Şimdi Ara

Şikayetçiyim CASPER BiLGiSAYAR'daN Şikayetçiyim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 9 ay önce Casper'dan sno:0001917200 bir diz üstü aldım hani kıydım paraya bir de peşin aldım Casper ya
    hayallerimin bilgisayarı idi i3 işlemci vs. neler yapacaktım neler :) aldıktan 2 gün sonra bir aşırı ısınma sorunu yaşadım hemen götürdüm dedim bakın lütfen ben sorun istemiyorum yolun başındayken başım derde girmesin bu çok aşırı ısınıyor dedim.biliyorum ekran kartı dandik biraz ekran çözünürlüğü yüksek bi oyun yüklesem yanacak.

    Dediler test ettik falan felan. Dedim iade alın ileride başım sıkıntıya girmesin dediler bir şey olmaz .sineye çektim. Velhasıl bu seferde tarih geri gidiyor açıyorum 2010 düzeltiyorum kapattım açıyorum yine 2010 tarih ne olacak demeyin bütün program lisanları iptal oluyor sistem geri dönüşüm yok tekrar verdim dediler.

    Yapamadık fabrikaya gidecek tamam dedim o da git gel 15 gün gitti geldi bir şey yok dediler yine 2010 gitmiş tarih tekrar verdim yine fabrikaya gitti bir 15/20 gün daha ana kart değişti geldi yine aynı sorun ve şimdi yine yolladım :)yahu paramla rezil oldum.

    hala bekliyorum valla sıkıldım ya. ben ne ümitle almıştım ne buldum.

    teknik servisle ahbab olduk artık. :)


    makina yapılsın. sanmıyorumda:) yada değiştirsinler hemen satıcam onu bir daha casper ürünlerinden uzak duracagım
    hiç kimseyede önermeyeceğim.







  • hangi firmadan aldınız? Şikayetvar.com'a yazın.
  • Bence Casper müşteri hizmetlerini arayın, durumunuzu aktarın. Mutlaka kolaylık sağlayacaklardır.
  • Garanti belgenizi okursanız şöyle bir ibare göreceksiniz.
    "Garanti süresi kapsamında aynı hata 3 veya muhtelif hataların 5 kere tekrarlanması durumunda ürün değişimi ....."
    Aynı hata 3 kere tekrarlandığı anda (tabii servis fişleriniz duruyor olmalı) anakart değişimi felan yapılamaz. Direkt olarak yenisi verilmesi veya faturadaki bedelin size iadesi gerekiyor. Baktınız işi yokuşa sürüyorlar hakem heyetine başvurun.
  • bende casper kullanıyorum pc de her hangı bir problem yok,elektronık işi şans işi ama casper alcaksan direk fabrıkadan alcaksın vatan,gold vs yerlerden almayın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aeronics

    Garanti belgenizi okursanız şöyle bir ibare göreceksiniz.
    "Garanti süresi kapsamında aynı hata 3 veya muhtelif hataların 5 kere tekrarlanması durumunda ürün değişimi ....."
    Aynı hata 3 kere tekrarlandığı anda (tabii servis fişleriniz duruyor olmalı) anakart değişimi felan yapılamaz. Direkt olarak yenisi verilmesi veya faturadaki bedelin size iadesi gerekiyor. Baktınız işi yokuşa sürüyorlar hakem heyetine başvurun.

    Katılıyorum, aynı hata 3.kez tekrarda ürün değişimi talep edebilirsiniz.
  • Değişim olması için aynı yıl içinde 3 defa aynı parçanın değişmesi gerekiyor yada toplam 5 ayrı parça değişimi oması gerekiyor. aynı parça 2 sene içinde 5 kere de değişse değişim yapmazlar 10 kerede anakart bios yazılsa gene değişim yapılmaz. Zaten değişim hakkı doğsa bile değişim yapılacağını sanmam Casper ilk defa bilgisayar alan müşteriler genelde. 2. bilgisayarını casperden alan çok azdır. ama servis fiyatları olarak diğer markalardan çok daha ucuzdur. hakkını yemeyelim.
  • Yönetmelikte yine değişiklik yapılmış. Güncel durumda aynı hatanın bir yıl içinde 2 kere tekrarı veya muhtelif hataların 4 kere tekrarı olarak düzenlenmiş. Elinizde eğer önceki servis fişleri yok ise arızalı cihazınızı servise verin ancak servis raporu ile birlikte teslim alın. Ürünü hemen orada kontrol edin. Eğer cihazda hala aynı arıza var ise yeni bir servis kaydı açtırıp teslim edin. Yeni bir kayıt burada en önemli kısım. Teslim alırken de her seferinde servis raporunu mutlaka alın. Yönetmelikte ki şartlar sağlandığında üründen faydalanamamanızın süreklilik arz ettiğine dair nedenle iade hakkınızı kullanmak istediğinizi belirtin. Muhtemelen "tekrar servise yollayalım" gibi bir yaklaşımları olacaktır. Siz iade talebinizde ısrarcı olun. Baktınız olmuyor hakem heyetine başvuracağınızı söyleyin. Yine inat ettikleri takdir de Tüketici Hakem Heyetine başvurun.
  • Ben de bir şey ekleyeyim. Aynı hatadan gitmesi değil aynı işlemin (onarımın) yapılması gerekiyor. Samsung telefonda yaşamıştım ve inatla 2. onarımdan sonra anakart değiştirmeyip farklı işlemlerle beni bezdirmeye çalıştılar. 5. servisten sonra hakem heyetine paramın iadesi talebiyle başvurdum ve aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farkeyledim

    9 ay önce Casper'dan sno:0001917200 bir diz üstü aldım hani kıydım paraya bir de peşin aldım Casper ya
    hayallerimin bilgisayarı idi i3 işlemci vs. neler yapacaktım neler :) aldıktan 2 gün sonra bir aşırı ısınma sorunu yaşadım hemen götürdüm dedim bakın lütfen ben sorun istemiyorum yolun başındayken başım derde girmesin bu çok aşırı ısınıyor dedim.biliyorum ekran kartı dandik biraz ekran çözünürlüğü yüksek bi oyun yüklesem yanacak.

    Dediler test ettik falan felan. Dedim iade alın ileride başım sıkıntıya girmesin dediler bir şey olmaz .sineye çektim. Velhasıl bu seferde tarih geri gidiyor açıyorum 2010 düzeltiyorum kapattım açıyorum yine 2010 tarih ne olacak demeyin bütün program lisanları iptal oluyor sistem geri dönüşüm yok tekrar verdim dediler.

    Yapamadık fabrikaya gidecek tamam dedim o da git gel 15 gün gitti geldi bir şey yok dediler yine 2010 gitmiş tarih tekrar verdim yine fabrikaya gitti bir 15/20 gün daha ana kart değişti geldi yine aynı sorun ve şimdi yine yolladım :)yahu paramla rezil oldum.

    hala bekliyorum valla sıkıldım ya. ben ne ümitle almıştım ne buldum.

    teknik servisle ahbab olduk artık. :)


    makina yapılsın. sanmıyorumda:) yada değiştirsinler hemen satıcam onu bir daha casper ürünlerinden uzak duracagım
    hiç kimseyede önermeyeceğim.

    kardeş casper tamamen şans derim ya yazık olmuş bende laptop var 1 yıl oldu hala bişe yok yaa odeilde ben bi nıke ayakkabıya flodan 70 gün bekledim zaaa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farkeyledim

    9 ay önce Casper'dan sno:0001917200 bir diz üstü aldım hani kıydım paraya bir de peşin aldım Casper ya
    hayallerimin bilgisayarı idi i3 işlemci vs. neler yapacaktım neler :) aldıktan 2 gün sonra bir aşırı ısınma sorunu yaşadım hemen götürdüm dedim bakın lütfen ben sorun istemiyorum yolun başındayken başım derde girmesin bu çok aşırı ısınıyor dedim.biliyorum ekran kartı dandik biraz ekran çözünürlüğü yüksek bi oyun yüklesem yanacak.

    Dediler test ettik falan felan. Dedim iade alın ileride başım sıkıntıya girmesin dediler bir şey olmaz .sineye çektim. Velhasıl bu seferde tarih geri gidiyor açıyorum 2010 düzeltiyorum kapattım açıyorum yine 2010 tarih ne olacak demeyin bütün program lisanları iptal oluyor sistem geri dönüşüm yok tekrar verdim dediler.

    Yapamadık fabrikaya gidecek tamam dedim o da git gel 15 gün gitti geldi bir şey yok dediler yine 2010 gitmiş tarih tekrar verdim yine fabrikaya gitti bir 15/20 gün daha ana kart değişti geldi yine aynı sorun ve şimdi yine yolladım :)yahu paramla rezil oldum.

    hala bekliyorum valla sıkıldım ya. ben ne ümitle almıştım ne buldum.

    teknik servisle ahbab olduk artık. :)


    makina yapılsın. sanmıyorumda:) yada değiştirsinler hemen satıcam onu bir daha casper ürünlerinden uzak duracagım
    hiç kimseyede önermeyeceğim.

    Büyük Geçmiş Olsun. Her zamanki normal Casper,Exper, Beko ve Arçelik problemleri




  • casper servisi bes para etmez, bilgisayarlarida etmez, klavye bozulur yenisi 400 tl garanti kapsami disi, bios vermezler vista yuklu gelir win7 kurarsin ses karti sorun cikartir bios guncellemesi istersin veremeyiz derler :) (altin degerinde) :) chevo adli firmaya yaptirilar, bakarsin onlarin sitesine yine ayni ozelliklerde pc varsa bios guncelleyelim diye dusunursun, gece 3 uyku sersemi yanlis bios guncellersin casper servisine gider, uzerine yazarsin bios guncellemesi sirasinda oldu bios guncelleyin diye, telefonla ararlar anakart bozuk derler 485 tl para isterler karsilarindaki kisinin bilgisayar muh oldugunu unuturlar, kaziklamaya calisirlar dersin bios guncelleyin duzelicek ek masraf eklenirmis, yapin derdim 10 dakkika sonra aricaz derler aramazlar, 1 saat sonra ararim evet hakliymisiniz biosta sorun varmis :) bizim test cihazi oyle gostermismis. Kargo ilemi gonderelim eldenmi alicaksiniz derler, hazir olan bir pc elden almak icin umraniyeye gidersin hazir olan pc 1 saat gelsin diye beklersin yani casper boyle bir marka, sorun kimde derseniz yonetim kadrosunda, sikayet bile etseniz birseyin olucagi yok.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.