Şimdi Ara

Sony euroasia da hiç cihaz kalmamış bilginiz olsun.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • telefonum 1 ay önce su aldı 10 temmuzda KVK garantiye bıraktım. 1 gün sonra cihaz değişim onayı geldi. 3-4 gün içinde yeni cihazı almayı beklerken 15 gün geçti halla bir ses çıkmadı. detaylı araştırma yaptıktan sonra şunu öğrendim sony türkiyenin elinde 1 tane bile cihaz yok. kimi yetkili çin fabrikasında sorun var derken kimisi gümrükte takıldı bilgisi veriyor. üstelik ben gene iyiyim 15 gün hiçbir şey 2 aydır cihaz değişimi bekleyen insanlar olduğunu öğrendim. sony müşteri temsilcisi aradığımda bu sorunun daha ne kadar süreceğini bilmediğini söyledi. cihazını servise vermeyi düşünenler bence 1 kez daha düşünsün.



  • 20 iş gününü geçince hakem heyetine git para iadesi talep et

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum telefon markası?
    Ayrıca telefon arızalandı mı servise mecbur vericez, bir kez daha düşünmeye gerek yok yani.
    Arkadaşın dediği gibi 20 iş gününü geçince para iadesini iste

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suyheuti kullanıcısına yanıt
    z3 telefon. düşünsün derken hiç çalışmayanı kastetmemiştim. bazı arkadaşlar ölü piksel var diye servise veriyorlar, onlara idi uyarım. para iadesi daha zamanı gelmedi. zaten kvk da 20 iş gününü tamamlayınca bizden para talep etmeyin yasal yollara başvurun diyor.
  • Yok canım kvk sadece aracı kurum. Kvkdan değil firmadan para iadesi talep edeceksin. Yani Sonyden (Paralel İthalat değilse). Yazılı olması iyi olur, reddederlerse yasal yollara başvuracaksın diye biliyorum. Yoksa hakem heyeti sana soruyor para iadesi talebini reddettiler mi diye. Benim o konuma gelmedi de telefon harici 2 tane elektronik cihazımda arıza yaşayıp direkt firmadan para iadesi almıştım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suyheuti kullanıcısına yanıt
    sağolasın bilmiyordum bu detayları. 20 iş gününü tamamlayınca, ki cihaz vermek gibi bir niyetleri yok o zaman dediğin yol üzerinden ilerlerim.
  • Rica ederim dostum, süreç aşağı yukarı böyle ama tam süreçten emin değilim, ben para iadesi istediklerimde kabul ettiler, hakem heyetine kadar gelememiştim. Sen yine araştır, eksik kalmasın, yazılı belge olursa işin daha rahat yürür. Allah kolaylık versin kardeşim ;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde z3 su geçirdi. Şuan kvk serviste, 1 ayı geçen cihazlarda cihaz değişimi yapmıyorlarmış. Sadece tamir yapıyorlarmış. Bu durum hakkında bilginiz varmı?
  • SirSdü kullanıcısına yanıt
    yalan söylüyorlar, benim cihaz 5 aylık. yada kafalarına göre yeni işlem başlattılar. senin söyleyeceğin tek şey ''ben su almış cihazı geri istemiyorum. yarın başka sorunlar çıkartacaktır. isteğimi kabul etmiyorsanız bunu yazılı olarak bana bildirin bende hakkımı arayayım.'' olmalı. o zaman birşey yapmak zorunda kalırlar. yada verirler kağıdını 3 ay mahkeme sürecinden sonra alırsın paranı.
  • Suyheuti kullanıcısına yanıt
    dostum birşey soracağım sana, para iadesi için 20 günü geçtiğine dair yazılı belge hazırlayıp kime gönderiyoruz yada teslim ediyoruz bu belgeyi ? kimdir bu işin muhattabı ? internnetten baktım 2 tane sony center birde Sony Eurasia Pazarlama var hangisidir doğru olan ? yada sen nasıl bir yol izledin ?
  • Elinde ürün yok değil elinde refurbished ürün yok demiştir o sana sıfır telefon vermeyecekler zaten. Para iadesi en iyisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bindokuzyuzuc kullanıcısına yanıt
    Aldığın telefonun kutusunun üzerinde yazıyordur nerenin olduğu.
    Olmazsa sony müşteri hizmetlerinden bilgi al dostum. Ben hiç dilekçe olmadan sözlü olarak aldığım için sana o konuda yardımcı olamayacağım
  • su geçirmez diye lanse ediyorlar ama bal gibide geçiriyor. bunlar cihazları test etmiyor mu?!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bindokuzyuzuc

    yalan söylüyorlar, benim cihaz 5 aylık. yada kafalarına göre yeni işlem başlattılar. senin söyleyeceğin tek şey ''ben su almış cihazı geri istemiyorum. yarın başka sorunlar çıkartacaktır. isteğimi kabul etmiyorsanız bunu yazılı olarak bana bildirin bende hakkımı arayayım.'' olmalı. o zaman birşey yapmak zorunda kalırlar. yada verirler kağıdını 3 ay mahkeme sürecinden sonra alırsın paranı.

    kvk cihaz takip sayfasında sadece girişi yapılmıştır diye gözüküyor. Bende xperia çağrı hizmetini arayıp cihazın durumunu sordum. Onlar değişim cihazı bekleniyor dediler. Ama ne zaman olur hiç bir bilgim yok. Sizinde dediğiniz gibi 1 ay olayını yalan söylemişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Suyheuti

    Aldığın telefonun kutusunun üzerinde yazıyordur nerenin olduğu.
    Olmazsa sony müşteri hizmetlerinden bilgi al dostum. Ben hiç dilekçe olmadan sözlü olarak aldığım için sana o konuda yardımcı olamayacağım

    Dostum ufakta olsa bilgilendirmen çok işime yaradı. Direkt sony ile görüşerek para iadesini sağladım, sağolasın.darısı aynı sorunu yaşayanların başına inş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bindokuzyuzuc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Suyheuti

    Aldığın telefonun kutusunun üzerinde yazıyordur nerenin olduğu.
    Olmazsa sony müşteri hizmetlerinden bilgi al dostum. Ben hiç dilekçe olmadan sözlü olarak aldığım için sana o konuda yardımcı olamayacağım

    Dostum ufakta olsa bilgilendirmen çok işime yaradı. Direkt sony ile görüşerek para iadesini sağladım, sağolasın.darısı aynı sorunu yaşayanların başına inş.

    Rica ederim dostum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.