Şimdi Ara

silinebilir (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Çok güzel...İlk gördüğüm anı unutmayacağım kadar beğendiğim bir tasarımı var.
  • güzel makina.
  • Fiyat/Performans'ı süper bir araç almışsınız güle güle kullanın ama sırf direksiyonu ve arka tasarımı için ben olsam almazdım
  • hayırlı olsun kazasız belasız inşallah :)

    DS3 öncesi bende niyetliydim ama hem çok temizine denk gelemediğimden hem de 2.0 motorun tüketimi biraz gözümü korkuttuğundan 1.6 THP üniteye yöneldim.

    maşallah nice km'lere :)
  • Çok güzel araç almışsınız. Güle güle kullanın
  • Hayırlı olsun
  • MERHABA ARKADAŞIM

    aracın hayırlı olsun kazasız belasız kullan
    bu araç için bende pazarlık yapmıştım anlaşamamıştık daha sonra 91.000 de boyasız 2008 modelini bulup aldım ilk sahibinden cam tavanı yok sadece
    birde far yıkamalarını çalıştıramadım
    ben pazarlık yaptığımda bu araç içinde far yıkama ve sağ elektirikli aynasında sorun var demişti sahibi sadece
    yani bahsettiğin gibi yıpranmamış bir araç
    yürümesine gelince eski bir sfı gsi sahibi olarak kalkışı oldukça ağır fakat üst devirleri gayet iyi ve yol tutuşu konili yaylı f gsi imden daha fazla güven veriyor
    ayrıca standart 0-1000 süresi standart 106 206 306 gti vti gsi astra gtc ,rocco dan aşağı değil
    seninde bahsettiğin gibi bu kiloyla neye göre yürümüyor:)
    araca sahip olma nedenim 90 larda ki crx hayranlığımdan dır model olarak çok benzemektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atmosferık -- 4 Ocak 2015; 19:55:23 >
  • 1.6 motor olsa anlarımda. 2.0 motorda 5. viteste 100km/h hızda 3100 devir çok fazla. Daha iyi bir şanzıman yapılmalıydı bu araca...
  • gule gule kullanin

    Yaklasik 5 yildir C4 VTS kullaniyorum. 2008 model ve 80bin km'de su an aracim. Vts'lerde sorun olabilecek ve dikkat etmeniz gereken 1-2 yeri soyleyeyim.

    1) Far yikama: Cogu aracta bozuktur, far yikama icin ayri bir su motoru var o bozulmus veya sigortasi atmis olabilir. En ucuz hata bu olacaktir. Genelde disari girip cikan sistem kotu su'dan kireclenip bozuluyor, tanesi 250-300tl civarinda olmasi lazim. Sadece VTS'de oldugu icin malesef pahali bir parca benimkiler aldigimda bozuktu degistirtim 2'sini birden ve duzeldi. Far yikama kapaklari da dusebiliyor cok dikkat edin onlarinda tanesi 200tl'ye yakin arti boyatmaniz gerekiyor astarli geliyor.

    2)LPG: Benim aracima aldigimda lpg taktirmistim. Normal sistemler ust devirlerde benzine geciyor veya performans kaybi oluyor. Silindir basina min 50bg veren bir sistem taktirmaniz lazim. Ben BRC max taktirmistim. daha kalin bir bakir boru(lpg deposundan one dogru 8mm, normali 6mm) ayrica buyuk regulator (max regulator) ve daha yuksek kapasiteli enjektor (brc sari enjektor) takilmasi gerekiyor. Birde benzin gostergesinin dogru gostermesi icin aparat takilmasi gerekiyor yoksa surekli dusuyor benzin gostergesi, ne zaman 0 olursa veya siz benzin alirsaniz dogruyu gosterip, yeniden dusmeye devam ediyor. Su anki fiyatlari bilmiyorum ama o zaman normal BRC'nin nerdeyse 1,5 kati bir fiyati vardi bu sistemin.

    3)Hava filtresi: Acik hava filtresi direk uygulandiginda yeri cok kotu kaliyor ve direk sicak hava cekiyor. K&N tycoon kit diye bir var alta kadar uzaniyor ya oyle birsey takilmasi lazim ya da kutu ici filtre. Ben acik filtrenin yere o kadar yakin olmasini istemedigim icin kutu ici filtre kullaniyorum. Acik hava filtresini de denedim, ve kutu ici filtre acik hava filtresinden cok daha performansli ama tabiki de ses icin acik filtre bir numara

    4)Yol tutus: Ben eibach prokit kullaniyorum. 3cm'lik yay. Progressive bir yay oldugu icin hem daha konforlu hem de yol tutusu inanilmaz degisti. Kesinlikle oneririm.

    5)VVT sensoru: vvt sensoru bu araclar ciktiktan sonra revize oldu citroen tarafindan, eskisi 3 bogumluydu yenileri 2 bogumlu ortasi kapali. vvt sensoru bozuldugunda arac ariza vermiyor, bazen cok iyi bazen kotu gidiyorsa arac sensoru degistirmenizi tavsiye ederim. Parca numarasi 1920gr diye hatirliyorum degistireli 3-4 sene oluyor :) 200tl civarinda bir fiyati olmasi lazim pahali bir parca degil kesinlikle degiyor degismesine.

    6)Bakim: Citroen sadece 5-40 yag kullanilmasini tavsiye ediyor diger araclarinin aksine buna dikkat etmek lazim. Triger omru 10 sene veya 120bin km, ama ben guvende olmak icin onceden degistirdim. Triger degisimi vvt sisteminden dolayi biraz zor. Daha dogrusu sentesini ayarlamasi zor, kesinlikle bu motoru daha onceden yapmis bir yerde yaptirin. 80.000km'de sanzuman yaginin degismesi lazim, eger degismediyse onu degistirin. 1-2'den gecislerde ust devirlerde ses cikiyorsa senkromecten olabilir, yag degisimini bu sesi cok azaltiyor.

    Sormak istediginiz sorulariniz varsa pm atabilirsiniz, yeniden gule gule kullanin

    PS:Farlar cok pahali onlara cok dikkat edin tanesi 2,500tl civarinda




  • maşallah, hayırlı olsun, öğrencilik yıllarımın hayallerinden biri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orcunsau

    1.6 motor olsa anlarımda. 2.0 motorda 5. viteste 100km/h hızda 3100 devir çok fazla. Daha iyi bir şanzıman yapılmalıydı bu araca...

    evet haklısınız
    5. viteste 3000 ile 7000 arasındaki 4000 devirde 130 km hız var
    6. vites olsaydı iyi olurdu
  • Çok beğendiğim bi araç güle güle kullanın. Bende 2buçuk senedir tek kapı stilo kullanıcısıyım gayet uygun bi fiyata almıştım 2buçuk senedir kullanıyorum donanımıyla konforuyla ekonomisiyle ve en önemlisi görüntüsüyle çok severek kullanıyorum. Artık daha performanslı bi araç istediğim için tek seçeneğim c4 vts. Bu tarz ''tutulmayan'' araçlar benim için en alınası araçlar, zira şuanki aracımı da bu düşünceyle almıştım bir gün bile pişman olmadım. Umarım aracımı sattıktan sonra sizinki gibi temiz ve uygun fiyatlı bi vts bulurum.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.