Şimdi Ara

sıralı sistemde neden landi renzo (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
767
Cevap
7
Favori
169.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi günler araştırmalarım sonucu citroen c4 araçların lpg ile sorun çıkardıklarını duydum ve bir süre erteledim bulunduğum yer van yazın sivasta olacağım kayseride yakın buralarda çok çok iyi bir usta varmı bildiğiniz belki lpg taktırırım diye düşünüyorum ancak durmadan sorun çıkarsa taktırmamak daha mantıklı bu araçlara lpg dönüşümü önerirmisiniz size çok şikayet geliyormu bu araçlarla ilgili
  • Merhada arkadaşlar,

    Bende 2002 model 1.4 motor, 61 beygir honda jazz var.

    bana Landirenzo OMEGAS PLUS tavsiye ettiler.



    bana landirenzo hakkında biraz yüzeysel bilgi verir misiniz?
    eğer landirenzo taktırırsam herhangi bir sorunla karşılaşır mıyım?
    Arabanın randımanında gözle görülür değişimler olur mu?
    Aracım şuan kilometre'de 400 lira yakıyor, taktırdıktan sonra tahmini kaç yakar?
    Son olarakta landirenzo dışında bir başka marka önerirmisiniz ? neden?

    şimdiden teşekkür ederim ustalarıma
  • sayın öncel,

    yorunlarınızın tamamına yakınını okudum. birçok çok konuda yardımcı oldu teşekkür ederim.

    benim aracım 1997 model bmw 3.20. 6 silindir. aracımda Prince marka sıralı otogaz takılı. yaklaşık 6 ay önce takıldı. Ankara için tavsiye edebileceğiniz Prince bayii nedir? tavsiye edeceğiniz bu arkadaşlar konuya sizin kadar hakim midir?

    çünkü benim aracımda bir problem var ve çözdüremedim.
    problem iki tane:
    1. araç sabahları benzinden gaza ilk geçtiğinde, eğer hareket halindeyse bir problem yok. ama ilk duruşumda (yani ışıkta falan durduğumda) gazı almıyor. ilk 4-5 pompalamada gaz verdikçe devir sıfıra iniyor. Ancak daha sonra yapmıyor bunu. yani araç gaza ilk geçtiğinde, rolantideyken yapıyor.

    2. düşük viteslerde (1.2 ve 3) özellikle 3 bin devirin altında gaz verdiğim zaman gazı kesik kesik alıyor. çünkü araç hızlanırken 3-4 defa hoplayarak seke seke hızlanıyor.

    yardımcı olursanız sevinirim.

    hayırlı işler




  • SAYIN ÖNCEL HOCAM HONDA CİVİC İMDE LANDİ VAR ÇOK MEMNUNDUM GEÇEN CONTA YAKTIM KUTUP BAŞI SÖKÜLDÜ ERZURUMDA DADŞ OTOFAZ A GAZ AYARI YAPTIRDIM TAMAMEN BERBAT OLDU ŞİMDİ VİTES BÜYÜDÜKÇE DEVİR DÜŞÜYOR PERFORMANS ZAYIFLADI BENDE LANDİRENZO LPG AYAR KABLOSU VE CD Sİ ALDIM ÇALIŞIYOR HANGİ AYARLARI DEĞİŞTİMELİYİM YARDIMCI OLURMUSUNUZ ESKİ HALİNE GELMESİ İÇİN DAHA ÖNCE GAZDA ARABAM 200 KM HIZI GÖRÜYOR VE ÇOK EKONOMİKTİ ŞİMDİ 120 Yİ ZOR GÖRÜYORUM AMA 4. VİTESDE 5 E ALINCA GİTMİYOR RAMPADA HIZ DÜŞÜYÜR LÜTFEN YARDIM
  • Mekanik olarak kit üzerinde bir değşiklik yapılmadıysa (kapak için sök-tak sırasında), sadece otomatik kalibrasyon yapmanız yeterli olur. Kalibrasyon sırasında devri sabit tutmanızı isteyecek program, ne kadar iyi sabit tutarsanız kalibrasyon o kadar kısa sürecek. En sağlıklı kalibrasyon kısa sürenidir, yaklaşık 20-25 saniye sürdüğünde iyi bir kalibrasyon yapmışsınız demektir (AEB Ecu'ları için geçerli).
  • http://www.landirenzolpg.com/
    Bu sitede bosch marka fala demiyor enjektörler için bu nasıl iş?Sitenin sağ üst köşesinde???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfaromist -- 12 Şubat 2011; 3:50:38 >
  • Zaten BOSCH değildir ki. Enjektör kütüğünün baş tarafında bulunan ve yanlış bilmiyorsam gaz basınç sensörü(map sensörüymüş) BOSCH'tur. Enjektör kütüğünü bu ekipmanla birlikte tek parça zannedenler üzerindeki BOSCH yazısını görünce öyle sanıyorlar tahminimce.
    Not: Geçmişte BOSCH enjektör kullandıysa bilemem tabi...Gerçi Bosch marka lpg enjektörü yok diye biliyorum...

    Edit: Bilgi güncelleme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hotblastmain -- 12 Şubat 2011; 11:05:10 >
  • Merhabalar herkese;

    Sayın Öncel ; başta siz olmak üzere bu konuda bilgisi olan arkadaşların bana yardımcı olacağına inanıyor ve şimdiden teşekkür ederim.
    Ben 1 hafta kadar önce çok uzun süre araştırıp karar verdiğim üzre Kayseri olgun lpg de aracıma omega plus model lpg kiti taktırdım. Aracım 2011 model 1.6 motor 124 Bg chevrolet cruze. Saolsun Kayseride Ahmet bey çok yardımcı oldu onuda belirteyim. sorunum şu. Ben Tokat/Turhaldayım aracım kayseriye giderken 7.4 ortalama yakıt kullandı gelirkende 6,3 6.3 le hesapladığınız zaman araç 25 kuruş civarı bi fiyata geliyo benzin lpg de ise 197 kuruş falan ama birazda kastım kendimi araç yakmasın diye. çekerekte fulledim depoyu 197 kuruş sonra kalan yolu normal geldim ve tekrar fulledim 243 kuruş yani benzinle aynı. kayseri olgun lpg 1000 km sonra kalibrasyon ayarı yapılacağı ve yakıtın düşeceğini söyledi parçaların birbirine alışması gerekiyormuş. ayrıce aracı deneyeyim dedim yeni olduğundan hiç devir yaptırmamıştım (şu an 1500 km civarında tüpte yeni takıldı) 3. viteste 7200 devire kadar çıkıyo ve kesiciye giriyo km olarakta 145 falan gösteriyo. lpg de ise 6500 devirde kalıyo ve birde araç 4000-4500 devirden sonra çok nazlı devirleniyo benzinde bu sözkonusu bile olmuyo. benim aklımda tereddütlerim soru işaretlerim gitmedi. acaba kalibrasyon ayarından sonra yakıtım düşer performansım artarmı. Aracın hem kendisinin hemde lpg nin yeni olmasının mutlakaki yakıta etkisi var ama bu kadar düzensiz olmasını etkilermi. yakıtın fazla olması aracın performansının lpg de düşük olmasından kaynaklanırmı. Birde dikkatimi çeken önemli bir nokta varki lpg takıldıktan sonra ayar yapılırken pc ye baktım yan camdan. ayarı yapan arkadaş bi kaç klasöre girdi çıktı sonra arayarak bi dosya buldu onu yükleyerek programı çalıştırmaya çalıştı ama program hata verdi ve o da bi kaç denemen sonra önceki bakıp yüklemediği dosyayı mecburen seçerek onunla ayar yaptı ve buda benim gözümden kaçmadı. Acaba diyorum bu aracın 124 Bg yeni çıktı 109 ve 113 bg olanlardan birinin yazılımınımı yükledi yeni olduğundan yazılımı mevcut değilmi. sonuç olarak motor 113 lükle aynı ama manifolt değişimi falan yapılarak bg yükseltilmiş 2011 lerde buda illaki teknik verileri değiştiriyor biraz uzun ve karmaşık oldu ama bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Aracımı her manada çok seviyor ve beğeniyorum birde lpg olayı tam bi randımana gececek olursa çok daha iyi olacak şimdiden vereceğiniz cevaplar ve yardımlar için çok teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasretimsin

    Merhabalar herkese;

    Sayın Öncel ; başta siz olmak üzere bu konuda bilgisi olan arkadaşların bana yardımcı olacağına inanıyor ve şimdiden teşekkür ederim.
    Ben 1 hafta kadar önce çok uzun süre araştırıp karar verdiğim üzre Kayseri olgun lpg de aracıma omega plus model lpg kiti taktırdım. Aracım 2011 model 1.6 motor 124 Bg chevrolet cruze. Saolsun Kayseride Ahmet bey çok yardımcı oldu onuda belirteyim. sorunum şu. Ben Tokat/Turhaldayım aracım kayseriye giderken 7.4 ortalama yakıt kullandı gelirkende 6,3 6.3 le hesapladığınız zaman araç 25 kuruş civarı bi fiyata geliyo benzin lpg de ise 197 kuruş falan ama birazda kastım kendimi araç yakmasın diye. çekerekte fulledim depoyu 197 kuruş sonra kalan yolu normal geldim ve tekrar fulledim 243 kuruş yani benzinle aynı. kayseri olgun lpg 1000 km sonra kalibrasyon ayarı yapılacağı ve yakıtın düşeceğini söyledi parçaların birbirine alışması gerekiyormuş. ayrıce aracı deneyeyim dedim yeni olduğundan hiç devir yaptırmamıştım (şu an 1500 km civarında tüpte yeni takıldı) 3. viteste 7200 devire kadar çıkıyo ve kesiciye giriyo km olarakta 145 falan gösteriyo. lpg de ise 6500 devirde kalıyo ve birde araç 4000-4500 devirden sonra çok nazlı devirleniyo benzinde bu sözkonusu bile olmuyo. benim aklımda tereddütlerim soru işaretlerim gitmedi. acaba kalibrasyon ayarından sonra yakıtım düşer performansım artarmı. Aracın hem kendisinin hemde lpg nin yeni olmasının mutlakaki yakıta etkisi var ama bu kadar düzensiz olmasını etkilermi. yakıtın fazla olması aracın performansının lpg de düşük olmasından kaynaklanırmı. Birde dikkatimi çeken önemli bir nokta varki lpg takıldıktan sonra ayar yapılırken pc ye baktım yan camdan. ayarı yapan arkadaş bi kaç klasöre girdi çıktı sonra arayarak bi dosya buldu onu yükleyerek programı çalıştırmaya çalıştı ama program hata verdi ve o da bi kaç denemen sonra önceki bakıp yüklemediği dosyayı mecburen seçerek onunla ayar yaptı ve buda benim gözümden kaçmadı. Acaba diyorum bu aracın 124 Bg yeni çıktı 109 ve 113 bg olanlardan birinin yazılımınımı yükledi yeni olduğundan yazılımı mevcut değilmi. sonuç olarak motor 113 lükle aynı ama manifolt değişimi falan yapılarak bg yükseltilmiş 2011 lerde buda illaki teknik verileri değiştiriyor biraz uzun ve karmaşık oldu ama bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Aracımı her manada çok seviyor ve beğeniyorum birde lpg olayı tam bi randımana gececek olursa çok daha iyi olacak şimdiden vereceğiniz cevaplar ve yardımlar için çok teşekkür ederim.


    lpg 1000 km sonra kalibrasyon ayarı yapılacağı ve yakıtın düşeceğini söyledi parçaların birbirine alışması gerekiyormuş.

    şu sözlere sinir oluyorum külliyen yalan söylüyorlar, ben inanmıyorum,

    hangi parça alışacakmış, nasıl alışacakmış, yaw ayak üstü yalanlar bunlar. ustayım diye geçinenlerin başından savmak için kullandıkları palavralar,
    araç alırsınız en az 1000 km yapana kadar çok yakar derler, kimileri 5 kimileride 10 bin km.den bahseder. yahu teknoloji o kadar ilerlediki artık rodaj dönemi diye bir şey kalmadı parçalar bilgisayarlarla mikrondan da öte imalatı yapılıyor. neyi neye alıştıracaksınız.


    bu sorunuzun cevabı ise bence hayır.
    acaba kalibrasyon ayarından sonra yakıtım düşer performansım artarmı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muzo86 -- 13 Şubat 2011; 18:19:42 >




  • quote:

    Merhabalar herkese;

    Sayın Öncel ; başta siz olmak üzere bu konuda bilgisi olan arkadaşların bana yardımcı olacağına inanıyor ve şimdiden teşekkür ederim.
    Ben 1 hafta kadar önce çok uzun süre araştırıp karar verdiğim üzre Kayseri olgun lpg de aracıma omega plus model lpg kiti taktırdım. Aracım 2011 model 1.6 motor 124 Bg chevrolet cruze. Saolsun Kayseride Ahmet bey çok yardımcı oldu onuda belirteyim. sorunum şu. Ben Tokat/Turhaldayım aracım kayseriye giderken 7.4 ortalama yakıt kullandı gelirkende 6,3 6.3 le hesapladığınız zaman araç 25 kuruş civarı bi fiyata geliyo benzin lpg de ise 197 kuruş falan ama birazda kastım kendimi araç yakmasın diye. çekerekte fulledim depoyu 197 kuruş sonra kalan yolu normal geldim ve tekrar fulledim 243 kuruş yani benzinle aynı. kayseri olgun lpg 1000 km sonra kalibrasyon ayarı yapılacağı ve yakıtın düşeceğini söyledi parçaların birbirine alışması gerekiyormuş. ayrıce aracı deneyeyim dedim yeni olduğundan hiç devir yaptırmamıştım (şu an 1500 km civarında tüpte yeni takıldı) 3. viteste 7200 devire kadar çıkıyo ve kesiciye giriyo km olarakta 145 falan gösteriyo. lpg de ise 6500 devirde kalıyo ve birde araç 4000-4500 devirden sonra çok nazlı devirleniyo benzinde bu sözkonusu bile olmuyo. benim aklımda tereddütlerim soru işaretlerim gitmedi. acaba kalibrasyon ayarından sonra yakıtım düşer performansım artarmı. Aracın hem kendisinin hemde lpg nin yeni olmasının mutlakaki yakıta etkisi var ama bu kadar düzensiz olmasını etkilermi. yakıtın fazla olması aracın performansının lpg de düşük olmasından kaynaklanırmı. Birde dikkatimi çeken önemli bir nokta varki lpg takıldıktan sonra ayar yapılırken pc ye baktım yan camdan. ayarı yapan arkadaş bi kaç klasöre girdi çıktı sonra arayarak bi dosya buldu onu yükleyerek programı çalıştırmaya çalıştı ama program hata verdi ve o da bi kaç denemen sonra önceki bakıp yüklemediği dosyayı mecburen seçerek onunla ayar yaptı ve buda benim gözümden kaçmadı. Acaba diyorum bu aracın 124 Bg yeni çıktı 109 ve 113 bg olanlardan birinin yazılımınımı yükledi yeni olduğundan yazılımı mevcut değilmi. sonuç olarak motor 113 lükle aynı ama manifolt değişimi falan yapılarak bg yükseltilmiş 2011 lerde buda illaki teknik verileri değiştiriyor biraz uzun ve karmaşık oldu ama bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Aracımı her manada çok seviyor ve beğeniyorum birde lpg olayı tam bi randımana gececek olursa çok daha iyi olacak şimdiden vereceğiniz cevaplar ve yardımlar için çok teşekkür ederim.



    Arkadaşım 36-37 milyarı verip gidip sıfır araba alıyorsun sonra ne idüğü belirsiz bir LPG markası taktırıyorsun aracına ondan sonra da diyorsun ki arabamda sorun var arabam gitmiyor...Tabi gitmez onca kaliteli LPG markası dururken adını bile yeni duyduğum bir marka PLG taktırırsan olacağı bu!!!Bence haketmişsin.Bu senin yaptığın kendi kalbine pil taktırıp yaşama geri dönmeye ancak kalitesiz pil taktırıp on gün sonra ölmeye benziyor.Geçmiş olsun umarım senin bu durumun forumdaki diğer arkadaşlara ibret olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfaromist -- 13 Şubat 2011; 20:11:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfaromist

    quote:

    Merhabalar herkese;

    Sayın Öncel ; başta siz olmak üzere bu konuda bilgisi olan arkadaşların bana yardımcı olacağına inanıyor ve şimdiden teşekkür ederim.
    Ben 1 hafta kadar önce çok uzun süre araştırıp karar verdiğim üzre Kayseri olgun lpg de aracıma omega plus model lpg kiti taktırdım. Aracım 2011 model 1.6 motor 124 Bg chevrolet cruze. Saolsun Kayseride Ahmet bey çok yardımcı oldu onuda belirteyim. sorunum şu. Ben Tokat/Turhaldayım aracım kayseriye giderken 7.4 ortalama yakıt kullandı gelirkende 6,3 6.3 le hesapladığınız zaman araç 25 kuruş civarı bi fiyata geliyo benzin lpg de ise 197 kuruş falan ama birazda kastım kendimi araç yakmasın diye. çekerekte fulledim depoyu 197 kuruş sonra kalan yolu normal geldim ve tekrar fulledim 243 kuruş yani benzinle aynı. kayseri olgun lpg 1000 km sonra kalibrasyon ayarı yapılacağı ve yakıtın düşeceğini söyledi parçaların birbirine alışması gerekiyormuş. ayrıce aracı deneyeyim dedim yeni olduğundan hiç devir yaptırmamıştım (şu an 1500 km civarında tüpte yeni takıldı) 3. viteste 7200 devire kadar çıkıyo ve kesiciye giriyo km olarakta 145 falan gösteriyo. lpg de ise 6500 devirde kalıyo ve birde araç 4000-4500 devirden sonra çok nazlı devirleniyo benzinde bu sözkonusu bile olmuyo. benim aklımda tereddütlerim soru işaretlerim gitmedi. acaba kalibrasyon ayarından sonra yakıtım düşer performansım artarmı. Aracın hem kendisinin hemde lpg nin yeni olmasının mutlakaki yakıta etkisi var ama bu kadar düzensiz olmasını etkilermi. yakıtın fazla olması aracın performansının lpg de düşük olmasından kaynaklanırmı. Birde dikkatimi çeken önemli bir nokta varki lpg takıldıktan sonra ayar yapılırken pc ye baktım yan camdan. ayarı yapan arkadaş bi kaç klasöre girdi çıktı sonra arayarak bi dosya buldu onu yükleyerek programı çalıştırmaya çalıştı ama program hata verdi ve o da bi kaç denemen sonra önceki bakıp yüklemediği dosyayı mecburen seçerek onunla ayar yaptı ve buda benim gözümden kaçmadı. Acaba diyorum bu aracın 124 Bg yeni çıktı 109 ve 113 bg olanlardan birinin yazılımınımı yükledi yeni olduğundan yazılımı mevcut değilmi. sonuç olarak motor 113 lükle aynı ama manifolt değişimi falan yapılarak bg yükseltilmiş 2011 lerde buda illaki teknik verileri değiştiriyor biraz uzun ve karmaşık oldu ama bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Aracımı her manada çok seviyor ve beğeniyorum birde lpg olayı tam bi randımana gececek olursa çok daha iyi olacak şimdiden vereceğiniz cevaplar ve yardımlar için çok teşekkür ederim.



    Arkadaşım 36-37 milyarı verip gidip sıfır araba alıyorsun sonra ne idüğü belirsiz bir LPG markası taktırıyorsun aracına ondan sonra da diyorsun ki arabamda sorun var arabam gitmiyor...Tabi gitmez onca kaliteli LPG markası dururken adını bile yeni duyduğum bir marka PLG taktırırsan olacağı bu!!!Bence haketmişsin.Bu senin yaptığın kendi kalbine pil taktırıp yaşama geri dönmeye ancak kalitesiz pil taktırıp on gün sonra ölmeye benziyor.Geçmiş olsun umarım senin bu durumun forumdaki diğer arkadaşlara ibret olur.

    dostum sakin ol biraz omega plus dediği landi renzonun ürünü yani duyulmamış bişey değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfaromist

    quote:

    Merhabalar herkese;

    Sayın Öncel ; başta siz olmak üzere bu konuda bilgisi olan arkadaşların bana yardımcı olacağına inanıyor ve şimdiden teşekkür ederim.
    Ben 1 hafta kadar önce çok uzun süre araştırıp karar verdiğim üzre Kayseri olgun lpg de aracıma omega plus model lpg kiti taktırdım. Aracım 2011 model 1.6 motor 124 Bg chevrolet cruze. Saolsun Kayseride Ahmet bey çok yardımcı oldu onuda belirteyim. sorunum şu. Ben Tokat/Turhaldayım aracım kayseriye giderken 7.4 ortalama yakıt kullandı gelirkende 6,3 6.3 le hesapladığınız zaman araç 25 kuruş civarı bi fiyata geliyo benzin lpg de ise 197 kuruş falan ama birazda kastım kendimi araç yakmasın diye. çekerekte fulledim depoyu 197 kuruş sonra kalan yolu normal geldim ve tekrar fulledim 243 kuruş yani benzinle aynı. kayseri olgun lpg 1000 km sonra kalibrasyon ayarı yapılacağı ve yakıtın düşeceğini söyledi parçaların birbirine alışması gerekiyormuş. ayrıce aracı deneyeyim dedim yeni olduğundan hiç devir yaptırmamıştım (şu an 1500 km civarında tüpte yeni takıldı) 3. viteste 7200 devire kadar çıkıyo ve kesiciye giriyo km olarakta 145 falan gösteriyo. lpg de ise 6500 devirde kalıyo ve birde araç 4000-4500 devirden sonra çok nazlı devirleniyo benzinde bu sözkonusu bile olmuyo. benim aklımda tereddütlerim soru işaretlerim gitmedi. acaba kalibrasyon ayarından sonra yakıtım düşer performansım artarmı. Aracın hem kendisinin hemde lpg nin yeni olmasının mutlakaki yakıta etkisi var ama bu kadar düzensiz olmasını etkilermi. yakıtın fazla olması aracın performansının lpg de düşük olmasından kaynaklanırmı. Birde dikkatimi çeken önemli bir nokta varki lpg takıldıktan sonra ayar yapılırken pc ye baktım yan camdan. ayarı yapan arkadaş bi kaç klasöre girdi çıktı sonra arayarak bi dosya buldu onu yükleyerek programı çalıştırmaya çalıştı ama program hata verdi ve o da bi kaç denemen sonra önceki bakıp yüklemediği dosyayı mecburen seçerek onunla ayar yaptı ve buda benim gözümden kaçmadı. Acaba diyorum bu aracın 124 Bg yeni çıktı 109 ve 113 bg olanlardan birinin yazılımınımı yükledi yeni olduğundan yazılımı mevcut değilmi. sonuç olarak motor 113 lükle aynı ama manifolt değişimi falan yapılarak bg yükseltilmiş 2011 lerde buda illaki teknik verileri değiştiriyor biraz uzun ve karmaşık oldu ama bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Aracımı her manada çok seviyor ve beğeniyorum birde lpg olayı tam bi randımana gececek olursa çok daha iyi olacak şimdiden vereceğiniz cevaplar ve yardımlar için çok teşekkür ederim.



    Arkadaşım 36-37 milyarı verip gidip sıfır araba alıyorsun sonra ne idüğü belirsiz bir LPG markası taktırıyorsun aracına ondan sonra da diyorsun ki arabamda sorun var arabam gitmiyor...Tabi gitmez onca kaliteli LPG markası dururken adını bile yeni duyduğum bir marka PLG taktırırsan olacağı bu!!!Bence haketmişsin.Bu senin yaptığın kendi kalbine pil taktırıp yaşama geri dönmeye ancak kalitesiz pil taktırıp on gün sonra ölmeye benziyor.Geçmiş olsun umarım senin bu durumun forumdaki diğer arkadaşlara ibret olur.



    ben bu markayı taktırmadan önce baya bi zaman araştırdım ve en iyi uyum sağlayanın bu marka olduğunu öğrendimki zaten GM bu markayı opel marka araçlarda garanti kapsamında takıyo Benim bildiğim Landirenzo Türkiyedeki en eski markalardan biri ve bayada tanınmış bir marka sonuçta gidip atker falan taktırmadım bu markadan daha iyisi prince oda baya pahalı zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfaromist
    quote:

    Merhabalar herkese;

    Sayın Öncel ; başta siz olmak üzere bu konuda bilgisi olan arkadaşların bana yardımcı olacağına inanıyor ve şimdiden teşekkür ederim.
    Ben 1 hafta kadar önce çok uzun süre araştırıp karar verdiğim üzre Kayseri olgun lpg de aracıma omega plus model lpg kiti taktırdım. Aracım 2011 model 1.6 motor 124 Bg chevrolet cruze. Saolsun Kayseride Ahmet bey çok yardımcı oldu onuda belirteyim. sorunum şu. Ben Tokat/Turhaldayım aracım kayseriye giderken 7.4 ortalama yakıt kullandı gelirkende 6,3 6.3 le hesapladığınız zaman araç 25 kuruş civarı bi fiyata geliyo benzin lpg de ise 197 kuruş falan ama birazda kastım kendimi araç yakmasın diye. çekerekte fulledim depoyu 197 kuruş sonra kalan yolu normal geldim ve tekrar fulledim 243 kuruş yani benzinle aynı. kayseri olgun lpg 1000 km sonra kalibrasyon ayarı yapılacağı ve yakıtın düşeceğini söyledi parçaların birbirine alışması gerekiyormuş. ayrıce aracı deneyeyim dedim yeni olduğundan hiç devir yaptırmamıştım (şu an 1500 km civarında tüpte yeni takıldı) 3. viteste 7200 devire kadar çıkıyo ve kesiciye giriyo km olarakta 145 falan gösteriyo. lpg de ise 6500 devirde kalıyo ve birde araç 4000-4500 devirden sonra çok nazlı devirleniyo benzinde bu sözkonusu bile olmuyo. benim aklımda tereddütlerim soru işaretlerim gitmedi. acaba kalibrasyon ayarından sonra yakıtım düşer performansım artarmı. Aracın hem kendisinin hemde lpg nin yeni olmasının mutlakaki yakıta etkisi var ama bu kadar düzensiz olmasını etkilermi. yakıtın fazla olması aracın performansının lpg de düşük olmasından kaynaklanırmı. Birde dikkatimi çeken önemli bir nokta varki lpg takıldıktan sonra ayar yapılırken pc ye baktım yan camdan. ayarı yapan arkadaş bi kaç klasöre girdi çıktı sonra arayarak bi dosya buldu onu yükleyerek programı çalıştırmaya çalıştı ama program hata verdi ve o da bi kaç denemen sonra önceki bakıp yüklemediği dosyayı mecburen seçerek onunla ayar yaptı ve buda benim gözümden kaçmadı. Acaba diyorum bu aracın 124 Bg yeni çıktı 109 ve 113 bg olanlardan birinin yazılımınımı yükledi yeni olduğundan yazılımı mevcut değilmi. sonuç olarak motor 113 lükle aynı ama manifolt değişimi falan yapılarak bg yükseltilmiş 2011 lerde buda illaki teknik verileri değiştiriyor biraz uzun ve karmaşık oldu ama bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Aracımı her manada çok seviyor ve beğeniyorum birde lpg olayı tam bi randımana gececek olursa çok daha iyi olacak şimdiden vereceğiniz cevaplar ve yardımlar için çok teşekkür ederim.



    Arkadaşım 36-37 milyarı verip gidip sıfır araba alıyorsun sonra ne idüğü belirsiz bir LPG markası taktırıyorsun aracına ondan sonra da diyorsun ki arabamda sorun var arabam gitmiyor...Tabi gitmez onca kaliteli LPG markası dururken adını bile yeni duyduğum bir marka PLG taktırırsan olacağı bu!!!Bence haketmişsin.Bu senin yaptığın kendi kalbine pil taktırıp yaşama geri dönmeye ancak kalitesiz pil taktırıp on gün sonra ölmeye benziyor.Geçmiş olsun umarım senin bu durumun forumdaki diğer arkadaşlara ibret olur.

    sakin ol sampiyon , bilip bilmeden atmayalim lutfen.
    bahsedilen marka landi renzo.
    ben onceki aracimda 50.000 km kullandim , garanti bitimine bir hafta kala olgun lpg eskisehirde bir telefonla evrak fatura iviz zivir sormadan yarim saatte kutudan cikarip yeni regulator takti.
    simdiki aracimda sifir aldim ve ikinci hafta landi taktim.bir sorun yok cok sukur.
    mesele olcumlerin ayni pompa olmamasi sadece.pompalar arasi basinc farkindan bazen az bazen cok gaz basiyorlar.
    gaz olcumumu ayni pompa alimlari arasi yaparsaniz hassas sonuc elde edersiniz.
    yola cikmadan bir pompada fulleyin.gidin turkiyeyi gezin , 50 yerden gaz alin.donuste ayni pompaya yanasip fulleyin.ilk fullemeyi katmadan tum tuketimleri toplayip yapilan yola bolun.
    saygilar




  • Merhaba

    OMEGAS KİT OMEGAS PLUS
    bu ikisi arasındaki fark nedir?

    2001 otomatik vites pug 206 taktırmayı düşünüyorum. Şuan güncel fiyat nedir ve ankarada sağlam bir usta tavsiye edebilirmisiniz?
  • Arkadaşlar 2000 model ara kasa polo aracıma 3.5 sene önce landi renzo lpg kiti taktırdım.
    bugüne kadar bir sorun yaşamadım. performans ve yakıtından son derece memnundum.
    son 2 haftadır aşırı tekleme yapıyor araç.
    benzinde sıkıntı yok ama lpg ye geçince aracı silkelemeye başlıyor.
    düşük hız veya yüksek hız farketmiyor. hepsinde yapıyor.

    geçen gün gazyağı ile temizlik yaptılar. egzozdan biraz kurum çıktığını gördüm. ama pek değişen birşey olmadı.
    ya beyinde ya da enjektörlerde sorun var dediler.
    başka bir ustaya gösterdim o da "beyin kolay kolay bozulmaz, muhtemelen enjektörler bozuldu" dedi.
    800 tl gibi bir fiyatı varmış enjektörlerin.

    bana tavsiye olarak da şunu dediler.
    sadece enjektörleri atiker marka takarız, ayarlarını ona göre yaparız sorun çıkmaz.
    bu kez de maliyet 200 tl civarı olur dediler.

    ne yapacağımı şaşırdım. bir yol gösterir misiniz bana.




  • 1 yıl 10bin km dir opel vectra aracımda sorunsuz landirenzo mu kullanmaktayım. Ancak bazen benzinden gaza geçişte şiddetli titremeler yapıyor. Bunu kışın genellikle yapıyor. Yazın hiç hissettirmeden geçiyor. Bu büyütülecek bir sorun mu? Bir de 10 bin km oldu hiç bir şeyini kontrol ettirmedim daha ne enjektör ne başka bir şey.. Yanlış mı yapıyorum? teşekkürler.
  • bir de hep aynı firmadan lpg almanın avantajı varmıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner
    bana tavsiye olarak da şunu dediler.
    sadece enjektörleri atiker marka takarız, ayarlarını ona göre yaparız sorun çıkmaz.
    bu kez de maliyet 200 tl civarı olur dediler.

    ne yapacağımı şaşırdım. bir yol gösterir misiniz bana.



    yukarı.
  • punto evo 1.4 fire motor hangi landi renzo acaba
  • Arkadaşlar 2 hafta önce 2003 model honda civic aldım üzerinde landirenzo var gerçekten uzaydan gelmiş 215 bastım lpgde sanırım dahada giderdi
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.