Şimdi Ara

SIEMENS BOSCH PROFILO KULLANICI TECRÜBELERİM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba, 



    Siemens - Bosch - Profilo aynı çatı altında olduklarından dolayı servisleri aynı.


    Daha önce açmış olduğum bu linkteki konuya ek olarak, yaklaşık 4 yıllık Siemens beyaz eşya kullanıcısı olarak tecrübelerimi aktarmak istiyorum.



    Ürün Kalitesi Anlamında;


    Bulaşık makinemde bir kez sertlik ayarı yapıldı ve bir kez de yan kızaklar değişti.


    Buzdolabım yanlarda aşırı yamulmalar ve göçükler oluştu zamanla çoğaldı ve bunlarla birlikte LİNKTEKİ ses sorunundan dolayı yeni bir model ile değişti. Yeni modelde ara ara ses oluyor fakat uykudan uyandıracak kadar değil düşük seviyede diyebilirim. Yan dalgalanmalar yine var lakin ilki kadar derin değil. Genel olarak yeni üründen memnunum.


    Çamaşır makinesi 4 yıldır hiç sorun yaşamadım. Sadece deterjan kapağının altında çürüme meydana geldi bu durumu çok fazla kullanıcı yaşamış fabrikasyon bir sorun denilebilir fakat bununla ilgili servis talebinde bulunmadım ilerleyen zamanlarda servis çağırıp gelişmeleri yazacağım.


    Kurutma Makinesi (Profilo) Henüz bir arıza yaşamadım, ısı pompalı olan model mevcut suyu üst solda hazneye doluyor çıkarıp boşaltıyoruz 2 kurutmada bir doluyor çok çamaşır koyarsak tek kurutmada dolduğu da oluyormuş. Tüy toplama için iki temizlenebilir filtresi var temizliği çok kolay. Memnun kalmadığım tek şey bütün çamaşırların çekmesi. Kurutma seviyelerini değişerek kullandık vs ama düzelmedi çamaşırların hepsi çekti diyebilirim.



    Satış Sonrası Hizmetler Anlamında (KAVGA İÇERİR);


    Kaç kere servis istediysem hepsinde servis ücreti talep edildi. Uzatılmış garantim olduğu halde ısrarla ücret talebinde bulundular. Kullanıcı hatası ya da arıza değil bu normal dedikleri her şey sağa sola yazdıktan ya da kavga dövüş olduktan sonra tamir edildi. Kesinlikle yetkili servisi berbat.

    Bende kurumsal bir firmanın satış sonrası hizmetler departmanında görevliyim.

    Net olarak söylüyorum bsh group yetkili servisleri o kadar aç bırakmış ki adamlar servis ücreti için kavga ediyorlar.


    Kavga derken mecazi olarak değil bildiğiniz yumruk yumruğa kavga ve durumu genel müdürlüğe aksettirdiğinizde ise olayı normalleştirmelerinden zaten alışkın olduklarını anlıyorsunuz.


    İlgili firmaya ait Türkiyenin farklı bölgelerinden deneyimlerini sunmak isteyen arkadaşlar paylaşabilir. 



    Umarım yeni ürün alacaklara faydası dokunur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sportal -- 9 Eylül 2023; 19:7:55 >







  • Selam,

    Böyle bir sorun yaşıyorum. Bilgisi ve deneyimi olan varsa yardımcı olabilir mi? Ayrıca şikayet var şikayetime destek verirseniz sevinirim.



    Ahmet Durdilyoutube
    ŞİKAYET VAR Linki https://www.sikayetvar.com/bosch/bosch-camasir-makinesi-camasir-yirtma-sorunu Lütfen destek verin herkes görsün mağdur olmasın! 08.09.2023 Cuma günü öğle saatlerinde 4446333 numaralı Bosch müşteri hizmetlerini aradığımda "çamaşır yırtma sorunu" için kayıt açtırdım. (Kayıtların dinlenmesini istiyorum.) Gelen servis (Atilla) sıkma sesi olarak şikayet kaydı açmış. Ben kendisine 3-4 kez kazan değişiminde "yırtma sorunu" çözülür mü dedim. Evet yine birkaç yıl sorunsuz kullanırsınız dedi. Kazan değişimi esnasında komple bakım da yapıldı. Yırtma sorunu devam edince tekrar servis çağırdım. Gelen bey lastikten yırtma oluyor dedi yırtılan tişörtün resmini çekti. Bu tip yırtılmalar lastikten olur dedi. Ben ne diye kazan değiştirtiniz o zaman dedim. Cevap yok. Sonra tekrar Atilla isimli personel geldi. Lastik sağlam dedi. Bosch Türkiye fms servis tamamen tüketiciyi yanıltıcı, çözümden uzak, tutarsız personeller ile müşterilerini maddi manevi mağdur etmektedir. Servisten ve personellerin her birinden şikayetçiyim. Bizim sıkma sesi ile ilgili bir şikayetimiz hiç olmadı. Bilinçli olarak tüm servis formlarına asıl şikayeti girmemişler. Müşteri hizmetlerini defalarca aramamıza rağmen iş akışı dökümünü/servis kaydını mail adresimi almalarına rağmen göndermediler. Bugün de genel merkezden aranarak yırtılmaların cihaz kaynaklı olmadığını söyleyip konuyu kapatmak istediler. Mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz. #WAT24480TR #bosch #tüketicimağduriyeti #tüketicihakları #tüketicihakemheyeti #çamaşırmakinesi #boschçamaşırmakinesi #çamaşıryırtma #servismağduriyeti #boschtürkiye #almayın #boschalmayın @BOSCH
    https://www.youtube.com/watch?si=rfSL16KuxpvWJDwM&v=v3ggFZowgaU&feature=youtu.be
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.