Şimdi Ara

Servis elemanları ile kavga ettim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kıymetli arkadaşlar ; dün gece arıza kaydı bırakmıştım,bu sabah teknik ekipten biri geldi bana dedi ki, internetinde bir sorun yok neden bizi her defasında rahatsız ediyorsun,seninle uğraşmak zorundamıyız,bağırıp çağırdı ben de bağırıp çağırdım.Şimdi bu adamı ben nasıl şikayet edeceğim,şikayet edersem bir sonuca vararbilir miyim?



  • Eğerki TTNET kullanıyor iseniz hem Türkiye de ADSL Rekabetini arttırmak hemde bir nevi ceza olması için başka kuruma geçin mesela biriadsl smileadsl dopingadsl gibi artık size yollanan bir form ile onu doldurup aynı gün geri gönderiyorsunuz kurumun eline ulaştıktan sonra 2.gün sonunda adsl hattınız kapatılmadan yani kesinti yaşamadan yeni istediğiniz kuruma taşınıyor smile ve doping adsl bunu yapıyor büyük ihtimal biriadslde yapıyordur .Bende bu şekilde firma değiştirtme yaptım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JEyüp01 -- 1 Şubat 2011; 10:42:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JEyüp01

    Eğerki TTNET kullanıyor iseniz hem Türkiye de ADSL Rekabetini arttırmak hemde bir nevi ceza olması için başka kuruma geçin mesela biriadsl smileadsl dopingadsl gibi artık size yollanan bir form ile onu doldurup aynı gün geri gönderiyorsunuz kurumun eline ulaştıktan sonra 2.gün sonunda adsl hattınız kapatılmadan yani kesinti yaşamadan yeni istediğiniz kuruma taşınıyor smile ve doping adsl bunu yapıyor büyük ihtimal biriadslde yapıyordur .Bende bu şekilde firma değiştirtme yaptım.


    Cevapladığın için teşekkür ederim, fakat benim ttnete olan taahhütümün bitmesine 4 ay var bu noktada ne yapmam gerekiyor acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farfar63

    quote:

    Orijinalden alıntı: JEyüp01

    Eğerki TTNET kullanıyor iseniz hem Türkiye de ADSL Rekabetini arttırmak hemde bir nevi ceza olması için başka kuruma geçin mesela biriadsl smileadsl dopingadsl gibi artık size yollanan bir form ile onu doldurup aynı gün geri gönderiyorsunuz kurumun eline ulaştıktan sonra 2.gün sonunda adsl hattınız kapatılmadan yani kesinti yaşamadan yeni istediğiniz kuruma taşınıyor smile ve doping adsl bunu yapıyor büyük ihtimal biriadslde yapıyordur .Bende bu şekilde firma değiştirtme yaptım.


    Cevapladığın için teşekkür ederim, fakat benim ttnete olan taahhütümün bitmesine 4 ay var bu noktada ne yapmam gerekiyor acaba?

    Alıntıları Göster
    Direk şikayet et yanına kar kalmasın... Bide bizi neden rahatsız ediyorsun diyor bide işe bak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nike

    Direk şikayet et yanına kar kalmasın... Bide bizi neden rahatsız ediyorsun diyor bide işe bak.



    Artık bezdirdiler beni adamlar herhalde yerlerinden kalkıp yorulmak istemiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farfar63

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nike

    Direk şikayet et yanına kar kalmasın... Bide bizi neden rahatsız ediyorsun diyor bide işe bak.



    Artık bezdirdiler beni adamlar herhalde yerlerinden kalkıp yorulmak istemiyorlar.

    Alıntıları Göster
    Ttnet kullandığım zamanlarda keşke bir görevli böyle bir şey söyleseydi bana. Bende modemi soksaydım bi yerine.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: addicteddd

    Ttnet kullandığım zamanlarda keşke bir görevli böyle bir şey söyleseydi bana. Bende modemi soksaydım bi yerine.

    Alıntıları Göster
    onun emekliliği yaklaşmıştır ondan şaka bir yana adını falan okuduysan yaka kartında şikayet etmeyi dene..mutlaka bir geri dönüş olacaktır yada ara ttneti böyle bir durumla karşılaştım sizin elemanınız bana böyle bir yaklaşım sergiledi neti kapattıracağım falan yap :D hatta abartıp üstelik sözleşmemi uzatmayı düşünürken gibilerinden konuş damar yap :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JEyüp01

    Eğerki TTNET kullanıyor iseniz hem Türkiye de ADSL Rekabetini arttırmak hemde bir nevi ceza olması için başka kuruma geçin mesela biriadsl smileadsl dopingadsl gibi artık size yollanan bir form ile onu doldurup aynı gün geri gönderiyorsunuz kurumun eline ulaştıktan sonra 2.gün sonunda adsl hattınız kapatılmadan yani kesinti yaşamadan yeni istediğiniz kuruma taşınıyor smile ve doping adsl bunu yapıyor büyük ihtimal biriadslde yapıyordur .Bende bu şekilde firma değiştirtme yaptım.

    biri, smile, doping...bunlar türktelekomun alt yapısını kullanıyorlar.yani bunlardan geçsen bile değişen bir şey yok herhalükarda para türktelekomun cebine giriyor.dört ay daha dişini sık bulunduğun yerde varsa süperonline yada uydunete geç.yerinde olsam o lafın altında kalmazdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KIZLARIN KORKULU RÜYASI

    quote:

    Orijinalden alıntı: JEyüp01

    Eğerki TTNET kullanıyor iseniz hem Türkiye de ADSL Rekabetini arttırmak hemde bir nevi ceza olması için başka kuruma geçin mesela biriadsl smileadsl dopingadsl gibi artık size yollanan bir form ile onu doldurup aynı gün geri gönderiyorsunuz kurumun eline ulaştıktan sonra 2.gün sonunda adsl hattınız kapatılmadan yani kesinti yaşamadan yeni istediğiniz kuruma taşınıyor smile ve doping adsl bunu yapıyor büyük ihtimal biriadslde yapıyordur .Bende bu şekilde firma değiştirtme yaptım.

    biri, smile, doping...bunlar türktelekomun alt yapısını kullanıyorlar.yani bunlardan geçsen bile değişen bir şey yok herhalükarda para türktelekomun cebine giriyor.dört ay daha dişini sık bulunduğun yerde varsa süperonline yada uydunete geç.yerinde olsam o lafın altında kalmazdım.

    Alıntıları Göster
    İletişim bilgilerimizi aşağıda bulabilirsiniz.
    Erişim Sağlayıcı, Yer Sağlayıcı, İçerik Sağlayıcı
    TTNET A.Ş.

    İletişim Bilgileri
    Esentepe Mahallesi, Salih Tozan Sokak, Karamancılar İş Merkezi, D Blok,
    No:16 Şişli 34394 İstanbul

    Tel: 0 212 306 10 00
    Faks: 0 212 306 10 10
    Müşteri Hizmetleri: 444 0 375
    E-posta: iletisim@ttnet.com.tr



    sanırım yeterli şikayet et




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KIZLARIN KORKULU RÜYASI

    quote:

    Orijinalden alıntı: JEyüp01

    Eğerki TTNET kullanıyor iseniz hem Türkiye de ADSL Rekabetini arttırmak hemde bir nevi ceza olması için başka kuruma geçin mesela biriadsl smileadsl dopingadsl gibi artık size yollanan bir form ile onu doldurup aynı gün geri gönderiyorsunuz kurumun eline ulaştıktan sonra 2.gün sonunda adsl hattınız kapatılmadan yani kesinti yaşamadan yeni istediğiniz kuruma taşınıyor smile ve doping adsl bunu yapıyor büyük ihtimal biriadslde yapıyordur .Bende bu şekilde firma değiştirtme yaptım.

    biri, smile, doping...bunlar türktelekomun alt yapısını kullanıyorlar.yani bunlardan geçsen bile değişen bir şey yok herhalükarda para türktelekomun cebine giriyor.dört ay daha dişini sık bulunduğun yerde varsa süperonline yada uydunete geç.yerinde olsam o lafın altında kalmazdım.

    Alıntıları Göster
    bakım görevlisini santralden veya santralle ortak çalışan taşeron firmadan göndermişlerdir. ben olsam, santrale gidip durumu anlatırdım.
    yardımcı olmazlarsa taşeronun kim olduğunu öğrenirdim ve telefon açıp firma yetkilisine "ttnet'e firmanızın ciddiyetsiz çalışanlarıyla ilgili dilekçe verdim" diye söylerdim. bak o zaman ttnet ile anlaşmasını iptal edecekler korkusuyla nasıl terbiye ederler o çalışanlarını :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Bomb

    bakım görevlisini santralden veya santralle ortak çalışan taşeron firmadan göndermişlerdir. ben olsam, santrale gidip durumu anlatırdım.
    yardımcı olmazlarsa taşeronun kim olduğunu öğrenirdim ve telefon açıp firma yetkilisine "ttnet'e firmanızın ciddiyetsiz çalışanlarıyla ilgili dilekçe verdim" diye söylerdim. bak o zaman ttnet ile anlaşmasını iptal edecekler korkusuyla nasıl terbiye ederler o çalışanlarını :)

    Alıntıları Göster
    ttnet iş ortağı olarak çalışan teknik servislerden birinin elemanıdır, pek bir nezaket beklememek lazım. geneli aynı. ttnet merkeze dilekçe verildiğinde bir yaptırım olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yazdimdurdum

    ttnet iş ortağı olarak çalışan teknik servislerden birinin elemanıdır, pek bir nezaket beklememek lazım. geneli aynı. ttnet merkeze dilekçe verildiğinde bir yaptırım olabilir

    Alıntıları Göster
    Telekom müdürlüğüne gitti dilekçe verdim , bu işin takipçisi olacaklarını söylediler fakat bir şey çıkacağını zannetmiyorum.Yaptıkları yanlarına kar kalacak :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farfar63

    Telekom müdürlüğüne gitti dilekçe verdim , bu işin takipçisi olacaklarını söylediler fakat bir şey çıkacağını zannetmiyorum.Yaptıkları yanlarına kar kalacak :(

    Alıntıları Göster
    yanlarına kar kalacaksa sende sorunn olmadığı halde tekrar arıza kaydı bırak..iyice dellensin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgay26

    yanlarına kar kalacaksa sende sorunn olmadığı halde tekrar arıza kaydı bırak..iyice dellensin





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fkkyr -- 3 Şubat 2011; 20:50:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fkkyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: turgay26

    yanlarına kar kalacaksa sende sorunn olmadığı halde tekrar arıza kaydı bırak..iyice dellensin




    Alıntıları Göster
    Pişti masasından mı kalkıp gelmişler acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    Pişti masasından mı kalkıp gelmişler acaba?

    Alıntıları Göster
    bir kaç ay önce tanıdıgım bi abime yardim edicektim. dükkanında internet yok. ttneti onlarca kez aradik " hep bizde sorun yok , sorun sizde diyorlardi bize "
    inanirmisiniz denemedigim şey kalmamişti 5 farklı modem , 1 adet pc kasa + 1 adet laptop , 2-3 tane splinter vs vs ama yinede yok baglanti hala gelmişler sorun sizde diyorlardi böyle bi durumda.
    bir gün sonra ise arıza kaydını zorla alıp kontrole geldiler. sorun meğer sokaktaki santralde yada adı neyse beyaz kutudaymış. orada portlar karışmış.

    Bunu anlattim size çünki , bu Müşteri hizmetlerini eğitirken acaba ne diyorlar "bizden kaynaklı sorun yok" cumlesini bu insanlarin kafalarına mı kazıyorlar nedir ? hiç bir müşteri hizmetçininde bugune kadar sorun bizden kaynakli diyenini hiç görmedim, duymadim. hep hatalı , kusurlu olan hizmeti kullanan insanda müşteride




  • Müşterisine bağıran servise en iyi cevap ona bağırmamaktır, onu evire çevire dövmektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McCarty

    bir kaç ay önce tanıdıgım bi abime yardim edicektim. dükkanında internet yok. ttneti onlarca kez aradik " hep bizde sorun yok , sorun sizde diyorlardi bize "
    inanirmisiniz denemedigim şey kalmamişti 5 farklı modem , 1 adet pc kasa + 1 adet laptop , 2-3 tane splinter vs vs ama yinede yok baglanti hala gelmişler sorun sizde diyorlardi böyle bi durumda.
    bir gün sonra ise arıza kaydını zorla alıp kontrole geldiler. sorun meğer sokaktaki santralde yada adı neyse beyaz kutudaymış. orada portlar karışmış.

    Bunu anlattim size çünki , bu Müşteri hizmetlerini eğitirken acaba ne diyorlar "bizden kaynaklı sorun yok" cumlesini bu insanlarin kafalarına mı kazıyorlar nedir ? hiç bir müşteri hizmetçininde bugune kadar sorun bizden kaynakli diyenini hiç görmedim, duymadim. hep hatalı , kusurlu olan hizmeti kullanan insanda müşteride



    Allah'tan böyle adamlarla karşılaşmadım şans işte..Eski oturduğumuz yerde hatların durumu çok kötüymüş venet sürekli kopuyordu 1 kere aradım gelip kontrol ettiler sorun olursa arayın dedi eyvallah dedim..İki sonra yine başladı tekrar aradım aynı abi yine geldi olmadı mı diye gülerek olmadı dedim..modeme elindeki hat ölçüm cihazını bağladı düşüktü değerler satrali arayıp bilgi aldı bu sefer dışardan ölçüm yaptı vs. modemi güncelledik beraber, bu sferde olmazsa hatları değiştirmek lazım ama zaman alır keyiflerinin gelmesi dedi..Bir hafta rahat kullandım ama yine aynı sorun, tekrar aradım yine aynı abi geldi, abi dedim olmayacak bu böyle şu tesisatı değiştir, yanımda arkadaşım olsa zaten üzmeyecem seni ama dedi adam yok, ee dedim ben varım ya ee hadi ozaman dedi ve tesisato beraberce değiştirdik ondan sonra sorun yaşamadım bu eve taşındığımızda zaten mahallede tesisatlar revizyona girmiş tamamlanmıştı..burda bir kere düşme yaşamadım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turgay26 -- 4 Şubat 2011; 5:39:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Militar-ist

    Müşterisine bağıran servise en iyi cevap ona bağırmamaktır, onu evire çevire dövmektir.


    ::İyi günler telekomdan geliyorum neden beni rahatsız ediyorsun lannn!!
    ::Sen az bi içeri gel sana kahve ikram edecektim ondan çağırdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: panzer2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: Militar-ist

    Müşterisine bağıran servise en iyi cevap ona bağırmamaktır, onu evire çevire dövmektir.


    ::İyi günler telekomdan geliyorum neden beni rahatsız ediyorsun lannn!!
    ::Sen az bi içeri gel sana kahve ikram edecektim ondan çağırdım


    Bu kopan internetim içiin... Bu devamlı yanıp sönen yeşil ışık içiin... Bu borcundan dolayı kapanınca ödediğim 15 lira için... Bu yalın dsl + 15 içiin...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.