Şimdi Ara

Samsung Mağduriyeti ( Yine )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar;

    Bizde sizler gibi Samsung mağduru olduk. Arkadaşım 1 ay kadar önce Samsung'un UE32D5000 LED TV aldı. Uzun süren gezmelerimizin sonunda bu Televizyonun görüntüsünden bayağı etkilendik ve seçimimizi bu Televizyondan yaptık. Samsung Bayisinden aldığımız içinde aslında içimiz epey rahattı. Satın aldıktan 1 gün sonra kurulum için arkadaşlar geldiler ve kurulumu yaptılar. Kendileri evden ayrıldıktan sonra Tv'nin arkasından tiz bir ses geldiğini duyduk. Bu dakikadan itibaren son 1,5 aydır Televizyonumuz 3 kere servise gitti geldi , Samsung Global ve Samsung Kore ile iletişime geçmemize rağmen Samsung Türkiye maalesef hiçbir müdahalede bulunmadığı gibi mağduriyetimizi giderecek hiçbir işlem yapılmadı. Servise gidip gelmesine rağmen Televizyon her zamanki gibi ses çıkarmaya devam etmekte. Hatta Samsung Kore'ye bile üstünlük kurup işlem yapmayacaklarını mail yolu ile ilettiler. Sonuç olarak arkadaşım halen Televizyonunun sıkıntısız çalışması için uğraşmakta ve hatta Tüketici hakları olsun diğer idari ve kişisel tüm yönlerden hakkını aramaya çalışmakta. Bu hak arama süresinde ise kendisi sosyal medya aracılığı ile de hesap açmış durumda. Twitter üzerinden #samsungsucks hashtag'ini kullanarak https://twitter.com/samsungsucksv1 kullanıcısı ile de prostestosunu sürdürmekte. Sizlerde Samsung hakkındaki olumlu yada olumsuz düşüncelerinizi paylaşırsanız çok memnun oluruz.

    Herkese İyi Forumlar







  • Yıllardır yazıyoruz ancak malesef halkımız bir şey alacağı zaman araştırma yapmak yerine direk istediğini almayı tercih ediyor ve sonuç ortada.Artık dilim aşındı söylemekten.Ne diyelim inşallah insanlar için bu tür vakalar ibret oluyordur ...


    Saygılar
  • Öncelikle geçmiş olsun, moralinizi bozmak istemem ama Samsung Türkiye'nin mağduriyetinizi gidereceğini, size servis sağlayacağını veya ürününe sahip çıkacağını düşünerek zaten baştan büyük bir hata yapmışsınız.
    Tahmin ediyorum ki ürünü fiyatı hakem heyeti sınırı altındadır, hiç vakit kaybetmeden başvurunuzu oluşturup iade/değişim taleb edin.
    Aslında ilk kurulumun hemen ardından servise gittiğinde televizyonun tamirini kabul etmeyip ayıplı ürün kategorisinde değişim/iade taleb etseydiniz bu kadar sinir harbi de yaşamazdınız.
    Tabii yaşadıklarınıza hangi taraftan bakarsanız bakın tipik Samsung Türkiye rezilliği, umarım en kısa sürede çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 10 Temmuz 2012; 19:51:17 >
  • Teşekkürler arkadaşlar. madcapfrog kanka; dediğin gibi ayıplı ürün diyerek değişim istemi ve hakem heyeti işlemlerini arkadaşım yaptı. Zaten amaç para iadesi değil, ürünün sorunun giderilmesi yada aynısı ile değiştirilmesi. Benim bu başlığı açmamda-ki tek amaç arkadaşım gibi kimsenin bu şekilde aynı hatalara düşmemesi. üniversiteli; dediğin gibi ibretlik durumlar, umarım dediğin gibi insanlar okuyarak daha fazla bilgilenir ve önceden önlem alırlar
  • Hatta forumda arama, konu hakkında araştırma yapmaya üşenen arkadaşlar için kullanıcı deneyimlerini okuyup Samsung Türkiye ürünü almadan önce bir kere daha düşünmeleri amacıyla 1-2 konu da paylaşalım;

    http://forum.donanimhaber.com/m_57951844/tm.htm
    http://forum.donanimhaber.com/m_59976923/tm.htm
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.