Şimdi Ara

sorun kvk'nın mı se'nin mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar sizede bir sorayım dedim

    Ocak ayının başında kvkdan s.e. k750i aldım.

    İlk arızaya 10.05.2006'da yolladım sorunum joystick, veri kaybı, kendiliğindne açılıp kapanması hafıza kartını okumaması.

    İkinci arızaya 12.07.2006'da yolladım. Bu seferki sorunlarım joystick veri kaybı, hafıza kartı okumaması, cihazın kitlenmesi

    Üçüncü arızaya 08.08.2006'da yolladım. Bu sefer yine joystick, şarkı değiştirirken cihazın kapanıp açılması.

    Üçüncü kez cihazımı götürdüğümde kozyatağındaki kvk servisindeki görevli kişiye cihazımı üçüncü kez getiriyorum bu sefer değiştirilecekmiş dedim kim dedi bunu size dedi bende garanti kağıdında yazıyor dedim buna üretici firma kara veriyor dedi, sonrasında cihaz tamamen değişiyor değilmi dedim görevli hayır sadece içindeki elektronik parçalar değişiyor dedi. O anda telefondan acayip sıkıldım 700 YTL verip telefon alıyorum üç kere servise veriyorum birde değiştirilirse sadece içi değişiyormuş. Bana göre bu insanlarla resmen dalga geçmek!

    Bugün cihazımı vereli 15 gün oldu. Garanti belgesinde "servise verdikten 15 gün sonra size benzer özelliklere sahip başka bir cihaz verilmesi zorunludur" yazıyor, öğleden sonra telefon açtığımda bana ellerinde cihaz kalmadığını birşey yapamayacaklarını söylüyorlar neymiş sonyericsson onlara kısıtlı sayıda cihaz yollamış beni ilgilendirmez garanti belgesinde bu şekilde yazıyor dedim ne yapabilirm diyor hala görevli tamam iyigünler deidm kapattım. On dakika sonra telefon çaldı ve arayan kvk iyigünler alper bey biraz önce bir müşteriye verdiğimiz bir yedek cihaz geldi yarın cihazı alabilirsiniz dedi görevli bayan, saat 17:50iydi 5dk içinde oaray gelsem cihazımı alamazmıyım dedim hayır bugün bitti dedi mesai bitti gibi birşeyler dedi. burda anlamadığım şey mesai bitti gibi birşey diyor ondna öncede bir cihaz geldi yarın alabilirsiniz diyor bana göre resmen yalan söylüyorlar yarın gittiğimde verecekleri telefonda t610 muş

    Sizce ne yapayım s.e.ye bi mailmi yoliim yoksa başka birşey mi??







  • bence bu yazını tamamen Se a forward et...
  • Sorununun çözümü çok basit aslında verdikleri servis kağıtlarını kaybetmediysen hepsini al götür müdürle görüşmek istediğini belirt direk hiç kimseyi dinleme, gelen kişiyede elindeki belgelerle tüketici hakem heyetine başvuracağını hem onları ifşa edeceğini hemde şu ana kadar oluşan yasal faizlerle birlikte telefonunun ücretini alacağını söyle bak nasıl tutuşuyorlar sorumluluk tamamen satıcıda sonuçta bu ticari bir risk ve sen bu riske katlanmak zorunda değilsin sen yeni cihazını iste onlar vermezse gerekeni yap. Selamlar
  • teşekkürler arkadaşlar öncelikle şu yazıyı seye bi fwliyim yarında gidince şu müdürle görüşeyim

    ilk iki seferde onlara insan gibi kibar bir şekilde konuştum üçünce tepemize çıktılar demekki onlara iyi davranmicakmışız üçüncüde bağırdım yeni bir telefon gledi alabilirsiniz dediler komik yani
  • arkadaşlar birde ek olarak şunları yazdım

    yazıyı bir forumda yazdım ve birkaç cevap geldi konuyu onlarda takip ediyorlar ve sonucu merak ediyorlar bakalım s.e. ne yapacak??
    sorun kısaca cihazımı üçüncü kez kvk servisine veriyorum ve üçüncü kez verdikten sonra bana 15 gün sonra bir cihaz veremiyorlar s.e. bize kısıtlı sayıda cihaz gönderdi diyorlar tartışma çıkartınca veriyorlar. telefonumun değiştirilmesini talep ettiğimde de üretici firma karar werir diyorlar neyse herşey aşağıda yazıyor umarım bir cevap verirsiniz iyi çalışmalar

    bu telefonu severek almıştım fakat iyice soğudum telefonum eğer değişitrilirse kesinlikle k750i istemiyorum çünkü aynı sorunlar bir daha başıma gelecek bu yüzden parasını istiyorum yada daha iyi bir telefonla telafi edilir bu kadar sıkıntıyı çekmek zorunda değilim hem canımı sıkıyor hemde cebimi sıkıyor




  • arkdaşım merhaba bende 30/11/2005 tarihinde k750i aldım ancak bluetoothunda veri alışverişi yaparken kendi kendine kapanıyor veya kitleniyor yada hiç bulunamıyordu ancak işlerim dolayısıyla hemen servise veremedim daha sonra 05,04,2006 tarihinde bluetooth problemi yüzünden servise verdim aldığımda gene aynı problem vardı 14,08,2006 tarihinde tekrar verdim ve aldım ancak aynı problem aynen vardı. arkdaşında dediği gibiş garanti belgesini okudum ve aynı arızanın 2 den fazla tekrarlaması halinde üründen yararlanamamayı sürekli kılması nedeniyle sıfırıyla değiştirilmesi, para iadesi yada ayıplı ürün bedeli kadar indirim yapılacaktır yazıyor. KVK2 ya aynen yazdığı gibi söyledim ve bana 2 değil 3 ten fazla dediler neden dedim garantide böyle yazıyor evet ama se bize 3 ten fazla diyor diyo ne demek bu şimdi ok dedim. SE yi aradım genel müdürlüğü aynen onlarada anlattım ne deseler beğenirsiniz bi azarlamadığı kaldı telefondaki bayanın, ben diyorum bu belge onaylanmadımı buyrun 2den fazla yazıyor dedim bana hayır yazmaz diyor ürünü 2.ci el almış olmayasınız diyor delirdim iyice ya faturası herşeyi var ne diyosunuz dedim. neyse inanmıyor bana 2den fazla yazdığını hatta öyle bi şey yazmaaz bile diyor bana telde faxlayın bana dedi tamam dedim faxladım.
    Arkadaşlar anlayamıyorum bunları ya bi düşünün k750i nin türkiye girşi 150 dolar gibi birşeymiş bunun fabrika çıkışı en fazla 50$ allah aşkınma değermi müşterini zor duruma düşürmeye haksızsın ne diye direniyorsun hala yanlışmıyım böyle yaparak sadece bizleri sonyericssondan soğutuyorlar.

    telefon rockn coke ta lazım foto çekmek için falan onun için şimdi uğraşamıyorum geldiğimde direk kvkya gidicem ve değişim talep edicem bakalım ne olucak alp er tunga arkdaşım sen gelişmeleri buraya yazarsan takip ederiz umarım çözülür iyi akşamlar




  • Rock And Coke'ta SE standı olacak.Orda biraz arıza çıkar.İnsanları kandırıyorsunuz,
    bakın ben aldım ağzım yandı.Servislerden kurtulamıyorum vs.diye yüksek sesle bağır çağır.Etraftaki insanlar biraz tereddüte düşsün. 3 gün boyunca günde 2-3 sefer benzerini yap.Bak bakalım müdürlerden biri sana ulaşıp ilgilenecekmi derdinle.

    SEyi severim ve W900 kullanıyorum.Ama SE severlere ve kullananlara SE TRnin garip tutumları sözkonusu olunca affetmem.Benimde başıma benzer olaylar geldi ve teli komple değiştirttim.Hatta almış olduğum 2 ayrı orjinal aksesuarıda değiştirttim.
    Ama aksesuarlarda hala sorun yaşıyorum.Hatalı üretim aksesuarlarını tekrar değiştirin diyorum değiştirmiyorlar.CEBİTte canlarını okuyacağım.Dediğim şeyleri Cebitte bizzat yapacağım.Tabii önce kibarca konuşup olayı halletmelerini isteyeceğim,baktım olmadı
    standı birbirine katan birini görürseniz,anlayınki o benim........




  • 0212 473 77 77 > Sony Ericsson Müşteri Hizmetleri aramanı tavsiye ederim.

    Bu forumu sikayetvar.com la karıştırmayalım, forumun asıl amacından çogunlukla zaten uzaklaşıyoruz.

    Kolay gelsin .
  • +1

    quote:

    Orjinalden alıntı: Chenk

    0212 473 77 77 > Sony Ericsson Müşteri Hizmetleri aramanı tavsiye ederim.

    Bu forumu sikayetvar.com la karıştırmayalım, forumun asıl amacından çogunlukla zaten uzaklaşıyoruz.

    Kolay gelsin .
  • sorununun temel sebebi,kanunların Türkiyede tüketicinin herzaman ezilen taraf olmasına sebep vermesi.asla tüketiciyi koruyamaması.Kvk gibi amatör alt yapılı firmalar 5 dakika açık kalamaz avrupada.
  • +1905 bence de hiç uğraşma...
    quote:

    Orjinalden alıntı: zanetti35

    +1

    quote:

    Orjinalden alıntı: Chenk

    0212 473 77 77 > Sony Ericsson Müşteri Hizmetleri aramanı tavsiye ederim.

    Bu forumu sikayetvar.com la karıştırmayalım, forumun asıl amacından çogunlukla zaten uzaklaşıyoruz.

    Kolay gelsin .






  • Valla ben kendi adıma konuşayım, kaç tane mail attım,kaç kez SEyi aradım ama
    sonuç yok.Hatta geçen hafta SEden aradılar ve geçen ay (aslında 5 ay önceydi)
    teknik servis hizmeti almışsınız,memnun kaldınızmı diye anket yapıyorlardı.
    Ben Genpa teknik servisten çok memnun kaldım ama SEnin tutumundan hiç memnun değilim
    dedim,müşteri hizmetlerini arayın dedi.Zaten aradım ve mail attım ama
    sonuç alamadım bu yüzden memnun kalmadım,ankete bunuda ekleyin dedim.
    Reddetti tabii ki.
    sözün özü Allahtan Genpa işini iyi yaptıda düzgün bir servis hizmeti aldım ama
    aksesuarlar üretim/dizayn hatalı ve telimle uyumsuz ama SE değiştirmeyi reddediyor.
  • Tam tersi sonuna kadar uğraşsın.Her platformda işini düzgün yapmayanları
    eleştirsin.kanuni hakkınızı gasp eden şirketleri lanse etmeliy,izki çeki düzen versinler kendilerine.Avrupada hangi şartlarda hizmet veriyorlarsa bizede aynısını sağlamakla yükümlüler.........

    quote:

    Orjinalden alıntı: kenanmavzer

    +1905 bence de hiç uğraşma...
    quote:

    Orjinalden alıntı: zanetti35

    +1

    quote:

    Orjinalden alıntı: Chenk

    0212 473 77 77 > Sony Ericsson Müşteri Hizmetleri aramanı tavsiye ederim.

    Bu forumu sikayetvar.com la karıştırmayalım, forumun asıl amacından çogunlukla zaten uzaklaşıyoruz.

    Kolay gelsin .








  • uğraşma derken servislerle uğraşmayıp SE müşteri hizmetlerini arayıp sorunu hallet demek istedim...Ama olay dediğin gibiyse zaten uğraşmamak elde değil gereken neyse yapılamalı tabiki....
    quote:

    Orjinalden alıntı: realgs

    Tam tersi sonuna kadar uğraşsın.Her platformda işini düzgün yapmayanları
    eleştirsin.kanuni hakkınızı gasp eden şirketleri lanse etmeliy,izki çeki düzen versinler kendilerine.Avrupada hangi şartlarda hizmet veriyorlarsa bizede aynısını sağlamakla yükümlüler.........

    quote:

    Orjinalden alıntı: kenanmavzer

    +1905 bence de hiç uğraşma...
    quote:

    Orjinalden alıntı: zanetti35

    +1

    quote:

    Orjinalden alıntı: Chenk

    0212 473 77 77 > Sony Ericsson Müşteri Hizmetleri aramanı tavsiye ederim.

    Bu forumu sikayetvar.com la karıştırmayalım, forumun asıl amacından çogunlukla zaten uzaklaşıyoruz.

    Kolay gelsin .










  • @Kenanmavzer
    yanlış anlamışım kastettiğini
  • arkadaşlar bugün öğlen saatlerimde işimden fedakarlık edip cihazı almaya gittim önceki akşam t610 geldi yarın alabilirsiniz demişlerdi neyse numara aldım oturdum biryere sıram geldi görevliye yedek cihaz almaya geldim alabilimiyim dedim ayrılmışsa tabi dedi getirdi cihazı direk bana werdi bende sim kartımı taktım kapağı kapattım cihazı açma tuşuna bastım bir kaç saniye bekledim ama açılmıyor heralde pil tam oturmadı dedim kontrol ettim tekrar açmaya çalıştım açılmadı görevliye bu telefon açılmıyor dedim şarjı bitmiş olaiblir dedi bende gititm şarj ettim serv,ste şarj makinalarınn olduu biryerde tuş takımındaki kırmızı ışık yanıyor fakat telefonda hiç bir tepki yok bi kaç dakka bekledim çıkardım telefonu açmaya çalıştım yine açılmıyor tekrar gititm görevliye bu telefon şarja koyduum halde açılmıyor dedim götürdü telefonu arka tarafa bi kaç dk. sonra geldi telefonu açmış şokladık cihazı dedi pil zayıf yazıyordu bari işe gidene kadr dayansın die tekrar şarja koydum telefonu bu sefer telefon kapandı şarja takınca açıldı sadece şarj oluyor yazdı yine gitti ekran bende sinirlendim yeter artık bununlamı uğraşacam dedim gititm telefonu werdim bu telefon benim elimde kalır alın istemiyorum cihaz fln dedim cihazı vermemin bir sebebide cihazı teslim ederken bi form doldurttular cihaz zarar görürse kaybolursa v.s için 80$ pili için 20$ şarj aleti içinde 5$ alırlarmış... bende sonra çıktım gittim servisten bu arada yanımda bir teyzede aynı surandan yakınıyor, neyse iş yerine geldim sony ericsson müşteri destek hattını aradım arkadaşın yukarıda verdiği numarayı zar zor bi bayan çıktı telefona, bayanla uzunca bir göürşme yaptım kibar bir şekilde derdimi anlattım oda yardımcı oldu tabi en sonunda teleofn görüşmem şöyle geçti: aradım ii günler k750i model telefonumu 3. kez aynı sorundan servise verdim 3. verişimde cihazın değiştirilmesini talep ettiğimde üretici firmanın buna karar wereceği ve içindeki ana boardun değişeceğini söyledi bende bunun üstüne biraz konuştuktan sonra ben bu telefonu severek aldım baya bir para wererek aldım fakat bu arızalar beni telefondan acayip bir şekilde soğuttu telefonu satacağıım heralde fln dedim bayağı bir yakındım bu konuda ben bu teleonun ya sıfır bir cihazla değiştirilmesini ya başka bir modelinin werilmesini çünkü aynı sorunlardan dolayı yine bozulacak bu telefon yada parasının iade edilmesini istiyorum dedim alper bey sizi bir dakika bekletebilrimiyim dedi tabi dedim geri döndü alper bey cihazınız kasasıyla birlikte yani tamaen değişecek sıfır bir cihaz verilecek dedi. biraz daha konuştum kapattım telefonu çok tşk edrm beral hn. ii günler ii çalışmalar dedm kapadm işte böyle

    bu arada başka birşey aklıma geldi kvk topu s.e.ye s.e. topu kvkya atıp duruyor her konuda telefon değişimine se karar verecek sonlar die kvk karar verecek cihazların yenisini kvk veriyor fln diolar

    bu arada da sorunumu bir çok kişi biliyor ineternette forumları sizde takip ediyorsunuzdur herkes sonucu merak ediyor dedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alp er tunga -- 2 Eylül 2006; 1:32:54 >




  • bakalım telefonun yenisini ne zmaan verecekler 16 gün olduu
  • ben de benim k700i mi vardim beşiktaş kvk servisine. joystick çalışmıyor ve şarj olmuyor diye. bir hafta sonra telefon çıkmış. almaya gittim. alır almaz kontrol ettim. ilk önce baktım kasayla ekran arasına kıl bırakmışkar. ekranın tam ortasına. sonra telefonu açtım baktım joystick aynen çalışmıyor. ordaki şarj standından kontrol ettim yine şarj olmuyor. yazılım versiyonuna baktım eski versiyon. yaniiii sizin anliyacağınız telefnun tozunu almışlar içine saç teli koymuşar bir hafta bekletmişler sonra telefonu bana geri verdiler.

    alır almaz aynı şikayetlerle ikinci kez verdim telefonu. ve ek olarak o kılı da alın dedim. tekrar bir hafta geçti. telefonu aldım. ilk yarım saat sorun görünmüyordu. yarım saat sonra yani ben eve gelince telefon eski haline geldi. hatta daha da beter oldu. eskiden sadece joystick çalışmıyordu ve şarj olmuyordu. artık bunlara ek olarak şimdi telefon kendi kendine kapanıyor. ekran ışığı bazen yanıyor bazen yanmıyor, geri tuşu ve 7,8,9 numaralı tuşlar da çalışmıyordu. yaniiiii sizin anliycağınız telefnu ikinci verişimde onarmak bir yana telefonu daha da bozmuşlar.

    sonraki gün telefonu üçüncü kez aynı şikayetlerle ve üstüne üstlük ikinci verşimde çıkan arızalarla geri verdim ve telefonu değiştirin diye talepte bulundum.

    bunların hiçbirinde olay çıkarmadım. şimdi telefonu üçüncü verişimin sonucunu bekliyorum. 5 işgünü oldu. bu sefer de telefonu yapamazlarsa ya da değiştirmezlerse KVK ve SE aleyhine ticaret mahkemesine dava açmayı düşünüyorum. sonucu buraya yazarım.




  • sende bizi bilgilendir hatta mahkeme konusunda sana destek olabilirm ne konuda olursa olsun...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: realgs

    Rock And Coke'ta SE standı olacak.Orda biraz arıza çıkar.İnsanları kandırıyorsunuz,
    bakın ben aldım ağzım yandı.Servislerden kurtulamıyorum vs.diye yüksek sesle bağır çağır.Etraftaki insanlar biraz tereddüte düşsün. 3 gün boyunca günde 2-3 sefer benzerini yap.Bak bakalım müdürlerden biri sana ulaşıp ilgilenecekmi derdinle.

    SEyi severim ve W900 kullanıyorum.Ama SE severlere ve kullananlara SE TRnin garip tutumları sözkonusu olunca affetmem.Benimde başıma benzer olaylar geldi ve teli komple değiştirttim.Hatta almış olduğum 2 ayrı orjinal aksesuarıda değiştirttim.
    Ama aksesuarlarda hala sorun yaşıyorum.Hatalı üretim aksesuarlarını tekrar değiştirin diyorum değiştirmiyorlar.CEBİTte canlarını okuyacağım.Dediğim şeyleri Cebitte bizzat yapacağım.Tabii önce kibarca konuşup olayı halletmelerini isteyeceğim,baktım olmadı
    standı birbirine katan birini görürseniz,anlayınki o benim........


    ben kvk ile sorun yaşadım yeni aldığım se sorunlu çıktı bana 1 hafta sonraya gün verdiler telefon için bende aradım se yi dedimki böyle böyle yeni tel almışım 400 ytl vermişim yıl 2002 bu arada ben bir hafta beklemek zrundamıyım onlarda hemen halledeğiz dediler ertesi gün telefonu mu aldım. bence se bu konuda oldukça iyi ama tabi aksini yaşayanlarda olmuyor değil




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.