Şimdi Ara

SKODA SUPERB 1.6 TDİ ---64.990TL--- (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
10.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Önceki mesajlardada benzeri yazılmış, Chevrolet epicayı full donanım olarak 53.500 e kadar satıyor. bu adamlar 65.000 e 1.6 motor satıyor. Bu kadar mı kalite farkı var ki fiyat farkı olsun. Bu arada Daha önceden korede bulundum, korede hayat çok pahalı ve ücretler hiçde düşük değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: çok bilinmeyenli denklem



    Ben superb almam demedim!O paraya 105 hp gücünde araba almam dedim.


    Cevabını veriyorum hala soruyorsunuz.Diyorumki bende 65 bin lira para olsa gider performanslı 5-6 yaşında lüks bir araç alırım. (35-40 lira arası)
    Bi 10 bin lirada olabilecek masraflar için bankaya atarım.(Ki üste yine dünyanın parası artar)
    Zaten aracı iyi bir kuaföre götürünce 0 gibi tertemiz yapıyorlar.Ha tabi boyası olur,içinde ufak tefek yıpranma olur onada katlanıcaz artık.Sonuçta 0 km si çok pahalıya satılan bir aracı epey ucuza alıyoruz.

    Bu sadece benim fikrim.Niye şimdi siz benden alıntı yapıp benim fikrimi çürütmeye çalışıyorsunuz.Yaptığımın yanlış olduğunu vurguluyorsunuz.Şu 100 bin muhabbetini bırakın artık.Kötü şahinler bile 30 senede dünyanın kilometresini yaptı hala gidiyorlarr.En basiti benim araba bile 100 bini devirdi.Milletin zamanında 150 bin lira para verip aldığı bmw 530 mu 100 binde ölecek.Değişmesi gereken parçalar değişir yoluna devam eder.Ama yok bizim halkımız napar, ağır bakımı gelmiş arabayı başkasına kakalar o araç adamın elinde patlayıncada 100 bindeki araba ölü damgasını yer.

    Bende size şunları sorayım
    100 binde bu arabalar ölüyorsa o zaman piyasadaki arabalar nasıl gidiyor?Bu arabaları alanlar salak mı?
    Siz 100 bine gelmiş aracı ne yapıyorsunuz, hurdalığa mı ayırıyorsunuz?



    Siz yazdıklarımı iyice okumadan ve süzgeçten geçirmeden yazıyorsunuz.

    Bu kadar agresif olmanızı doğru bulmuyorum.

    Bakın ben konuda 4 -5 tane detaylı mesaj yazdım,

    Ve neden ikinci el bir aracı tercih etmediğimi gerekçeleriyle beraber yazdım.

    Arkadaşlara da neden 65.000 TL paraya ikinci el bir aracı tercih ettiklerini buna siz de dahil gerekçeleriyle beraber sordum.

    Ancak arkadaşlar gerekçe göstermek yerine ya klişe cevaplar verdiler, ya soruma soruyla karşılık verdiler ya da siz olsaydınız kesin böyle yapardınız gibi şeyler yazdılar.

    Arkadaşlar benim bu detaylı yazılarıma karşılık bir iki satırla cevap yazabildiler.

    Ben isterdim ki arkadaşlarım tatmin edici, ikna edici cevaplar yazsın, ama bu olmadı.

    Herkes aynı şeyi düşünmez, düşünmek zorunda değildir.

    Ben bu başlıkta şundan şundan dolayı ikinci el arabayı tercih etmiyorum dedim.

    Siz de şundan şundan dolayı ikinci el bir arabayı tercih ediyorum diye yazabilirdiniz mesela.

    Klişe cevaplar yazmayı çok doğru bulmuyorum.

    Bir de biz dedik ki ;

    Bu bir tercih.

    Akhilleus arkadaşım ikinci el tercih ederken,

    Ben sıfır bir araç tercih ediyorum dedim.

    Herhangi suçlayıcı ve küçük düşürücü bir yazı yazmadım.

    Herkes aynı şeyi düşünmek zorunda değildir.

    Bir de ben SuperB almayı düşünmüyorum.

    Kısmet olursa sıfır bir PASSAT alacağım.

    Konunun SuperB başlığında tartışılmasının nedeni de sizin 65.000 TL param olsaydı SuperB almazdım demenizdir.

    Sizin bu yazınız üzerine bize de cevap hakkı doğdu, yazdık, ben burada yanlış bir şey göremiyorum.

    Keza ben de bir o kadar parayı SuperB' ye olmasa da PASSAT' a ödeyeceğim.




  • Şu konuya da açıklık getireyim ;

    Ben bir arabanın motoru 100.000’ de biter demedim, temiz ve iyi bakımlı bir araba 1.000.000 km de gider.

    Ancak araba demek sadece motor demek değildir. Bazı hayati parçalar vardır ki bunlar ömürlük parçalardır. Belli bir süre sonra bunların yenilenmesi icap eder.

    4- 5 yaşına gelmiş araçlar artık yavaş yavaş arıza çıkartmaya başlarlar. Eğer bu arabayı kullanan kişi dürüst bir insan değilse siz aracı aldığınız da bu arızalar siz de patlak verir.

    ( Ne yazık ki bir çok kullanıcı aracını masraf çıkartmaya başlayınca satmaya çalışır. )

    Ve siz pahalı ve markalı bir araç almışsanız bu parçaların fiyatları çok pahalıdır, bir araba fiyatını bulur. Yukardaki mesajımda bir DSG şanzımanın arıza verdiğinde en az 20.000 TL para ödemeniz gerektiğini de örneğiyle verdim.

    Şimdi bu arızayı bir Bmw’ nin bir Mercedesin verdiğini düşünün, maliyeti öyle hesap edin.

    Yine söylüyorum araba demek sadece motor değildir, arabanın bir çok hayati parçası vardır.

    Bu parçaların da kullanımdan kaynaklanan yıpranmadan dolayı arıza yapmaları olasıdır.

    Ve bir arıza yaşadığınızda 10.000 TL para harcayarak işin içinden çıkamazsınız.

    Örnek DSG şanzıman = 20.000 TL

    Kaldı ki bu şanzımanla beraber mutlaka birkaç parça da değişir ki maliyetiniz 25.000 TL’ yi de bulabilir bir şanzıman arızası için

    Bir Bmw bir Mercedesin maliyeti çok daha yüksek olur, buna emin olun.

    Siz anladığım kadarıyla genç bir arkadaşımsınız.

    Kısa bir zaman sonra bu kadar parayı kendiniz kazandığında emin olun siz de ikinci el bir araca bu kadar kolaylıkla kanalize olmayacaksınız, burada yazan arkadaşlar da ( aileden gelen değil, kendi kazandığınız paradan bahsediyorum )




    Benim bu konudaki düşüncem bunun bir tercih olduğu, herkesin aynı şeyi düşünmek zorunda olmadığıdır.

    Yazılarımda kimseyi küçük düşürücü ve suçlayıcı bir ifade kullanılmıştır, sadece arkadaşların gerekçeleri merak edilerek sorular sorulmuştur.

    Karşılığında tatmin edici cevaplar alınamamıştır.

    Biz isteriz ki gerekçeleriyle beraber bir yazı kaleme alınsın, bizim farklı bir bakış açısından düşünmemize neden olsun.

    Saygılar, çok bilinmeyenli denklem




  • pahalı snki biraz ya
  • Vallahi ben de 65.000 TL'ye 105 beygirlik dizel bir arabaya ölsem binmem. Şimdi aynı soru geleceği için sıralıyorum:

    1) Genç biri için Scirocco 1.4 160 beygirlik tercih edilebilir, gayet donanımlı...
    2) 2006-2007 temiz bir 320d olabilir. Ölüsü bile yeter. En azından sorun çıkarması %90 ihtimal olan bir DSG şanzuman yok. Tık demeyen, yıllardır kullanılan 6 ileri BMW şanzumanı.

    Daha seçenekler çoğaltılabilir. Hiç olmadı, Superb'in 125'lik 1.4 TSI'ını alırım.
  • bu aracın neden en full donanımlısı üzerinden tartışılıyor.alt donanım sewiyesinin fiyatı 50bin tl ciwarı.içi çok mu boş?
    C sınıfı dizel araçların full olanlarının fiyatları 55 bin tl fiyat çekiliyor.bu araçta D ve E arası kabul edildiğine göre.arada 10 bin tl gibi bi fark olması normal gibi geliyor.tek eksik yanı skodanın üretimini volswogen almasına rağmen hala imajını pek düzeltemedi.marka imajına ve performansa önem vermeyenler için uygun bir seçenek diye düşünüyorum...

    bu aralar babamın araba değiştirme zamanı baya eskidi araç.fiyat olarak 80 bine kadar olabilecek araçlar olabilir ancak babam vergi ödeme konusundan bıktı.benm aracın vergiside babama yük olduğundan.sigortalar kaskolar vs. derken araçlar baya pahalıya geliyor.

    o yüzden 1.6 dizel düşünüyoruz.D ve üzeri segmentlerde de böyle seçenekler pek yok.
    dizel
    superb
    volvo s80

    benzinli + lpg
    C180 ve 1.6T insignia

    ne yapılmalı sizce?




  • Bu kadar büyük bir araçla istanbul trafiğinde kendimi düşünmek istemiyorum...

    Daha doğrusu istanbulda yaşayan ve yılda en fazla 2-3 kez şehir dışına çıkan birisi için bu araç gereksiz...

    Bence 4.5 metrenin üzerindeki her araç gereksiz...

    yılda 2-3 kez lazım olacak bagajı 365 gün arkada taşımanın ne manası var...

    istanbulda trafik beter, yoolar dar, park sorun... gereksiz...


    NOT: 2 hafta önce milanoya gitmiştim, koskoca 3 milyonluk şehirde sadece 2 adet passat gördüm, suberb yoktu, insignia 1 adet. 4 gün süresince....

    En fazla bulunan araç audi a3 idi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 2 Kasım 2010; 12:32:20 >
  • resmen passat 1.6 tdı önünü açmışlar.....
  • hem pahalı hemde dsg vitesi yok ne olursa olsun d sınıfı ve üstü araçlarda artık otm standart olması lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok bilinmeyenli denklem

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Dominic-

    quote:

    Orijinalden alıntı: çok bilinmeyenli denklem


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Dominic-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Kısaca şunu söyleyeyim,Performansa önem veren biri olarak param olsa 105 hp arabaya binmem onu demek istiyorum.Yarı fiyatına 190 hp gücünde , kullanılmış bir araç tercih ederim daha iyi.

    Yoksa 1.6 ile işini görecek birisi versin 65 bin lira ona yorum yapamam.Sadece kendi adıma konuşuyorum.


    +10000

    Beni öldürseler 105 Hp araca binmem...



    Hangi araca binersiniz ?

    Aynı soruyu size de sorayım.


    Akhilleus'la benim fikirlerim bu konuda aynı...2.el güçlü bir araç...en azından 170 Hp+


    Km' si 100.000' i geçmiş, garantisi bitmiş, bazı parçaların kullanım ömrü bitmiş, arıza verme olasılığı olan ikinci el bir Bmw,Audi ya da Mercedes mi alırdınız ?

    Sizce bu daha mı mantıklı.

    Garantisi bitmiş, bazı parçaların kullanım ömrü bitmiş, arıza verdiğinde de ocağınıza incir ağacı dikmesi olan bir aracı tercih etmek mi doğru olan.

    Temiz olan aracı alırım demeyin.

    Hiç bir usta, hiç bir makine kullanım ömrünün sonuna yaklaşmış bir parçanın kısa zaman içinde arıza vereceğini tahmin edemez.

    Sadece mevcut durum hakkında bir yorum yapabilirler.

    Siz aracı aldıktan 6 ay - 1 yıl sonra bu araç arıza verirse çok zor durumda kalabilirsiniz.

    Üst sınf araçların parçaları pahalıdır, maliyeti bir araba parasını bulur.

    Örnek isterseniz DSG şanzıman arıza yaparsa maliyeti tam tamına 20.000 TL' dir. Bunun yanında değişecek diğer parçaları saymıyorum bile.

    Bir de bu arızayı ikinci el alacağınız Audi, Bmw ve Mercedesin yaptığını düşünün, maliyeti de öyle hesap edin.

    Şimdi sorumu tekrar sorayım size ;

    Sizin 65.000 TL paranız olsaydı yine de ikinci eli güçlü 170 bg bir aracı mı tercih ederdiniz ?






    65 Bin'im olsa 2.0 TFSi scirocco bakarım. ( Şu an bakıyorum zaten )...Ama 105 hp superb bakmam...

    Neredeyse 2 katı beygir farkı var...

    Saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Bu kadar büyük bir araçla istanbul trafiğinde kendimi düşünmek istemiyorum...

    Daha doğrusu istanbulda yaşayan ve yılda en fazla 2-3 kez şehir dışına çıkan birisi için bu araç gereksiz...

    Bence 4.5 metrenin üzerindeki her araç gereksiz...

    yılda 2-3 kez lazım olacak bagajı 365 gün arkada taşımanın ne manası var...

    istanbulda trafik beter, yoolar dar, park sorun... gereksiz...


    NOT: 2 hafta önce milanoya gitmiştim, koskoca 3 milyonluk şehirde sadece 2 adet passat gördüm, suberb yoktu, insignia 1 adet. 4 gün süresince....

    En fazla bulunan araç audi a3 idi..








    mecburen +1;
    istanbulun trafıgı bu sene resmi olarak sapıttı,çöktü
    superb d sınfının hakkını veren br araba-genıslık güzel,tasarımı da önden çok şık,arkası da kötu degıl bence,ama dedıgınız gıbı yılda benım gıbı sadece 1 defaya mahsus istanbul dısına tatıl cıkan bıri kişiye gereksız kalıyor,hondamla bıle h.sonu yer bulamıyorum kı compact sınfı bır sedan,daha uzunuyla insan kafayı yer,insanın bırakın superbı smart alası gelıyor




  • Mesaj silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 2 Kasım 2010; 22:52:39 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.