Şimdi Ara

===> SE Xperia™ arc | 4.2' BRAVIA® - 8MP Exmor R™ HD - 8.7mm <=== (782. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.905
Cevap
13
Favori
613.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 780781782783784
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler Xperia Arc için şu anki en kaliteli rom ve ona uyumlu kerneli söyleyebilir misiniz? Epey zamandır uzağımda gelişmlelerden.

    (kaliteli=görsel ve hızlı)
  • telefonu 4. kez çatlak yüzünden servise gönderiyorum. iade veya para hakkım var mı acaba, bilgisi olan varmı bu konuda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krusk

    telefonu 4. kez çatlak yüzünden servise gönderiyorum. iade veya para hakkım var mı acaba, bilgisi olan varmı bu konuda

    kanunlara göre var. ama yine ugrastırırlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Cuma günü servisten aldım. Kapak 3. kez değişti. Yazılımı da 2.3.4 çekmişler. Takılmalar gitti şu an için. Bakalım 5. kez servis yolunu ne zaman göreceğiz.

    hangi servise gönderdiniz bende aynısını yapmayı düşünüyorumda
  • Merhabalar,

    Bende sensör üstü çatlaktan Ankara Asya'ya gönderdim telefonu 7 günde geldi. 2.3.4 sürüm yüklenmişti.

    Ancak, HOME sembolünün olduğu yerde ekranın iç tarafından çizikler ve toplu iğne kadar delikten ışık sızması mevcut ( karanlık bölgede)

    En önemlisi telefonun titreşimi hiçbir şekilde çalışmıyor. (güncelleme yapıp ics'e de geçtim yine çalışmadı)

    Pazartesi tekrar yollara düşecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ****

    Merhabalar,

    Bende sensör üstü çatlaktan Ankara Asya'ya gönderdim telefonu 7 günde geldi. 2.3.4 sürüm yüklenmişti.

    Ancak, HOME sembolünün olduğu yerde ekranın iç tarafından çizikler ve toplu iğne kadar delikten ışık sızması mevcut ( karanlık bölgede)

    En önemlisi telefonun titreşimi hiçbir şekilde çalışmıyor. (güncelleme yapıp ics'e de geçtim yine çalışmadı)

    Pazartesi tekrar yollara düşecek

    Ben de cihazı servisten aldığımda ışık sızması vardı, çözmeleri için tekrar gönderdim ama çözmeden geri gönderdiler. Tekrar göndermeyi düşünüyorum ama 15 gün telefonsuzluk kolay değil. Sonuçları yazarsanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osman.by


    quote:

    Orijinalden alıntı: ****

    Merhabalar,

    Bende sensör üstü çatlaktan Ankara Asya'ya gönderdim telefonu 7 günde geldi. 2.3.4 sürüm yüklenmişti.

    Ancak, HOME sembolünün olduğu yerde ekranın iç tarafından çizikler ve toplu iğne kadar delikten ışık sızması mevcut ( karanlık bölgede)

    En önemlisi telefonun titreşimi hiçbir şekilde çalışmıyor. (güncelleme yapıp ics'e de geçtim yine çalışmadı)

    Pazartesi tekrar yollara düşecek

    Ben de cihazı servisten aldığımda ışık sızması vardı, çözmeleri için tekrar gönderdim ama çözmeden geri gönderdiler. Tekrar göndermeyi düşünüyorum ama 15 gün telefonsuzluk kolay değil. Sonuçları yazarsanız sevinirim.

    Aslında 60-75 lira arası verip kendim kasa alıp, değişim yapacaktım. Sonra dedim ki yurt dışı ürün niye almadık, neden garantili ürün seçtik. Bırakayım onlar yapsın dedim, biraz da kendim kaşındım anlaşılan. İdareten eski bir telefon kullanıyorum ama bütün işlerim aksıyor, haklısınız bu tip bir telefonsuzluk çekilmez ama hukukçuyum ve biliyorum 6 'ya kadar yolu var bakalım.. Bilgi aktarımı yaparım gidip geldiğinde...




  • Hukukçusunuz, bir şey soracaktım. Önceki 800 liralık telefonumu iade etmek için dava açtım. Garanti kapsamında 1 yıl içinde 6 defa servise gitti, 6 servis raporu var. Ayrıca serviste kalma azami süresi aşıldı. 35 iş günü serviste kaldı ve sonuçta yetkili servis son raporuna "onarılamamaktadır" yazdı. Üretici firmaya yollandı, yine yapamadılar. Kısaca iade için tam 3 sebep var. Ama tüketici hakları konusunda biz tüketicileri aydınlatmak için kitap da yazmış olan sayın hakim beni haksız buldu. Gerekçesi; bilirkişi incelemesi sırasında telefonun sağlam olması. Sağolsun oğlum, uyarmama rağmen telefonu onarmış. Fakat onarlmış olsa bile iade hakkım geçerliliğini koruyordu. Çünkü mevzuatta "tüketici onarım hakkını kullanmış olmasına rağmen" ifadesi var. Yani ürün onarılmış olsa bile serviste kalma azami süresi aşılmış ise, veya 4'ten fazla arıza olmuşsa veya ürün onarılamıyorsa tüketicinin iade hakkı var. Bunu ısrarla belirtmeme rağmen hakim, ürünün sağlam olduğunu belirterek talebimi reddetti. Yargıtay'a başvurdum, fakat 1690 liranın altındaki davalarda Yargıtaya artık başvurulamıyormuş. Sağolasın hükümet. Yargının yükü hafiflesin yeter, vatandaş mağdur olsun önemli değil. Sonuçta 600 lira mahkeme masrafı ödedim. 300'ünü geri alabildim. Sizce hakim doğru mu karar verdi?
    Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maviufuklar -- 9 Aralık 2012; 22:40:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar internetten xperia arc s aldım pasaport kayıtlı fakat eksik evraktan ötürü düştü kayıt.telefonum kapandı .istanbulda imei attırabilecegim bi yer var mı .cevap yazarsanız cok makbule geçer .kolay gelsin
  • arkadaşlar XPERİA ARC S de CLEAR BASS varmı kulaklık perfonması nasıl acaba,iyi forumlar
  • arkadaşlar XPERİA ARC S de CLERAR BASS varmı,kulaklık müzik perfonmansı nasıl acaba,iyi forumlar
  • telefonda orjinal olmayan yazılım var diye 4.kez gönderdiğim çatlak problemini kabul etmediler. ben daha önceki 3. arıza nedeniyle hakem heyetine başvuracağımı mail attım. bakalım ne gelişmeler olacak.
  • Altunizade teleservis tasinmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krusk

    telefonda orjinal olmayan yazılım var diye 4.kez gönderdiğim çatlak problemini kabul etmediler. ben daha önceki 3. arıza nedeniyle hakem heyetine başvuracağımı mail attım. bakalım ne gelişmeler olacak.

    boot kilidi acikmiydi birde hangi şube

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan_9292


    quote:

    Orijinalden alıntı: krusk

    telefonda orjinal olmayan yazılım var diye 4.kez gönderdiğim çatlak problemini kabul etmediler. ben daha önceki 3. arıza nedeniyle hakem heyetine başvuracağımı mail attım. bakalım ne gelişmeler olacak.

    boot kilidi acikmiydi birde hangi şube

    kanka sana pm atmistim bakmamissin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boot kilidini ben telefonun 2.ayında açtım zaten, sırf iade almamak için mazeret uyduruyorlar. ilk 3 seferde kabul ettiğini 4. de etmemek nedir ki??
    şube ankara daki, zaten istanbulda sony lere tamir yapmıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krusk -- 15 Aralık 2012; 9:30:34 >
  • benim telefondada çatlak var ve arka kapağın alt kısmında renk soyulması oldu. garantiye vermek istiyorum bende. arka kapağıda değiştirirler mi acaba. balçova media marktten almıştım. bana uzak bir yer. direk servise yollayabiliyor muyuz kargoyla. yolluyorsak nereye göndermem gerekir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetka2

    benim telefondada çatlak var ve arka kapağın alt kısmında renk soyulması oldu. garantiye vermek istiyorum bende. arka kapağıda değiştirirler mi acaba. balçova media marktten almıştım. bana uzak bir yer. direk servise yollayabiliyor muyuz kargoyla. yolluyorsak nereye göndermem gerekir?

    Kapagi degistirceklerini sanmam bende merak ediyorum ankaraya kargo ile gonderen arkadaslar kutuya neleri koydu hangi adrese kargoladi guvenlimidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • istanbulda imei attırabilecegim bi yer var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musty578


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetka2

    benim telefondada çatlak var ve arka kapağın alt kısmında renk soyulması oldu. garantiye vermek istiyorum bende. arka kapağıda değiştirirler mi acaba. balçova media marktten almıştım. bana uzak bir yer. direk servise yollayabiliyor muyuz kargoyla. yolluyorsak nereye göndermem gerekir?

    Kapagi degistirceklerini sanmam bende merak ediyorum ankaraya kargo ile gonderen arkadaslar kutuya neleri koydu hangi adrese kargoladi guvenlimidir

    Ben iki sefer gönderdim.
    İlkinde telefon sim kartı tanımamaya başlamıştı, kutusu ve herşeyiyle birlikte gönderdim, anakartı değiştirmişler, problemsiz geldi.
    İkincisinde çatlak için sadece telefonu gönderdim, kasayı değiştirmişler ve ekranı yandan hafif çizip göndermişler.

    Bence;
    Telefonunuzu hadi çatlak neyse ama arka kapak için falan göndermeyin, ekranınızı çizerler üzülürsünüz.
    Ben çatlasa dahi bir daha göndermem.




  • 
Sayfa: önceki 780781782783784
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.