Şimdi Ara

Samsung bulaşık makinesi rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam, öncelikle bu konuyu tüketici haklarına taşıdım. sizlere yaşadığım süreci, eziyeti, pişmanlığı paylaşmak istiyorum..


    2020 yılında 5 programlı samsung bulaşık makinesi aldım. 1.5 ay falan kullandım. daha sonra araya pandemi girdiği için aile evime gittim 1 yıl kadar cihazı kullanmadım haliyle. 1-1.5 yıl sonra cihazı kullanmaya başladıktan bir süre sonra cihaz '' LC '' diye bir hata vermeye başladı, internetten araştırdığımda su sızıntı hatası olduğunu, cihazı hafif arkaya doğru yatırmam gerektiğini öğrendim. bu şekilde cihazı hafif arkaya yatırdım ve cihazın altından biraz su damladığını gördüm, sildim, 1-2 gün kullanmadım daha sonra kullanmaya devam ettim, bir problem olmadı. 2022 nin sonlarına doğru tekrar bu hatayı verince servisi aradım, servis geldi su sızıntısı olduğunu ve sızıntının nereden geldiğini anlamak için servise götürmeleri gerektiğini bildirdiler peki dedim.


    Aradan geçen 2-3 günün ardından servis tarafından arandım, cihazın '' TUZ '' kullanımına bağlı olarak gövdesinin delindiğini, kullanıcı hatası olduğunu, ancak garantim devam ettiği için SAMSUNGun iyi niyetinden dolayı kullanıcı hatası olmasına rağmen ücretsiz değişim yapacaklarını beyan ettiler.


    1 haftanın ardından sıfır cihaz geldi, servisi kurulum için çağırdım ve kendilerine '' madem makineye tuz konmaması gerekiyor, neden altında tuz haznesi var, ve cihazı aldığımda neden tuz kullanmamam gerektiğini söylemediniz? '' diye sorduğumda şu şekilde cevapla karşılaştım : '' cihaza tuz koyabilirsniiz ama huniyle, aldığınızda içinden huni çıkmış olmalı'' dedim ki çıkmadı beyefendi, çıksa bile çevremde bir sürü makine kullanan var kimse huni falan kullanmıyor ne alaka dedim, ama cihaz değiştiği için fazla uzatmadım.


    Ancak cihaz değişmiş olmasına rağmen garanti süremin tazelenmediğini ve eski makinemin garantisinin geçerli olduğunu belirttiler, zaten 3 yılmış garantisi. neyse cihazı kullanmaya başladık, 2 ay sonra tekrar aynı hatayı makine verdi ve bu sefer HİÇ TUZ KULLANMAMIŞTIK.. servisi aradım, dedim böyle böyle tuz da kullanmadık yine aynı hata. servis götürdü, 4-5 gün sonra aradılar ve kelimesi kelimesine şu cümleyi kullandılar.


    - beyefendi, cihazınızın gövdesi delinmiş, garantiniz dolmuş. onarım mümkün değil 8900 lira verirseniz sıfır cihaz vereceğiz.


    elbette sakin kalamadım ve cihazı istemediğimi, makinenin kronik özürlü olduğunu beyan ettim. üst düzey yetkililerle de görüştüm, ancak değişimin mümkün olmadığını söylediler, ben de kendilerini tüketici hakları mahkemesine vereceğimi söylerek telefonu kapattım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi formw3 -- 5 Ağustos 2023; 3:4:21 >







  • Sektörde olan biri olarak şu cümleyi özet geçmek isterim.

    - beyefendi, cihazınızın gövdesi delinmiş, garantiniz dolmuş. onarım mümkün değil 8900 lira verirseniz sıfır cihaz vereceğiz.

    Cihaz hasar görmüş. Tamam
    Garanti dolmuş , burada bir kusur var iseTHHeyetinde lehiniz de işlem yapılacak
    Onarım mümkün olmama durumu, servis yeterli beceri ve donanıma ya sahip değil, ya da uğraşmıyor.
    8900₺ ile yenisini göndeririz demek , cihaz eski model , sıfırı yok, mağzalardaki teşhirlerde bittiğini varsayarak yenisini temin edemiyorlar. Aradaki farkı alıp change edilecek kısacası.

    Burada beklemek , karar vermek sizin elinizde. THH ne giden çoğunlukla şikayetlerin kapatılması yönünde müşteri yararına oluyor.

    Sabırlar diliyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ShinQda kullanıcısına yanıt

    Hocam öncelikle teşekkür ederim. Cihazın yenisini göndereceğiz derken yeni model değil, aynısının sıfırını gönderecekler yani cihaz güncel hala var.

    e ben bu ürünü zaten aynı sebeple bir kere değiştirmişim, enayi miyim 2-3 ay sonra aynı sorunu veren makineye 9000 lira vereyim? Gider başka cihaz alırım üstüne üç beş koyup kafam ağrımaz en azından.


    beni en çok sinir eden tuz mevzusu. Tuz koydun diye makine mi delinir? Hadi delindi, 2 ay sonra tuz konmayan sıfır cihaz neden deliniyor? Tam bir komedi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • formw3 F kullanıcısına yanıt

    model verebilir misin , bakayım varmıymış stoklarda.

  • ShinQda kullanıcısına yanıt

    Samsung DW60M5052FW.


    şuan samsung türkiye resmi üzerinden 15 bin liraya satışta olan bir cihaz

  • formw3 F kullanıcısına yanıt

    depoda samsung ekibi var

    durumu izah ettim.


    dediklerini aktarayım.



    1. si cihaz ın garantisi, alındığı tarih itibari ile başladığı için;

    misal 2021 de aldın 2. sefer değişti 2023 de bitti ve tekrar bozuldu.


    Garanti bittiği için, para istemeleri normal dediler. Bizde olsa bizde isteriz dendi.



    Fakat, tüketici heyetine bu şekilde başvursun. Bilir kişi yollasınlar, gerçekten ürünün kusurlu olduğunu beyan eder ise; bir üst modelini aldığı yerin temin etmesi gerek diye söylediler.


    aklına takılan olursa yaz.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.