Şimdi Ara

Sony Türkiye Sorumsuzluğu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar;

    Z3 Compact sahibiyim.

    Telefonum kendi kendine kapanıp hiçbir tepki vermemeye başlamıştı. Tuş kombinasyonluyla format dahil atılmıyordu. Garantisi kapsamında KVK'ya götürdüm. Arka kapağı çatlak olduğundan dolayı garanti kapsamının devam edilebilmesi için arka camının serviste ücreti karşılığında değiştirilmesi, sonra kapanma sorununun garanti dahilinde kontrol edilmesi gerekiyor dendi. 100 TL karşılığında arka kapağını değiştirttim ve ertesi gün telefonumun hazır olduğu haberi geldi. Kapalı şekilde verdiğim telefon açılmıştı ve kapağıdeğiştirilmişti. KVK açıklamasında onarım gerçekleştirilmiş, format atılmıştır yazıyordu.

    Aradan 1 hafta süre geçmeden telefon tekrar kapandı ve onlarca kez denememe rağmen açılmadı. Tekrardan KVK'ye götürdüm, vezne sırasını beklerken bir daha açmayı denedim ve telefon açıldı. Tabi görevli kişiye izah ederek telefonu 2. kez servise bıraktım. Yine aynı şekilde ertesi gün telefon hazır diye mesaj geldi ve telefonu teslim almaya gittim. Onarım açıklamasında; hiçbir arızaya rastlanmamıştır yazıyordu ve telefona format atılmıştı. Görevliye bunun çok saçma olduğunu söyledim ama veznede görevlininde pek bir bilgisi dahili yoktu.

    Telefon 2 gün sonra yine kapandı ve yarım saat sonra tekrar açıldı. Taki bu sabaha kadar;

    Telefon sabah yine kapandı ve şuan açılmıyor.

    Bunun üzerine Sony Türkiye'yi aradım. Derdim KVK'nin yeterli destek vermediğini, Sony olarak bana nasıl destek verebileceklerini sormaktı. Ancak film bundan sonra koptu;

    Sony müşteri temsilcisi arkadaş KVK kaydından telefonuma yapılmış işlemi kontrol etti ve arka kapak kırıldığı için Sony'nin artık telefonuma destek vermeyeceğini, garanti kapsamının KVK'nın üstlendiğini bu aşamadan sonra Sony Türkiye'nin beni muhatap kabul etmeyeceğini söyledi.

    Tabi haliyle müşteri temsilcisinin birazda küstah konuşmalarınında etkisiyle sesimi yükselterek karşı ağır cevaplar verdim.

    Müşteri memnuniyeti kapsamında; telefonun arka camının çatlaması garanti kapsamının dışına çıkıyor olması tam bir fiyaskodur. Kaldı ki eğer telefonumdaki arıza eğer çatlamaya dayalı bir durumsa bunu Sony'nin arıza tespiti yapıp, durumu kullanıcıya kanıtlaması gereklidir.

    Kaldı ki; eğer telefonun arka camının çatlaması garanti kapsamı dışında kalıyorsa, kullanıcı da dayanıksız kalitesiz malzeme kullanıldığını da iddia etme hakkı doğuyor. Sonuçta mobil bir alet ve aktif olarak kullanılıyor. Dayanıklı olması zaruridir.

    Sonuç olarak kullandığım telefonun üzerinde SONY logosu olması şuan Sony için hiçbir şey ifade etmiyor. Elimdeki Sony faturasının bir hükmü gözükmüyor.

    KVK'nın telefonun yenisinin verilmesi için aynı arızayı 4 kere tekrarlaması gerektiği söylenmişti. Şuan 2 etti ama geçen servisinde arızaya rastlanmamıştır yazıyordu. O sayıldı mı sayılmadı mı bilemiyorum.

    Şuan telefonum kapalı.

    Bakalım bu iş nereye varacak...







  • dostum tea wiever ile bakalım istersen telefondaki sorn yazılımsal mı güç tuşuna basınca ssadece titreme mi var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmancan71

    dostum tea wiever ile bakalım istersen telefondaki sorn yazılımsal mı güç tuşuna basınca ssadece titreme mi var

    hocam sadece titremeyi 1 veya 2 kere yapıyor ama açılmıyor. Sonra 4-5 saat en ufak bir tepki vermiyor. Şarja takıyorum, ses açma kapama tuşlarıyla güç tuşlarına basıp reset atmaya çalışıyorum hiçbir sonuç olmuyor. Bilgisayara bağlıyorum hiçbir şey yok. Daha sonra belli süre geçtikten hiçbişey olmamış gibi güç tuşuna basıp açtığımda açılıyor.

    bugün yine kvk servisine açık bir şekilde bıraktım. detaylı incelenmesini söyledim. sonucu bekliyorum şimdi.
  • Tmm dönerse yapılmadan bakalım brıck olmus flashmode alamıyondur o yuzdende rom atamazsın :) anladığın kadarıyla sorun bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • osmancan71 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam sağolasın..
  • Vallaha telefonda çatlak olmasa sonuna kadar haklısın, gene haklısın da servislerin şerefsizlikşeri
    Afyon 6 yı kendi kendine kapanıyor diye yolladım teee3 4 ay önceki düşürmemden oluşan çatlağı bahane edip işlem yapmadan yolladılar, çatlak olmasa değişim olacaktı
    Adamlar nerden çarpacaklarını şaşırdılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony eskinin efsane şimdinin dandik şirketi. Sony tel uretmeyi bıraksın walkman uretmeye devam etsin. Ürettikleri hemen hemen her telefon sorunlu. Hatalarını kabul etmiyorlar Tr dede kvk gibi şirketlerle anlaşıyorlar sonynin Türkiye temsilcilerinin ahlakını da sizin sayenizde ogrendik. Sony japande cinlilere telefon urettirip uretimden sonra test mest yaptırmıyor heralde. Açık konuşayım buyuk firmalar arasinda en dandik işçilik sonyde kasa açıklığı sari ekran potluk ne ararsan var. Lg dede boyle ama lg en azindan hatasını kabul edip yenisi ile değiştiriyor lgde buda yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkshine666 D kullanıcısına yanıt
    Müşteri temsilcisi sistemden bakıp bana, siz sony tarafından garanti dışısınız, garanti sorumluluğunu kvk üstlendi onlarla muhatapsınız dedi. bende hayliyle ağır laflar ettim. sony türkiye'ye mail attım. bir çatlamayla telefonun garanti kapsamı dışında kalıyorsa, bende sizin kalitesiz mal ürettiğinizi iddia ediyorum dedim. geri dönüş yapıp, imei kodu istediler. verdim şimdi cevap bekliyorum.

    garanti yine kvk üzerinden gidecek ama benim sinirlendiğim sony'nin hemen sorumluluğu üzerinden atmasına. sonuçta bu müşteri memnuniyetine giriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkimore

    Sony eskinin efsane şimdinin dandik şirketi. Sony tel uretmeyi bıraksın walkman uretmeye devam etsin. Ürettikleri hemen hemen her telefon sorunlu. Hatalarını kabul etmiyorlar Tr dede kvk gibi şirketlerle anlaşıyorlar sonynin Türkiye temsilcilerinin ahlakını da sizin sayenizde ogrendik. Sony japande cinlilere telefon urettirip uretimden sonra test mest yaptırmıyor heralde. Açık konuşayım buyuk firmalar arasinda en dandik işçilik sonyde kasa açıklığı sari ekran potluk ne ararsan var. Lg dede boyle ama lg en azindan hatasını kabul edip yenisi ile değiştiriyor lgde buda yok

    Evde hala çalışan sony ericsson w700'um duruyor. Eski telefonlar cidden daha sağlam, daha kaliteli malzeme kullanıyorlardı.
  • Kvk'dan mesaj geldi, bu sefer telefonun bataryası değiştirildiği yazıyor. Bu sefer sıkıntının düzeldiğini umuyorum.
  • Erd_M kullanıcısına yanıt
    Sony nasıl garantiyi iptal eder ya resmen saçmalamış
    Garanti dışı olsa kvk da Teleservis de bakmaz zaten,
    Şu teknik servisler ve müşteri hizmetleri adamı katil eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkshine666 D kullanıcısına yanıt
    Telefon ilk bozulup KVK'ye götürdüğümde bana arka kapağını yaptırmanız gerekir, yoksa garantisi geçerli olmayacaktır dendi. 100 lira verip yaptırıp, arızayı garanti kapsamında incelettim.
    Daha sonra Sony müşteri temsilcisi de; arka kapak kırıldı diye Sony garantisi dışındadır artık, kapağı yaptırdınız diye Kvk garantiyi kendi üstüne alıp devam ettirdi dedi.
    Sanki kaşıkçı elması.. mobil cihaz bu doğası gereği düşebilir, kırılabilir. Hiç incelemeden bu garanti dışıdır demek ne kadar kolay.
  • Hiç ama hiç uğraşmayın, üşengeçlik etmeyin ve tüketici hakem heyetine gidin. Kazanıp, paranızı geri alma şansınız %99.

    Ben Gm5+ ile sorun yaşadım ve aynen şikayet ettim. Ne kadar sürerse sürsün kazanacağımdan eminim. Benim cihazı direk garanti dışı bırakıp, ücret talep ettiler ve ödemeyi kabul etmedim. Sizinkinde telefon işlem görmüş ki, bu da firmanın bir sorun olduğunu kabul ettiği manasına gelir. Çok net şekilde yeni cihaz veya para iadesi talep edin, kabul etmeyecekler. Siz de tüketici hakem heyetine gidip hakkınızı alacaksınız. Hiç bir masraf yok, 5 dakikalık iş.

    Donanımhaber'de bulunan 'Niyazi Saral' videosunu izleyin muhakkak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _botturgec_ -- 19 Ekim 2016; 18:09:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony iyi bir firma ama SONY TR SORUMSUZ İLGİSİZ müşteri sorununa çözüm bulmaktan aciz zavallı bir temsilci demek doğru olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonun bataryası değiştirildi ve dün teslim aldım. Dünden beri de kapanma yaşanmadı. Zaten kvk kısmında sıkıntı yoktu.
    Sony kısmında ise; konu üzerinde ısrarlı şikayetim üzerine mail içerisinde şu cevabı verdiler.

    "Yetkili teknik servis işlemleri sonrasında telefonunuz ile ilgili problemlerin devam ettiğini gözlemliyor iseniz tarafımız ile iletişime geçebilir ya da sorununuzun biran önce çözümlenebilmesi için Sony Mobile teknik servislerinden birisine danışabilirsiniz."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erd_M

    Telefonun bataryası değiştirildi ve dün teslim aldım. Dünden beri de kapanma yaşanmadı. Zaten kvk kısmında sıkıntı yoktu.
    Sony kısmında ise; konu üzerinde ısrarlı şikayetim üzerine mail içerisinde şu cevabı verdiler.

    "Yetkili teknik servis işlemleri sonrasında telefonunuz ile ilgili problemlerin devam ettiğini gözlemliyor iseniz tarafımız ile iletişime geçebilir ya da sorununuzun biran önce çözümlenebilmesi için Sony Mobile teknik servislerinden birisine danışabilirsiniz."


    Arkadaşlar telefon aynı arızayı batarya değiştirilmiş olmasına rağmen tekrarladı.
    Kvk'ya bıraktım ve 4. kez olduğunu artık değiştirilmesini talep ettim.
    Sony'e de mağduriyetin artık büyüdüğünü haftada 2 gün servise gitmekten bıktığımı, duruma müdahil olmasını istedim.

    Kvk telefonu değiştirmeyi kabul etti ve online sistemlerinde swap telefon bekleniyor yazıyor.
    Sony ise beni telefonla aradılar ama o an duymadım, daha sonra maille geri dönüş yaptılar. Kvk'nin Sony prensiplerini tamamen uyduğunu ve gereken neyse yapılacaktır cevabını verdiler.

    Kısaca 2 gündür swap telefon gelmesini bekliyorum. Ne kadar süreceği konusunu da bilmiyorum.




  • vfnv kullanıcısına yanıt
    Ben hep Twitter üzerinden hem de Mail üzerinden şikayetler yaptım.
    Bir iki twitterdan cevap verdiler ama onun dışında hep hazır mail cevaplar geldi.
    Telefonla geri dönüş ise biraz sert bir mail sonrasında yaptılar. O an telefonu duymadım sonra klişe hazır cevap maille geri dönüş yaptılar. Muhtemelen telefonla da aynısını diyeceklerdi.
    Halen swap telefon bekliyorum.
    Ayın 3'ünde 10 günü doldurduğundan idarelik telefon vermek durumunda kvk. idarelik telefon olarak ne verdikleri konusunda bilgisi olan var mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erd_M -- 31 Ekim 2016; 12:44:51 >
  • SONY sorun çözme konusunda pek iyi değil bana gore.herşeyi servise bırakmış.şansınız varsa servisler istediğiniz yönde karar veriyor.tamamen sans ama.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çakallıktan başka bir şey değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar swap telefonu bugün aldım.
    Son 1 ayda felan hesap edince 8 kere servise gidip geldim. 4'ü tamamladım ve telefonu değiştirdiler.
    Sony kısmında yukarıda bahsettiklerimin dışında başka bir şey olmadı.
    Umarım artık sıkıntı olmaz diyelim..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.