletilme hızı yani tepkime süresi yavaş.
    Yeşilde Pedala 5 CM bastığınızda yani spboost 1 deyken 5 cm basıyor ama motora illetme hızı yani tepkime süresi orta seviye
    Kırmızıda Pedala 5 CM basığınızda yani spboost2 deyken 5 cm basıyor bakın yine ayın ama iletme hızı yani tepkime süresi çok yüksek

    Yani pedala 5 cm basınca 10 cm gibi göstermiyor fark bu.

    Tabiki kaynaklara bakarak söyledim bir tecrubem yok.
  • Amaburadada arkadaşın dediği gibi 5 CM basarsan 10 CM yapıyor ecuya gönderirken.

    http://www.youtube.com/watch?v=gAN7aRqT0B0


    Belki çeşitleri olabilir.
  • Astra 1.4T aracıma aldım çok memnunum.

    Bu aracın standart gaz pedalının tepkileri -muhtemelen- tüketim ve emisyonu kontrol altına almak için birçok yeni nesil araçta olduğu gibi ağır seçilmiş; pedala bastığınızda motordan tepki geç ve yumuşak geliyor, gaza ne kadar hızlı ya da çok basarsanız basın hatta saniyesinde tabana yapıştırın motor mutlaka esas potansiyelinin altında bir performans çıkışı ve gecikme süresiyle yanıt veriyor, buda aracı olduğundan hantal hissettiriyor çünkü ne yaparsanız yapın motoru ihtiyaç olduğu anda tüm hızıyla devirlendiremiyorsunuz.


    SB varken gaz tepkileri tıpkı bir Alfa Romeo ya da Honda nın üst devirlerde verdiği hızlı tepkilere dönüşüyor; aracın 140Hp ve 200Nm lik gücünü alt devirlerden itibaren sonuna kadar hissediyorsunuz, zaten benzer sistemler günümüzde opsiyon olarak da sunuluyor misal Astra da Flexride opsyonundaki "Sport" tuşu ya da Alfa daki DNA şalterinin pedal tepkilerini ızlandırmaları buna örnek gösterilebilir.


    Ne zararı var derseniz ilk kademesinin ayarı tam tadındayken ikinci kademede araç gereksiz derecede agresifleşiyor ve sıkışık trafikte-öndeki araca yakın takip gereken hallerde aracın kontrolü ve buna bağlı olarak konforu bozuluyor, yine ilk kademede bir kötüleşme -pek- olmazken ikinci kademede tüketim hızla yükseliyor.




  • Öncelikle hekeze merhaba.Forum yeni üyesi olarak bu konu hakkında fikrimi sölemek istedim.Bu ürünü kullanmaktayım aracım opel astra 1.4 twinport.Malum düşük silindirli araçlar genel olarak kasayı kaldırma çabası içinde olduğu için hantallık yaşarlar,birde klima falan açıksa iice can sıkıcı olabilir.Ürünü almadan önce 2013 kasa otomatik vites bir megane da denedim çok şaşırtıcı derecede seri geldi tabiki benim aracımla arasında silindir farkındanda kaynaklandığını düşündüm.ürünü monte eden yerde aracıma bağlatıp kalibrasyonunu yaptırdım ve deneme sürüşüne çıktım cihaz 3 modda çalışıyor ve gerçekten gözle görülür bir fark var.Arkadaşlar gaza basma tepkimesini çok basmış gibi gösterdiğinden bahsetmişler fakat yanılıyorlar okadar basit bi cihaz değil.Deneme için tüm modlar kapalıyken aracımı sabit bir devirde yolda (örn 2.vites) sürdüm ve birden gaza bastım sonuna kadar araç kendini geç toparladı malum.bi başka şekildede kalkışta veya seyir halinde devir saati hızlanmasını testettim ve cihaz kapalı moddaki tepkimelerini gözlemledim.sonra cihazı sport yada race mod artık adı her neyse o konuma getirdim aynı uygumaları yaptığımda gerek devir saati gerek toparlama normal modda gaza sonuna kadar basmayla bu cihazla basma arasında çok fark var özellikle sölüorum öle az biraz eh işte deil yani baya var.Ha bu benim aracım için sölüorum tabiki.Örneklendirmek gerekirse bilgisayarlar üzerinden örnek veriyim işlemcimiz 3ghz rem 1 gb diyelim siz bu pcinin işlemcisine dokunmuyorsunuz 2gb ram daha ekliyorsunuz.yani yapılan işlem chip taktırmadaki yazılım atmadaki gibi bi overclock işlemi değil. donanım güçlendirme güncelleme işlemidir buda malum hız ve performans farkı yaratır.Aracınızda esp yoksa bırak beni gideyim dercesine kalkışta zıplıyor :) Umarım faydası olmuştur sorularınız olursa yardımcı olmaya çalışırım.. ürün fiyatı tabi tartışılır..




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.