Şimdi Ara

sony xperia c5 ultra - Kvk rezilliği !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • kvk rezilliği ile karşı karşıyayım . telefonu yeni almıştım 3 gün geçmeden arızalı oldugunu anladım ( dokunmatik donması , ışık hüzmesi vb) telefon 17.10.2015 tarihinde ellerinde ulaştı . o gün bugündür telefonum hala gelmedi tam 46 gün oldu artık kafayı yemek üzereyim defalarca aramama ragmen değişim olucak ama yurt duşundan bekleniyor gelince haber vereceğiz diyolar . 46 gün oldu ve ben artık dayanamadım bimer e şikayet ettim . baska ne yapmalıyım ne önerirsiniz ?








  • Bulundugun ilcede ki tuketici hakem heyetine gidiyorsun sana basvuru formu verecek,orjinal fatura ve yetkili servise gonderim formunu da yanina al,direkt para iadeni alirsin,sansin varsa 1 ayda sonucun cikar diger sekilde ortalama 45-60 gun arasindadir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    Bulundugun ilcede ki tuketici hakem heyetine gidiyorsun sana basvuru formu verecek,orjinal fatura ve yetkili servise gonderim formunu da yanina al,direkt para iadeni alirsin,sansin varsa 1 ayda sonucun cikar diger sekilde ortalama 45-60 gun arasindadir.

    orjinal fatura kvk da ve servis formu yok elden vermedim kargo ile yolladım . 45 - 60 gün beklemektense 1 hafta daha beklerim hocam 50 gün oldu zaten en gazla 2 ay sürer herhalde
  • kurtibo K kullanıcısına yanıt
    faturayi daha sonra isterler onu konusursun kvk online islemlerdeki ciktiyla da islem yapabiliyorsun o konuda sikinti olmuyor hocam,tabi yine de senin kararin umarim bir an once sorunun cozulur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    faturayi daha sonra isterler onu konusursun kvk online islemlerdeki ciktiyla da islem yapabiliyorsun o konuda sikinti olmuyor hocam,tabi yine de senin kararin umarim bir an once sorunun cozulur

    umarım hocam teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurtibo

    quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    faturayi daha sonra isterler onu konusursun kvk online islemlerdeki ciktiyla da islem yapabiliyorsun o konuda sikinti olmuyor hocam,tabi yine de senin kararin umarim bir an once sorunun cozulur

    umarım hocam teşekkür ederim

    orjinal faturaya bakmıyorlar bende bugun tüketiciye yaptım başvuruyu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: kurtibo

    quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    faturayi daha sonra isterler onu konusursun kvk online islemlerdeki ciktiyla da islem yapabiliyorsun o konuda sikinti olmuyor hocam,tabi yine de senin kararin umarim bir an once sorunun cozulur

    umarım hocam teşekkür ederim

    orjinal faturaya bakmıyorlar bende bugun tüketiciye yaptım başvuruyu

    sonuçlandı mı hocam sizinki ?
  • Geçmiş olsun umarım kısa zamanda ulaşırsın cihazına.
    KVK istisnasız türkiyedeki en kötü servis olma yolunda emin adımlar ile yürüyor.Benim cihazdaki ekran koruyucu çizik diye garanti dışı bıraktılar.
    adamlara ekran koruyucuyu ben taktım sorun değil çıkarın diyorum olmaz biz dokunmayız diyor,cihaz iadesini istedim ben çıkardım tekrar yolladım cihazı daha önce garanti dışı kalmış dediler güler misin ağlar mısın ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikemal4242

    Geçmiş olsun umarım kısa zamanda ulaşırsın cihazına.
    KVK istisnasız türkiyedeki en kötü servis olma yolunda emin adımlar ile yürüyor.Benim cihazdaki ekran koruyucu çizik diye garanti dışı bıraktılar.
    adamlara ekran koruyucuyu ben taktım sorun değil çıkarın diyorum olmaz biz dokunmayız diyor,cihaz iadesini istedim ben çıkardım tekrar yolladım cihazı daha önce garanti dışı kalmış dediler güler misin ağlar mısın ?


    yok artık nasıl bir rezilliktr o ya hocam geçmiş olsun sizede . sony gibi bir şirketin bunlarla calısması cok sacma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurtibo

    quote:

    Orijinalden alıntı: iyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: kurtibo

    quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    faturayi daha sonra isterler onu konusursun kvk online islemlerdeki ciktiyla da islem yapabiliyorsun o konuda sikinti olmuyor hocam,tabi yine de senin kararin umarim bir an once sorunun cozulur

    umarım hocam teşekkür ederim

    orjinal faturaya bakmıyorlar bende bugun tüketiciye yaptım başvuruyu

    sonuçlandı mı hocam sizinki ?

    yok daha başvuruyu dün yaptım .bekliyecez artık.




  • gittim bugün kvk ya bana dediği şu bizlik birşey yok sony stok sıkıntısı çekiyor su an sizi sıraya koymuslar sizin sıranız daha gelmemiş dedi , ben acliyet maili atıyorum dedi 10 güne gelebilir dedi oda kesin değil diye üstüne bastı güler misin ağlarmısın
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.